طراحی سایت پوشاک با توتو وب

در این مقاله قصد داریم جنبه های مختلف طراحی سایت پوشاک را مورد بررسی قرار دهیم. پوشاک یکی از مشاغل سود آور جامعه می باشد که در بیشتر موارد به صورت سنتی اداره می شود. با وجود فناوری های ارتباطی نو، این گونه مشاغل نیز بایستی از این فضا به نحو احسن استفاده نمایند. در حال حاضر طیف گسترده ای از افراد جامعه بسیاری از اعمال روزمره خود را به وسیله خریدهای اینترنتی توسط گوشی های موبایل انجام می دهند. پوشاک نیز از این قضیه مستثنی نیست و با ایجاد وب سایت پوشاک می توان انتظار داشت که دگرگونی عظیمی در این گونه مشاغل ایجاد شود.

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت پوشاک با استفاده از وردپرس

بهترین روش جهت طراحی سایت پوشاک استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد. وردپرس دارای قالب های بسیار حرفه ای و متنوعی از وب سایت های برتر پوشاک است. صاحبان مشاغل پوشاک می توانند با استفاده از وردپرس به سادگی صاحب یک وب سایت حرفه ای و جذاب پوشاک شوند. در واقع وردپرس از چنان قدرتی بهره مند است که هر آنچه را که وب سایت های پوشاک نیاز دارند به سادگی فراهم می سازد. شرکت توتو وب با توجه به قابلیت ها و امکانات وردپرس از این سیستم مدیریت محتوای قدرتمند برای طراحی وب سایت های پوشاک استفاده می نماید. صاحبان مشاغل پوشاک از طریق این شرکت طراحی وب سایت می توانند در مدت زمان کوتاهی با هزینه ای ناچیز وب سایت مد نظر خود را ایجاد نمایند.

وردپرس دارای افزونه های جذاب زیادی می باشد که کاربردهای خارق العاده ای دارند. ووکامرس به عنوان یک افزونه وردپرسی می تواند به سادگی یک فروشگاه آنلاین را جهت فروش پوشاک راه اندازی نماید. با استفاده از ووکامرس صاحبان مشاغل پوشاک می توانند شعبه اینترنتی فروش پوشاک خود را نیز راه اندازی نمایند. به این ترتیب پوشاک مورد نظر بدون هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی در معرض خرید کاربران قرار می گیرد. در این گونه موارد شاهد گسترش کسب و کار در زمینه پوشاک خواهیم بود. 

همین حالا برای مشاوره رایگان طراحی سایت پوشاک با ما تماس بگیرید.

028-32530579
0910-9588573

آموزش نحوه اندازه گیری سایز افراد در وب سایت پوشاک

یکی از نکات بسیار مهمی که در طراحی سایت پوشاک بایستی مورد توجه قرار گیرد، آموزش نحوه اندازه گیری سایز توسط افراد مختلف می باشد. به دلیل اینکه در فروش آنلاین پوشاک امکان پرو وجود ندارد، در نتیجه وب سایت بایستی به نحوی عمل کند که پوشاک خریداری شده از نظر اندازه کاملا مناسب باشد. شرکت توتو وب به این منظور آموزش های لازم را بر روی وب سایت های پوشاک منتشر می سازد تا مشتریان با خیالی آسوده سفارش های خود را ثبت نمایند. این آموزش ها به صورت ویدیویی می باشند و صاحبان مشاغل پوشاک می توانند در به وجود آوردن این اثر با توتو وب همکاری کنند.

طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت در رشت با توتو وب

ضرورت ترسیم یک مسیر ساده برای انجام فرایند خرید پوشاک

در طراحی سایت پوشاک مسیر ثبت سفارش توسط مشتریان بایستی به سادگی ترسیم گردد. اغلب خریداران پوشاک تا به امروز معمولا خریدهای خود را به صورت حضوری یا از طریق اینستاگرام انجام داده اند؛ به همین دلیل با ثبت سفارش و خریداری از وب سایت های پوشاک آشنا نیستند. شرکت توتو وب به عنوان طراح سایت به ساده ترین شکل امکان ثبت سفارش را برای خریداران فراهم می سازد. برای این منظور مشتریان صرفا می توانند از طریق ثبت اطلاعاتی همچون نام، فامیل، شماره تلفن همراه و آدرس بدون دردسر اقدام به خرید نمایند. در وب سایت های پوشاک بایستی به نحوی عمل کرد که حتی فرایند خرید نسبت به پلتفرمی همچون اینستاگرام نیز راحتتر باشد.

