ضرورت طراحی سایت شرکتی

شرکت های بسیار زیادی در زمینه های مختلف در سطح شهرها به داد و ستد مشغول هستند. فعالیت در اکثر شرکت های شهر به صورت سنتی انجام می پذیرد و از مزایای ایجاد وب سایت های اینترنتی محروم مانده اند. هدف از طراحی وب سایت های شرکتی معرفی کسب و کار مربوطه است. اکثر شرکت ها در استان ها دارای فعالیت های خدماتی و فروش کالا هستند. شرکت هایی نیز وجود دارند که با معرفی پروژه های موفق خود در دنیای وب، رزومه خود را در معرض دید کاربران قرار می دهند و از این طریق مشتریان خود را جذب می کنند. برخی دیگر از شرکت ها با راه اندازی یک وب سایت به معرفی اعضا و نوع فعالیت خود می پردازند.

با طراحی سایت شرکتی کمک فراوانی در جهت برندسازی شرکت صورت می پذیرد. در حال حاضر درصد بالایی از جامعه نیازهای خود را از طریق جستجو در دنیای وب مرتفع می سازند. یک شرکت اگر قصد پیشرفت دارد، قطعا بایستی در دنیای اینترنت نیز فعالیت مفید داشته باشد. راه اندازی وب سایت یک عمل تخصصی است که چالش بسیار زیادی را به همراه دارد. شرکت توتو وب با بهره مندی از برنامه نویسان خلاق و حرفه ای در شهر قزوین اقدام به طراحی وب سایت های شرکتی جذاب می نماید.

طراحی سایت
توجه ویژه به انتخاب نام و پسوند دامنه وب سایت

انتخاب دامنه مناسب برای وب سایت های شرکتی

انتخاب دامنه مناسب یکی از پیش نیازهای طراحی سایت شرکتی  می باشد. هر سایت دارای یک نام و پسوند است که انتخاب مناسب آن در موفقیت وب سایت تاثیر زیادی دارد. نام سایت بایستی به گونه ای انتخاب شود که یک کاربر با مشاهده آن بتواند به درستی فعالیت شرکت را حدس بزند. همچنین پسوندهای زیادی در دنیای وب وجود دارد که با توجه به فعالیت شرکت این بخش نیز بایستی به درستی انتخاب گردد.

پسوندهایی همچون ir، .com،. net، .org، .co. و غیره را می توان برای وب سایت شرکت در نظر گرفت. یک شرکت با وجود نام و پسوند مناسب اولین قدم را در حوزه برندسازی خواهد برداشت. توتو وب در وب سایت خود تمامی پسوندهای رایج و کاربردی را عرضه کرده است. توتو وب از مرحله صفر تا صد طراحی وب سایت های شرکتی با مشتریان خود همراه خواهد بود. در اولین مرحله با مشاوره رایگان، بهترین نام و دامنه را برای وب سایت شرکت مورد نظر انتخاب می نماید.

استفاده از هاست پر سرعت و مناسب برای سایت های شرکتی

یکی از بخش های مهمی که تاثیر بسیار زیادی در موفقیت وب سایت های شرکتی دارد، انتخاب هاست سریع و مناسب می باشد. وجود یک هاست مناسب، سرعت بارگذاری وب سایت را افزایش می دهد و از دید الگوریتم های موتور جستجوی گوگل نیز امتیاز بالایی را کسب می نماید. در انتخاب هاست بایستی فاکتورهای زیادی را مد نظر قرار داد. برای وب سایت های داخل کشور بهینه تر است از هاست های پر سرعت ایران استفاده نمود.

همچنین اگر یک وب سایت توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی شده باشد بهتر است از هاست های پر سرعت وردپرسی استفاده نمود. بر اساس نیاز وب سایت می بایست از یک هاست با حجم و پهنای باند مناسب استفاده کرد. اشتباه در محاسبات می تواند خسارات سنگینی را به همراه آورد. توتو وب در وب سایت خود انواع هاست های وردپرسی را در حجم و پهنای باند متنوع عرضه می نماید. سرعت هاست های وردپرسی توتو وب بسیار سریع می باشد و انتخابی مناسب محسوب می شود.

