دو وبلاگ بنویسید و صبح با گوگل تماس بگیرید.

در ژوئن سال 2010، گوگل، گوگل کافئین را منتشر کرد، که می توان ادعا کرد که تأثیر بیشتری بر وب سایت ها نسبت به Google Panda یا Penguin داشته است. Google Caffeine به‌روزرسانی روشی بود که گوگل سایت‌ها را فهرست‌بندی می‌کند، زیرا وقتی واقعاً در گوگل جستجو می‌کنید، در وب جستجو نمی‌کنید، فهرست Google را جستجو می‌کنید، در حالی که پاندا و پنگوئن به‌روزرسانی‌هایی هستند که نشان می‌دهند گوگل چگونه وب‌سایت شما را رتبه‌بندی می‌کند.

قبل از این تغییر، گوگل لایه‌هایی از ایندکس‌ها داشت که با نرخ‌های متفاوتی به‌روزرسانی می‌شدند و فهرست اصلی هر چند هفته یکبار به‌روزرسانی می‌شد. بنابراین اگر در شاخص اصلی رتبه بالایی داشتید، لازم نیست کاری برای حفظ رتبه جدید خود انجام دهید زیرا این شاخص اغلب تغییر نمی کرد. به همین دلیل است که سئو در واقع بسیار مهم بود، شما چند چیز را تغییر دادید و چند لینک اضافه کردید و سپس BAM برای مدت طولانی در ده نفر برتر بودید.

کافئین استراتژی سئو را تغییر داد، زیرا اکنون نمایه گوگل در زمان واقعی به روز می شود. با در دسترس قرار گرفتن محتوا، می‌توان آن را به سرعت توسط گوگل ایندکس کرد و در فهرست جستجوی گوگل ظاهر شد، و افراد را زودتر از ده روز اول به‌روزرسانی می‌کند، زیرا فهرست خیلی سریع به‌روزرسانی می‌شود.

دومین تغییری که گوگل انجام داد، Google Freshness نام دارد. این تغییر مربوط به رتبه بندی صفحاتی است که گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها برای هر جستجو از یک تا بی نهایت استفاده می کند. تغییر در الگوریتم به دنبال تازه‌ترین محتوا در مورد یک موضوع است، بنابراین اگر شخصی «نمرات NFL» را در گوگل جستجو کند، آخرین به‌روزرسانی در امتیازات NFL نشان داده می‌شود.

این به این معنی است که سایتی که ممکن است بالاترین رتبه صفحه را نداشته باشد اما تازه ترین مطالب در مورد یک موضوع را داشته باشد، ممکن است برای مدت زمان کمی در نتایج بالاتر قرار گیرد. با توجه به این تغییرات، ضروری است که صاحبان سایت به روز رسانی سایت های خود ادامه دهند تا رتبه خود را در گوگل حفظ کنند. این محتوا باید ماهیت اصلی داشته باشد و یک محتوای انبوه ساده نباشد. استفاده از استراتژی هایی مانند وبلاگ نویسی، گالری تصاویر، به روز رسانی رسانه های اجتماعی، نظرات و نظرات مشتریان سایت شما را تازه نگه می دارد. وب سایت هایی که تازه نمی مانند به مرور زمان رتبه بندی جستجو را از دست می دهند.

نتیجه:

بازاریابی محتوا نه تنها یک راه ارزان و آسان برای جذب ترافیک به وب سایت شما است، بلکه یک تاکتیک موثر نیز می باشد. مانند ورزش، یا مصرف ویتامین ها، باید هر روز کمی انجام دهید تا به اثر مطلوب برسید. با این حال، بر خلاف ورزش، می توانید فردی را استخدام کنید تا کار را برای شما انجام دهد. مانند هر نوع بازاریابی، چه خودتان آن را انجام دهید یا یک آژانس استخدام کنید، همسو بودن با فروش از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر محتوای شما افراد را به سمت فروش هدایت نکند، احتمال اینکه محتوا منجر به فروش شود حداقل خواهد بود. بازاریابی محتوا همزمان با فرآیند فروش تبدیل به ابزاری قدرتمند برای بازاریابی برند و وب سایت شما و هدایت مشتریان و فروش می شود.