طراحی حرفه ای سایت در شیراز با توتو وب

در دنیایی که کسب‌وکارها به سرعت در حال گسترش هستند، استفاده از ابزارهای مختلف برای تبلیغات و برندسازی ضروری به نظر می‌رسد. یکی از بهترین راه‌ها برای ارتقای کسب‌وکارها طراحی سایت در شیراز است. در حال حاضر شیراز معدن بسیاری از برندهای معتبر بوده که در سطح شهر فعالیت می‌کنند. استفاده از روش‌های مختلف بازاریابی باعث شده تا رقابت تنگاتنگی میان آن‌ها ایجاد شود، به طوری که هر شرکت از هر ابزاری که بتواند برای پیشی گرفتن از سایر رقبا استفاده می‌کند.

این موضوع اهمیت استفاده از طراحی وبسایت در شیراز را دوچندان می‌کند. اگر صاحب کسب‌وکار هستید، یا رویای راه اندازی یک تجارت جدید را در سر می‌پرورانید، ظرفیت‌های گسترده‌ای در فضای اینترنتی وجود دارد. با به کارگیری این ظرفیت‌ها می‌توانید به سمت آینده قدم برداشته و به توسعه و رشد برند خود امیدوار باشید. فراموش نکنید عدم حضور در فضای وب می‌تواند در نهایت به از بین رفتن بیزینس شما منجر شود.

طراحی سایت به صورت حرفه ای با وردپرس
چرا طراحی سایت بازرگانی اهمیت زیادی دارد؟

ضرورت طراحی سایت در شیراز

شیراز به عنوان مرکز استان فارس یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای ایران محسوب می‌شود. این شهر از لحاظ تجاری پیشرفت خوبی در سالیان اخیر داشته است. قرار گرفتن در مسیر راه‌های تجاری از جمله بندر بوشهر این منطقه از کشور را به یک نقطه بسیار حیاتی تبدیل نموده. اگر اندکی با تاریخ غنی این ناحیه آشنایی داشته باشید، حتما می‌دانید که شیراز از تاریخی غنی و پربار بهره می‌برد. به همین دلیل صنعت توریسم و گردشگری در این شهر جایگاه بالایی دارد. این شهر محل فعالیت بسیاری از کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک کشور است. به عنوان مثال کارخانه‌های الکترونیکی مختلف از جمله صاایران، زیمنس، تکصا و … در این ناحیه قرار دارند. با یک نگاه می‌توان پی برد صنایع فناوری در این شهر رونق گسترده‌ای داشته است.

آب و هوای نسبتا خوب شیراز سبب شده کشاورزی نیز در این منطقه یک تجارت ایده آل به شمار برود. انواع مرکباتی نظیر نارنگی، نارنج، خرمالو به همراه انگور و گندم و بسیاری از میوه جات در این ناحیه برداشت می‌شود. در کنار کشاورزی، صنایع دستی، تولید فرش و انواع گل در شهر شیراز با استقبال زیادی مواجه بوده است. به جرات می‌توان شیراز را یک شهر صنعتی موفق نامید. شهری که در آن پلایشگاه‌ها، صنایع و نیروگاه‌های متعدد حضور داشته و بخش قابل توجهی از نیازهای کشور را تامین می‌نمایند.

تمام این موارد باعث شده طراحی وبسایت در شیراز یک ایده جذاب برای کسب‌وکارها باشد. این شهر نقش بزرگی در تامین نیازهای جامعه ایفا می‌کند. بنابراین داشتن یک سایت می‌تواند یک راهکار مطمئن برای ارتباط با مشتری باشد و شما را به درآمدهای بزرگی برساند. اگر به فکر راه اندازی یک تجارت نوپا هستید، می‌توانید به جای هزینه‌های گزاف، روی ساخت سایت تمرکز کنید. اگر هم اکنون صاحب یک کسب‌وکار می‌باشید، ایده راه اندازی تجارت آنلاین درآمد شما را متحول خواهد کرد.

همین حالا برای مشاوره رایگان طراحی سایت در شیراز با ما تماس بگیرید

028-32530579
0910-9588573

انتخاب نام دامنه در طراحی وب

اگر به دنبال طراحی سایت در شیراز هستید، انتخاب نام دامنه اولین کاری است که باید برای شرکت یا فروشگاه خود انجام دهید. عموما نام دامنه (دامین) همان نام برند شما است، به طوری که می‌تواند بازتابی از کسب‌وکار اصلی شما باشد. برای فعالیت در فضای وب دامنه‌های مختلفی وجود دارند. به طور کلی دامنه‌های داخلی با پسوند ir عرضه می‌شوند. این درحالی است که دامنه‌های بین المللی با پسوندهایی نظیر com، net، org و … در دسترس می‌باشند. دامنه‌های داخلی معمولا قیمت ارزان‌تری دارند. به این ترتیب برای کاهش هزینه‌ها بسیاری از کسب‌وکارها از این نوع دامنه استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید تجارتی بین المللی آغاز کنید، بهتر است سراغ دامنه‌هایی با پسوند com بروید. بدیهی است این دامنه‌های قیمت بیشتری خواهند داشت. شما می‌توانید انواع دامنه را با بهترین قیمت از تو تو وب خریداری نمایید.

دامنه
مزایای راه اندازی کسب و کار اینترنتی

فروش بدون محدودیت مکانی و زمانی

بدون اغراق طراحی سایت در شیراز از مزایای بی‌شماری برخوردار است. زمانی که اقدام به ساخت یک سایت برای تجارت خود می‌کنید، افرادی زیادی را با برندتان آشنا خواهید کرد. به این ترتیب فروش شما به طرز شگفت انگیزی افزایش پیدا می‌کند. همچنین طراحی وب یک راهکار مناسب برای کاهش هزینه راه اندازی یا افتتاح یک تجارت تازه است.

با این وجود یکی از بهترین مزایایی که طراحی وبسایت برای شرکت‌ها به ارمغان می‌آورد، عدم محدودیت زمانی و مکانی می‌باشد. به عبارتی ساده‌تر ساخت وبسایت فروش شما را از قید مکان و زمان آزاد می‌کند. این یعنی این که شما می‌توانید به صورت 24 ساعته و به سراسر کشور محصولات و خدمات خود را ارائه کرده و درآمدتان را بیشتر کنید.

فروش یک کسب‌وکار سنتی به زمان حضور شما در محل کار وابسته است. همچنین مشتریان شما محدود به لوکیشن فعلی شما هستند. برای مثال اگر شرکت شما در یکی از خیابان‌های شیراز قرار داشته باشد، به طوری که روزانه 8 ساعت کاری فعالیت ‌کند، فروش شما تنها مقید به 8 ساعت از روز و محدود به افرادی است که از آن خیابان عبور می‌کنند. طراحی سایت تمام محدودیت‌های پیش رو را از بین برده و فروش شما را با افزایش چند برابری مواجه خواهد کرد .

خرید هاست مناسب برای راه اندازی کسب و کار آنلاین

برای طراحی سایت در شیراز علاوه‌بر دامنه به یک فضای میزبانی یا هاست هم نیاز دارید. تنها پس از خرید هاست و اتصال آن به دامنه امکان شروع تجارت آنلاین فراهم می‌شود. انتخاب بهترین هاست متناسب با نیاز سایت یک امر حیاتی است. چنانچه سرویس میزبانی نتواند انتظارات کسب‌وکار اینترنتی شما را برآورده کند، خسارت‌های جبران ناپذیری به برند شما وارد می‌شود. از آنجا که در تو تو وب فرآیند طراحی سایت با محبوب‌ترین سایت ساز دنیا، یعنی وردپرس انجام می‌شود، ما با ارائه هاست وردپرس، ساخت سایت شما را با کیفیت بیشتری انجام خواهیم داد. این هاست به صورت اختصاصی برای این CMS توسعه داده شده و بهترین گزینه برای سایت‌های وردپرسی می‌باشد.

هاست‌های وردپرس تو تو وب از لحاظ امنیت بی نظیر هستند. بنابراین خیال شما از بابت امن بودن سرویس هاستینگ آسوده خواهد بود. همچنین سرویس میزبانی ما از تنوع بالایی برخوردار است. اهمیت این مورد زمانی مشخص می‌شود که بدانید هر کسب‌وکار اهداف مختلفی برای حضور در وب دارد. بسیاری از افراد به دنبال جذب مشتریان خاص هستند، در حالی که برخی تمایل به جذب حداکثری مشتری دارند. برخی از کسب‌وکارها محصولات زیادی برای ارائه دارند، در مقابل برخی از وبسایت‌ ها تعداد محصولات‌شان از انگشتان دست تجاوز نمی‌کند. تنوع در هاست‌های توتو وب باعث شده متناسب با نیاز شما بهترین هاست برای‌تان فعال شود تا نیازهای شما را به خوبی پوشش دهد.