هاست
طراحی سایت

طراحی سایت شرکتی در قزوین توسط توتو وب

طراحی سایت شرکتی به روش های گوناگون توسط طراحان و برنامه نویسان صورت می پذیرد. برخی وب سایت ها به صورت اختصاصی توسط زبان های برنامه نویسی همچون php، asp.net، python، ruby و غیره طراحی می شوند. وبسایت های اختصاصی با وجود قابلیت انعطاف پذیری بالا، دارای پیچیدگی های خاص خود نیز می باشند. طراحی وب سایت توسط زبانهای برنامه نویسی بسیار زمانبر است و برنامه نویس را در هنگام کدنویسی با چالش های فراوانی مواجه می سازد. همچنین برای طراحی وب سایت های اختصاصی بایستی هزینه بسیار بالایی صرف شود.

بسیاری از شرکت های فعال در کشور نیازی به طراحی وب سایت به صورت اختصاصی ندارند؛ برای این شرکت ها یک راه حل اساسی وجود دارد. استفاده از سیستم های مدیریت محتوا بهترین روش جهت طراحی وب سایت های شرکتی می باشد. سیستم های مدیریت محتوا اساسا قالب های آماده ای هستند که توسط برنامه نویسان حرفه ای نوشته می شوند. در حال حاضر بخش قابل توجهی از وب سایتها در سراسر دنیا توسط CMSها طراحی میشوند.

توتو وب برای طراحی سایت شرکتی  از محبوبترین سیستم مدیریت محتوا یعنی وردپرس استفاده می کند. وردپرس توسط زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده است و برای مدیریت داده ها از دیتابیس mysql استفاده می کند. وردپرس دارای قالب ها و پلاگین های متنوعی است که با استفاده از آنها می توان وبسایت هایی به شدت حرفه ای و جذاب طراحی نمود. از مزایای بالقوه طراحی سایت با وردپرس می توان به کاهش مدت زمان طراحی سایت اشاره نمود. توتو وب به عنوان شرکتی برتر در حوزه فناوری اطلاعات، در مدت زمان کوتاهی بین یک تا دو روز اقدام به طراحی سایتهای شرکتی جذاب با صرفه اقتصادی می نماید.

طراحی سایت شرکتی به صورت ریسپانسیو

ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن وب سایت یکی از بخش هایی است که در طراحی سایت شرکتی بایستی حتما رعایت گردد. کاربران با استفاده از دیوایس های زیادی همچون لپ تاپ، pc، تبلت و گوشی های مختلف در سایزهای متنوع اقدام به جستجوی وب می کنند. یک وب سایت شرکتی بایستی به گونه ای طراحی گردد که در تمامی این دیوایس ها به یک صورت استاندارد و مناسب نمایش داده شود.

بدون شک اگر نمایش وب سایت در یکی از این دیوایس ها با مشکل روبرو شود، بازدیدکنندگان تمایلی به استفاده از امکانات آن نخواهند داشت و در سریعترین زمان ممکن از وب سایت خارج خواهند شد. همچنین وب سایت طراحی شده بایستی در هر دو حالت افقی و عمودی نیز به درستی نمایش داده شود. توتو وب تمامی وب سایت ها را به صورت ریسپانسیو طراحی می کند. به این ترتیب هر کاربری با هر دیوایسی قادر خواهد بود وب سایت را به صورت کاملا استاندارد مشاهده کند.

طراحی سایت
طراحی سایت

افزایش سرعت وب سایت های شرکتی

سرعت وب سایت عامل مهمی است که در طراحی سایت شرکتی بایستی به شدت مورد توجه قرار گیرد. سرعت به مفهوم مدت زمانی است که از کلیک جهت ورود تا لود شدن کامل وب سایت به طول می انجامد. استاندارد جهانی سرعت وب سایت بین 1 تا 3 ثانیه است، ولی با توجه به سرعت پایین سرویس دهنده های اینترنتی در ایران این مدت زمان برای وب سایت های کشور تا 5 ثانیه نیز قابل قبول می باشد. در صورتی که مدت زمان لود شدن یک وب سایت بیش از 5 ثانیه به طول انجامد، کاربر منتظر نخواهد ماند و بدون معطلی عملیات خود را کنسل خواهد کرد. در چنین حالتی کاربر محکوم به استفاده از وب سایت های رقیب خواهد شد که یک نکته بسیار منفی محسوب خواهد شد.

متخصصان توتو وب طراحی سایت شرکتی را به گونه ای انجام می دهند که وب سایت مربوطه از سرعت بسیار بالایی در بارگذاری برخوردار باشد. یکی از مهمترین عوامل موثر در افزایش سرعت وب سایت انتخاب دامنه و هاست مناسب می باشد. در زمان طراحی بایستی تصاویر ابتدا بهینه شوند و سپس در وب سایت آپلود گردند؛ زیرا یکی از عوامل کندی وب سایت حجم بالای تصاویر می باشد. در سیستم مدیریت محتوای وردپرس پلاگین های بسیاری از جمله WP Rocket، WP Super Cache و غیره برای ذخیره بخشی از اطلاعات وب سایت در کش مرورگر کاربر وجود دارند. به این ترتیب پس از اولین باری که وب سایت لود می شود، سرعت به شدت افزایش می یابد. همچنین توتو وب از قالب ها و افزونه های پر سرعت و معتبر در طراحی استفاده می نماید تا سرعت وب سایت در سطح بالایی قرار داشته باشد.

طراحی سایت شرکتی از جنبه ظاهری توسط متخصصان گرافیک

یکی از مهمترین عوامل موفقیت در وب سایت های شرکتی طراحی گرافیکی مناسب و جذاب می باشد. طراحی ظاهری وب سایت بایستی به گونه ای باشد که کاربر را جذب خود کند و در سایت باقی بماند. وب سایت بایستی به نحوی طراحی شود که کاربر پس از ورود به آن، مدت زیادی را برای رسیدن به هدف خود هدر ندهد. وب سایت طراحی شده نبایستی به اندازه ای شلوغ باشد که کاربر را خسته کند. در وب سایت باید حتما از رنگ های مناسب و زیبا استفاده شود، زیرا زیبایی وب سایت یکی از مهمترین عوامل جذب کاربران محسوب می گردد. تمامی المان های یک وب سایت از جمله منو، بخش جستجو، اسلایدرها و غیره بایستی به صورت خلاقانه و اصولی در سطح وب سایت بارگذاری شده باشد. 

توتو وب برای بخش ظاهری وب سایت های شرکتی از متخصصان حوزه گرافیک استفاده می نماید. این متخصصان جزیی از تیم طراحی وب سایت می باشند که به صورت ویژه بر روی جنبه های گرافیکی وب سایت تمرکز دارند. با طراحی زیبای گرافیکی، جذب کاربران به شدت افزایش می یابد که یکی از عوامل مهم پیشرفت محسوب می شود. در درجه اول کاربر با ظاهر وب سایت برخورد خواهد داشت که در صورت طراحی ضعیف احتمال ترک سایت از سوی کاربر افزایش خواهد یافت.

طراحی سایت

همین حالا برای مشاوره رایگان طراحی سایت شرکتی با ما تماس بگیرید

028-32530579
0910-9588573

طراحی سایت

طراحی بخش اخبار و مقالات در وب سایت های شرکتی

یکی از مهمترین بخش هایی که معمولا در طراحی سایت شرکتی نادیده گرفته می شود، بخش اخبار و مقالات می باشد. این بخش مفید بایستی به صورت مداوم به روز رسانی شود تا کاربر بتواند از محتوای آن استفاده نماید. به این ترتیب کاربر هر زمانی که وارد وب سایت شود با مطالب جدید مواجه خواهد شد. به این ترتیب انگیزه خوبی برای ورود کاربر به وب سایت در روزهای آینده نیز به وجود می آید. اطلاعات و مقالاتی که در این وب سایت ها قرار می گیرند بایستی متناسب با فعالیت شرکت باشد. توتو وب برای تمامی وب سایت های شرکتی بخشی را با عنوان اخبار و مقالات در نظر خواهد گرفت، تا غنای این وب سایت ها افزایش یابد.

برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی

یکی از الزامات طراحی سایت شرکتی برقراری ارتباط وب سایت با شبکه های اجتماعی به صورت دو طرفه می باشد. شبکه های اجتماعی زیادی از جمله اینستاگرام، تلگرام، واتساپ، فیسبوک و یوتیوب در کشور ما از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و طرفداران بسیاری دارند. توتو وب در وب سایت های شرکتی که مسئولیت طراحی آنرا بر عهده دارد، زمینه ارتباط با شبکه های اجتماعی را پدید می آورد. این گونه ارتباطات با استفاده از آیکون هایی خاص که بیانگر اپلیکیشن مربوطه می باشد صورت می پذیرد. کاربر با کلیک بر روی آیکون مورد نظر می تواند به شبکه اجتماعی مربوطه مشایعت گردد. اتصال به شبکه های اجتماعی باعث افزایش اعتبار وب سایت می شود. همچنین وجود کاربران بیشمار در شبکه های اجتماعی می تواند منجر به افزایش بازدید کنندگان از وب سایت شرکتی مورد نظر گردد.     

