پیشنهاد می کنیم:
10 اشتباه رایج در بازاریابی دیجیتال مارکتینگ 2022

روند نمایش مجدد تبلیغ بدین صورت است که وقتی کاربری که قبلاً به سایت شما مراجعه کرده و در سایت دیگری که جزء شبکه AdSense گوگل است قرار دارد ، تبلیغ سایت شما به او نمایش داده می شود. با توجه به گستردگی شبکه AdSense گوگل ، تقریباً می توان گفت که احتمال نمایش مجدد تبلیغ به کاربر بسیار بالاست.

مزایای ریمارکتینگ تبلیغ در گوگل :

ریمارکتینگ در گوگل ادوردز دارای فواید و مزیت های متعددی است ، از کاهش هزینه های تبلیغ گرفته تا امکان هدف گیری مجدد کاربران سایت.

– هزینه بسیار پایین

هزینه بسیار پایین ریمارکتینگ تبلیغ در گوگل را می توان مهمترین مزیت آن بیان کرد. در صورتیکه به صورت عادی از تبلیغ در گوگل استفاده می کنید و به عنوان مثال برای هر کلیک 20 سنت پرداخت می کنید ، می توانید با هزینه ای در حدود 2 تا 3 سنت کلیک های هدف گذاری شده از طریق ریماکتینگ برای سایت خود داشته باشید.

بسیاری از کاربران برای استفاده از یک سرویس یا خرید محصول چندین سایت را مورد بررسی قرار می دهند ، بنابراین نمایش مجدد تبلیغ به این کاربران که قبلاً وارد سایت شما شده اند ، احتمال تبدیل شدن آن ها به مشتری را افزایش می دهد. با استفاده از ریمارکتینگ می توانید این کار را با هزینه بسیار کمی انجام دهید.

– هدف گیری کاربران خاص

مزیت دیگر ریمارکتینگ تبلیغ در گوگل ، امکان هدف گیری کاربران خاص بر اساس معیارهای متنوع مانند سن ، جنسیت ، موقعیت مکانی و … است. همچنین با استفاده از این قابلیت می توانید تعیین کنید که این کاربران که قبلاً به سایت شما وارد شده اند ، در چه سایتی مجدداً تبلیغ شما را مشاهده کنند.

برخلاف تبلیغات عادی گوگل ، ریمارکتینگ معمولاً بر روی پیشنهادات ویژه ، کدها و کوپن های تخفیف تمرکز می کنند. در واقع بر روی هر چیزی که سبب می شود کاربر مجدداً مجاب شود به سایت شما مراجعه کند.

قبل از اینکه اقدام به ایجاد ریمارکتینگ برای تبلیغات گوگل کنید ، به این نکته فکر کنید که کاربران به چه دلایلی می توانند از سایت شما خارج شوند؟ در واقع خود را بجای کاربر قرار داده و همچنین سایت های رقیب و نقاط قوت آن ها را بررسی کنید.

استفاده از بنرها و عبارات مناسب ، مهمترین نقش را در جذب مجدد کاربران به سایت ایفا می کند. برای تبلیغات ریمارکتینگ خود حتماً ازعباراتی استفاده کنید که کاربر مجاب شود مجدداً وارد سایت شما شوند ، به این نکته دقت کند که این کاربران قبلاً وارد سایت شما شده اند و با سایت شما تا حدودی آشنایی دارند.

همانگونه که بیان شد ، هزینه های ریمارکتینگ در تبلیغات گوگل بسیار پایین است (در حدود چند سنت برای هر کلیک). با استفاده از گوگل ادوردز می توانید در عرض چند دقیقه ترافیک با کیفیت بالا وارد سایت خود کنید. با این حال، فقط به این دلیل که این افراد روی تبلیغات شما کلیک می کنند، به این معنا نیست که همیشه قصد خرید را دارند.

در مقایسه با تبلیغات جستجوی گوگل، شبکه نمایش گوگل بالاترین میزان کلیک های جعلی را دارد و از آنجاییکه کمپین های بازاریابی مجدد از شبکه نمایش گوگل استفاده می کنند، بنابراین احتمال کلیک های هرز بر روی تبلیغات ریمارکتینگ شما افزایش می باید.

بنابراین هدفگیری مناسب کاربران ، اصلی ترین قاعده برای دریافت سود مناسب از ریمارکتینگ گوگل ادوردز است.

 

امتیار دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5/5
(کسب درآمد)