درک انگیزه مشتریان ، داشتن حق انتخاب  یا لوکس بودن کالا نیست  بلکه برای ادامه حیات ، کاملا ضروری است. اگر ندانید مشتریان چه می خواهند، چطور میتوانید  آنها را راضی نگه دارید؟

اگر نتوانید آنها را راضی نگه دارید، چطور می توانید  آنها را حفظ و حتی در وهله اول جذب کنید ؟

بدون شناخت عمیق از مشتریان خود ، فقط تیری در تاریکی  رها می کنید و امیدوار هستید که بهترین نتیجه عایدتان شود، نه آن که به اداره کسب و کار بپردازید.

پش باید علت آنلاین شدن مشتریان را بدانیم . انگیزه مشتریان چیست؟ آیا نیاز های آنها برآورده می شود؟

بررسی های انجام شده نشان می دهد که رپداختن به امور اجتماعی ، مطلع بودن  از خبرها ، انجام خرید / جستجو ، استفاده از شرگرمی  و موارد آموزشی از دلایل متداول آنلاین شده افراد  است.بنابراین پرداختن  به امور احتماعی  از طریق ایمیل ،تالارهای گفتگو ، وبلاگ ها و سایت های شبکه  اجتماعی  کاربرد مشکلی  در بازارهای B2C  به شمار می آیند. همه روزه میلیاردها ایمیل و پیامک  (متنی) رد و بدل می شود. قدرت تمایلات قوی برای شرکت در فعالیت های اجتماعی  را نمی توان  کم اهمیت جلوه داد  به طوری که  یکی از نیازهای اصلی  تعریف شده مازلو به شماره می آید.

دومین فعالیت  عمده عبارت است از : کسب و اطلاعات لازم دریاره  محصولات ، حذف نظر از آن  که به صورت آنلاین  خریداری شود یا آفلاین ، به طوری که باید فرآیند  را خرید با آمیزه ای از روش ها یعنی  جستجو آنلاین  و خرید آفلاین  تسهیل کنیم.

کاربران اینترنت ،فعال هستند نه غیر فعال . آنها از قدرت و عشق خود  برای کار با اینترنت  استفاده می کنند . خرید مقایسه ای ، آنها را تحت کنترل در می آورد .خریداران توانمند آنلاین ،؛نسبت به گذشته ، در زمینه به اشتراک گذاری اطلاعات  با دیگران و سایت های مقایسه ای  یا ربات ها خرید از دانش بیشتری  برخورداند .تا چه اندازه درباره سایت های  مقایسه ای برای محصولات  و خدمات خود  آگاهی دارید؟ در جستجو آنها باشیدو دائما آنها را کنترل کنید.

جالب توجه است که تمامی مشتریان  آنلاین از خرید واقعی  و معمول متنفر هستند  آنها فقط دوست دارند  خریدهای خوبی انجام داده و مورد کنترل قرار گیرند  ممکن است بر اهمیت همگرایی خرید آنلاین افزوده شود  چرا که مشتریانی که  از نظر زمانی در مضیقه هستند در می یابند صرفه جویی در زمان خرید آنلابن نهفته است. صرفه جویی در زمان می تواند به طور همزمان چندین و چند نیاز را  بر طرف سازد به طوری که می توان از زمان  صرفه جویی شده  برای انجام  مجموعه ای از نیازها  که به انها پرداخته نشده است،استفاده کرد.

البته بسیاری از محصولات  در حجم های زیاد نمی توانند به صورت آنلاین به فروش برسند . که البته توتو وب برای حل این مسئله برای شما راه حلی دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *