طراحی سایت در قزوین

طراحی سایت شرکتی در قزوین

چرا طراحی سایت در قزوین ؟ طراحی سایت شرکتی برای اهداف خاصی طراحی می شوند. هدف اصلی یک سایت شرکتی معرفی آن شرکت و محصولات و خدمات آن می باشد و آن را با یک سایت تبلیغاتی اشتباه نگیرید. به طور کلی شرکت ها می توانند با در اختیار  داشتن سایت از امکانانتی نظیر : معرفی شرکت ، اطلاع رسانی اخبار شرکت ، برنامه های شرکت ، محصولات و خدمات شرکت ، ایجاد ارتباط با کاربران و مجموعه . ایجاد هویت ، اعتماد و افزایش شهرت و در نهایت برند شدن شرکت را در بر داشته باشد. مزایایی که یک سایت شرکتی بعد از طراحی به صاحبان آن خواهد داد خیلی ارزشمند می باشد.

افزایش بازار داخلی و خارجی

معرفی شرکت ، هویت ، برنامه و آینده به بازارهای داخلی و خارجی

صرفه جویی در هزینه ها و نیروی انسانی 

صرفه جویی در زمان افزایش بازدهی 

ایجاد ارتباط دوطرفه با تمامی کشورها 

عدم محدودیت زمان و مکان (24 ساعته بودن )

طراحی سایت در قزوین
طراحی سایت در قزوین

طراحی سایت رسپانسیو در قزوین

رسپانسیو به بخشی از فرآیند طراحی سایت گفته می شود که باعث می شود صفحات سایت بر روی تمامی دستگاه ها(لپ تاپ، کامپیوتر ، موبایل و تبلت) به خوبی نمایش داده شود . که در سال های اخیر درصد استفاده از وبسایت ها  از تلفن های همراه آیفون و اندروید نسبت به دستگاه های دیگر نیز بییشتر شده و قابل توجه می باشد.زمانی که سایت طراحی شده رسپانسیو باید در تلفن های همراه نسب اندازه فونت مطالب و تصاویر و حتی به صورت حرفه تر می توان به طور کلی صفحه موبایل رو با صفحه دکستاپ (کامپیوتر) متفاوت نمود.

شرکت طراحی سایت توتو وب با استفاده از این تکنیک بر روی تمامی پلن های طراحی سایت آماده ارائه خدمات طراحی سایت به هموطنان عزیز می باشد.

طراحی سایت در قزوین

قزوین یکی از مهمترین شهر های ایران است که  در بخش مرکزی ایران واقع شده است و شاهراه اقتصادی در گذر جاده ابریشم می باشد.

قزوین به عنوان بزرگترین قطب صنعت کشور ، ظرفیت های بالایی دارد که می تواند مبدا تولید و صادرات عمده محصولات صنایع مختلف ایران باشد.

در دنیای امروه به دلیل رشد تمامی کسب و کارها و سیستمی شدن امور روزمره در فضای اینترنت تمامی کسب به سمت طراحی سایت رفته اند.شرکت توتو وب به عنوان یک شرکت طراحی سایت در قزوین با در اختیار داشتن مختصصان در زمینه های طراحی وب ، سئو ، میزبانی وب ، گرافیک کار آماده خدمات رسانی به تمامی هموطنان عزیز میباشد.مشتریانی که قصد راه اندازی و طراحی سایت را دارند می توانند همین حالا با کارشناسان ما گفتگو کنند.

طراحی سایت در قزوین
طراحی سایت در قزوین

بهینه سازی و سئو سایت در حال طراحی :

سئو سایت یکی از اصلی ترین فرآیند های  مهم در هنگام طراحی سایت در قزوین می باشد. متخصصان ما با این فرآیند سال های سال هست که آشنا هستند و مهم ترین بخش در قبل از ایجاد یک سایت و طراحی آن بهینه بودن کد ها می باشد. 

اگر شما بهترین سایت دنیا را هم که داشته باشید ولی آن سایت سایت نشده باشید هیچ ارزشی نخواهد داشت. ما در توتو وب از ابتدای سایت شما در کنارتان خواهیم بود و تمامی قواعد و الگوریتم های گوگل ( پاندا ، مرغ مگس خوار، پنگوئن ،رنک برین و..) را رعایت می کنیم .

تست کردن و بهینه سازی :

«بازاریابان» دانشمندان اجتماعی هستند . آنها در تلاش و بررسی  نتایج تصمیم گیری  درباره معنای آن نتایجج  و سپس  تغییر بر اساس نیاز  ، استادند. تمرکز کسب و کارهای دیجیتال هوشمند همیشه بر این است که از آن چه هم اکنون دارند.بیشتر به دست آورند. نام این روش بهینه سازی  نرخ بازده (CRO) است. این موضوع نشان می دهد  که چرا تخصص یافتن  در انجام تست  و بهینه سازی یک مسیر شغلی بسیار مورد پسند این کسب و کار است. با رشد محبوبیت بهینه سازی نرخ بازده  یک نیاز برای بازاریابانی  که می خواهند  بدانند چه چیزی را تست کنند و چگونه تست کنند و بهترین روش برای تحلیل نتایج  چیست ، حس می شود.بهینه سازی ، متدولوژی ساخت وب سایت  ها و صفحات نخست به بهترین شکل  و با بیشترین کارایی است. حال فهمیدید که چرا این مهارت مهم است .

طراحی سایت در قزوین
طراحی سایت در قزوین

امنیت وب سایت:

به مجموعه اقداماتی که با انجام آن ها به امنیت کامل می رسد امنیت سایت گفته می شود. امنیت سیستم عامل ، کد نویسی اصولی ، امنیت شبکه  ، امنیت سرور مواردی کلیدی در جهت ایجاد امنیت یک وب سایت نقش مهمی دارند.

امنیت سایت از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و مهم ترین نقش در ثبات ، برندینگ ، سئو و حتی اعتبار یک سایت دخیل می باشد.

میزبانی وب یکی از مهمترین عوامل ایجاد امنیت بر روی سایت می باشد و نقش بسیار مهم و حیاتی بر روی اعتبار سایت دارد. توتو وب با استفاده از کانفیگ های اختصاصی بر روی سرور های خود این اعتماد را به شما خواهد داد تا یک کسب و کاری مطمئن در بستر اینترنت ایجاد کنید و تمام تلاش ما حفظ امنیت در این حوزه می باشد.

نحوه طراحی سایت در قزوین

برای بسیاری از توسعه دهندگان وب، ترسناک ترین بخش فرآیند طراحی شروع آن است. برای لحظه ای تصور کنید که پشت میز خود نشسته اید و چیزی جز یک فنجان چای و کارت ویزیت یک مشتری بالقوه که به یک وب سایت شرکتی اولیه نیاز دارد، ندارید. معمولاً یک کارت ویزیت در مورد هویت یک شرکت صحبت می کند و می تواند به عنوان الهام بخش طراحی مورد استفاده قرار گیرد.

متأسفانه، این مورد در مورد کارت خدمات آقای علی بهرامی  سیاه و سفید است،، هیچ شخصیتی وجود ندارد. در مورد یک بوم خالی صحبت می کنیم! خب از اینجا کجا می رویم؟ شما نیاز به یک برنامه دارید… و باید با آقای بهرامی تماس بگیرید. با برخی از ورودی های انتقادی مشتری در مورد آنچه شرکت او واقعاً انجام می دهد، و با جمع آوری اطلاعات در مورد محتوایی که باید با آن کار کنید، می توانید یک طراحی موفق داشته باشید.

هر کسی، صرف نظر از سطح استعداد هنری، می‌تواند طرحی ارائه دهد که به خوبی کار کند و ظاهر خوبی داشته باشد – تنها چیزی که لازم است کمی تجربه و دانش کاری در مورد برخی از اصول اولیه چیدمان است. پس بیایید با اصول اولیه شروع کنیم و خیلی زود پایه و اساس لازم برای طراحی وب سایت هایی با کیفیت آشنا شویم.

فرآیند طراحی سایت در قزوین:

طراحی یک وب سایت می تواند یک شمشیر دولبه باشد. این فرآیند در جایی بین هنر، علم و حل مسئله قرار می گیرد. بله، ما می‌خواهیم یک سایت مجزا ایجاد کنیم که از نظر زیبایی‌شناختی دلپذیر باشد، اما بالاترین اولویت ما باید پاسخگویی به نیازهای مشتری باشد. این نیازها ممکن است بلند و مفصل باشند، یا ممکن است فقط در مورد در دسترس قرار دادن اطلاعات باشند. اگر نتوانیم با دقت گوش کنیم، کل پروژه همراه با شهرت ما از بین خواهد رفت. جزئیات فنی توسعه، میزبانی و نگهداری یک وب سایت یا برنامه می تواند فنی باشد. با این حال، فرآیند ایجاد یک کامپیوتر طراحی را می توان تنها به سه وظیفه کلیدی خلاصه کرد: کشف، بررسی و پیاده سازی.

1-کشف، مولفه قبل از طراحی سایت

مؤلفه کشف فرآیند طراحی در مورد ملاقات با مشتریان و یادگیری کاری است که آنها انجام می دهند. این ممکن است کمی غیر شهودی به نظر برسد، اما جمع آوری اطلاعات در مورد اینکه مشتریان شما چه کسانی هستند و چگونه کسب و کار خود را اداره می کنند، برای دستیابی به یک طراحی مناسب و موثر حیاتی است.

قبل از اینکه اولین جلسه خود را با مشتری برنامه ریزی کنید، مدتی را صرف تحقیق در مورد کسب و کار او کنید. اگر آنها از شما خواسته اند که یک وب سایت طراحی کنید، ممکن است در حال حاضر بدون آن باشند، اما به هر حال آنها را در گوگل جستجو کنید. اگر نمی توانید اطلاعاتی در مورد کسب و کار آنها به طور خاص پیدا کنید، سعی کنید قبل از اولین جلسه تا آنجا که می توانید در مورد صنعت آنها بیاموزید. در صورت امکان، اولین ملاقات با مشتری باید شخصاً انجام شود. گاهی اوقات، مسافت حرف اول را می زند که جلسه باید از طریق تلفن انجام شود. اما اگر مشتری در شهر است، زمانی را برای ملاقات حضوری تعیین کنید.

به خاطر داشته باشید که این جلسه کمتر در مورد تحت تأثیر قرار دادن مشتری، فروش خود یا فروش یک وب سایت است تا ارتباط و ایجاد آنچه مشتری می خواهد. سعی کنید بیشتر از اینکه صحبت کنید، گوش کنید و یک کاغذ بیاورید که بتوانید روی آن یادداشت برداری کنید.

اگر لپ تاپ یا تبلتی با خود می آورید تا در مورد نمونه های وب سایت صحبت کنید، زمان استفاده از آن را محدود کنید. کامپیوترها صفحه نمایش دارند و مردم تمایل دارند به آنها خیره شوند. و بنابراین، اگر مشتری تمام مدت به صفحه نمایش خیره نشده باشد، احتمالاً در حال نوشتن یادداشت های خود هستید. اگر باید مقداری فناوری را به جلسه بکشید، از یک برنامه ضبط صدا برای ضبط مکالمه استفاده کنید . با این حال، در تجربه ما، یک صفحه کاغذ برای مشتریانی که اغلب نه چندان اهل فن آوری هستند، کمتر تهدید کننده و به مراتب کمتر حواس او را پرت می کند.

و سپس:

سوالاتی که باید قبل از طراحی سایت مجدد به آن پاسخ دهید.

  • شرکت شما چه می کند؟
  • نقش شما در شرکت چیست؟
  •  آیا شرکت دارای لوگو یا برند موجود است؟
  • هدف شما از توسعه وب سایت چیست؟
  • چه اطلاعاتی را می خواهید به صورت آنلاین ارائه دهید؟
  • مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند؟
  • آیا اعضای آن دارای مشخصات جمعیتی مشترکی مانند سن، جنس یا موقعیت فیزیکی هستند؟
  •  رقبای شما چه کسانی هستند و آیا وب سایت دارند؟
  •  آیا نمونه هایی از وب سایت هایی دارید که دوست دارید یا دوست ندارید؟
  • چه نوع جدول زمانی برای پروژه در نظر گرفته اید و بودجه مد نظر شما چقدر است؟
  • بازدیدکنندگان شما معمولاً وقتی به سایت شما می آیند به دنبال چه چیزی هستند؟
  • مشکلات طراحی فعلی شما چیست؟
  • امیدوارید با طراحی مجدد به چه چیزی برسید؟
  • آیا عناصری از سایت فعلی وجود دارد که بخواهید آن را حفظ کنید؟
  • فکر می کنید بازدیدکنندگان شما نسبت به طراحی سایت جدید چه واکنشی نشان خواهند داد؟

