طراحی مجدد وب سایت

تلفیق علم و هنر طراحی سایت

بیشترین بهره را از طراحی مجدد خود ببرید

وب سایت ها در ده سال گذشته تغییر کرده اند. چندی پیش، شما با وب سایت های ثابتی که کمی بیشتر از سایت های بروشور بودند، ایمن بودید و می توانستید به سادگی بنشینید و فروش داشته باشید، اطلاعات دریافت کنید و غیره.

در 24/7 امروز، همیشه قادر به گوگل، دنیای رسانه‌های اجتماعی، به وب‌سایتی نیاز دارید که به‌روزرسانی آسان باشد، حتی برای کاربرانی که مهارت‌های فنی محدودی دارند و به دو دلیل مهم سفارشی‌سازی آن آسان باشد:

1. پیدا کردن و فهرست کردن سایت شما برای گوگل آسان است.

2. تبدیل افراد به بازدید کننده آسان است تا بتوانید خدمات یا محصولات را در آینده به آنها بفروشید.

طراحی وب سایت جدید فقط ظاهر و احساس نیست. این در مورد جرات سیستم، استفاده از آن آسان و میزان عملکرد آن است. طراحی مجدد وب سایت می تواند با نام تجاری شروع شود، اما همیشه باید دارای عملکردی باشد و از آن استفاده کند که به آن اجازه دهد در دنیای امروز Google/Facebook پیشرفت کند.

طراحی سایت در قزوین

مرحله 1:تعیین کنید که آیا طراحی مجدد برای شما مناسب است یا خیر

اولین قدم برای تعیین اینکه آیا طراحی مجدد وب سایت چیزی است که شما و سازمانتان باید انجام دهید این است که به وب سایت فعلی خود نگاه کنید و از خود بپرسید که آیا واقعاً نیازهای شما را برآورده می کند یا خیر. در اینجا پنج سوال وجود دارد که می توانید برای تعیین اینکه آیا به یک وب سایت جدید نیاز دارید یا خیر، بپرسید:

آیا باید دوباره طراحی کنم؟

آیا می توانید داده های وب سایت خود را با استفاده از یک بسته داده مانند Google Analytics ردیابی کنید؟

آیا وب سایت شما به راحتی به روز می شود یا باید با شخصی “تماس” کنید؟

آیا وب سایت شما به شرکت شما بازدید کننده می دهد؟

آیا می دانید چرا مردم به وب سایت شما مراجعه می کنند؟

آیا مردم می توانند وب سایت شما را به راحتی پیدا کنند؟

اگر پاسخ هر یک از موارد بالا “نه” است، واقعاً باید به فکر ایجاد یک وب سایت جدید باشید.

دلایل درست:

ما می‌خواهیم توسط افراد تاثیر گذار بیشتری پیدا شویم.»

ما می خواهیم مشتریان تاثیر گذار بیشتری را به بازدید کننده و در نهایت به مشتریان تبدیل کنیم.
به مشتریان.»

“ما خودمان می خواهیم سایت را به روز کنیم”

دلایل اشتباه:

“ما ظاهر و احساس جدید شرکتی داریم.”

“از آخرین طراحی مجدد ما 12 ماه می گذرد.”

“مدیر عامل ما می خواهد این کار را انجام دهد.”

غذای آماده:

دلایل نادرست برای طراحی مجدد وب سایت شما ناشی از این فکر است که تازگی و “عامل شگفت انگیز” یک وب سایت جدید باعث افزایش هیجان در برند شما می شود. انگیزه اصلی بازسازی وب سایت باید بهبود عملکرد وب سایت شما باشد. یک وب‌سایت زیبا، اگرچه جذاب و از نظر زیبایی‌شناختی دلنشین است، اما نسبت به وب‌سایت‌های کارآمد ترافیک و تولید بازدید کننده در درجه دوم اهمیت قرار دارد.

مرحله 2: مطمئن شوید که از دارایی های وب سایت خود محافظت می کنید

طراحی و توسعه وب سایت می تواند حتی برای افرادی که از نظر فنی در بین ما هستند پیچیده باشد. پیکربندی یک وب سایت می تواند آسان باشد که می تواند اشتباهات و حذفیات را حتی آسان تر کند. بنابراین قبل از شروع توسعه و طراحی یک وب سایت جدید، باید دارایی های وب سایت فعلی خود را بررسی کنید و ممکن است تعجب کنید که تعداد آن چقدر است.

فهرست چک دارایی های وب سایت:

  1. تعیین کنید چند صفحه دارید.
  2. مشخص کنید که کدام صفحات محبوب ترین/قدرتمندترین هستند.
  3. تعیین کنید که چند لینک ورودی دارید.
  4. مشخص کنید که این پیوندها از کجا می آیند.
  5. ببینید چه صفحات داخلی دارای پیوندهای ورودی هستند.
  6. پیدا کنید کدام لینک های ورودی محبوب ترین/قدرتمند هستند.
  7. قبل از شروع مشخص کنید که برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی می کنید.
  8. مشخص کنید کدام کلمات کلیدی موثرتر هستند.

مانند سؤالات ما در بالا، اگر قادر به تعیین چک لیست دارایی نیستید، به احتمال زیاد به یک وب سایت جدید نیاز دارید. ابزارهای گوگل آنالیتیکس و گوگل وبمستر ابزارهای رایگانی هستند که می توانید از چک لیست دارایی ها گزارش بگیرید.

اگر به طور کامل اهمیت و تمرین سئوی مناسب را درک نمی کنید، انجام یک طراحی وب می تواند بیش از آنکه مفید باشد، مضر باشد. اگر در مورد کار سئو احساس راحتی نمی کنید، ممکن است بهترین کار این باشد که یک متخصص را برای انجام ممیزی سئو و طراحی مجدد استخدام کنید تا تمام کار سختی که برای ایجاد حضور در وب انجام داده اید از بین نرود. همچنین ممکن است وقت آن رسیده باشد که با یک متخصص تماس بگیرید تا سیستمی را برای شما تنظیم کند که بتواند این معیارها را ردیابی کند، اگر قبلاً سیستمی ندارید.

مرحله 3: یک سیستم مدیریت محتوا را هوشمندانه انتخاب کنید

یکی از اشتباهاتی که اغلب افراد و شرکت ها مرتکب می شوند، انتخاب سیستم مدیریت محتوای اشتباه است. اول از همه، سیستم مدیریت محتوا نرم افزاری است که وب سایت شما را اجرا می کند. تعدادی سیستم مدیریت محتوا وجود دارد که هر کدام با مزایا و معایب،می توان یکی از آن را انتخاب کرد. ما معمولاً بسته به نیاز مشتری استفاده از موارد زیر را توصیه می کنیم:

وردپرس:

وب‌سایت‌های ساده و قوی ایجاد کنید که با سئو سازگار هستند و قابلیت‌های زیادی را دارند که می‌توان آنها را نصب کرد. وردپرس همچنین با بسیاری از ارائه دهندگان شخص ثالث دیگر مانند MailChimp برای ایمیل ادغام می شود که واقعاً می تواند عملکرد شما را افزایش دهد. وردپرس نرم افزار رایگانی است که می تواند توسط شما پیکربندی شود یا توسط یک توسعه دهنده پیکربندی شود تا بتوانید از آن برای به روز نگه داشتن وب سایت خود استفاده کنید.

Hubspot:

Hubspot یک فروشگاه عالی برای بازاریابی ورودی است و یک راه حل عالی برای مشاغل کوچکی است که نمی خواهند چندین سیستم را پیکربندی کنند اما می خواهند چیزی کار کند. شما می توانید تمام صفحات وب و وبلاگ های خود را ایجاد کنید و همچنین ایمیل خود را مدیریت کنید، بازاریابی رسانه های اجتماعی را مدیریت کنید — همه چیز را از یک مکان اندازه گیری کنید.

