مقدمه طراحی سایت در قزوین

تعامل +سازماندهی +فرم + محتوا+ عملکرد = طراحی سایت

با ترکیب این عناصر می توان وبسایتی را طراحی کرد که معدود افرادی قادر به ایجاد آن هستند،چرا که موفقیت ، مستلزم آن است که طیفی از مهارت ها را در اختیار داشته باشیم.شرکت ها باید مهارت های داخلی خود را تحت کنترل درآورند یا از آزانس های تخصصی در طراحی وبسایت استفاده کنند.

طراحی سایت

در این مقاله به بیان عوامل موفقیت در این طمینه می پردازیم:

توانمندی :

این ویژگی باید در تمامی وبسایت ها وجود داشته باشد ،چرا که مطابق با قانون ناتوانی وتبعیض ، یک ضرورت قانونی به حسب می آید .

طراحی توانمند از کاربران معلول سایت ها  و کاربرانی که دارای معلولیت حرکتی هستند ، حمایت می کند. همچنین این طراحی به کاربران دیگر کمک می کند با طیفی از مرورگر های وب و با استفاده از ابزارهای مختلف همچون تلفن همراه یاPDA ها به سایت دسترسی پیدا کنند  و در ضمن به بهینه سازی موتور جستجو هم کمک می کند.

طراحی کاربر محور سایت و قابلیت استفاده:

بازدیدکنندگان یک سایت کاربر پسند می توانند اطلاعات مورد نیاز خود را جستجو کنندو تجربه رضایت بخشی داشته باشند و عملیات خود را به طور موثری کامل کنند. طراحی سایت کاربر محور، ضرورتی است که اطمینان می دهد وبسایت مورد نظر با نیاز مندی های بازدیدکنندگان مطابقت دارد. اقدام کلیدی در این خصوص علارت است از :شناسایی سوژه های مناسب ،گشت و گذار مشتریان و محتوای مورد نظر.

معماری اطلاعاتی سایت وقابلیت یافتن:

تحلیل و طراحی سیستم دارای ساختار سالم و نامگذاری محتوا در سر واژه ها و پیمایش برای کمک به قالبت جستجو از طریق پیشمایش استاندارد و جستجوی درون سایت ضروری است .

بهینه سازی موتور جستجو برای سایت

اگر بهینه سازی موتور جستجو در طراحی سایت در قزوین و در سیستم های مدیریت محتوا لحاظ نگردد ، ربات های جستجو نمی توانند در میان محتوا پیشمایش کنند و به این ترتیب ارتباط صفحات مختلف ، نامشخص می ماند .

استاندار های طراحی سایت:

تطابق با استاندارها جهت ایجاد پایداری در روش کد گذاری و نمایش سایت ها در مرورگر های مختلف به گونه ای که از طریق کنسرسیوم وب جهان گستر (WWW.w3.org) و (www.webstandards.org) اعلام می شود .

پیگیری جهت اراده نتایج تجاری:

طراحی سایت شما باید به گونه ای باشد که بر محتوای خاص و سفرهایی که در سایت انجام می پذیرد تاکید داشته باشدتا سایت شما را به اهداف خودش برساند.کاربران را نباید به گونه ای رها کرد که به تمام محتوای سایت ،دسترسی داشته باشند، بلکه ارزشمند ترین محتوای سایت باید اولیویت بندی شود . این کار مشابه کار سوپر مارکتی است که برای ارتقای محصولات خاص از merchandising استفاده می کند. همچنین به مطالعه روانشناسی جذب مشتریان نیاز است تا محتوا ،پیام و طراحی بصری درک شود  که بر ادراک مشتریان تاثیر گذار است .

طراحی بصری سایت :

تجربه یک برند وسایت در ذهن ها باقی نمی ماند مگر آنکه طراحی بصری آن ،محرک (انرژیزا ) بوده و با اآنچه بازدید کننده از برند مربوط انتظار دارد ، مطابق داشته باشد .

تحلیل وب سایت :

تحلیل سفرهای بازدیدکنندگان می تواند به بهبود پیمایش و حرکت به سوری اهداف مختلف سایت کمک کند.

نیازمندی های قانونی سایت :

باید مالکان سایت بررسی کنند آیا از بسیاری از قوانین مربوط به کنترل حضور وب پیروی می کنند یا خیر.

فرآیند برنامه ریزی و بهبود بازاریابی از طریق اینترنت :

وبسایت باید در جهان گسترده تری که از اهداف متلف سازمانی پیتیبانی می کند قرار گیرد وبرای حصول این اهداف ، با دیگر کانل های فروش ، یکپارچه و دائما بررسی شود و بهبود پیدا کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *