پیشنهاد می کنیم:
قابلیت استفاده و توانمندی در طراحی وبسایت

بالاخره ، بهبود نیز شامل  هوش رقابتی (پایش رقبای شما) است ، آنچه آنها انجام می دهند، چه چیزی را تکرار می کنند؛ چه کارهایی برای آنها انجام می دهند؛ چه چیزی آنها را متوقف می کند.بازاریاب های خوب همچنین دارای طرح های وابستگی  یا شیوه مدیریت  ریسک هستند. اگر طرح ” A” کار نکرد چه اتفاقی می افتد؟اگر رقیب قیمت ها را کاهش دهد ، چه اتفاقی می افتد؟ یا بدتر اینکه ، اگر سرور از کار بیفتد و شبکه شما دچار اختلال شود، چه اتفاقی می افتد؟ آیا سرور دومی دارید؟ بازاریاب های خوب به تمام این موارد فکر می کنند.

سمت و سوی تحلیل وب:

تحلیل و توسعه یک سیستم خوب برای کنترل ارتباطات دیجیتال شما حیاتی است .تحلیل وب به شما کمک می کند بررسی کنید آیا اهداف شما حاصل شده  وباید برای بهبود های آتی  استفاده شود یا خیر؟

تحلیل وب همچنین بینش های تاکتیکی از قبیل فرصت مشاهده این که کدام صفحات ، محبوب ترین صفحات هستند (یعنی ، چه چیزی مورد علاقه مشتریان است) و چه مدت آن ها را صرف  صفحات خاصی  کرده اند ، فراهم می کند.لاگ ها یا آمار وب  نیز مشتریان را هنگامی ردیابی می کنند که آنها در سایت جست و جو می کنند، بنابراین بازاریاب الکترونیکی  می تواند ببیند بینندگان چگونه فکر می کنند(چگونه آنها جست و جو می کنند، اطلاعات را پرازش می کنند و از صفحه ای به صفحه ای دیگر می روند). مقایسه درخواست ها ( بازذید کننده ها)برای فروش ها(مشتریان)، نرخ های تبدیل را نشان  می دهد.چقدر خوب است اگر شما درخواستی را در یک فروش یا نمونه تبدیل کنید؟ این نسبت مهم استو باید به دقت در نظر گرفته شود .ترافیک بالا (بازدیدکنندگان) و فروش های پایین، نرخ تبدیل پایینی را می دهدو پیشنهاد می کند وب سایت باید بهبود یابد، زیرا ترافیک پایین  و فروش های بالا ، نرخ تبدیل بالایی را می دهد که حاکی از طراحی وب سایت خوب است، ولی شاید منابع بیشتری برای تولید ترافیک نیاز باشد

امتیار دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5/5
(کسب درآمد)