گاهی اوقات با سوالاتی بیشتر از سوالاتی که در اینجا ذکر شده شروع می کنم. از تخیل خود استفاده کنید و سعی کنید سوالات خلاقانه ای را مطرح کنید که واقعاً بینش بیشتری نسبت به سازمان مشتری به شما می دهد. اگر برنامه نویس هستید، از اصطلاحات فنی خودداری کنید. اگر طراح هستید، از صحبت کردن به طور خاص در مورد طراحی خودداری کنید. مطمئناً، این ممکن است تمام چیزی باشد که شما به آن فکر می‌کنید، اما نشانه‌گذاری معنایی، طرح‌بندی‌های پاسخگو و غیره احتمالاً برای مشتری اهمیت کمی دارد. بدتر از آن، این نوع مکالمات می توانند نظرات نادرست طراحی را پیش از اینکه فرصتی برای فکر کردن به طرح داشته باشید، به شما منتقل کنند.

2-بررسی قبل از طراحی سایت:

مرحله بعدی فرآیند طراحی سایت این است که اطلاعاتی را که از مشتری آموخته اید برای تجزیه و تحلیل، تشریح و آزمایش به آزمایشگاه خود برگردانید. شما می خواهید در مورد تمام اطلاعات، محصولات و خدماتی که ارائه می دهند، درک محکمی داشته باشید و با نحوه چیدمان آنها بازی کنید. خود را به جای بازدیدکنندگان وب سایت قرار دهید و از خود بپرسید که این افراد به دنبال چه چیزی هستند. اگر به فکر خرید یک محصول هستید، قبل از خرید چه چیزهایی باید بدانید؟ اگر در حال ثبت نام برای یک سرویس هستید، از کجا با پیشنهادات مختلف و سطح خدماتی که نیاز دارید آشنا می شوید؟ واضح ترین عنوان ممکن برای صفحه x چیست و برای رسیدن به صفحه y چند مرحله طول می کشد؟

در دنیای وب این آغاز روندی است که به عنوان معماری اطلاعات یا اختصار IA شناخته می شود. برای وب‌سایت‌های کاربردی و برنامه‌های کاربردی پیچیده وب، معماری اطلاعات به خودی خود یک شغل است، اما اصول راهنما در این زمینه می‌توانند پایه‌ای را برای کوچک‌ترین وب‌سایت‌ها فراهم کنند. برای مرحله بررسی خود، می توان بر سازماندهی محتوا و جریان وب سایت در ساختاری تمرکز کرد که بتوانیم پیرامون آن طراحی کنیم.

دو مورد از ضروری‌ترین ابزارها برای این کار، کاغذهای ضایعاتی (یا تخته سفید در صورت داشتن) و یک صفحه بزرگ از یادداشت‌های چسبناک هستند. فهرستی از تمام قطعات وب سایت تهیه کنید و شروع به مرتب کردن آنها در گروه ها و زیر گروه ها کنید. اینها احتمالاً کمی جابجا می شوند، و اینجاست که یادداشت های چسبناک به کار می آیند. اگر برای هر بخش، بخش فرعی و صفحه سایت یادداشت بردارید، می توانید آنها را به ترتیبی که در پیمایش سایت شما ظاهر می شوند، روی دیوار مرتب کنید. شما می خواهید از تحت فشار قرار دادن بازدیدکنندگان با گزینه های زیاد جلوگیری کنید، اما همچنین نمی خواهید اطلاعات را خیلی عمیق در سایت دفن کنید. یعنی کلیک های بسیار زیادی از صفحه اصلی فاصله دارد. هیچ قانون سخت و سریعی برای این فعالیت وجود ندارد. فقط اطلاعات را تا حد امکان واضح و آسان کنید.

3-پیاده سازی و طراحی سایت

اکنون که به نحوه سازماندهی اطلاعاتی که با آن کار می کنیم فکر کرده ایم، مرحله پیاده سازی فرآیند طراحی ما با ایجاد یک طرح آغاز می شود. صرف نظر از پروژه، حداقل در ابتدا سعی کنید از گرفتار شدن در فناوری مرتبط با ساخت وب سایت جلوگیری کنید. در این مرحله، مهم نیست که سایت از HTML مستقیم، قالبی برای سیستم مدیریت محتوا، یا برنامه Ruby on Rails تشکیل شده باشد.

