استراتژی رسانه های اجتماعی خود را به سطح بعدی ببرید:

توجه به این نکته مهم است که بازاریابی رسانه های اجتماعی یک عمل است، نه یک نظریه.

استراتژی های ذکر شده در این راهنما بر اساس کمپین های واقعی، نتایج ملموس و البته داده ها است.

ما برای ایجاد این راهنما از رهبران صنعت تمرین استفاده کردیم – نویسندگانی مانند برنت چوتوراس، لیزا خریدار، آنا کرو، اشلی وارد، بورلی ترزا، و ویکتوریا ادواردز به من ملحق شده‌اند و ما هیجان‌زده هستیم تا آنچه را که واقعاً برای کسب‌وکارها مفید است به اشتراک بگذاریم.

چگونه بفهمیم چه چیزی کار می کند؟

ما هر روز این کار را برای مشتریان خود انجام می دهیم – و مشتاقیم دانش جمعی خود را در این راهنمای نهایی بازاریابی رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذاریم.

ما قصد داریم به هر یک از هفت پلتفرم اصلی رسانه اجتماعی در راهنما نگاهی بیندازیم: فیس بوک، توییتر، لینکدین، اینستاگرام، اسنپ چت، پینترست و ردیت.

طراحی سایت در قزوین

1-فیسبوک Facebook :

دفتر مرکزی: منلو پارک
تاسیس: 2004
کاربران فعال ماهانه: 2.38 میلیارد

این شبکه رسانه اجتماعی OG آزمایش شده و درست است، و صرف نظر از صنعت شما، فضایی برای شما در فیس بوک وجود دارد.

برخی از صنایع پیشرو در فیس بوک عبارتند از خدمات مالی، تجارت الکترونیک، خرده فروشی، بازی، سرگرمی، رسانه، مخابرات، فناوری، کالاهای مصرفی، و کسب و کارهای خودرو.

در حالی که News Feed به طور فزاینده ای پست های تجاری را سرکوب می کند، هنوز راه هایی برای تقویت تعامل بدون سرمایه گذاری در تبلیغات وجود دارد.

پیوستن (یا ایجاد) گروه‌ها، استفاده از ربات چت فیس‌بوک مسنجر یا استفاده از ویدیوی زنده برای افزایش تعامل خود را در نظر بگیرید.

پیشنهاد می کنیم:
مقدمه ای بر بازاریابی محتوا یا Content Marketing

طراحی سایت در قزوین

2-توییتر Twitter:

دفتر مرکزی: سانفرانسیسکو
تاسیس: 2006
کاربران فعال ماهانه: 321 میلیون

سریع و گاهی خشمگین، برخی از مشاغل در توییتر واقعاً رونق می گیرند.

اگر کسب و کار شما با سرگرمی، ورزش، سیاست یا بازاریابی مرتبط است، در توییتر مشارکت فوق العاده ای کسب خواهید کرد.

در توییتر، برندها این فرصت را دارند که صدای خود را بسازند و تقویت کنند – علاوه بر آموزنده و مفید بودن، فضایی برای باهوش و با شخصیت بودن نیز وجود دارد.

وارد تاپیک ها شوید، ارزش ارائه کنید، محتوای خود و دیگران را به اشتراک بگذارید و به گفتگوی بی وقفه بپیوندید.

طراحی سایت در قزوین

3-لینکدین LinkedIn:

دفتر مرکزی: Mountainview
تاسیس: 2003
کاربران فعال ماهانه: 303 میلیون

در شبکه عظیم حرفه ای آن، بیش از 61 میلیون کاربر در موقعیت های ارشد در لینکدین پیدا خواهید کرد.

اگر به دنبال تصمیم گیرندگانی هستید که قدرت استخدام شرکت شما، سهام محصول یا شراکت با شما را داشته باشند، لینکدین مکان مناسبی است.