طراحی سایت
سوالات متداول طراحی سایت شرکتی

FAQ یا سوالات متداول در طراحی سایت شرکتی

FAQ یا سوالات متداول یکی از عناصر مهم در طراحی سایت شرکتی است که مزایای بسیاری به همراه دارد. یک وب سایت شرکتی استاندارد قطعا بایستی از بخش سوالات متداول برخوردار باشد. در این بخش سوالاتی که ممکن است در ذهن کاربر به وجود آید مطرح و به صورت مختصر و مفید پاسخ داده می شوند. این سوالات بایستی به گونه ای طراحی شوند که تمامی ابهامات کاربران رفع گردد. با وجود یک بخش FAQ با کیفیت، کاربران به راحتی می توانند با فعالیت و نحوه همکاری با شرکت آشنا شوند. توتو وب در زمان طراحی وب سایت با مشورت و مصاحبت با مدیران شرکت، مهمترین سوالات را به همراه پاسخ های مربوطه لیست می کنند. سپس این پرسش و پاسخ را به صورت بهینه در بخش سوالات متداول وب سایت قرار می دهند.

ایجاد پنل مدیریتی برای وب سایت های شرکتی

یکی از مهمترین دغدغه های مدیرانی که اقدام به طراحی سایت شرکتی در قزوین میکنند، این مسئله است که پس از پیاده سازی وبسایت چگونه بایستی آنرا را مدیریت کرد. با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس به راحتی امکان ایجاد پنل مدیریتی داده می شود. نکته حائز اهمیت اینجاست که مدیر وب سایت به هیچ عنوان نیاز به آشنایی با طراحی وب و مسائل برنامه نویسی ندارد. یک مدیر به راحتی می تواند مطالب گوناگون یک وب سایت را درج، حذف و ویرایش نماید. یکی از مزایای بزرگ وردپرس نسبت به زبان های برنامه نویسی، قدرت بالای این cms در حین سادگی می باشد. ایجاد پنل مدیریت وب سایت به وسیله زبان های برنامه نویسی عملی به شدت زمانبر است که در وردپرس به آسانی امکانپذیر شده است.

طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت

طراحی سایت شرکتی با قالب هایی حرفه ای و جذاب

وردپرس دارای قالب های آماده جذاب و حرفه ای بسیار زیادی می باشد. هر قالب به صورت اختصاصی برای یک فعالیت خاص طراحی شده است. این قالب ها توسط بهترین برنامه نویسان با زبان قدرتمند php کدنویسی شده اند. قالب های وردپرس ماحصل ماه ها زحمت و ریاضت برنامه نویسان می باشد که در اختیار طراحان وردپرس قرار داده می شود. نکته جالب اینجاست که یک وب سایت می تواند بیش از یک قالب را استفاده نماید و به صورت دلخواه قالب ها را تعویض نماید، اما در انتخاب قالب بایستی دقت زیادی به خرج داد. برخی قالب ها دارای باگ های زیادی هستند که استفاده از آنها مشکلات بسیاری را به وجود می آورد. همچنین اگر قالب دارای حفره امنیتی باشد احتمال هک شدن وب سایت افزایش پیدا می کند.

توتو وب برای طراحی سایت شرکتی در قزوین از پوسته های به شدت جذابی همچون قالب های نیمکت، رویداد، پوشاک، دیجی کالا، هدیه، جواهر و غیره استفاده می نماید. این قالب ها کاملا آپدیت هستند و فاقد هر گونه باگ و حفره امنیتی می باشند. یکی از عواملی که موجب کند شدن وب سایت می شود وجود قالب های سنگین است. توتو وب از قالب هایی با کدهای بهینه استفاده می کند که توسط بهترین برنامه نویسان php نوشته شده اند. شرکت ها در صورت همکاری با توتو وب، گزینه های جذاب زیادی را در پیش رو خواهند داشت.