نکته اصلی این است که ما یک رابط برای طراحی و یک صفحه کاغذ خالی داریم. “کاغذ؟” درست است، کاغذ. آیا واقعاً فکر می‌کردی من می‌خواهم به شما اجازه دهم که به رایانه ارزشمند خود بازگردید؟ به هیچ وجه.

به همین دلیل است: اگر شروع به فکر کردن در مورد چیدمان جلوی کامپیوتر کنید، به راحتی می توانید تمرکز خود را بر روی طراحی از دست بدهید. اگر روی کاغذ شروع کنید، می‌توانید محدودیت‌های فنی مرورگرها و CSS را نادیده بگیرید و بر روی ظاهر محصول نهایی تمرکز کنید. اکنون ممکن است فکر کنید که همه طراحان خوب، کتاب‌های طراحی با صحافی سخت فانتزی را حمل می‌کنند که در آن نشانگرها و قلم‌های نقاشی گران‌قیمتی را برای طراحی رندرهای داوینچی از طرح‌بندی‌های بالقوه صفحات وب به کار می‌برند. من به نوبه خود از یک دفترچه یادداشت  و هر وسیله نوشتاری که بتوانم روی میزم پیدا کنم استفاده می کنم که هنوز کار می کند.

من با ترسیم چند طرح ممکن شروع می کنم. بعد از اینکه چند مورد را تولید کردم، یکی را که دوست دارم انتخاب می‌کنم، به فتوشاپ می‌روم و از ابزار مستطیل برای مسدود کردن قسمت‌هایی که روی کاغذم علامت‌گذاری کرده‌ام استفاده می‌کنم. زمانی که چیدمان خود را مشخص کردم، با رنگ های پیش زمینه و پس زمینه آزمایش می کنم تا زمانی که یک طرح رنگ ثابت داشته باشم. من به چرخاندن دستگیره‌های فتوشاپ و فشار دادن پیکسل‌ها ادامه می‌دهم تا در نهایت، به طور جادویی، یک صفحه وب برای نشان دادن به مشتری داشته باشم.

ساده است، درست است؟ خوب، شاید من چند مرحله را در آن شرح مختصر رد کردم. با این حال، صادقانه بگویم، وقتی مردم از من می پرسند که چگونه کاری را انجام می دهم، معمولاً توضیح مشابهی دریافت می کنند. حقیقت این است که مجموعه‌ای از اطلاعات ناخودآگاه از تجربیات گذشته من و آن کلاس‌های طراحی سایت و هنر قدیمی وجود دارد که به من کمک کرده تا فرآیند طراحی وب خود را تعریف کنم.

یادگیری نحوه طراحی وب سایت مانند یادگیری نحوه برنامه نویسی است. برخی از افراد استعداد کمی در آن دارند، اما هر کسی می تواند یاد بگیرد. همانطور که کد خوب و کد زشت وجود دارد، طراحی خوب و طراحی زشت نیز وجود دارد. یادگیری برخی از اصول و قراردادهای مرتبط با طراحی به شما کمک می کند تا تفاوت بین خوب، بد و زشت را درک کنید و شما را به سمت ایجاد فرآیند طراحی خود سوق دهد.

تعریف طراحی خوب وب سایت:

دو دیدگاه اصلی وجود دارد که اکثر مردم از آن‌ها تشخیص می‌دهند که طراحی وب‌سایت «خوب» یا «بد» است. یک زاویه قابل استفاده دقیق وجود دارد که بر عملکرد، ارائه مؤثر اطلاعات و کارایی تمرکز دارد. سپس دیدگاه صرفاً زیبایی‌شناختی وجود دارد که همه چیز در مورد ارزش هنری و جذابیت بصری طراحی است. برخی افراد درگیر زیبایی‌شناسی و گرافیک می‌شوند و کاربر را فراموش می‌کنند، در حالی که برخی از متخصصان کاربردپذیری در تست کاربر گم می‌شوند و جذابیت بصری را فراموش می‌کنند. برای دستیابی به افراد و حفظ علاقه آنها، به حداکثر رساندن هر دو ضروری است.

