سرویس میزبانی رایگان استفاده می کند. میزبانی رایگان شما را ملزم می کند که از یک زیر دامنه استفاده کنید مگر اینکه به یک برنامه پریمیوم ارتقا دهید.

با این حال، اگر از یک سرویس هاست پولی استفاده می کنید و به سئو اهمیت می دهید، باید از این روش اجتناب کنید. محتوای مشابهی که در دو URL جداگانه یافت می شود باعث ایجاد محتوای تکراری می شود. موتورهای جستجو یک URL را بر دیگری انتخاب می کنند که ممکن است ترجیح شما نباشد.

شایان ذکر است که همه ارائه دهندگان هاست اجازه این نوع تغییر مسیر را نمی دهند. بنابراین، اگر هنگام اعمال تغییر مسیر URL فریم با مشکلی مواجه شدید، برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی هاست ارتباط بر قرار کنید.

اگرچه یک کد متاتگ رفرش می تواند برای نمایش تبلیغات در حالی که تایمر شمارش معکوس در حال اجرا است موثر باشد، اما معمولاً مورد توجه قرار نمی گیرد. اول، اعتبار سایت شما را به خطر می اندازد زیرا بازدیدکنندگان ممکن است تصور کنند که یک مشکل امنیتی دارد. به علاوه، اگر موتورهای جستجو تغییر مسیر را صرفاً هرزنامه بدانند، می‌تواند بر سئو تأثیر منفی بگذارد. این ممکن است منجر به ایندکس شدن وب سایت یا صفحه شما شود.

چرا باید وب سایت خود را ریدایرکت کنیم؟

موقعیت‌های زیادی وجود دارد که تغییر مسیر یک دامنه یا URL می‌تواند مفید باشد. شایع ترین دلایل عبارتند از:

داشتن محتوای تکراری پست های متعددی که حاوی محتوای یکسان هستند می توانند بر سئو تاثیر منفی بگذارند. موتورهای جستجو نمی توانند تصمیم بگیرند که کدام URL صحیح است و کدام یک را در SERP رتبه بندی کنند.
مدیریت چندین دامنه به جای استفاده از چندین دامنه برای نمایش یک صفحه، می توانید آنها را به صفحه اصلی هدایت کنید.
مهاجرت به دامنه جدید مجدداً، می توانید با استفاده از نوع ریدایرکت 301، یک دامنه قدیمی را برای همیشه به یک دامنه جدید هدایت کنید. این صفحه رتبه گوگل و سایر عوامل سئو مانند اعتبار صفحه را حمل می کند.
تغییر URL یک پست شما می توانید با هدایت هر URL صفحه حذف شده به آدرس جدید از خطای 404 جلوگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5/5