سئوی وب سایت شرکت های حقوقی

موفقیت شرکت حقوقی شما به این بستگی دارد که شما مشتریان جدیدی پیدا کنید و خدمات شگفت انگیزی را به مشتریان فعلی ارائه دهید. اما جذب مشتری – به ویژه در بازار رقابتی – همیشه آسان نیست.

شما به راهی برای متمایز شدن از سایر شرکت‌های حقوقی نیاز دارید و مشتریانی را که قبلاً به دنبال خدماتی مانند شما هستند، جذب کنید.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO):

سئو برای جذب افرادی که از موتورهای جستجو (یعنی گوگل) برای یافتن اطلاعات، محصولات و ارائه دهندگان خدمات استفاده می کنند، کار می کند. شرکت های حقوقی می توانند از سئو به نفع خود برای ایجاد ترافیک وب سایت و جذب مشتریان جدید آنلاین استفاده کنند.

در این مقاله، شما خواهید آموخت که سئوی شرکت حقوقی چیست، اصول سئوی شرکت حقوقی، و چگونه استراتژی سئوی قانونی خود را شروع کنید (یا بهبود دهید).

سئوی شرکت حقوقی این گونه تعریف می شود:

سئوی شرکت حقوقی (که به آن «سئوی وکالت» یا «سئوی قانونی» نیز گفته می‌شود) عملی است برای افزایش دیده شدن شرکت حقوقی شما در موتورهای جستجو. استراتژی‌ها و تکنیک‌های سئوی شرکت حقوقی مرتبط برای رتبه‌بندی وب‌سایت شرکت حقوقی شما در بالای نتایج جستجوی ارگانیک استفاده می‌شود تا به شما کمک کند مشتریان احتمالی بیشتری را جذب کنید.

بسیاری از وکلا می خواهند در موتورهای جستجو مانند گوگل یا بینگ رتبه اول و به ویژه رتبه اول را کسب کنند، اما تلاش می کنند تا این کار را بدون تلاش انجام دهند. با سئو، شما از تاکتیک های مختلفی برای افزایش رتبه خود، ایجاد ترافیک و تبدیل آن ترافیک به مشتریان جدید استفاده می کنید.

سئوی قانونی چگونه کار می کند:

بسیاری از ما گاهی از گوگل برای جستجوی اطلاعات یا مشاغل آنلاین استفاده کرده‌ایم. مردم همچنین برای جستجوی خدمات حقوقی این کار را انجام می دهند.

با سئو، شانس شرکت حقوقی خود را برای یافتن توسط افرادی که در جستجوی خدماتی که ارائه می‌دهید، افزایش می‌دهید.

سئو کار می کند تا وب سایت شما را برای “خواندن” توسط الگوریتم های موتورهای جستجو آسان تر کند. شما اساساً اسکن وب سایت خود را برای یافتن محتوا، درک محتوا، نمایش آن در نتایج جستجو و نمایش صفحه مناسب به کاربر مناسب در زمان مناسب برای این الگوریتم ها آسان تر می کنید.

یک استراتژی موثر سئوی شرکت حقوقی از روش‌ها، ابزارها و تاکتیک‌های مختلفی برای افزایش رتبه موتور جستجو استفاده می‌کند. برخی از این موارد عبارتند از:

هدف قرار دادن کلمات کلیدی مناسب (عبارات جستجو) در وب سایت شما.

بهینه سازی وب سایت شما، بنابراین حرکت با موتورهای جستجو «ربات ها» آسان تر است.

ایجاد محتوای مناسب سئو برای ایجاد ترافیک

اطمینان از بهینه سازی وب سایت شما برای کاربران موبایل(رسپانسیو).

ایجاد لینک های با کیفیت بالا به وب سایت شما.

بهینه سازی لیست های محلی خود برای جذب مشتریان محلی.

ایجاد نظرات مثبت برای شرکت حقوقی شما.

محتوا ستون فقرات استراتژی سئوی قانونی شما است. ایجاد محتوای سئو پسند برای اطلاع رسانی، آموزش، ایجاد قدرت و ایجاد ترافیک.

