طراحی سایت در رشت با توتو وب

بدون شک اهمیت راه اندازی سایت برای عرضه محصولات و خدمات انکارناپذیر است. در دنیایی که موج اینترنت حرف اول را می‌زند، تمام کسب‌وکارها باید بر این موج سوار شوند. در غیر این صورت ادامه تجارت غیرممکن به نظر می‌رسد. اجازه بدهید ساده‌تر به این موضوع بپردازیم. در عصر امروزه که عصر ارتباطات آنلاین نامگذاری شده است، تجارتی که بخواهد روی فعالیت‌های سنتی تمرکز کند، محکوم به شکست است و در نهایت آسیب‌های زیادی می‌بیند. به همین دلیل طراحی سایت در رشت نه‌تنها یک ایده جذاب، بلکه یک ضرورت برای مشاغلی است که در مرکز استان گیلان در حال فعالیت هستند.

اگر در حال خواندن این مقاله هستید، احتمالا صاحب کسب‌وکاری در شهر رشت می‌باشید، یا این که در حال تحقیق برای آغاز یک تجارت جدید در این منطقه از کشور می‌باشید. بدانید و آگاه باشید طراحی وبسایت در رشت تنها راه بقای کسب‌وکار شما محسوب می‌شود، به طوری که اگر روی آن سرمایه گذاری نکنید، نباید به آینده برندتان امیدوار باشید. خوشبختانه فضای اینترنتی امروزه آنقدر خوب و منعطف بوده که هر کسب‌وکاری با هر شرایطی می‌تواند از آن برای بازاریابی و فروش استفاده کند. بنابراین نگران هزینه یا سایر چالش‌های پیش رو نباشید، چرا که ما در توتو وب سایت شما را با بهترین شرایط طراحی می‌کنیم.

طراحی سایت در رشت با توتو وب

ضرورت طراحی سایت در رشت

رشت مرکز استان گیلان است که تاثیر بسزایی در اقتصاد کشور دارد. این شهر به عنوان یکی از شهرهای گمرکی در ایران توانسته از هر نظر اقتصادی قدرتمند در سطح کشور داشته باشد. شهر رشت مسیر ارتباطی به بسیاری از بندرهای بزرگ از جمله بندر انزلی محسوب می‌شود. به این ترتیب این ناحیه از کشور جایگاه ویژه‌ای در تجارت دارد. با توجه به نزدیکی این شهر به دریای خزر فعالیت‌هایی نظیر کشتیرانی، ماهیگیری و … در این قسمت از کشور رونق فراوانی پیدا کرده است. از سوی دیگری رشت غنی‌ترین استان از لحاظ تولید محصولات کشاورزی محسوب می‌شود. این مهم را باید مرهون آب و هوای معتدل و ایده آل آن دانست. به عنوان مثال شهر شمالی ایران توانسته رتبه اول در تولید ماکیان، کشت برنج مکانیزه و همچنین رتبه نخست در کشت محصولات متنوع را دریافت کند. چنین آمارهایی نشان از توسعه کشاورزی در یکی از زیباترین شهرهای ایران دارد.

از گذشته تا به امروز کارخانه‌جات بی شماری در این شهر فعالیت کرده‌اند. با این وجود بسیاری از کارخانه‌جات به دلیل توجه بیش از حد به کشاورزی به حالت تعطیل درآمده‌اند. با این وجود هنوز هم برندهای بزرگی در این قسمت از ایران فعال هستند و محصولات بزرگی را به بازار عرضه می‌کنند. با تمام تفاسیر شهر رشت از ویژگی‌های استراتژیک برای درآمدزایی برخوردار است. به طوری که با پیوند این ویژگی‌ها به فضای وب می‌توان درآمدهای فراوانی کسب کرد.

طراحی سایت در رشت یک راه ساده است تا بتوان از ظرفیت‌های موجود نهایت استفاده را برد و با به کارگیری پتانسیل بالای دنیای وب تجارت بزرگی را آغاز کرد. تجارتی که نه تنها در شهر رشت بلکه به وسعت کل ایران فعالیت خود را گسترش دهد.

همین حالا برای مشاوره رایگان طراحی سایت در رشت با ما تماس بگیرید

028-32530579
0910-9588573

مزایای طراحی سایت رشت

با توجه به این که طراحی وبسایت در رشت یک فرصت مناسب برای شروع یک تجارت در این شهر گمرکی می‌باشد، باید پذیرفت ساخت وبسایت به تنهایی بسیار ایده جذابی است و می‌تواند هر فرد یا مدیری را برای آغاز تجارت اینترنتی ترغیب کند. بنابراین مزایای طراحی سایت رشت می‌تواند بسیار گسترده‌تر باشد. به عبارتی ساده‌تر اگرچه با ساخت سایت می‌توان از پتانسیل‌های بالای این شهر شمالی کشور استفاده کرد، اما همزمان می‌توان از مزایای طراحی سایت که به طور گسترده برای هر شهری وجود دارد نیز بهره برد:

  • تجارتی مقرون به صرفه: از جمله موهبت‌هایی که ساخت سایت برای اهالی رشت به همراه دارد، شروع کسب‌وکار با کمترین میزان بودجه است. با توجه به افزایش قیمت‌های بازار بسیاری از کسب‌وکارها و افرادی که ایده‌های جدیدی دارند، از شروع یک کسب‌وکار به صورت فیزیکی محروم هستند. در این شرایط پیشنهاد می‌شود، به جای تجارت سنتی از تجارت آنلاین استفاده شود، تجارتی که هزینه بسیار کمتری دارد.
  • تجارتی شبانه روزی: با ساخت سایت تجارت شما محدود به زمان نیست. این یعنی این که زمانی که رقیب شما درب اداره یا مغازه خود را می‌بندد، فروش شما نه تنها متوقف نشده، بلکه افزایش خواهد یافت. چرا که در این صورت محیط کاری شما همچنان دایر است و می‌تواند برای‌تان سودآوری داشته باشد. این معجزه طراحی وبسایت برای اهالی رشت یا هر شهر دیگری خواهد بود.
  • تبلیغات مستمر: و حتما از اهمیت تبلیغات یا بازاریابی برای کسب‌وکارها آگاه هستید هر کسب‌وکاری برای دیده شدن نیاز به تبلیغات دارد. تبلیغاتی که در شیوه‌های تجارت سنتی اگرچه روش‌های محدودتری دارد، هزینه گزافی نیز روی دست صاحبین مشاغل می‌گذارد. باور کنید یا نه روش‌های منحصر به فردی برای تبلیغات تجارت اینترنتی وجود دارد که البته بسیار ارزان‌تر است.
مزایای طراحی سایت رشت
اهمیت خرید دامنه و هاست خوب در شروع کسب‌وکار

اهمیت خرید دامنه و هاست خوب در شروع کسب‌وکار

اگر به دنبال خدمات طراحی سایت در رشت  هستید، بد نیست بدانید برای این کار نیاز به ابزارهای متفاوتی خواهید داشت. برای ساخت سایت دامنه و هاست دو ابزار مهم و ضروری محسوب می‌شوند که بدون استفاده از آن‌ها ورود به دنیای وب غیرممکن است. سوال این است که چگونه باید دامنه و هاست را تهیه کرد؟ خوشبختانه تو تو وب با ارائه انواع هاست با ویژگی‌های مختلف این کار را برای شما راحت کرده است. همچنین برای خرید دامنه با بهترین قیمت می‌توانید از خدمات ما استفاده کنید.

همانطور که می‌دانید دامنه‌ها در دسته‌های مختلفی به فروش می‌رسند. اما به طور کلی بسیاری از کسب‌وکارها تمایل دارند از دامنه‌های داخلی با پسوند ir استفاده کنند. خرید دامنه از توتو وب مانند آب خوردن است و تنها چند دقیقه وقت شما را می‌گیرد. اگر نیاز به دامنه‌های بین المللی داشته باشد، باز هم می‌توانید در زمان سفارش هر یک از دامنه‌های com، net و … را ثبت کنید.

از سوی دیگر برای طراحی سایت در رشت نیاز به یک هاست نیز خواهید داشت. هاست ابزاری غیر قابل انکار در روند طراحی وب محسوب می‌شود، بنابراین شما ملزم به تهیه آن می‌باشید. هاست‌های وردپرس در توتو وب با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت در اختیار شما قرار می‌گیرند تا پروسه طراحی سایت برای شرکت یا فروشگاه خود را آغاز کنید.

البته اگر طراحی سایت برندتان را به ما بسپارید، تمامی روند طراحی از جمله خرید دامنه، هاست و ثبت دامنه روی هاست برای شما انجام خواهد شد. در انتها طراحی سایت با وردپرس می‌تواند برند شما را وارد دنیای دیجیتال کند.

طراحی مقرون به صرفه با وردپرس

همانطور که گفته شد در روند طراحی وبسایت در رشت ما از هاست‌های وردپرس استفاده می‌کنیم. در واقع ما برای ایجاد سایت شما از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده می‌کنیم. برای بسیاری از افراد این سوال مطرح می‌شود که وردپرس چیست؟ آیا این ابزار گزینه مطلوبی برای طراحی سایت می‌باشد؟ چرا باید از وردپرس برای طراحی وب استفاده کنیم؟

سوال خوبی است. وردپرس یک CMS است که از آن برای طراحی و راه اندازی وبسایت‌ها استفاده می‌شود. این ابزار توانسته با ویژگی‌های خود پروسه طراحی را تا حد زیادی ساده و آسان کند. اما این تمام امتیازات این سایت ساز نیست. طراحی به کمک وردپرس منجر به مدیریت آسان سایت در ادامه مسیر تجارت اینترنتی می‌شود. اما چرا باید از این سایت ساز استفاده کنیم. لازم به ذکر است این CMS روند طراحی سایت را تسهیل بخشیده، پس بدیهی است که طراحی سایت با چنین ابزاری بسیار مقرون به صرفه باشد.