مهمترین نکته در طراحی سایت خوب:

مهمترین نکته ای که باید در نظر داشت این است که طراحی مربوط به ارتباطات است. اگر وب‌سایتی ایجاد می‌کنید که کار می‌کند و اطلاعات را به خوبی ارائه می‌کند، اما زشت به نظر می‌رسد یا با برند مشتری مطابقت ندارد، هیچ‌کس تمایلی به استفاده از آن نخواهد داشت. به طور مشابه، اگر یک وب سایت زیبا بسازید که استفاده از آن سخت یا غیرقابل دسترس باشد، مردم آن را ترک خواهند کرد. در واقع، عناصر و عملکرد یک طراحی وب سایت تمام شده باید به عنوان یک واحد منسجم عمل کنند، به طوری که:

کاربران از طراحی سایت راضی هستند اما به محتوا جذب می شوند.

یکی از بزرگترین نگرانی‌ها در میان متخصصان قابلیت استفاده، مدت زمانی است که کاربران طول می‌کشند تا صفحه را برای اطلاعاتی که می‌خواهند اسکن کنند، خواه یک قطعه محتوا، پیوند به صفحه دیگر یا یک فیلد فرم. طراحی نباید مانع باشد. باید به عنوان مجرای بین کاربر و اطلاعات عمل کند.

کاربران می توانند به راحتی از طریق منو ها در سایت حرکت کنند.

بعداً در مورد قرارگیری منو ها بیشتر صحبت خواهیم کرد، اما خود بلوک منو اصلی باید به وضوح در صفحه قابل مشاهده باشد و هر پیوند باید یک عنوان توصیفی داشته باشد. یک ساختار منو که نه تنها ظاهر خود را با نگه داشتن نشانگر تغییر می دهد، بلکه صفحه یا بخش فعال را نیز نشان می دهد. این به کاربران کمک می کند تا تشخیص دهند کجا هستند و چگونه به جایی که می خواهند برسند.

پیمایش ثانویه، فیلدهای جستجو، و لینک های خروجی نباید ویژگی های غالب صفحه باشند. اگر یافتن این موارد را آسان کنیم، و آنها را به صورت بصری از محتوا جدا کنیم، به کاربران اجازه می‌دهیم بر روی اطلاعات تمرکز کنند – اما وقتی آماده رفتن به محتوای دیگر هستند، می‌دانند کجا را ببینند.

کاربران هر صفحه را به عنوان متعلق به سایت تشخیص می دهند.

حتی اگر تفاوت چشمگیری بین طرح‌بندی صفحه اصلی و سایر قسمت‌های سایت وجود داشته باشد، یک موضوع یا سبک منسجم باید در تمام صفحات سایت وجود داشته باشد تا به حفظ طراحی کمک کند.

آناتومی سایت از نظر شرکت طراحی سایت در قزوین :

حتی از دیدگاه یک غیر طراح، تعریف طرحی که تمام الزاماتی را که در بالا توضیح داده ایم را برآورده کند، کار ساده ای است. این شبیه به ساختن عبارتی روی یخچال شما با کلمات شعر مغناطیسی است. اگرچه میلیون‌ها روش برای چیدمان کلمات وجود دارد، اما فقط چند ترتیب معنادار است. کلمات مغناطیسی مانند اجزا یا بلوک های صفحه وب هستند. اگرچه تعداد این بلوک های ضروری به اندازه و موضوع سایت بستگی دارد.

حاوی بلوک

هر صفحه وب دارای یک ظرف است. این می تواند به شکل تگ بدنه صفحه باشد، که یک برچسب همه جانبه است
تگ div بدون نوعی ظرف، ما جایی برای قرار دادن محتویات صفحه خود نداریم. عناصر از مرزهای پنجره مرورگر ما فراتر می روند و به فضای خالی می روند. عرض این ظرف می تواند سیال باشد، به این معنی که پهن می شود تا عرض پنجره مرورگر را پر کند. یا ثابت است، به طوری که محتوا بدون توجه به اندازه پنجره یکسان باشد.