برخی از عناصر سئوی قانونی این توانایی را دارند که مزایای خود را در طول زمان ترکیب کنند. به همین دلیل، اکثر کارشناسان داشتن یک استراتژی سئوی جامع و مداوم را برای حفظ یا افزایش ترافیک و پر نگه داشتن خط لوله مشتری خود توصیه می کنند.

چرا سئوی شرکت حقوقی مهم است؟

هنگامی که آنها اصل سئو را درک کردند، اکثر وکلا تصمیم می گیرند که می خواهند رتبه خود را در جستجوی ارگانیک افزایش دهند. اما مزایای سئو بسیار فراتر از رتبه بندی است. سئو می تواند از طرق مختلف به موسسه حقوقی شما خدمت کند.

سئوی شرکت حقوقی مهم است زیرا نه تنها دیده شدن شرکت حقوقی شما را در جستجو افزایش می دهد، بلکه اعتبار و اعتبار برند شما را به طور کلی افزایش می دهد.

این می تواند به شما کمک کند تا مشتریان بیشتری را به صورت آنلاین و غیرحضوری جذب کنید.

مزایای سئوی شرکت حقوقی شامل موارد زیر است:

افزایش رتبه کلمات کلیدی در موتورهای جستجو

هدایت ترافیک ارگانیک به وب سایت شما.

به طور کلی اعتبار وب سایت خود را بهبود بخشید.

ایجاد روابط عمومی مثبت

جذب نظرات مثبت مشتریان

بهبود ترافیک وب سایت شما

افزایش تبدیل/تولید بازدید کننده در وب سایت شما.

جذب مشارکت های جدید و فرصت های شبکه سازی.

ویژگی‌های فرود، مصاحبه، رویدادهای سخنرانی و موارد دیگر.

اصول سئوی شرکت حقوقی:

اگر سئوی شرکت حقوقی پیچیده به نظر می رسد، نترسید. گام‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید برای بهبود رتبه‌بندی شرکت حقوقی خود، افزایش ترافیک و جذب مشتریان بیشتر برای شرکت حقوقی خود انجام دهید.

همه چیز از اصول اولیه شروع می شود.

تحقیق کلمات کلیدی

اکثر استراتژی‌های سئو با تحقیق در مورد کلمات کلیدی شروع می‌شوند، زیرا شما باید بفهمید که مخاطبان هدف شما از چه اصطلاحاتی برای یافتن شرکت‌های حقوقی مانند شما استفاده می‌کنند. در حالی که ممکن است حدس خوبی در مورد آنچه مشتریان بالقوه جستجو می کنند داشته باشید، همیشه بهتر است به داده ها نگاه کنید.

می‌توانید از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند SEMrush یا Ahrefs برای یافتن پیشنهادات کلمه کلیدی، مقایسه حجم جستجو (تعداد کاربرانی که برای این عبارت جستجو می‌کنند) و تجزیه و تحلیل سطح رقابت (چند سایت برای این عبارت رتبه‌بندی می‌شوند/احتمال رتبه‌بندی شما برای این عبارت استفاده کنید. ). این به شما کمک می کند تعیین کنید کدام کلمات کلیدی ارزش هدف گذاری در محتوای شما را دارند.

بهینه سازی وب سایت:

هنگامی که مشخص کردید مشتریان تاثیر گذار شما چه کلمات کلیدی را جستجو می کنند، زمان آن رسیده است که سایت خود را برای این عبارات بهینه کنید و در عین حال تحلیل و فهرست بندی وب سایت خود را برای الگوریتم های موتورهای جستجو آسان کنید.

این شامل ترکیبی از سئوی فنی و داخلی است که ممکن است شامل کارهایی مانند ایجاد نقشه سایت برای وب سایت شما، استفاده از کلمات کلیدی در عناوین و توضیحات صفحه شما، بهینه سازی سایت شما برای جستجوی موبایل، بهبود سرعت بارگذاری سایت شما، تعمیر لینک های شکسته ( 404s)، و بیشتر.

شما می توانید بسیاری از این وظایف را خودتان انجام دهید یا ممکن است یک متخصص را برای کمک به شما استخدام کنید.

مخصوصاً وقتی صحبت از سئو فنی به میان می آید، ممکن است وجود یک توسعه دهنده وب و متخصص سئو ماهر در کنار شما مفید باشد.