طراحی سایت در رشت با کدنویسی می‌تواند انتخاب خوبی باشد، اما بسیار هزینه‌بر است. دلیلی ندارد که از کدنویسی برای سایت خود استفاده کنید، چرا که وردپرس برای راحتی کار توسعه داده شده است. بنابراین همانطور که بیشتر کسب‌وکارهای داخلی و خارجی به این ابزار اعتماد کرده‌اند، شما هم می‌توانید از این ابزار برای ایجاد وبسایت خود استفاده کنید. ما در توتو وب این کار را به بهترین شکل برای شما انجام خواهیم داد.

طراحی مقرون به صرفه با وردپرس
توجه ویژه به انتخاب نام و پسوند دامنه وب سایت

توجه ویژه به انتخاب نام و پسوند دامنه وب سایت

هر وب سایت جهت انتشار در فضای وب نیازمند برخورداری از یک دامنه می باشد. دامنه شامل یک نام و پسوند منحصر به فرد است که در انتخاب آن بایستی وسواس زیادی به خرج داد. این نام در واقع یک برند می باشد زیرا کاربران، وب سایت مورد نظر را با نام دامنه خواهند شناخت. نام یک دامنه بایستی نشان دهنده فعالیت وب سایت باشد تا کاربران در صورت مشاهده آن در نتایج گوگل به راحتی بر روی آن کلیک نمایند. پسوند به کار رفته در دامنه نیز دارای معنا و مفهوم خاصی می باشد. یک پسوند نشان دهنده نوع وب سایت می باشد؛ فرضا پسوند co برگرفته از company (کمپانی) یا ir نشان دهنده وب سایت داخل ایران می باشد. به این صورت با تخصیص نام و پسوند مناسب در دامنه می توان رسالت وب سایت خود را در چند حرف به کاربران ارائه داد.

سئو سایت در رشت

پس از پروسه طراحی سایت در رشت تازه کار تجارت شما برای جذب مشتری آغاز می‌شود. در واقع بعد از ایجاد سایت باید با استفاده از روش‌های مختلف به ترافیک سایت خود بیفزاید. این کار با تکیه بر تکنیک‌های سئو میسر خواهد بود. سئو یا بهینه سازی سایت از جمله روش‌هایی است که به سایت شما در رتبه بندی در نتایج کمک می‌کند. از آنجا که امروزه کاربران اینترنتی از گوگل استفاده می‌کنند، بسیاری از افراد سئو را با سئو گوگل یکی می‌دانند.

در واقع سئو یک روش بازاریابی است تا وبسایت شما به صدر نتایج گوگل برسد و مشتریانی که به دنبال خدمات و محصولات‌تان هستند، جذب کند. بگذارید خیال شما را راحت کنم، طراحی سایت بدون سئو هیچ ارزشی ندارد. بنابراین اگر به دنبال فروش هستید و می‌خواهید کسب‌وکار خود را آغاز کنید، باید روی بهینه سازی سایت خود سرمایه گذاری مناسبی انجام دهید. ما در توتو وب این کار را برای شما انجام می‌دهیم. شما می‌توانید با استفاده از خدمات ما سایت خود را در نتایج برتر مشاهده کنید و درآمدتان را چند برابر بیشتر کنید.

سئو سایت در رشت
شرکت طراحی سایت در رشت

شرکت طراحی سایت در رشت

طراحی وبسایت در رشت یک فرصت بزرگ است تا کسب‌وکارها بتوانند با تکیه بر ظرفیت‌های این شهر شمالی تجارت جدیدی را آغاز کنند. تجارتی که محدودیت‌های یک کسب‌وکار سنتی را نداشته و می‌تواند به وسعت تمام ایران باشد. در واقع با طراحی سایت رشت نه تنها به همشهری‌های خود خدمت رسانی می‌کنید، بلکه می‌توانید هموطنان خود را نیز مورد هدف قرار دهید. برای این که این فرصت را از دست ندهید، بهتر است همین امروز به فکر طراحی سایت برای برند خود باشید. هرچه برای ورود به فضای اینترنت تاخیر داشته باشید، رقبای شما بیشتر از شما پیشی می‌گیرند.

پس اگر به تجارت خود اهمیت می‌دهید، اگر متوجه ناکارآمدی کسب‌وکار سنتی شده‌اید و اگر می‌خواهید با ورود به فضای آنلاین درآمد خود را متحول کنید، بهتر است پس از مشورت با کارشناسان توتو وب درخواست خود را برای طراحی سایت همین امروز ثبت کنید.