پیشنهاد می کنیم:
اهداف طراحی وب سایت

به خاطر داشته باشید  که شما نه تنها برای مخاطبان  انسانی خود در حال کپی رایت هستید  ،بلکه عنکبوت های موتور جستجو  یا ربات ها هم کلمات مورد استفاده  شما را در آن کپی می خوانند ( ایندکس گذاری می کنند). بنابراین  کلمات مورد استفاده  باید شامل عبارات کلیدی باشند که کاربران  احتمالا  در موتور های  جست و جو ، به دنبال آنها می گردند.

از ویژگی های نوشتار خوب آن است  که باید دقیق باشد و طی مدت زمان طولانی  ،اعتبار  و وفاداری خود را حفظ کند .درباره چیزی که از توان شما خارج است  به کسی قول ندهید .مشتریان خود را فریب ندهید .این کار، تکرار انجام معاملات  با آنها  و همچنین  کسب و کار  ارجاع شده را از بین می برد. از این رو برای کپی رایت وب مطلوب  از CRABS (بخش بخش، مرتبط، دقیق ، خلاصه و قابل مرور ) استفاده کنید. به خاطر داشته باشید  ه بهترین مطلب را در آخر مطالب  خود نیاورید. به خاطر اینکه آن دسته از خوانندگان  که فقط بخش های اول را مرور می کنند، آن را نمی بینند و دیگر  آن که عده ای از خوانندگان  ، پیمایش نمی کنند.

همچنین باید بررسی کنید که کپی رایت سایت شما تا چه اندازه  در مقایسه با شش سلاح اثر گذاری  Cialdini ترغیب کننده است.

آخرین نکته با اهمیت آنکه فهرست و اسامی مورد استفاده در تیترها  و علائم  راهنما را فراموش نکنید . تگ ها و نشان های مختلف می توانند احساس بسیار متفاوتی را القا کنند.بررسی در خصوص ردیابی چشم (www.poynter.org) حاکی از آن است که  ،در بدو امر چشمان خریدار در وب ،به جای آنکه  متوجه تصاویر بشود ،متوجه تیترها می شود. سرتیترهای مختلف را آزمایش کنید  تا دریابید  کدام یک از آن ها بهتر هستند.

طراحی سایت فروشگاهی

امتیار دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5/5
(کسب درآمد)