Google My Business، Yelp و Bing Places تنها چند نمونه از فهرست‌های آنلاین هستند که می‌توانید اطلاعات کسب‌وکار خود را به‌روزرسانی کنید و مشتریان را از جستجوی محلی جذب کنید. ارائه اطلاعات موسسه حقوقی خود به دایرکتوری های حقوقی بخشی دیگر از این مرحله است.

بازاریابی محتوا:

محتوا ابزار قدرتمندی برای بهبود رتبه سایت شما و تبدیل خوانندگان غیرفعال به مشتریان پولی است. در حالی که محتوا به تنهایی باعث موفقیت سایت شما در سئو نمی شود، اگر می خواهید کسب و کار جدیدی را برای شرکت حقوقی خود ایجاد کنید، داشتن محتوای جذاب و سئو پسند بسیار مهم است.

استراتژی بازاریابی محتوای شما به احتمال زیاد شامل ایجاد صفحات خدمات، صفحات وب و مقالات وبلاگ برای وب سایت شما خواهد بود. هدف این است که هر قسمت از محتوا را با یک کلمه کلیدی هدف بهینه سازی کنیم تا کاربرانی که در جستجوی این عبارات هستند جذب شوند.

وقتی صحبت از محتوای SEO به میان می آید، این فقط نوک کوه یخ است، بنابراین حتماً فصل 4 را ببینید: چگونه یک استراتژی وبلاگ نویسی شرکت حقوقی ایجاد کنیم.

ایجاد لینک:

موتورهای جستجو به لینک های ورودی (بک لینک) نگاه می کنند تا به تعیین اعتبار و قابل اعتماد بودن وب سایت کمک کنند. یکی از راه‌های نگاه کردن به بک لینک‌ها این است که به عنوان رای اعتماد سایر سایت‌ها مبنی بر اینکه وب‌سایت شما منبع اطلاعات عالی برای کاربران است، است.

برخی از وب‌سایت‌ها به طور طبیعی به وب‌سایت شما پیوند می‌دهند، در حالی که در برخی مواقع شما می‌خواهید بیشتر در مورد ایجاد پیوندها عمدی باشید. هدف شما جذب لینک های با کیفیت بالا و مرتبط به سایت خود از طریق مقالات، پست های مهمان، مصاحبه ها، اینفوگرافیک ها، دایرکتوری ها و موارد دیگر است.

نکته: با دایرکتوری های قانونی پیوند ایجاد کنید. برخی از مفیدترین پیوندها می توانند از دایرکتوری های شرکت حقوقی مورد علاقه شما بیایند. وابستگی به این ده دایرکتوری حقوقی برتر (AVVO، Findlaw، Super Lawyers، Justia، Martindale، Nolo، Lawyers.com، Mediate، HG.org، Lawyer.com) می تواند اعتبار پیوند شما را تقویت کند. قبل از خرید با تیم SEO خود مشورت کنید.

راهنمای کامل سئو برای شرکت های حقوقی:

چرا سئو برای شرکت های حقوقی اهمیت دارد؟

مطالعه‌ای که در سال 2017 توسط AccuRanker انجام شد، نشان داد که جایگاه حقوقی در مورد سئو رقابتی‌تر است.

پس از تجزیه و تحلیل بیش از 300000 SERP در طیف گسترده ای از صنایع، این مطالعه نشان داد که شرکت های حقوقی بیشترین موانع را در تولید ترافیک برای وب سایت های خود دارند.

آنچه این نشان می دهد این است که نه تنها داشتن یک استراتژی سئوی موثر یک ضرورت است، بلکه سئوی محلی به ویژه برای وکلا و شرکت های حقوقی مهم است.

سئوی شرکت حقوقی نیازمند اتخاذ رویکردی مناسب برای تولید ترافیک است که مشکلات منحصر به فردی که وکلا در جذب مشتریان محلی با آن روبرو هستند را در نظر بگیرد.