استفاده از پلاگین های کاربردی در وب سایت های شرکتی

وردپرس در طراحی وب سایت از افزونه های (پلاگین) زیادی استفاده می کند. پلاگین ها این قابلیت را دارند که امکانات جدیدی را به وب سایت اضافه نمایند. پلاگین ها را می توان به عنوان یک مکمل برای وبسایت در نظر گرفت که توسط آنها امکانات مورد نیاز وب سایت اضافه می گردد. افزونه ها نیز توسط برنامه نویسان حرفه ای php ساخته شده اند. پلاگین هایی که ماه ها زمان جهت تولید آنها صرف شده است، فقط با چند کلیک ساده امکانات فوق العاده ای را به وب سایت های وردپرسی اضافه می نماید. البته برخی پلاگین ها می توانند خسارات جبران ناپذیری را به وب سایت وارد کنند پس در انتخاب آنها بایستی نهایت دقت را به خرج داد. افزونه ها یکی از اهداف هکرها جهت حمله به سایت می باشند. همچنین نصب پلاگین های بیشمار می تواند باعث افزایش حجم وب سایت شود، که در این صورت، سرعت لود وب سایت به شدت کاهش پیدا می کند.

توتو وب برای طراحی سایت شرکتی در قزوین از بهترین پلاگین های موجود که توسط برنامه نویسان حرفه ای نوشته شده اند، استفاده می کند. این پلاگین ها وظایف مهمی از جمله افزایش سرعت وب سایت، عملیات سئو، امنیت وب سایت، پشتیبان گیری، پلاگین اسلایدر و غیره می باشد. پلاگین های استفاده شده توسط توتو وب همگی به روز بوده و از هر گونه باگ و حفره امنیتی مصون است.

طراحی سایت
سئو

انجام سئو سایت توسط شرکت توتو وب

هر شرکت برای مطرح شدن نیاز به تبلیغات برای شناساندن فعالیت خود به افراد جامعه دارد. در صورتی که یک شرکت در جامعه مطرح شود، بدون تردید شکوفایی در کسب و کار مربوطه را برای شرکت به همراه خواهد داشت. در دنیای وب نیز برای برای شکوفایی در کسب و کار، یک وب سایت بایستی مطرح شود. مهمترین ابزاری که طیف گسترده ای از کاربران در آن به جستجو می پردازند، موتور جستجوی گوگل می باشد. روزانه میلیون ها کاربر در سراسر جهان به جستجوی نیازهای خود در گوگل می پردازند. صفحه اول نتایج گوگل که ده سایت برتر نتایج را نشان می دهد، رویای هر وب سایت می باشد. در صورت قرار گرفتن یک وب سایت در میان نتایج برتر گوگل بدون شک شاهد رونق در شرکت خواهیم بود.

برای قرار گرفتن یک وب سایت در نتایج برتر گوگل، bing و غیره بایستی برخی قوانین را جهت بهینه سازی موتورهای جستجو رعایت نمود. این قوانین تحت عنوان سئو سایت شناخته می شوند که از اهمیت بالایی برخوردار هستند. توتو وب از متخصصان ویژه ای جهت انجام سئو سایت بهره می برد. پس از انجام طراحی وب سایت یکی از اعمالی که حتما بایستی صورت پذیرد سئو سایت می باشد. عملیات سئو شامل بسیاری از موارد مهم همچون لینک سازی داخلی، لینک سازی خارجی، بهینه سازی تصاویر، کلمات کلیدی مناسب، نقشه سایت، آدرس url مناسب، نگارش بهینه متون، عناوین مناسب و غیره است. بایستی بدانیم که عملیات سئو سایت بسیار تخصصی می باشد و در بلند مدت صورت می پذیرد.

سایر امکانات و قابلیت های وب سایت های شرکتی

به غیر از مواردی که مطرح شد، برای طراحی سایت شرکتی در قزوین برخی امکانات و قابلیت های مهم دیگر نیز بایستی ارائه گردد. یک وب سایت حتما باید دارای آدرس و شماره تلفن معتبر جهت پاسخگویی به درخواست های کاربران باشد. همچنین با قرار دادن بخش چت آنلاین می توان ارتباط کاربران با شرکت را سهولت بخشید. یکی از بخش های مهم دیگری که برای هر وب سایت شرکتی الزامی است، بخش درباره ما می باشد. بخش های دیگری همچون همکاری با ما، خدمات ما، چارت سازمانی و غیره نیز می تواند به وب سایت شرکتی اعتبار بیشتری دهد.

طراحی سایت