مزایای طراحی سایت خشکبار

در این مقاله کاربردی قصد داریم فرایند طراحی سایت خشکبار و مزایای مهم آنرا برای علاقمندان به این حوزه تشریح نماییم. خشکبار به دو دسته مغز دانه ها و میوه های خشک تقسیم میشود. مغز دانه ها از قبیل گردو، فندق، پسته و غیره هستند؛ میوه های خشک نیز برگه زردآلو، کشمش، انجیر و غیره را شامل میشوند. کشور ما با توجه به برخورداری از آب و هوای چهار فصل در زمینه تولیدات خشکبار سرآمد میباشد. با توجه به چنین پتانسیلی میتوان در این زمینه درآمد بالایی در سطح شهر، استان، کشور و یا حتی دنیا کسب نمود. کسب و کارهای سنتی در زمینه آجیل و خشکبار به دلیل وجود اعیاد و مراسم هایی از جمله شب یلدا از رونق بالایی برخوردار هستند. ولی این امکان وجود دارد که با اینترنتی کردن کسب و کار سنتی بتوان سطح درآمد را تا حد بسیار زیادی ارتقاء بخشید.

طراحی سایت خشکبار فقط مختص صاحبان کسب و کارهای سنتی این مشاغل نیست و سایر افراد می توانند از این طریق به کسب درآمد بپردازند. افراد مختلف می توانند با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی بدون نیاز به مکان فیزیکی کسب و کار، محصولات خود را به فروش برسانند. بسیاری از افراد فعال در این زمینه به صورت خانگی اقدام به بسته بندی انواع خشکبار کرده و به صورت آنلاین محصولات خود را در سراسر کشور عرضه می کنند. با توجه به کاهش هزینه کسب و کارهای سنتی در این گونه موارد سود سرشاری نصیب عرضه کنندگان آنلاین خشکبار خواهد شد. استان های مختلف کشور ما هر کدام تولید کننده محصولات ویژه ای هستند که افراد مختلف می توانند از این پتانسیل به نحو احسن استفاده نمایند. فرضا افرادی که در استان کرمان سکونت دارند می توانند پسته های درجه یک این استان را به سراسر دنیا عرضه کنند.

مزایای طراحی سایت خشکبار

طراحی سایت خشکبار با وردپرس

روش های متنوعی برای طراحی سایت خشکبار وجود دارد که از طریق آنها می توان وب سایت خود را در فضای وب منتشر ساخت. یکی از مقرون به صرفه ترین ابزار برای طراحی این گونه وبسایت ها سیستم مدیریت محتوای وردپرس است. این سیستم مدیریت محتوا دارای قالبهای از پیش طراحی شده ای می باشد که با استفاده از آنها می توان به سادگی وبسایت های کاملی را طراحی نمود. با توجه به سهولت طراحی سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس در بخش هزینه ها صرفه جویی قابل توجهی رخ می دهد. همچنین طراحی سایت خشکبار با وردپرس در مدت زمان بسیار کوتاهی صورت می پذیرد. توتو وب یک شرکت نرم افزاری در زمینه طراحی وبسایت است که با توجه به قابلیت های ویژه وردپرس، از این CMS استفاده می نماید. افرادی که قصد طراحی سایت خشکبار را دارند از طریق ثبت سفارش در سامانه این شرکت می توانند در مدت زمان کوتاه چند روزه صاحب یک وب سایت حرفه ای و ارزان شوند.

همین حالا برای مشاوره رایگان طراحی سایت خشکبار با ما تماس بگیرید

028-32530579
0910-9588573

طراحی وب سایت های خشکبار به صورت ریسپانسیو

در طراحی سایت خشکبار بایستی برخی استانداردها رعایت شود تا در جذب کاربران خللی به وجود نیاید. در حال حاضر کاربران با استفاده از دیوایس های الکترونیکی مختلف از جمله گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و غیره در فضای اینترنت وبگردی می کنند. نمایشگر هر کدام از این دیوایس ها اندازه متفاوتی با یکدیگر دارند و به همین دلیل وب سایت ها بایستی به گونه ای طراحی شوند که واکنش مناسبی به تمامی دیوایس ها داشته باشند. کاربران مختلف در صورت استفاده از یک گوشی کوچک یا یک مانیتور بزرگ بایستی به صورت استاندارد وب سایت را مشاهده کنند. این نوع از طراحی وب سایت را ریسپانسیو یا واکنش گرا می نامند. وب سایت هایی که ریسپانسیو نباشند قادر به جذب انبوه کاربران نخواهند بود. شرکت های معتبر از جمله توتو وب، تمام وب سایت های خود را به صورت ریسپانسیو طراحی می کنند.