در این مقاله، ما به این موضوع می پردازیم که چرا SEO برای شرکت های حقوقی اهمیت دارد و چگونه وکلا می توانند شروع به ایجاد ترافیک بیشتر برای وب سایت های خود کنند.

سئو یکی از بهترین استراتژی های تولید بازدید کننده برای شرکت های حقوقی است:

مشاغل محلی (یعنی آنهایی که مشتریان یا مشتریانی را در یک مکان جغرافیایی خاص به دست می آورند) برای هدف قرار دادن کاربران در منطقه خود به SEO نیاز دارند.

از آنجایی که اکثر شرکت های حقوقی به مشتریان خود در شهر، شهرستان یا ایالت خود خدمات ارائه می دهند، آنها برای رقابت با سایر شرکت های محلی به SEO محلی نیاز دارند.

از طریق سئوی محلی، موسسات حقوقی می توانند کاربران را در یک مکان جغرافیایی هدف قرار دهند و میزان رقابت را در مقایسه با هدف گذاری در سطح ملی کاهش دهند.

آنها شانس بیشتری برای رتبه بندی برای عباراتی مانند “وکیل برتر آسیب های شخصی در لس آنجلس” (سختی کلمه کلیدی: 63٪) نسبت به “وکلای برتر آسیب های شخصی” (سختی کلمه کلیدی: 71٪) دارند.

این امر سئو را به یکی از بهترین استراتژی های جذب مشتری برای شرکت های حقوقی تبدیل می کند.

سئو چگونه کار می کند؟

هنگامی که مردم جستجوی خود را برای خدمات حقوقی آغاز می کنند، احتمالاً از موتورهای جستجو (عمدتاً گوگل و بینگ) برای یافتن شرکت های حقوقی در منطقه خود استفاده می کنند.

آنها از پرس و جو (کلمات کلیدی) برای جستجوی خدمات خاص، انواع شرکت های حقوقی، پاسخ به سوالات حقوقی خود و موارد دیگر استفاده می کنند.

موسسات حقوقی می توانند با بهینه سازی وب سایت خود برای این کلمات کلیدی به این کاربران دسترسی پیدا کنند و موتورهای جستجو را تشویق کنند تا آنها را در نتایج جستجو رتبه بندی کنند.

هر چه رتبه وب سایت آنها بالاتر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که کاربر روی وب سایت خود کلیک کند تا در مورد خدمات خود اطلاعات بیشتری کسب کند.

مزایای سئو برای شرکت های حقوقی:

مزایای سئو برای شرکت های حقوقی بسیار زیاد است.
علاوه بر افزایش رتبه یک شرکت حقوقی در نتایج جستجو، سئو کار می کند تا ترافیک بیشتری را جذب کند که احتمالاً به بازدیدکننده های واجد شرایط تبدیل می شود.

پیشی گرفتن از رقبای محلی خود، بهبود کلیک از طریق وب سایت خود.

برقراری تماس‌های تلفنی بیشتر از طریق «Google برای کسب‌وکار من» و سایر فهرست‌های محلی.

ایجاد ترافیک جدید از طریق محتوای محلی با کیفیت بالا.

جمع آوری نظرات مثبت مشتریان برای بهبود شهرت آنلاین آنها.

تثبیت شرکت حقوقی خود به عنوان یک مرجع معتبر در جایگاه خود.

اگر شرکت‌های حقوقی می‌خواهند ترافیک و بازدید کننده های بیشتری را به صورت آنلاین ایجاد کنند، سئو یکی از مؤثرترین راه‌ها برای انجام این کار است. این نه تنها به دلیل ماهیت بسیار هدفمند سئو است، بلکه به این دلیل است که SEO متخصص برای بهبود تبدیل و افزایش ترافیک کار می کند.

از رقبای محلی خود پیشی بگیرید:

تنها نقاط زیادی در نتایج جستجو وجود دارد، و اگر در 3 مورد برتر نباشید، تعداد کلیک ها به وب سایت شما به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. سئو برای بهینه سازی سایت شما برای کلمات کلیدی مورد نظر شما و بالاتر بردن رتبه آن از رقبای شما کار می کند.