کاهش هزینه ها با استفاده از طراحی سایت پوشاک

یکی از مزایای عمده طراحی سایت پوشاک کاهش قیمت مصرف کننده نهایی می باشد. بسیاری از فروشگاه های آنلاین پوشاک دارای مکانی فیزیکی جهت انجام کسب و کار نیستند. در چنین حالتی بسیاری از هزینه ها همچون اجاره بها، آب، برق، گاز، تلفن، عوارض، مالیات، استخدام فروشندگان و غیره حذف می شوند. با حذف این گونه هزینه ها قدرت مانور فروشگاه های اینترنتی پوشاک برای کاهش قیمت و اعمال تخفیفات گوناگون افزایش می یابد. به این ترتیب جذابیت خرید برای مشتریان از طریق وب سایت های پوشاک نیز افزایش یافته و می توان انتظار داشت که این گونه کاربران به صورت همیشگی جذب وب سایت شوند. برخی از سایت های پوشاک به صورت مستقیم اجناس خود را تولید یا از کشورهای دیگر وارد می کنند. مشتریان با خرید از این گونه وب سایت ها می توانند با حذف واسطه ها، پوشاک مورد نظر خود را با قیمتی بسیار پایینتر از بازار خریداری نمایند.

مزایای طراحی سایت رشت
طراحی سایت خدماتی توسط وردپرس

لزوم طراحی زیبای گرافیکی سایت پوشاک

طراحی سایت پوشاک بایستی از لحاظ گرافیکی بسیار زیبا و کاربرپسند باشد. افرادی که قصد خرید پوشاک به صورت اینترنتی را دارند در صورتی که با یک وب سایت حتی معمولی از نظر گرافیکی مواجه شوند، تمایلی به خرید پیدا نخواهند کرد. وب سایت های پوشاک بایستی به نحوی طراحی شوند که کاربران را مبهوت خود کنند. یک کاربر زمانی که وارد سایت پوشاک می شود بایستی با یک ویترین شیک و زیبا روبرو شود. وردپرس ابزار ارزشمندی همچون اسلایدرها را در اختیار طراحان قرار می دهد که از طریق آنها بایستی وبسایت را به زیبایی طراحی نمود. تصاویر در این گونه وب سایت ها باید از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشند و از لحاظ عکاسی نیز تصاویر به صورت حرفه ای ثبت شده باشند. رنگ ها نیز یکی از مهمترین عوامل در زیبایی سایتهای پوشاک محسوب می شوند که بایستی به صورت ویژه مورد استفاده قرار گیرند. مجموعه توتو وب دارای طراحان گرافیکی حاذقی می باشد که این عملیات را به صورت کاملا حرفه ای انجام می دهند.

طراحی سایت پوشاک به صورت ریسپانسیو

یکی از مواردی که در طراحی سایت پوشاک بایستی رعایت گردد، ریسپانسیو بودن وب سایت می باشد. منظور از ریسپانسیو این است که سایت طراحی شده در انواع دستگاه هایی همچون موبایل، تبلت، لپ تاپ و غیره در اندازه و ساختاری متناسب نمایش داده شود. کاربران می توانند تمام عناصر یک وب سایت ریسپانسیو را به صورت واضح در اندازه ای مناسب تماشا کنند. وب سایت های ریسپانسیو نسبت به رقبای خود که از این قابلیت محروم هستند یک گام جلوتر هستند. اگر یک کسب و کار آنلاین خواهان پیشرفت باشد بایستی حتما به صورت ریسپانسیو طراحی گردد. شرکت توتو برای تمامی دستگاه های دیجیتالی، وب سایت های پوشاک را در ابعاد و ساختار مناسب یا به اصطلاح ریسپانسیو طراحی می نماید.

طراحی سایت در شهرکرد به صورت امن

امنیت در وب سایت پوشاک

موفقیت یک وب سایت وردپرسی به امنیت آن بستگی دارد. وب سایتی همچون پوشاک به دلیل قابلیت پرداخت آنلاین نیازمند بهره مندی از امکاناتی جهت جلوگیری از هک شدن سایت می باشد. در صورت وجود راه های نفوذ به وب سایت، هکرها آماده انجام عملیات خرابکارانه برای ضربه زدن به وب سایت می باشند. البته به غیر از هکرها، ربات ها و نرم افزارهای زیادی وجود دارند که به صورت خودکار برای انجام عملیات هک ایجاد شده اند. یک وب سایت بایستی کلیه موارد امنیتی را به نحو احسن رعایت کند تا خود را در مقابل این گونه حملات بیمه نماید. البته ذکر این نکته حائز اهمیت است که هیچ وقت نمی توان یک وب سایت را به صورت کامل در برابر حملات خرابکارانه ایمن نمود.

