محتوا مخفی
از جمله مزیت های تبلیغات در اینترنت می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1-اطلاع رسانی دقیق و کامل به مخاطبان :تبلیغ کننده می تواند تبلیغات خود را متقیما در معرض دید مخاطب خاص خود قرار دهد و به این ترتیب به بالاترین اثر تبلیغ خویش دست یابد.در ارئه پیام ،محدودیت های رایج رسانه های سنتی همچون کوتاه بودن پیام ها ،فشردگی آگهی  و محدودیت در انتخاب عبارات  وجود ندارد  و آگهی دهنده  می تواند با بهره گیری از امکانات ویژه سمعی و بصری ،اطلاعات و پیام های مورد نظر را به طور کامل به مخاطبان عرضه کند.
2-هزینه کم: تهیه ،تولید  و پخش آگهی همیشه پر هزینه  و زمان بر بوده است  اما اماده کردن تبلیغات اینترنتی ،با کمترین هزینه  و در کوتاه ترین زمان میسر است.
گسترده بودن محدوده جغرافیایی:مخاطبان سایت های اینترنتی محدود به مرزهای جغرافیایی نیستند و به همین دلیل تبلیغات اینترنتی نوعی تبلیغات جهانی و بدون مرز محسوب می شود.
4-نظارت دقیق و اریابی :با بهره گیری از نرم افزارهای طراحی شده آگهی دهنده می تواند در هر نقطه از دنیا و در هر لحظه از شبانه روز،میزان اعتبار  باقی مانده ،تعداد نمایش و کلیک بر روی آگهی و اطلاعات  آماری دیگر را مورد نظارت و اریابی دقیق و بی واسطه قرار دهد.
5-قابلیت تعاملی:ماهیت تعاملی شبکه اینترنت ،بر خلاف انواع دیگر تبلیغات ،اماکن ارتباط  متقابل مخاطبان را فراهم آورده است و آگهی دهنده می تواند  از نظرات و انتقادات مخاطبان خود باخبر شود.
6-فرصت ایجاد شده :از همه مهمتر اینکه با گسترش اینترنت  و حضور  رایانه ها و گوشی های هوشمند در هر خانواده ،غیبت در تبلیغات اینترنتی ،باعث از دست دادن  فرصت حضور در بازار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *