Google AdWords به راحتی می تواند میلیون ها تومان باشد، و تبلیغات پستی مستقیم، تلویزیون و روزنامه همگی نسبتاً گران هستند. یکی از کارآفرینان اخیراً در بخش تجارت یکشنبه نیویورک تایمز گزارش داده است که 290000 دلار برای تبلیغات روزنامه هزینه کرده است.

در نهایت، در حالی که برای هر ایمیل و هر پخش تلویزیونی هزینه می‌کنید، برای هر بازدید از سایت خود از طریق جستجوی Google هزینه ای پرداخت نمی‌کنید. وبلاگی که یک سال پیش نوشتید همچنان می تواند ترافیک زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد. و این ترافیک رایگان است!

نه تنها بازاریابی محتوا نسبتاً ارزان است، بلکه می تواند تجربه کاربری بسیار بهتری را نیز ایجاد کند. تبلیغات سنتی مبتنی بر حواس پرتی است. تبلیغ‌کنندگان می‌خواهند کاربر با منحرف کردن آن‌ها از تبلیغ آگاه شود. به عنوان مثال، ایجاد یک تبلیغ تلویزیونی در طول یک برنامه، یا ارسال یک ایمیل مستقیم در میان سایر صورت‌حساب‌ها و نامه‌های آن‌ها، یا ایجاد یک آگهی بازشو در یک سایت، همه راه‌هایی برای منحرف کردن تمرکز افراد از فعالیت فعلی‌شان هستند.

از سوی دیگر، بازاریابی محتوا مبتنی بر قصد است و شبیه تبلیغات در صفحات کتاب است. شما با ایجاد محتوای مناسبی که مردم به دنبال آن هستند و می خواهند بخوانند شروع می کنید. به این ترتیب شما در نهایت توجه کامل و غیرقابل تقسیم آنها را به خود جلب می کنید – و حواس آنها را از روال روزمره خود منحرف نمی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5/5