1-فعالیت های بازاریابی جست و جو (Seo):

این قسمت را در مقالات گذشته پوشش داده ایم .همانطور که مشخص است بسیاری از  تکنیک های دیگر از جمله ایجاد لینک های بازگشتی (بک لینک) به این امر کمک می کنند.

پیشنهاد می کنیم:
تاثیر لینک دهی در سئو سایت

2-فعالیت های مربوط به جذابیت نشان تجاری:

جذابین به طور کل  درباره ایجاد تعامل یا  گفت و گو با مخاطبان آنلاین برای کمک به درک  نیازهای مخاطب و احتمالا تاثیر گذاری بر آن هاست. این فعالیت ممکن است در سایت شخصی شما یا سایت های شخص ثالث از طریق جوامع  و وبلاگ های تجاری  انجام پذیرد که در زیر بیشتر درباره آن بحث می کنیم.

3-فعالیت به چالش کشیدن رقیب:

در اینجا از رسانه های اجتماعی  و آنلاین جهت به چالش کشیدن  کمپین یا پیام  وسپس پخش کردن  پیام از طریق  بازاریابی ویروسی  استفاده می کنیم.به طور طبیعی آدرس های وب باید  برای تمام فعالیت های روابط عمومی آفلاین جهت  تکمیل هدف کمپین در هدایت ترافیک به داخل سایت بازگو شود. این فعالیت شامل ارتباط آنلاین با رسانه ( خبرنگاران) می شود که بیش از پیش از اینترنت به عنوان  یک خط ارتباطی  برای دستیابی به اخبار خبرگذاری ها  از طریق هشدار های  ایمیل و خوراک RSS استفاده می کنند. گزینه های شامل ایحاد  یک ناجیه نشر خبر در وب سایت ، از ریق ایجاد هشدارهای ایمیل  درباره اخباری که خبرنگاران و دیگر سایت های شخص ثالث  می توانند ثبت کنند و ارسال داستان های خبری یا تازه های خبری  به خوراک های خبری آنلاین ، می شود.

 

4-روابط عمومی بحرانی و تدافعی:

روابط عمومی  تدافعی شامل  بسیاری از فعالیت هایی است که در بالا شرح داده شد. پیگیری سلامت یک نشان تجاری به صورت آنلاین  از طریق ابزارهای  مدیریت اعتبار و سپس  پاسخ متقابل لازم است. روابط عمومی  بحرانی شامل  یک رویکرد فعال  جهت مدیریت پیشامد  منفی احتمالی می شود ، مانند سخف افزار که دارای یک نقص اصلی است یا یک شرکت پتروشیمی  که دارای یک پیشامد اصلی است.

امتیار دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5/5
(کسب درآمد)