سئوی محلی:

اکثر شرکت های حقوقی به یک منطقه خدماتی خاص، محدود به یک مکان خاص خدمات می دهند. به همین دلیل، سئوی قانونی در مورد هدف قرار دادن جستجوگران در منطقه خدماتی شما ضروری است.

شما می خواهید به مشتریان احتمالی دسترسی پیدا کنید که واقعاً می توانند با شما کار کنند. سئوی محلی شامل بهینه سازی وب سایت شما برای کلمات کلیدی خاص جغرافیایی و ایجاد پروفایل در لیست های محلی است.

Google My Business، Yelp و Bing Places تنها چند نمونه از فهرست‌های آنلاین هستند که می‌توانید اطلاعات کسب‌وکار خود را به‌روزرسانی کنید و مشتریان را از جستجوی محلی جذب کنید. ارائه اطلاعات موسسه حقوقی خود به دایرکتوری های حقوقی بخشی دیگر از این مرحله است.

بازاریابی محتوا:

محتوا ابزار قدرتمندی برای بهبود رتبه سایت شما و تبدیل خوانندگان غیرفعال به مشتریان پولی است. در حالی که محتوا به تنهایی باعث موفقیت سایت شما در سئو نمی شود، اگر می خواهید کسب و کار جدیدی را برای شرکت حقوقی خود ایجاد کنید، داشتن محتوای جذاب و سئو پسند بسیار مهم است.

استراتژی بازاریابی محتوای شما به احتمال زیاد شامل ایجاد صفحات خدمات، صفحات وب و مقالات وبلاگ برای وب سایت شما خواهد بود. هدف این است که هر قسمت از محتوا را با یک کلمه کلیدی هدف بهینه سازی کنیم تا کاربرانی که در جستجوی این عبارات هستند جذب شوند.

وقتی صحبت از محتوای SEO به میان می آید، این فقط نوک کوه یخ است، بنابراین حتماً فصل 4 را ببینید: چگونه یک استراتژی وبلاگ نویسی شرکت حقوقی ایجاد کنیم.

ایجاد لینک:

موتورهای جستجو به لینک های ورودی (بک لینک) نگاه می کنند تا به تعیین اعتبار و قابل اعتماد بودن وب سایت کمک کنند. یکی از راه‌های نگاه کردن به بک لینک‌ها این است که به عنوان رای اعتماد سایر سایت‌ها مبنی بر اینکه وب‌سایت شما منبع اطلاعات عالی برای کاربران است، است.

برخی از وب‌سایت‌ها به طور طبیعی به وب‌سایت شما پیوند می‌دهند، در حالی که در برخی مواقع شما می‌خواهید بیشتر در مورد ایجاد پیوندها عمدی باشید. هدف شما جذب لینک های با کیفیت بالا و مرتبط به سایت خود از طریق مقالات، پست های مهمان، مصاحبه ها، اینفوگرافیک ها، دایرکتوری ها و موارد دیگر است.

نکته: با دایرکتوری های قانونی پیوند ایجاد کنید. برخی از مفیدترین پیوندها می توانند از دایرکتوری های شرکت حقوقی مورد علاقه شما بیایند. وابستگی به این ده دایرکتوری حقوقی برتر (AVVO، Findlaw، Super Lawyers، Justia، Martindale، Nolo، Lawyers.com، Mediate، HG.org، Lawyer.com) می تواند اعتبار پیوند شما را تقویت کند. قبل از خرید با تیم SEO خود مشورت کنید.

راهنمای کامل سئو برای شرکت های حقوقی:

چرا سئو برای شرکت های حقوقی اهمیت دارد؟

مطالعه‌ای که در سال 2017 توسط AccuRanker انجام شد، نشان داد که جایگاه حقوقی در مورد سئو رقابتی‌تر است.

پس از تجزیه و تحلیل بیش از 300000 SERP در طیف گسترده ای از صنایع، این مطالعه نشان داد که شرکت های حقوقی بیشترین موانع را در تولید ترافیک برای وب سایت های خود دارند.

آنچه این نشان می دهد این است که نه تنها داشتن یک استراتژی سئوی موثر یک ضرورت است، بلکه سئوی محلی به ویژه برای وکلا و شرکت های حقوقی مهم است.