ایجاد فروشگاه اینترنتی خشکبار با ووکامرس

در صورتی که هدف از طراحی وب سایت خشکبار ایجاد یک فروشگاه اینترنتی باشد، وردپرس بهترین گزینه ممکن محسوب می شود. یکی از مزایای عمده وردپرس وجود افزونه های قدرتمند این سیستم مدیریت محتوا است. ووکامرس به عنوان یک افزونه فروشگاهی تمامی تمهیدات لازم را برای انتشار یک فروشگاه اینترنتی به وجود می آورد. به کمک افزونه های دیگری از جمله پرداخت آنلاین می توان فرایند طراحی یک فروشگاه اینترنتی را تکمیل نمود. یکی از مزایای عمده فروشگاه های اینترنتی عدم نیاز به استخدام فروشنده می باشد. با راه اندازی یک فروشگاه آنلاین می توان محصولات خود را در هر ساعتی از شبانه روز به سراسر کشور عرضه کرد. فروشگاه های فیزیکی خشکبار در صورت ایجاد شعبه اینترنتی فروشگاه خود می توانند شاهد افزایش شدید راندمان فروش باشند. تمامی افراد فعال در این حوزه می توانند از طریق شرکت توتو وب در مدت زمان کوتاهی، فروشگاه آنلاین خشکبار خود را تاسیس نمایند.

طراحی سایت خشکبار به صورت امن با SSL

زمانی که بین کاربر و سرور ارتباط برقرار می شود این احتمال وجود دارد که شخص ثالثی از این ارتباط سوء استفاده نماید. معمولا یک هکر در مسیر تبادل اطلاعات بین کاربر و سرور قرار گرفته و اقدام به سرقت اطلاعات مهم می کند. فرضا یک هکر می تواند در زمان ثبت اطلاعات بانکی کاربر به سادگی این اطلاعات مهم را سرقت نماید. طراحان وب سایت بایستی یک راه حل اساسی برای رفع این معضل مهم پیدا کنند. استفاده از گواهینامه امنیتی SSL می تواند تضمین نماید که مسیر ارتباطی بین کاربران و سرورها به صورت امن برقرار گردد. به این ترتیب یکی از مهمترین دغدغه های کاربران و صاحبان وب سایت ها رفع می شود. شرکت توتو وب برای طراحی وب سایت های خود از این گواهینامه امنیتی استفاده می نماید و امنیت تبادل اطلاعات را تضمین می کند.

ضرورت استفاده از گواهی SSL در طراحی وب سایت
پشتیبانی وب سایت

استفاده از یک شرکت پشتیبان وب سایت قوی

یکی از موارد بسیار مهمی که پس از اتمام طراحی سایت خشکبار بایستی مورد توجه صاحبان وب سایت ها قرار گیرد، استفاده از یک پشتیبان قوی می باشد. یک وب سایت نیازمند نگهداری و محافظت در طول زمان است و برخی وظایف بایستی به صورت دوره ای بر روی وبسایت ها اعمال شود. انجام این گونه وظایف تخصص بالایی را می طلبد، به همین دلیل می توان از شرکت های معتبری از جمله توتو وب به عنوان پشتیبان استفاده نمود. یک شرکت پشتیبان بایستی به صورت مداوم عملیات به روز رسانی وب سایت های وردپرسی را انجام دهد. همچنین شرکت های پشتیبان باید در فواصل زمانی مشخص، اقدام به بکاپ گیری از وب سایت ها نمایند. به این ترتیب در صورت بروز اختلال در عملکرد وب سایت بر اثر حملات هکری، می توان در سریعترین زمان ممکن وب سایت مورد نظر را ترمیم نمود.

کسب موفقیت با انجام عملیات سئو سایت

کاربران برای خرید آجیل و خشکبار معمولا از طریق جستجو در گوگل، وب سایت های معتبر را پیدا می کنند. در نتیجه وب سایت های خشکبار بایستی به گونه ای عمل نمایند که برای موتورهای جستجو بالاخص گوگل بهینه شوند. عملیاتی که وب سایت ها را برای گوگل بهینه می کند، سئو سایت نام دارد. سئو سایت یک عملیات بسیار تخصصی و زمانبر می باشد که بایستی به صورت استاندارد صورت پذیرد. تمامی قوانین گوگل بر پایه راحتی کاربران بنا نهاده شده است؛ بنابراین با انجام عملیات سئو وب سایتی محبوب از دید کاربران منتشر می شود. از مهمترین مراحل سئو سایت می توان به تحقیق کلمات کلیدی، بهینه سازی عناوین، URLهای کاربرپسند، بهینه سازی سئوی داخلی و خارجی، عناوین متا، آنالیز رقبا، محتوای بهینه شده و غیره اشاره نمود.

افرادی که با هدف موفقیت اقدام به انتشار وب سایت های خشکبار می کنند، بایستی از شرکت های معتبری جهت انجام سئو سایت بهره ببرند. هر گونه اهمال کاری در عملیات سئو سایت می تواند عواقب تنبیهی شدیدی از سوی گوگل را به همراه داشته باشد. در مجموعه توتو وب یک تیم بسیار حرفه ای متشکل از سئوکاران مجرب وجود دارد که به صورت کاملا تخصصی بر مسائل سئو اشراف دارند. تمرکز اصلی این تیم بر روی پروژه های محوله از سوی مجموعه توتو وب می باشد. توتو وب توسط تیم تخصصی خود، وب سایت های بسیار زیادی را در میان نتایج برتر گوگل قرار داده است. با قرار گرفتن وب سایت های خشکبار در میان نتایج برتر گوگل می توان انتظار داشت که راندمان فروش به شدت افزایش یابد و به تبع آن سود هنگفتی نصیب صاحبان این گونه مشاغل شود

سئو