مهم نیست که چه سیستمی را انتخاب می کنید، باید سوالات زیر را از خود بپرسید:

  1. آیا می توانم وب سایت را خودم بدون تماس گرفتن با کسی به روز کنم؟
  2. اگر آن را در یک مکان به روز کنم، آیا در همه جای وب سایت به روز می شود؟
  3. آیا نسخه موبایلی سایت وجود دارد؟
  4. آیا توسط گوگل ایندکس می شود؟

اگر پاسخ هیچ یک از اینها منفی است، نباید آن سیستم را در نظر بگیرید.

وب‌سایت شما می‌تواند یک توسعه زنده برای شخص و شرکت شما باشد. باید مطمئن شوید که می‌توانید آن را تحت کنترل خود نگه دارید و مبالغ بی‌پایانی پول را برای به‌روزرسانی‌ها و تماس‌های با توسعه‌دهنده هدر ندهید. همچنین باید مطابق با زمان باشد، به این معنی که ایجاد یک نسخه موبایل از سایت باید آسان باشد و برای موتورهای جستجو بسیار مناسب باشد.

مرحله 4: صفحه اصلی خود را ساده و احمقانه نگه دارید!

یکی از مفاهیم کلیدی که می تواند برای توصیف طراحی موثر وب سایت مورد استفاده قرار گیرد این است که من را به فکر وادار نکنید. شما نمی خواهید مردم زمان زیادی را صرف جستجوی محتوا کنند، پس لازم است. صفحه اصلی را ساده و بدون شلوغی نگه دارید تا افراد بتوانند به راحتی آنچه را که می خواهند پیدا کنند.

مهمترین عوامل طراحی سایت

  1. 10% وب سایت ظاهر زیبایی دارد.
  2. 9% وب سایت تجربه رابط کاربری پیشرفته ای را ارائه می دهد.
  3. 76% وب سایت انجام کاری را که می خواهم برای من آسان می کند
  4. 5% دلایل دیگر

در حالی که قوانین طراحی ساده، به طوری که افراد بتوانند آنچه را که می خواهند پیدا کنند، 5 قانون اصلی برای هر صفحه اصلی وجود دارد:

تصمیم بگیرید که می‌خواهید http://www.yourdomain.com یا «http://yourdomain.com» باشید و یک تغییر مسیر 301 را از مسیری که انتخاب نکرده‌اید تنظیم کنید. به این ترتیب اگر شخصی به صفحه اصلی دیگر لینک دهد، اعتبار سئوی آن را دریافت خواهید کرد.

اگر بیش از 5 سرویس دارید، هر سرویس را زیر 4 موضوع کلی قرار دهید که افراد می توانند در آن به کار بپردازند، بیش از 5 سرویس صفحه را شلوغ می کند.

اخبار و وبلاگ های اخیر را در صفحه اصلی برجسته کنید تا مردم بتوانند ببینند وب سایت شما در حال به روز رسانی است.

پیوندهای صفحه رسانه اجتماعی خود را در صفحه اصلی قرار دهید و کادرها را بزرگ و بالای تاشو قرار دهید تا مردم بتوانند آنها را پیدا کنند. آیکون های میکروسکوپی فیس بوک را در ناودان صفحه وب قرار ندهید که هیچ کس نمی تواند آنها را ببیند و بنابراین هیچ کس نمی تواند شما را در Facebookl دنبال کند.

اگر یک سایت چندرسانه ای نیستید، استفاده از صدا را به حداقل برسانید. هیچ چیز مانند موسیقی ناگهانی که از یک وب سایت خارج می شود در زمانی که غیرمنتظره است، مردم را دور نمی کند.

صفحه اصلی شما چهره خدمات یا محصولات شماست. شما فقط یک فرصت دارید که آن بازدیدکننده را تحت تأثیر قرار دهید، بنابراین مطمئن شوید که موارد ضروری را که می خواهید آنها بدانند را با دقت در صفحه اصلی خود قرار دهید. همچنین باید به عنوان یک پلت فرم راه اندازی برای مکان هایی که در آینده می توانند با شما تماس بگیرند (مانند وبلاگ، رسانه های اجتماعی و غیره) عمل کند.

