پیشنهاد می کنیم:
نحوه انتخاب دامنه برای سئو

شکل دهی گرایش ها- تبلیغاتی که با نشان تجاری شرکت  سازگار باشد یا ویژگی های یک محصول جدید می تواند  به ایجاد نشان تجاری  یا آگاهی از آن  محصول کمک کند. خدمات تخقیقاتی مانند(Dynamic Logic) توسط تبلیغ کنندگان آنلاین باهوش ، برای ارزیابی تاثیر خلاقیت  بر حسب معیار های ساخت نشان تجاری سنتی مانند مرتبط بودن پیام ، آگاهی از  نشان تجاری و نیست خرید استفاده می شود.

درخواست پاسخ- هدف از تبلیغ ممکن است  شناسایی مشتریان  احتمالی جدید یا شروع  ارتباط دو طرفه باشد.

تقویت یادآوری- تبلیغ ممکن است جهت یادآوری  شرکت و خدمات آن صورت گیرد.

برخی  از بازاریاب ها تجربه بدی در تبلیغات آنلاین  داشته اند  و مطمئنا نقاط ضعفی وجود دارد که باید از آن ها آگاه شد. این نقاط ضعف عبارت اند از:

1- نرخ Clickthrough  کم و ضعیف :

کاهش چشمگیر نرخ Clickthrough  متوسط (CTR) از 25% در اولین  بنر در سایت 1994  که به آن کلیک می گفتند به 0/1% ، اگر چه برای رسانه غنی به عنوان تبلیغات ویدئویی میزان بالاتری است، نتیجه نادیده گرفتن بنر است.

2-هزینه های نسبتا بالا:

نسبت به دیگر ابزارهای بازاریابی  آنلاین مانند بازاریابی موتور جستجو  و بازاریابی وابسته  که از مزایای مبتنی  بر عملکرد بودن برخوردار هستند، هزینه های تبلغیات تعاملی می توانند نسبتا بالا باشد.

3- دشوار بودن سنجش  تاثیر ساخت نشان تجاری:

اگر چه آزمایش قبل و بعد تاثیر بازاریابی آنلاین  شدنی است، تامین کنندگان  نسبتا معدودی در این عرصه وجود دارند و این حوزه تقریبا پر هزینه است.

اما قبل از اینکه سراغ قسمت بعد برویم ، تبلیغات آنلاین از زمان  بنرهای اولیه و معامله های صرفا CPM توسعه پیدا کرده است

امتیار دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5/5
(کسب درآمد)