طراحی لوگو در طراحی سایت در قزوین:

وقتی طراحان به یک هویت اشاره می کنند، منظورشان لوگو و رنگ هایی است که در اشکال مختلف بازاریابی یک شرکت وجود دارد، مانند کارت ویزیت، سربرگ، بروشور و غیره. بلوک هویتی که در وب سایت ظاهر می شود باید حاوی لوگو یا نام شرکت و در بالای هر صفحه وب سایت قرار گیرد. بلوک هویت شناخت برند را افزایش می دهد و در عین حال به کاربران اطلاع می دهد که صفحاتی که مشاهده می کنند بخشی از یک سایت واحد است.

منوهای یک صفحه در طراحی سایت در قزوین:

یافتن و استفاده از سیستم منو سایت ضروری است. کاربران انتظار دارند منو را درست در بالای صفحه ببینند. چه قصد دارید از منوهای عمودی در کنار صفحه استفاده کنید، یا از یک منوی افقی در سراسر صفحه، منو باید تا حد امکان به بالای طرح بندی نزدیک باشد. حداقل، همه موارد اصلی ناوبری باید “در بالای صفحه” ظاهر شوند.

محتوا وب در طراحی سایت در قزوین:

در اصول سئو محتوا همیشه پادشاه است. محتوا شامل هر متن، تصویر یا ویدیویی است که در یک وب سایت یافت می شود. یک بازدیدکننده معمولی وب سایت در عرض چند ثانیه وارد وب سایت می شود و از آن خارج می شود. اگر بازدیدکنندگان نتوانند آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند، بدون شک مرورگر را می بندند یا به سایت دیگری می روند. مهم است که بلوک محتوای اصلی را به عنوان نقطه کانونی یک طراحی نگه دارید تا بازدیدکنندگان بتوانند صفحه را برای اطلاعات مورد نیاز مشاهده کنند.

فوتر صفحه در طراحی سایت در قزوین:

فوتر که در پایین صفحه قرار دارد، معمولا حاوی اطلاعات حق چاپ، تماس، و حقوقی و همچنین چند پیوند به بخش های اصلی سایت است. با جدا کردن محتوای نهایی از پایین پنجره مرورگر، پاورقی باید به کاربران نشان دهد که در پایین صفحه هستند.

فضای سفید در طراحی سایت:

اصطلاح طراحی گرافیکی فضای سفید (یا فضای منفی) به معنای واقعی کلمه به هر قسمت از صفحه بدون تایپ یا تصویر اشاره دارد. در حالی که بسیاری از طراحان وب مبتدی (و اکثر مشتریان) احساس می کنند که باید هر اینچ از یک صفحه وب را با عکس، متن، جداول و داده پر کنند، فضای خالی در یک صفحه به اندازه داشتن محتوا مهم است. بدون فضای سفید با دقت برنامه ریزی شده، طراحی خواهد شد.

برندینگ چیست؟

بسیاری از مردم کلمات «هویت» و «برندینگ» را به جای یکدیگر به کار می برند. نام تجاری یک اصطلاح گسترده است که فرآیند توسعه آگاهی از یک شرکت، محصول یا خدمات را توصیف می کند. فرآیند برندسازی شامل تبلیغات، تحقیقات بازار، بازخورد مشتریان و بسیاری موارد دیگر است. هویت در واقع زیرمجموعه ای از برندسازی است که فقط به جنبه های بصری برندسازی می پردازد.

و در نهایت:

در این مرحله، ما ملاقات اولیه خود را با آقای بهرامی، مشتری نظری خود داشتیم و مفید بود. او به طور کامل توضیح داد که کسب و کارش چه می کند و می خواهد سایت به چه چیزی برسد. حتی اگر هنوز محتوای واقعی را مشاهده نکرده‌ایم، می‌توانیم از بلوک‌های استاندارد آناتومی صفحه وب برای شروع توسعه یک طرح‌بندی استفاده کنیم. اگرچه سایر بلوک های خاص سایت در طرح های بسیاری از طرح بندی های وب سایت کار می شوند، آناتومی صفحه وب برای خلاصه کردن رایج ترین بلوک ها کار می کند.

اکنون که این اطلاعات را داریم، چگونه می‌توانیم از آن برای ایجاد طرح‌بندی بنیادی برای سرویس‌های مشتریمان استفاده کنیم؟ وقت آن است که برخی از نظریه های شبکه ای را ارائه دهیم.

5/5 - (102 امتیاز)
(کسب درآمد)