مرحله 5: روی محتوای اصلی مستمری که جذب و تبدیل می شود تمرکز کنید

اکثر وب سایت ها بسیار کوچک شروع می شوند، معمولاً حدود 10-20 صفحه. چگونه می توانید اندازه وب سایت خود را افزایش دهید اگر محصولات و خدمات بیشتری ارائه نمی دهید؟

بهترین راه برای رشد وب سایت خود، وبلاگ نویسی در مورد صنعتی است که در آن فعالیت می کنید. اگر قهوه می فروشید، وبلاگ درباره قهوه، اگر لباس می فروشید، وبلاگ درباره مد زنانه، اگر مدیریت مالی می فروشید، وبلاگ درباره امور مالی. اگر با 10 تا 20 صفحه شروع می کردید و یک بار در هفته به مدت یک سال وبلاگ می نویسید، اندازه سایت خود را چهار برابر می کردید. وبلاگ نویسی نه تنها اندازه وب سایت شما را افزایش می دهد، بلکه در نهایت یک اثر گلوله برفی دریافت می کنید.

بهتره بدونید!

وبلاگ نویسی باعث افزایش 55 درصدی بازدیدکنندگان وب سایت می شود.

شرکت هایی که وبلاگ دارند 2 برابر بیشتر از آنهایی که در توییتر فالوور دارند.

موتورهای جستجو محتوای تازه را دوست دارند، که تعداد صفحات ایندکس شده شما را افزایش می دهد و شانس ترافیک بیشتر را افزایش می دهد.

شرکت‌هایی که وبلاگ دارند 97 درصد لینک‌های ورودی بیشتری نسبت به آن‌هایی که ندارند دارند.

اکنون، یک چیزی که مردم تمایل دارند روی آن خالی بگذارند این است که چه محتوایی را در وبلاگ خود قرار دهم؟ آیا همه آنها باید نظرات خود را داشته باشند و پاسخ قاطعانه خیر است! در اینجا محتوایی وجود دارد که می توانید در وبلاگ خود استفاده کنید و ممکن است قبلاً داشته باشید.

یک وبلاگ می تواند هر چیزی باشد، اما بیشتر از همه باید اصلی و آموزنده باشد. همچنین مهم است، اگر وقت ندارید، شخصی را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد یا از یک کارمند برای تولید محتوا استفاده کنید. نیروی کار جدید امروز بیش از هر زمان دیگری در زمینه تولید محتوای چندرسانه ای و اشتراک گذاری آن در اینترنت تجربه دارد.

محتوای اصلی پیام رسان وب سایت شماست. تاثیر گذاری شما را در مورد کاری که انجام می‌دهید و اینکه چقدر مشتاقانه آن را انجام می‌دهید، آگاه می‌کند. با مجموعه گسترده ای از فرمت ها برای ایجاد محتوا، همیشه باید به طور مداوم محتوای اصلی را به اشتراک بگذارید تا مشتریان احتمالی خود را درگیر نگه دارید و دائماً با وب سایت خود در تعامل باشید.

مرحله 6: صفحات فرود خود را به درستی قالب بندی کنید.

اکنون که یک وب سایت کاملاً جدید دارید که در واقع از نظر شکل و کارکرد کار می کند و در حال وبلاگ نویسی هستید، باید شروع به جذب برخی از افرادی کنید که در وب سایت شما هستند و جذب آن افراد به ایجاد صفحات فرود و بازدید کننده بستگی دارد.

صفحات فرود مناطقی در یک وب سایت هستند که چیزی مانند کتاب، نحوه راهنمایی یا ثبت نام ایمیل با فرم مربوطه را ارائه می دهند. بازدید کننده ها افرادی هستند که به نوعی به خدمات شما ابراز علاقه کرده اند و اطلاعاتی مانند آدرس ایمیل در اختیار شما قرار داده اند. آنها ممکن است آماده خرید نباشند، اما علاقه نشان داده اند.

صفحات فرود مناطقی در یک وب سایت هستند که پیشنهاد و فرم را ارائه می دهند. این فرم ها منجر به تولید می شوند. سه نوع صفحه فرود وجود دارد که افراد می توانند برای دریافت سرنخ ایجاد کنند.