هاست
طراحی سایت در تبریز با توتو وب

طراحی سایت با وردپرس در شیراز

زمانی که به دنبال طراحی سایت در شیراز می‌روید، احتمالا با گزینه‌های متفاوتی مواجه خواهید شد. طراحی سایت اختصاصی با کدنویسی یک روش جذاب و ایده آل است. با این حال این روش نیازمند صرف بودجه‌های بالایی است. بودجه‌هایی که بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ از پرداخت آن عاجز هستند. در این شرایط انتخاب روش‌های طراحی با سیستم مدیریت محتوا یک راه میانبر برای ایجاد سایت با کمترین هزینه است. به لطف وردپرس بسیاری از کسب‌وکارها توانسته‌اند وارد فضای آنلاین شده و تجارت خود را آغاز کنند. اگر شما هم بودجه کمی در دسترس دارید، نباید نگران باشید. چرا که به کمک این سایت ساز می‌توانید تجارت اینترنتی را همین امروز آغاز کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاوران توتو وب در ارتباط باشید.

طراحی سایت فروشگاهی شیراز

بازار فروش محصولات مختلف از جمله پوشاک، خوراک، کالای دیجیتال، لوازم خانگی و … بسیار داغ است. این موضوع بحث طراحی سایت فروشگاهی شیراز را بسیار مهیج کرده است. با توجه به ظرفیت‌های مختلف شهر شیراز، فرصت‌های بی شماری برای فروش انواع محصولات کشاورزی، صنایع الکترونیک، محصولات خانگی و حتی صنایع دستی وجود دارد. این موضوع در کنار استقبال مردم به خرید از بستر آنلاین باعث شده تجارتی که در شیراز اقدام به ساخت فروشگاه اینترنتی کند، عموما موفق باشد. برای طراحی یک فروشگاه آنلاین می‌توانید از خدمات تو تو وب استفاده کنید و مغازه آنلاین خود را با بهترین امکانات راه اندازی نمایید.

طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت به صورتواکنش گرا یا ریسپانسیو

اهمیت طراحی وبسایت واکنشگرا یا ریسپانسیو

یکی از نکاتی که در زمان ارائه خدمات طراحی سایت در شیراز باید به آن توجه نمود، طراحی ریسپانسیو یا واکنشگرا می‌باشد. ساخت سایت متناسب با دستگاه‌های مختلف بسیار حائز اهمیت است. نمایش صحیح سایت در دسکتاپ، تبلت و گوشی‌های موبایل یک اصل مهم در طراحی محسوب می‌شود. یک طراحی واکنشگرا علاوه‌بر جلب رضایت مشتری تاثیر زیادی بر سئوی سایت شما خواهد گذاشت. بنابراین بهتر است در زمان سفارش طراحی سایت حتما این نکته را مدنظر قرار دهید. اگر سایت شما نمایش صحیحی در یکی از نسخه‌های موبایلی یا دسکتاپ نداشته باشد، احتمالا بسیاری از مشتریان خود را از دست خواهید داد. همچنین موتورهای جستجو مانند گوگل ممکن است سایت شما را به دلیل طراحی ضعیف جریمه کنند. لازم به ذکر است طراحی وب در توتو وب متناسب با نسخه‌های مختلف گوشی و دسکتاپ صورت می‌گیرد تا از این نظر سایت شما امتیاز مناسبی کسب کرده باشد.

شرکت طراحی سایت در شیراز

همانطور که گفته شد طراحی وبسایت در شیراز به یکی از بهترین روش‌های بازاریابی و برندسازی تبدیل شده است. از سویی روز به روز تعداد برندهای بیشتری پیدا می‌شوند که تلاش می‌کنند با ساخت سایت راه خود را برای ورود به دنیای آنلاین هموار کنند. بدون شک موفقیت در این مسیر نیازمند یک انتخاب هوشمندانه در شرکت ارائه دهنده خدمات است. برای این انتخاب توجه به برخی از پارامترها راهنمای خوبی خواهد بود. به عنوان مثال بررسی سوابق شرکت و مشاهده نمونه کارها می‌تواند تا حدود زیادی قدرت و کیفیت کار شرکت را نمایان کند.

در این میان توتو وب مفتخر است با سابقه درخشان در طول سالیان متعدد خدمات طراحی سایت را با کیفیت مناسب و رضایت حداکثری مشتریان ارائه دهد. ما سعی می‌کنیم سایت شما را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت بسازیم تا با خیالی آسوده کسب و کار جدید خود را راه اندازی کنید و به درآمدهای بالایی برسید.

طراحی سایت قزوین