شرکت توتو وب در بخش امنیت دارای تیمی متشکل از متخصصان و کارشناسان می باشد که  وظیفه تامین امنیت سایتهای پوشاک را بر عهده دارند. این تیم امنیتی به دلیل آشنایی با تمامی عملیات هکری روز دنیا قادر به شناسایی حفره های امنیتی و رفع این گونه موارد می باشد. همچنین این شرکت معتبر از گواهی SSL برای ایمن سازی ارتباط کاربران با وب سایت استفاده می نماید. این شرکت از پلاگین های تامین امنیت وردپرس نیز برای ایمن سازی وب سایت های پوشاک بهره می برد.

ضرورت استفاده از شرکت های پشتیبانی وب سایت

پس از طراحی وب سایت پوشاک یا هر وب سایت دیگری بایستی عملیات پشتیبانی از وب سایت در دستور کار قرار گیرد. شرکت های زیادی مانند توتو وب این آمادگی را دارند که انجام این گونه عملیات را بر عهده گیرند. شرکت های پشتیبان بایستی پایداری وب سایت را تضمین نمایند و از اختلال در روند طبیعی وب سایت جلوگیری نمایند. این شرکت ها ملزم به تهیه نسخه پشتیبان در فواصل زمانی مشخص از وب سایت های پوشاک می باشند. تهیه نسخه پشتیبان از این جهت مهم است که در صورت بروز حملات خرابکارانه و حذف داده های وب سایت به سادگی می توان با استفاده از نسخه پشتیبان داده های وب سایت را بازگرداند.

یکی از موارد مهمی که در طراحی سایت پوشاک با وردپرس بایستی به سرعت انجام شود، انجام عملیات به روز رسانی نسخه وردپرس می باشد. وردپرس یک پلتفرم اپن سورس است که آپدیت های زیادی از نسخه آن منتشر می گردد. در نسخه های جدید آپدیت شده وردپرس مشکلات قبلی آن مرتفع می شود. همچنین عناصر وردپرس از قبیل قالب ها و پلاگین ها نیز مستلزم انجام عملیات به روز رسانی هستند. این گونه عملیات به روز رسانی از وظایف عمده شرکت های پشتیبان می باشد. بسیاری از صاحبان وب سایت در بحث آپدیت ها منفعل عمل می کنند. انفعال در این بخش می تواند باعث کند شدن وب سایت و ایجاد حفره های امنیتی شود.

پشتیبانی وب سایت
سئو

لزوم انجام عملیات سئو سایت برای مشاغل اینترنتی پوشاک

مهمترین ابزاری که کاربران برای خرید پوشاک به آن متوسل می شوند، موتورهای جستجو از جمله گوگل می باشد. به دلیل اینکه گوگل وب سایت های قابل اعتماد را در رتبه های بالای خود قرار می دهد، کاربران نیز به این گونه وب سایت ها رجوع می کنند. در واقع یک سایت پوشاک اگر قصد داشته باشد به یک برند تبدیل شود بایستی رتبه های برتر گوگل را به دست آورد. گوگل برخی معیارها را مشخص کرده است که در صورت رعایت آنها به صورت تدریجی رتبه وب سایت افزایش خواهد یافت. عملیاتی که باعث افزایش رتبه وب سایت نزد گوگل می شود، سئو سایت نام دارد. عملیات سئو سایت به شدت حساس و تخصصی می باشد و برای انجام آن بایستی از متخصصان این حوزه استفاده نمود.

شرکت توتو وب در زمینه انجام عملیات سئو سایت دارای یک تیم متشکل از متخصصان سئو و دیجیتال مارکتینگ می باشد. با وجود این تیم قابلیت انجام عملیات سئو سایت برای افزایش رنکینگ وب سایت های پوشاک فراهم شده است. در صورتی که رنکینگ وب سایت های پوشاک افزایش یابد، این گونه کسب و کارها با طیف وسیعی از کاربران مواجه خواهند شد. افزایش بیلان فروش و به تبع آن کسب درآمد بیشتر از مهمترین مزیت های قرار گرفتن وب سایت های پوشاک در میان نتایج برتر گوگل می باشد.