سئوی شرکت حقوقی نیازمند اتخاذ رویکردی مناسب برای تولید ترافیک است که مشکلات منحصر به فردی که وکلا در جذب مشتریان محلی با آن روبرو هستند را در نظر بگیرد.

در این مقاله، ما به این موضوع می پردازیم که چرا SEO برای شرکت های حقوقی اهمیت دارد و چگونه وکلا می توانند شروع به ایجاد ترافیک بیشتر برای وب سایت های خود کنند.

سئو یکی از بهترین استراتژی های تولید بازدید کننده برای شرکت های حقوقی است:

مشاغل محلی (یعنی آنهایی که مشتریان یا مشتریانی را در یک مکان جغرافیایی خاص به دست می آورند) برای هدف قرار دادن کاربران در منطقه خود به SEO نیاز دارند.

از آنجایی که اکثر شرکت های حقوقی به مشتریان خود در شهر، شهرستان یا ایالت خود خدمات ارائه می دهند، آنها برای رقابت با سایر شرکت های محلی به SEO محلی نیاز دارند.

از طریق سئوی محلی، موسسات حقوقی می توانند کاربران را در یک مکان جغرافیایی هدف قرار دهند و میزان رقابت را در مقایسه با هدف گذاری در سطح ملی کاهش دهند.

آنها شانس بیشتری برای رتبه بندی برای عباراتی مانند “وکیل برتر آسیب های شخصی در لس آنجلس” (سختی کلمه کلیدی: 63٪) نسبت به “وکلای برتر آسیب های شخصی” (سختی کلمه کلیدی: 71٪) دارند.

این امر سئو را به یکی از بهترین استراتژی های جذب مشتری برای شرکت های حقوقی تبدیل می کند.

سئو چگونه کار می کند؟

هنگامی که مردم جستجوی خود را برای خدمات حقوقی آغاز می کنند، احتمالاً از موتورهای جستجو (عمدتاً گوگل و بینگ) برای یافتن شرکت های حقوقی در منطقه خود استفاده می کنند.

آنها از پرس و جو (کلمات کلیدی) برای جستجوی خدمات خاص، انواع شرکت های حقوقی، پاسخ به سوالات حقوقی خود و موارد دیگر استفاده می کنند.

موسسات حقوقی می توانند با بهینه سازی وب سایت خود برای این کلمات کلیدی به این کاربران دسترسی پیدا کنند و موتورهای جستجو را تشویق کنند تا آنها را در نتایج جستجو رتبه بندی کنند.

هر چه رتبه وب سایت آنها بالاتر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که کاربر روی وب سایت خود کلیک کند تا در مورد خدمات خود اطلاعات بیشتری کسب کند.

مزایای سئو برای شرکت های حقوقی:

مزایای سئو برای شرکت های حقوقی بسیار زیاد است.
علاوه بر افزایش رتبه یک شرکت حقوقی در نتایج جستجو، سئو کار می کند تا ترافیک بیشتری را جذب کند که احتمالاً به بازدیدکننده های واجد شرایط تبدیل می شود.

پیشی گرفتن از رقبای محلی خود، بهبود کلیک از طریق وب سایت خود.

برقراری تماس‌های تلفنی بیشتر از طریق «Google برای کسب‌وکار من» و سایر فهرست‌های محلی.

ایجاد ترافیک جدید از طریق محتوای محلی با کیفیت بالا.

جمع آوری نظرات مثبت مشتریان برای بهبود شهرت آنلاین آنها.

تثبیت شرکت حقوقی خود به عنوان یک مرجع معتبر در جایگاه خود.

اگر شرکت‌های حقوقی می‌خواهند ترافیک و بازدید کننده های بیشتری را به صورت آنلاین ایجاد کنند، سئو یکی از مؤثرترین راه‌ها برای انجام این کار است. این نه تنها به دلیل ماهیت بسیار هدفمند سئو است، بلکه به این دلیل است که SEO متخصص برای بهبود تبدیل و افزایش ترافیک کار می کند.

