پیامدهای شیوع کرونا بر مراکز خرید تجاری در جهان و ایران

پیامدهای شیوع کرونا بر مراکز خرید تجاری در جهان و ایران

همچنان که شیوع کرونا اکثر کسب وکارها را با چالش مواجه کرده است، مراکز خرید تجاری نیز از این آسیب ها مصون نمانده اند. این مراکز که زمانی یکی از مهمترین مراکز تفریح و خرید برای مردم در سرتاسر جهان بودند، اکنون به دلیل خطر ناشی از انتشار ویروس و تجمع متراکم افراد در این […]

ادامه
ساختار یک وب سایت

ساختار یک وب سایت

ساختار سایت ،بزرگترین تصویری است که نشان می دهند محتوا چگونه گروه بندی می شود و این که چگونه صفحات مختلف به دیگر صفحات  مرتبط می شوند. یک سایت بدون در اختیار داشتن ساختار برنامه ریزی شده به زودی به سایت اسپاگتی تبدیل می شود. به این ترتیب بازدیدکنندگان ، متحیر، سرگردان و نا امید […]

ادامه
قابلیت استفاده و توانمندی در طراحی وبسایت

قابلیت استفاده و توانمندی در طراحی وبسایت

امروزه طراحی های کارآمد وبسایت ،اطلاعات مورد نیاز خود را از دو روش کلیدی به دست می آورند که توسط طراحان حرفه ای وبسایت استفاده می شود. قابلیت استفاده مفهومی است که در مورد طراحی مجموعه محصولاتی به کار گرفته می شود که میزان سهولت استفاده از آن ها را بیان می کند .استاندارد Britsh […]

ادامه
متغیر های کلیدی در طراحی سایت کدامند؟

متغیر های کلیدی در طراحی سایت کدامند؟

متغیر های کلیدی در طراحی سایت کدامند؟ در بررسی های انجام شده توسط Forrester از 8600 مشتری در آمریکا نشان داده شد که کاربران وب بر این باورند که 4 عامل اصلی ذیل آنها را به بازدید مجدد از سایت تشویق می کنند: 1-درج مطالب پر محتوا 2- سهولت در استفاده 3- دانلود شدن سریع […]

ادامه
اهداف طراحی وب سایت

اهداف طراحی وب سایت

طراحی سایت در قزوین مشخص کردن اهداف کلیدی طراحی سایت به تعیین عملکرد ها و محتوای سایت مورد نظر کمک می کند . به همین ترتیب ،محتوا ، فرم (شکل ظاهری آن ) را به پیش می راند و فرم هم سازمان دهی وبسایت را به جلو می برد. به این موضوع می پردازیم که […]

ادامه
مقدمه طراحی سایت در قزوین

مقدمه طراحی سایت در قزوین

مقدمه طراحی سایت در قزوین تعامل +سازماندهی +فرم + محتوا+ عملکرد = طراحی سایت با ترکیب این عناصر می توان وبسایتی را طراحی کرد که معدود افرادی قادر به ایجاد آن هستند،چرا که موفقیت ، مستلزم آن است که طیفی از مهارت ها را در اختیار داشته باشیم.شرکت ها باید مهارت های داخلی خود را […]

ادامه
الگوریتم گوگل دنس google Dance

الگوریتم گوگل دنس google Dance

معمولا هر 36 روز یک بارالگوریتم  گوگل دنس google Dance اتفاق می افتد و زمانی که گوگل می رقصد ،نتایج به طرز شگفت انگیزی جابجا می شوند! به عنوان مثال ممکن است سایتی که رتبه بسیار خوبی داشته و در چند لینک اول گوگل بوده است ،؛ناگهان افت شدیدی پیدا کند و یا سایتی که […]

ادامه
الگوریتم (rank brain) گوگل چیست و چه وظایفی دارد ؟

الگوریتم (rank brain) گوگل چیست و چه وظایفی دارد ؟

گوگل با الگوریتم های مختلف روز به روز هوشمند تر شده و نتایجی را گلچین می کند که دقیقا مد نظر کاربران است . الگوریتم rank brain یا رتبه بندی بر اساس هوش مصنوعی با یادگیری مداوم به عنوان جدیدترین الگوریتم گوگل ، این هدف را تا حد زیادی محقق کرده است . الگوریتم rank […]

ادامه
الگوریتم کبوتر ( google pigeon algorithm) چیست ؟

الگوریتم کبوتر ( google pigeon algorithm) چیست ؟

الگوریتم کبوتر ( google pigeon algorithm) برای اینکه خیلی سریع متوجه شوید کار الگوریتم کبوتر گوگل چیست ،سایت گوگل را باز کرده و عبارتی مانند «فروشگاه های نزدیک به من » را جستجو کنید .سپس مشاهده ای خواهید کرد که سه تا از بهترین فروشگاه های نزدیک به شما در صفحه نتایج جستجو نمایش داده […]

ادامه
معرفی مشتریان الکترونیکی و چالش ها

معرفی مشتریان الکترونیکی و چالش ها

اصلی ترین عامل در بازاریابی موفق،درک مشتریان است . بازاریاب های ماهر  از جزئبات مشتریان  هدف خود آگاهی دارند. آنها می توانند خریداران خود را  به دقت مورد بررسی قرار دهند. درک  مشتریان انلاین  نیز به مارتب از اهمیت  بیشتر برخوردار است چرا که گستره جغرافیایی و فرهنگی ، وسیعی را در بر می گیرد. […]

ادامه