نیازی نیست که در نقطه شماره 1 باشید تا ترافیک و بازدید کننده ها را به سایت خود هدایت کنید، اما می خواهید وب سایت شما در صفحه 1 باشد و در جستجوی محلی حضور قابل مشاهده ای داشته باشد.

روی یک محتوای استراتژیک و استراتژی سئو سرمایه گذاری کنید و مشتریان تاثیر گذار بیشتری می توانند شما را پیدا کنند و شرکت شما را جلوتر از رقبا انتخاب کنند.

تماس های تلفنی بیشتری را از GMB و جستجوی محلی انجام دهید.

در حالی که وب‌سایت شما می‌تواند یک نقطه را در نتایج جستجو به خود اختصاص دهد، می‌توانید از طریق داشتن یک نمایه بهینه‌شده «Google My Business profile»، کلیک‌ها را افزایش دهید.

وقتی کاربران برای «وکیل خانواده نزدیک من» یا «وکیل آسیب‌های شخصی پالم بیچ» جستجو می‌کنند، نمایه GMB شرکت حقوقی شما می‌تواند برای این عبارات رتبه‌بندی شود. کاربران می توانند روی پیوند وب سایت شما کلیک کنند یا با استفاده از شماره موجود در نمایه GMB شما با شما تماس بگیرند.

از سئوی محلی برای بهبود حضور محلی خود استفاده کنید و فرصت های بیشتری برای مشتریان بالقوه ایجاد کنید تا شما را آنلاین پیدا کنند.

از طریق وبلاگ خود ترافیک بیشتری ایجاد کنید:

محتوای قانونی نباید خسته کننده باشد.
از وبلاگ خود برای ارائه اطلاعات ارزشمند به مخاطبان خود، ایجاد ترافیک بیشتر از طریق هدف گذاری کلمات کلیدی و تبدیل ترافیک به سرنخ استفاده کنید.
با سئو ، کلمات کلیدی با حجم بالا و کم رقابت را شناسایی خواهید کرد که می توانید آنها را به موضوعات جذاب وبلاگ تبدیل کنید. سپس این محتوا می تواند کاربرانی را که به دنبال این عبارات هستند جذب کند و آنها را به سمت قیف تولید سرنخ شما هدایت کند.

برخی از ایده های محتوای سئو برای شرکت های حقوقی عبارتند از:

راهنماهای چگونه

راهنمای کامل موضوعات حقوقی

صفحات منطقه تمرین محلی شده

صفحات پرسش و پاسخ (مناسب برای قطعه های ویژه).

کتاب های الکترونیکی

چک لیست ها

مصاحبه با متخصصان صنعت

راهنمای رویدادهای محلی

موسسه حقوقی خود را به عنوان یک مرجع در جایگاه خود مستحکم کنید:

با بهبود حضور آنلاین خود با سئو، به سایر متخصصان صنعت نشان می دهید که منظور شما تجارت است. شما به صورت آنلاین قابل مشاهده تر خواهید شد، بنابراین دری را به روی مشارکت ها و فرصت های جدید باز خواهید کرد.

مزایای سئو بسیار فراتر از هدایت ترافیک به وب سایت شما است. شما می توانید مشتریان جدید و پردرآمدی به دست آورید، از شما دعوت شود تا در رویدادهای صنعتی سخنرانی کنید، نام خود را در نشریات حقوقی به ثبت برسانید، و موارد دیگر.

وقتی صحبت از سئوی شرکت حقوقی به میان می آید، از فکر بزرگ نترسید.

سئو اثباتی برای شرکت های حقوقی کار می کند:

اکثر شرکت‌های حقوقی که هنوز روی سئو سرمایه‌گذاری نکرده‌اند، ترافیک سایت خود را کاهش می‌دهند.

این امر به ویژه در مورد شرکت هایی که دارای رقبای محلی زیادی هستند که به وضوح در تلاش های SEO خود سرمایه گذاری کرده اند صادق است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5/5