از رقبای محلی خود پیشی بگیرید:

تنها نقاط زیادی در نتایج جستجو وجود دارد، و اگر در 3 مورد برتر نباشید، تعداد کلیک ها به وب سایت شما به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. سئو برای بهینه سازی سایت شما برای کلمات کلیدی مورد نظر شما و بالاتر بردن رتبه آن از رقبای شما کار می کند.

نیازی نیست که در نقطه شماره 1 باشید تا ترافیک و بازدید کننده ها را به سایت خود هدایت کنید، اما می خواهید وب سایت شما در صفحه 1 باشد و در جستجوی محلی حضور قابل مشاهده ای داشته باشد.

روی یک محتوای استراتژیک و استراتژی سئو سرمایه گذاری کنید و مشتریان تاثیر گذار بیشتری می توانند شما را پیدا کنند و شرکت شما را جلوتر از رقبا انتخاب کنند.

تماس های تلفنی بیشتری را از GMB و جستجوی محلی انجام دهید.

در حالی که وب‌سایت شما می‌تواند یک نقطه را در نتایج جستجو به خود اختصاص دهد، می‌توانید از طریق داشتن یک نمایه بهینه‌شده «Google My Business profile»، کلیک‌ها را افزایش دهید.

وقتی کاربران برای «وکیل خانواده نزدیک من» یا «وکیل آسیب‌های شخصی پالم بیچ» جستجو می‌کنند، نمایه GMB شرکت حقوقی شما می‌تواند برای این عبارات رتبه‌بندی شود. کاربران می توانند روی پیوند وب سایت شما کلیک کنند یا با استفاده از شماره موجود در نمایه GMB شما با شما تماس بگیرند.

از سئوی محلی برای بهبود حضور محلی خود استفاده کنید و فرصت های بیشتری برای مشتریان بالقوه ایجاد کنید تا شما را آنلاین پیدا کنند.

از طریق وبلاگ خود ترافیک بیشتری ایجاد کنید:

محتوای قانونی نباید خسته کننده باشد.
از وبلاگ خود برای ارائه اطلاعات ارزشمند به مخاطبان خود، ایجاد ترافیک بیشتر از طریق هدف گذاری کلمات کلیدی و تبدیل ترافیک به سرنخ استفاده کنید.
با سئو ، کلمات کلیدی با حجم بالا و کم رقابت را شناسایی خواهید کرد که می توانید آنها را به موضوعات جذاب وبلاگ تبدیل کنید. سپس این محتوا می تواند کاربرانی را که به دنبال این عبارات هستند جذب کند و آنها را به سمت قیف تولید سرنخ شما هدایت کند.

برخی از ایده های محتوای سئو برای شرکت های حقوقی عبارتند از:

راهنماهای چگونه

راهنمای کامل موضوعات حقوقی

صفحات منطقه تمرین محلی شده

صفحات پرسش و پاسخ (مناسب برای قطعه های ویژه).

کتاب های الکترونیکی

چک لیست ها

مصاحبه با متخصصان صنعت

راهنمای رویدادهای محلی

موسسه حقوقی خود را به عنوان یک مرجع در جایگاه خود مستحکم کنید:

با بهبود حضور آنلاین خود با سئو، به سایر متخصصان صنعت نشان می دهید که منظور شما تجارت است. شما به صورت آنلاین قابل مشاهده تر خواهید شد، بنابراین دری را به روی مشارکت ها و فرصت های جدید باز خواهید کرد.

مزایای سئو بسیار فراتر از هدایت ترافیک به وب سایت شما است. شما می توانید مشتریان جدید و پردرآمدی به دست آورید، از شما دعوت شود تا در رویدادهای صنعتی سخنرانی کنید، نام خود را در نشریات حقوقی به ثبت برسانید، و موارد دیگر.

وقتی صحبت از سئوی شرکت حقوقی به میان می آید، از فکر بزرگ نترسید.

سئو اثباتی برای شرکت های حقوقی کار می کند:

اکثر شرکت‌های حقوقی که هنوز روی سئو سرمایه‌گذاری نکرده‌اند، ترافیک سایت خود را کاهش می‌دهند.

این امر به ویژه در مورد شرکت هایی که دارای رقبای محلی زیادی هستند که به وضوح در تلاش های SEO خود سرمایه گذاری کرده اند صادق است.