طراحی سایت کلینیک

طراحی سایت پزشکی:

وب سایت های پزشکی باید به عنوان یک منبع پزشکی آنلاین اعتماد به نفس را القا کنند و بیماران/بازدیدکنندگان را از طریق طراحی تحریک کننده یا نحوه ارائه اطلاعات دور نکنند.

مردم از وب سایت های پزشکی انتظار دارند که وب سایت حاوی اطلاعات مفید در زمینه  سلامت باشد، یعنی تمام اطلاعاتی را که انتظار دارند در مورد مسائل سلامتی خود بیابند در اختیار آنها قرار دهند.
سلامت موضوع حساسی است و مردم احساس می کنند نیاز دارند با فردی که به سلامتی خود اعتماد دارند ملاقات کنند، بنابراین پزشکان و پرسنل خود را متناسب با آن معرفی کنید.
وقتی بازدیدکنندگان به وب‌سایت‌های پزشکی وارد می‌شوند، پیش ازآن از یک مسئله پزشکی رنج می برند، بنابراین زمان و انرژی لازم برای پیمایش سایت های دشوار را ندارند.
افراد بیشتری در گروه هدف شما از دستگاه های تلفن همراه برای جستجوی خدمات پزشکی استفاده می کنند.سایت پزشکی طراحی شده باید رسپانسیو باشد.
بسیار مهم است که از هر ابزار بازاریابی موجود برای ارتقای منبع خود استفاده کنید، از جمله شبکه های رسانه اجتماعی، که می تواند تعامل کاربر را افزایش دهد.

مواردی که بعد از طراحی سایت پزشکی باید در سایت درج شود:

شما کی هستید؟ خودتان را معرفی کنید:

نام خود را معرفی کنید.شما یک جراح عمومی هستید، اما رشته پزشکی جراحان عمومی متعددی دارد. چرا یک بیمار شما را انتخاب می کند؟ خوب، این فرصتی است که با ارائه اطلاعات صحیح، پیوند عاطفی را با بیماران خود ایجاد کنید.

علاوه بر مدارک، گواهینامه ها، آموزش و غیره، باید چیزی اضافه کنید که اولین بازدید شما توسط کاربر ،ماندگار شود و توجه بازدیدکننده را در سطح احساسی به خود جلب کند: چرا جراحی عمومی را انتخاب کردید!

چه کار میکنید؟ یک صفحه در وب سایت پزشکی خود را به هر متخصص اختصاص دهید!

به عنوان یک متخصص پزشکی، تخصص های شما برای شما بسیار واضح است، اما باید درک کنید که بیمار شما از نظر پزشکی آموزش دیده نیستند. بنابراین، مطمئن شوید که یک ارائه جامع و توصیفی از هر یک از تخصص های خود را در صفحه ای متفاوت ارائه می دهید.

علاوه بر اثبات اینکه شما به اندازه بهترین وب سایت پزشکی قابل اعتماد هستید، اختصاص یک صفحه به هر یک از متخصص های فرعی شما یک رویکرد سئو عالی است زیرا به موتورهای جستجو اجازه می دهد کلمات کلیدی بیشتری را که بیماران به دنبال آن هستند با محتوای وب سایت شما مطابقت دهند.

این امر وب سایت شما را تا جایی که به موتورهای جستجو مربوط می شود مرتبط می کند و شما را در صدر نتایج موتورهای جستجو قرار می دهد، درست جایی که وب سایت پزشکی شما پیدا می شود.

موقعیت مکانی شما کجاست؟ نام، آدرس، تلفن و رسانه های اجتماعی خود را اضافه کنید:

بازدیدکنندگان شما باید بتوانند به سرعت تعیین کنند که کجا می توانند شما را پیدا کنند، بدون اینکه در هر مکان آنلاینی که کسب و کار شما در آن لیست شده است. لینک های شبکه های اجتماعی خودتون رو اضافه کنید که بازدیدکنندگان ممکن است با آن آشنا باشند. اگر وب سایت شما به هم ریخته به نظر می رسد، می توانید از یک QR Code Generator برای طراحی یک کد QR سفارشی با صفحه فرود که شامل تمام پیوندهای رسانه های اجتماعی شما در یک مکان است استفاده کنید.

چرا بیماران باید سایت شما را انتخاب کنند؟ ارائه محتوای ارزشمند و مفید:

شما تنها پزشک در جهان نیستید، بنابراین با ارائه محتوای ارزشمند به بازدیدکنندگان خود دلیل خوبی برای رزرو وقت ملاقات بدهید. محتوای ارزشمند برای بیماران چیست؟ محتوای ارزشمند و مفیدی در مورد مسائل بهداشتی و پزشکی که آنها را به سایت شما هدایت کرده است ، بدهید.

بازدیدکنندگان شما چگونه می توانند با شما تماس بگیرند؟ آنها را به جایی که می خواهید بروند راهنمایی کنید!

وب سایت های پزشکی قابل اعتماد، صرف نظر از نوع مرکز پزشکی، پزشکان در کلینیک ها، مطب پزشک معمولی یا یک کلینیک ارزان قیمت، همگی باید راهی قابل مشاهده برای تماس با شما و تعیین وقت ملاقات در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهند. سایت پزشکی شما بالاخره یک تجارت است!

به یاد داشته باشید که ارائه شماره تلفن کافی نیست. شامل آدرس، نقشه ها، ایمیل، سیستم رزرو آنلاین. ابزارهای زیادی برای برقراری تماس سریع و آسان ،مسیرها و روش های منتهی به کلینیک شما به چه صورت می باشد.

نتیجه گیری:

طراحی وب سایت های پزشکی وب سایت های متوسط  و معمولی نیستند. آنها نیاز به یک رویکرد خاص و ورود به ذهن بیماران را دارند. طراحی و توسعه یک وب سایت پزشکی چالش برانگیز است، اما غیرممکن نیست، به خصوص اگر نکات ما را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5/5