پیشنهاد می کنیم:
اهمیت ایجاد بک لینک از دیدگاه Ken McGaffin

باید ملاقات مشتری آنلاین را با استفاده از چک لیست زیر ارزیابی کنیم.

1-درصد بازدیدهای صفحه غیر خانگی: صفحه خانگی شما لزوما مهم ترین صفحه در سایت شما نیست.افراد ممکن است به صفحات دیگر بروند  بنابر این مطمئن شویدپیام های شما در سراسر سایت توزیع شده اند.

2-نرخ جهش: درصد بازدید کنندگانی که وارد سایت یا صفحه ای شده و بلافاصله آن را ترک می کنند

3-مدت: مدت زمان در سایت یا به بیان بهتر ، صفحات در هر بازدید.

4-نتایج ارزیابی: انتساب مقادیر به نتایج /رویدادها و استفاده از آن ها برای ارزیابی نرخ موفقیت ، مثلا Sign-up  روزنامه ،2 امتیاز ،ثبت CV ، 5 امتیاز و الی آخر.

5-نرخ های تبدیل پله ای یا میکرو: اثر بخشی سایت و افت را در هر مرحله  از چرخه  حیات اکتساب تا تبدیل مشتری ارزیابی کنید.

6- قدرت واژه جست و جو نشان تجاری: تعداد افرادی که نام نشان تجاری یا URL شما را از طریق زمان ارزیابی این مسئله ارزیابی می کنند.نشان تجاری شما در جذب بازدیدکنندگان جدید و تکراری  چقدر موفق است.

7-سطح فعالیت پست الکترونیکی: از ارتباط پست الکترونیکی برای جذب مشتریان استفاده کنید. سطح فعالیت و پاسخ  را بررسی کنید.

8-تعریف سطوح  فعالیت یا میزان دشواری (برای فعالیت های متفاوت): معیار هایی را برای مرور انواع مختلف فعالیت کاربر تنظیم کنید، مثلا ، تعداد کاربران جدید در 60 روز گذشته ، تعداد کاربران فعال یا غیر فعال و غیره .

9-پاسخ احساسی: هدایت تحقیق آزمون  کارایی با کاربران جهت ارزیابی پاسخ های احساسی آنها برای جنبه هایی از قبیل ظاهر و احساس ، طراحی ، پیام رسانی و غیره.

10-پیامد ها: به غیر از استفاده از ابزارهای تحلیلی، برنامه نویسان در پی خواندن  فکر افراد هستند، از جمله مواردی  از قبیل وابستگی ، باورپذیری،همانندی و غیره.

جمع بندی خدمات رسانی به مشتریان:

حضور در وب سایت می تواند برای افزودن ارزش برای مشتریان در مراحل مختلف فرآیند خرید ، چه قبل از فروش ، چه در طی فروش یا طی پشتیبانی  پس از فروش استفاده شود.

5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5/5
(کسب درآمد)