اطلاعات کلی:

ارائه یک کتاب الکترونیکی یا کاتالوگ کلی محصول یک راه عالی برای جلب توجه دیگران به خدمات شما است. آنها آماده خرید چیز خاصی نیستند اما نشان داده اند که اطلاعات بیشتری می خواهند.

اطلاعات خاص:

ارائه یک ارزیابی یا ارزیابی خاص برای علاقه مند کردن بیشتر کسی. به عنوان مثال، پیشنهاد فرستادن افراد ویژه برای هر اندازه لباسی که ترجیح می دهند.

تماس با ما/خرید:

مردم واقعاً به خدمات شما علاقه مند هستند و می خواهند با شما صحبت کنند، قرار ملاقات بگذارند یا در مورد یک فرصت بحث کنند یا از فروشگاه تجارت الکترونیک شما خرید کنند.

بهترین شیوه ها:

طراحی صفحات فرود همچنان بر اساس این اعتقاد است که آن را ساده نگه می‌دارد، بنابراین بهترین روش‌ها وجود دارد که باید از آنها پیروی کنید تا مطمئن شوید صفحات فرود شما تعداد زیادی سرنخ ایجاد می‌کنند.

صفحات فرود جایی هستند که جادو اتفاق می افتد. آنها دروازه ای برای پیشنهادات تبدیل شما هستند که بازدیدکننده گانی درگیر و علاقه مند ایجاد می کنند. مطمئن شوید که می توانید با یک پیشنهاد جالب توجه آنها را جلب کنید، اما همچنین به طور منسجم آنچه را که ارائه می دهید از طریق صفحه فرود توضیح دهید!

نه تنها باید یک صفحه فرود ایجاد کنید، بلکه باید چندین صفحه ایجاد کنید تا بتوانید چیزهای جدیدی را امتحان کنید. بیش از حد به آنچه همه «فکر می‌کنند» پاسخ درست نیست، آن را روی بازدیدکنندگان واقعی آزمایش کنید و بدانید کدام صفحه وب بهترین عملکرد را دارد.

مرحله 7: معیارهای خود را در مورد بازدیدکنندگان و رهبران مرور کنید

هنگامی که وب سایت شما فعال شد، باید بتوانید ببینید که وب سایت شما چه کاری انجام می دهد. معیارها ضربان قلب هر وب سایتی است و به ما می گوید که آیا وب سایت سالم است یا در شرف حمله قلبی است. متریک ها همچنین اطلاعات بسیار مهمی را به ما می گوید و باید به صورت ماهانه بررسی شوند.

سه قانون راه برای تجزیه و تحلیل

1-به آمار وب سایتتان توجه کنید

چند نفر به وب سایت من می آیند؟ آنها اهل کجا هستند؟ گوگل؟ فیس بوک؟

منجر می شود.
به چه تعداد بازدیدکننده به منجر می شود؟ کدام پیشنهادها جواب داد، کدام نه؟

فروش.
چه تعداد بازدید کننده به فروش تبدیل شده است؟

2-پرطرفدار

اکنون که می‌دانید ترافیک شما از کجا می‌آید، اکنون باید ببینید که آیا در حال بهبود است یا خیر. برای هر یک از این سه آمار، آیا آمار نسبت به ماه گذشته یا سال گذشته افزایش یا کاهش دارد؟

3-آمار فنی که باید در نظر گرفته شود:

  1. Bounce Rate
  2. مدت زمان ماندن در سایت
  3. جمعیت شناسی

معیارها برای تعیین دقیق مشکلات وب سایت شما بسیار مهم هستند. با انجام تنظیمات کوچک اما دائمی در وب سایت خود، می توانید سودمندی وب سایت خود را به حداکثر برسانید تا به پلتفرمی برای ایجاد بازدیدکنندگان و در نهایت فروش تبدیل شود. آنها چشم‌ها، گوش‌ها و ضربان قلب یا وب‌سایت شما هستند که شما را از آنچه در بازاریابی و فروش شما اتفاق می‌افتد آگاه می‌سازند.

5/5 - (18 امتیاز)
(کسب درآمد)