آیا می دانستید که 44 درصد از کاربران لینکدین درآمدی بالاتر از میانگین ملی دارند؟ یا اینکه بیش از 50 درصد آمریکایی‌های دارای مدرک دانشگاهی از لینکدین استفاده می‌کنند؟

ممکن است این پر زرق و برق ترین شبکه رسانه اجتماعی نباشد، اما پتانسیل نامحدودی برای ارتباط با گروه نخبه ای از متخصصان وجود دارد که می توانند برای کسب و کار شما تفاوت ایجاد کنند.

طراحی سایت در قزوین

4-اینستاگرام Instagram:

در سال 2010 راه اندازی شد
دفتر مرکزی: منلو پارک، کالیفرنیا
کاربران فعال: 1 میلیارد

اینستاگرام مجموعه ای از تصاویر چشم نواز و خلاقیت الهام بخش است.

همچنین این یک شبکه اجتماعی است که در آن مشاغل، تأثیرگذاران و مربیان مبتنی بر محصول می توانند در آن رشد کنند.

از زمان معرفی پست‌های قابل خرید در سال 2018، بازگشت سرمایه تاثیر گذار برای مشاغل مبتنی بر محصول بیشتر از همیشه است – نه تنها B2B می‌تواند با مخاطبان زیادی ارتباط برقرار کند، بلکه می‌تواند اطلاعات محصول و فروش را مستقیماً به یک دیگر مرتبط کند.

اگر جمعیت هدف شما زیر 35 سال است، اینستاگرام یک معدن طلا است: 63 درصد از کاربران بین 18 تا 34 سال سن دارند، که تقریباً بین کاربران مرد و زن تقسیم شده است.

طراحی سایت در قزوین

5-اسنب چت Snapchat:

تاسیس: 2011
دفتر مرکزی: لس آنجلس
کاربران فعال ماهانه: بیش از 330 میلیون

اگر جمعیت هدف شما جوان است، قطعاً باید وارد اسنپ چت شوید.

فعال ترین کاربران اسنپ چت، نوجوانان 13 ساله هستند و بیش از 30 دقیقه در روز را در برنامه صرف می کنند.

اسنپ چت بهشتی برای محتوای تولید شده توسط کاربر، ویدیوهای پشت صحنه، پیشنهادات انحصاری و تصاحب اینفلوئنسرها است.

طراحی سایت در قزوین

6-پینترست Pinterest:

تاسیس: 2010
دفتر مرکزی: سانفرانسیسکو
کاربران فعال ماهانه: 291 میلیون

برخی از محبوب ترین مطالب در Pinterest شامل مد، غذا، دکوراسیون، عروسی، تمرین و پین های مربوط به DIY است.

علاوه بر این، هر چیزی که بصری غنی داشته باشد می تواند در Pinterest پیشرفت کند.

قابل توجه است که 81 درصد از کاربران پینترست زن هستند – اگر مخاطبان عمدتاً زن دارید، این دلیل قانع کننده ای برای سرمایه گذاری در بازاریابی رسانه های اجتماعی در پینترست است.

این بدان معنا نیست که مردان در پینترست نیستند.

در واقع، 40٪ از ثبت نام های جدید Pinterest مرد هستند.

طراحی سایت در قزوین

7-ردیت Reddit:

تاسیس: 2005
دفتر مرکزی: سانفرانسیسکو
کاربران فعال ماهانه: 330 میلیون

Reddit خود را به عنوان “صفحه اول اینترنت” معرفی می کند.

بر اساس رتبه بندی الکسا، Reddit یکی از بیست سایت برتر پربازدید است.

Reddit ترکیبی منحصر به فرد از محتوا و جامعه، با موارد دیگر دارد
بیش از 150000 انجمن به هر موضوعی که قابل تصور است اختصاص داده شده است.

با تعداد زیادی صفحه، مکانی برای هر برند و کسب‌وکاری وجود دارد – موضوع یافتن جایگاه‌هایی است که مشتریان تاثیر گذار شما در آن فعال هستند و در آن جستجو می‌کنند.

برای مشاهده توضیحات مربوط به هر شبکه اجتماعی معرفی شده در این مقاله بر روی نام شبکه اجتماعی کلیک کنید.

5/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5/5
(کسب درآمد)