Crypterium یک قالب وردپرس ICO حرفه ای Cryptocurrency وردپرس است که بصورت کاملاً ریسپانسیو ساخته شده است ، با طراحی ممتاز ، سبک شیک و ویژگی های متعدد. می توانید برای: Blockchain ، ICO ، Cryptocurrency ، Bitcoin ، Mining ، Cryptocurrency Advisor ، Crypto Trading ، Currency Exchange، Ico Agency، Ico Consulting، Cryptocurrency Investments، Ico Landing، Online Wallet، ICO Landing و دیگر وب سایت های مبتنی بر وردپرس استفاده کنید …

سکه های رمزنگاری با بیت کوین به زندگی ما پیوسته اند و به لطف فناوری Blockchain ، می توانیم وظایف مهمی را بر عهده بگیریم تا آینده خود را ایمن تر کنیم. برای پروژه های بیت کوین و کریپتو شما نیاز به طراحی جذاب و مدیریت پس زمینه قدرتمند دارید. Crypterium یک قالب ICO وردپرس Bitcoin است که می تواند تمام نیازهای شما برای ICO و Crypto Coins را برآورده کند. به لطف گزینه های موجود در این موضوع ، می توانید از الگوهای از پیش ساخته شده برای صفحات وبلاگ و همچنین صفحات اصلی خود استفاده کنید. با استفاده از کد کوتاه می توانید تعداد نامحدودی صفحه ایجاد کنید که دارای ده ها ویژگی کلیک برای ایجاد است.

تمام بخشهای این قالب وردپرس با استفاده از WPBakery Page Builder (که قبلاً آهنگساز بصری بود) ساخته شده است ، بنابراین شما می توانید به راحتی بخش های موضوع را بدون دانش کد مورد نیاز ویرایش کنید. وقتی سعی می کنید اصلاحات ساده ای انجام دهید ، نیازی به جستجو در google یا سایر مرورگرها ندارید زیرا ما خدمات پشتیبانی مشتری را به طور رایگان به مشتریان خود ارائه می دهیم. شما معمولاً پروژه خود را بدون پرداخت هزینه اضافی تکمیل می کنید.

لطفا با خیال راحت سوالات خود را مطرح کنید. ما همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما در رابطه با موضوع خود هستیم.

نحوه استفاده از قالب وردپرس

با استفاده از عناصر کد کوتاه WPBAKERY Visual Composer ، این موضوع به شما امکان می دهد صفحات نامحدود و منحصر به فرد را به راحتی بسازید. همه اجزایی مانند لوگو ، منو ، نوار کناری و غیره به طور خاص برای موضوع ساخته شده اند و می توانید به راحتی آن اجزا را بدون نیاز به کدهای دیگر ، در گزینه های تم پنهان یا حذف کنید. شما می توانید به سرعت صفحات از پیش ساخته شده ای را که دارای Oneclick Import هستند ، ویرایش کنید. با تشکر از گزینه های عملکردی موجود در بخش ها ، می توانید همه عناصر ناخواسته را پنهان یا حذف کنید. شما پشتیبانی 7/24 را از تیم پشتیبانی اختصاصی ما دریافت خواهید کرد ، که در سطح 5 ستاره است

پشتیبانی

جذابیت طراحی هنگام ایجاد وب سایت ممکن است معنی همه چیز را نداشته باشد زیرا هنگام خرید محصول ، یکی از مهمترین مسائل پشتیبانی مشتری است. مهم نیست که چقدر خوب به نظر می رسد ، اگر خدمات پشتیبانی خوبی از مشتری دریافت نکرده اید ، مجبور خواهید شد از یک محصول صرف نظر کنید. در صورت وجود اشکال قابل حل (که تا به حال رخ نداده است) ، در صورت استفاده از الگوهای ما برای تقویت وب سایت شما ، یا به صورت رایگان هر یک از موضوعات وردپرس خود را که می خواهید از نمایه Themeforest خود ارائه دهیم ، مبلغی به شما بازگردانده می شود.

نتایج ترجمه
به روز رسانی ما هر گزینه احتمالی را که برای موضوع درخواست می کنید اضافه می کنیم و همچنین در صورت وجود اشکال ، بلافاصله تم های خود را به روز می کنیم. برای به روزرسانی تم خود تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی یک دکمه کلیک کنید و سپس به روز رسانی به طور خودکار بر روی سرور شما نصب می شود. تم از WP 3.0+ و تمام نسخه های بعدی پشتیبانی می کند. ما مرتباً به روزرسانی های وردپرس را دنبال می کنیم و بر این اساس کدهای مهمی را که باید به روز شوند ، به روز می کنیم.
وردپرس 5.0+ و گوتنبرگ

با استفاده از آخرین به روز رسانی اصلی تیم وردپرس ، ممکن است در استفاده از WPBAKERY Visual Composer در اکثر وب سایت ها مشکلی ایجاد شود. ما همه موضوعات خود را بررسی کرده ایم و مشکلاتی را که در نسخه فعلی وردپرس وجود دارد برطرف کرده ایم. علاوه بر این ، تیم پشتیبانی اختصاصی ما خوشحال خواهد شد که در صورت داشتن مشکل با WP 5.0 به شما کمک کند.

SEO و بهینه سازی سرعت صفحه

ما همه چیز مربوط به سرعت صفحه و SEO را محاسبه می کنیم که بیانگر رضایت بازدیدکنندگان وب سایت شما ، موتورهای جستجو و مصرف منابع سرور است. به منظور حفظ سرعت سایت و نرخ SEO در بالا ، ما همه جزئیات را با دقت پردازش می کنیم. به لطف موضوعی که به طور یکپارچه با افزونه های مهم مانند SEO SEO توسط Yoast کار می کند ، می توانید زمان و منابع سرور زیادی را ذخیره کنید. همانطور که سند آماده شده ما را روی سیستم وردپرس خود اعمال می کنید ، با بیش از 85 درصد سرعت صفحه ، تبدیل وب سایت خود را به حداکثر می رسانید.

زبان و ترجمه

به طور استاندارد ، می توانیم همه خطوط متن را به صورت قابل تبدیل به زبان های مختلف کدگذاری کنیم. پس از اتمام موضوع ، یک فایل .POT قرار می دهیم که همه این رشته های متنی را با فرمت قابل تبدیل به زبان های مختلف در پوشه زبان موضوع ذخیره می کند. هنگامی که می خواهید وب سایت خود را از انگلیسی به زبان دیگری ترجمه کنید ، می توانید به راحتی هر خط را با استفاده از برنامه ای مانند PO EDIT به زبان مورد نظر خود ترجمه کنید. دستورالعمل های مورد نیاز برای انطباق موضوع با زبان های مختلف در اسناد ما موجود است.

چیدمان صفحات

می توانید از گزینه های سمت چپ ، راست کناری و عرض کامل در طرح بندی صفحه و پست استفاده کنید و می توانید در هر صفحه و پست یک نسخه منحصر به فرد ایجاد کنید. این موضوع به راحتی شما را قادر می سازد تا هر صفحه ای را که تصور می کنید با استفاده از ویژگی هایی که برای ایجاد سبک صفحات Onepage و Multipage اضافه کرده ایم ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *