طراحی سایت در قزوین با توتو وب

در این محتوا کاربردی قصد داریم طراحی سایت در قزوین را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار دهیم. ابتدا بایستی به این موضوع بپردازیم که چرا استان قزوین قابلیت رشد و پیشرفت در زمینه های کاری مختلف را دارد. استان قزوین با برخورداری از 3500 واحد صنعتی از لحاظ توسعه صنعتی در رتبه دوم کشوری قرار دارد. این استان از نظر صنعتی دارای تنوع بسیاری در زمینه های  پوشاک، لوازم خانگی، تولید ابزار و ماشین آلات، فولاد، نساجی و غیره می باشد. استان قزوین از گذشته های دور تا به حال از نظر صنایع دستی همچون گلیم بافی، جاجیم بافی، قالی بافی، منبت کاری در کشور سرآمد بوده است. همچنین این استان به دلیل آب و هوای منحصر به فرد خود در زمینه کشاورزی و دامداری یکی از قطب های مهم کشور محسوب میگردد. استان قزوین از لحاظ گردشگری هم یکی از مقاصد مهم توریستی در کشور به شمار می آید و به صورت سالانه گردشگران زیادی به این استان گسیل می شوند.

استان قزوین با توجه به پتانسیلی که در زمینه های مختلف دارد از اقتصادی پویا بهره مند است که در آن کسب و کارها توانایی پیشرفت زیادی دارند. در حال حاضر کسب و کارهای مختلف شهر قزوین، به صورت طبیعی در حال رقابتی تنگاتنگ برای پیشی گرفتن از یکدیگر و کسب درآمد بیشتر هستند. در دنیای امروزی افرادی به موفقیت بیشتر می رسند که خود را با تکنولوژی روز دنیا هماهنگ کنند و از مزایای بیکران آن بهره ببرند. بدون تردید طراحی وب سایت در قزوین می تواند راهکاری کلیدی برای رسیدن به موفقیت باشد.

طراحی سایت
طراحی سایت قزوین

لزوم طراحی سایت در قزوین برای کسب و کارهای در حال اشتغال

مشاغلی که در حال حاضر به صورت سنتی در قزوین مشغول به فعالیت هستند، این امکان را دارند که با طراحی سایت در قزوین دستاوردهای زیادی را به دست آورند. یک کسب و کار با طراحی یک سایت میتواند به فعالیت خویش اعتبار بخشد و نام خود را در فضای وب انتشار دهد. بسیاری از افراد جامعه در فضای اینترنت به جستجوی نیازهای روزمره خود میپردازند، در صورتی که یک کسب و کار در این فضا حضور نداشته باشد بدون تردید قافیه را به رقبای خود باخته است. یک کسب و کار هر چقدر هم که از لحاظ سنتی پویا باشد، ناچار است به دنیای وب ورود کند و بایستی با تکنولوژی روز دنیا هماهنگ شود. کسب و کارهای سنتی قزوین با ایجاد یک وبسایت می توانند با صرف هزینه ای اندک، شعبات خود را به صورت اینترنتی در تمامی نقاط کشور راه اندازی کنند. به این ترتیب شاهد گسترش کسب و کار مربوطه به سراسر نقاط کشور خواهیم بود.

توتو وب به عنوان یک مجموعه معتبر در زمینه طراحی سایت در قزوین این آمادگی را دارد که کسب و کارهای سنتی را با کیفیتی برتر در فضای وب انتشار دهد. این شرکت با تجربه ای گرانبها اقدام به پیاده سازی وبسایت های زیادی در سطح شهر قزوین و سایر نقاط کشور نموده است. به این ترتیب توسط این مجموعه می توان کسب و کار سنتی خود را به سادگی در سطح کشور گسترش داد و از مزایای شگفت انگیز آن برخوردار شد. در دنیای امروز به سادگی می توان خدمات و محصولات خود را از طریق اینترنت به سراسر کشور عرضه نمود.

همین حالا برای مشاوره رایگان طراحی سایت در قزوین با ما تماس بگیرید

028-32530579
0910-9588573

راه اندازی کسب و کارهای صرفا اینترنتی بدون نیاز به مکان فیزیکی

یک فرد می تواند با طراحی سایت در قزوین یک کسب و کار صرفا اینترنتی دایر نماید. برخی از افراد به دلایل مختلف از جمله کمبود بودجه قادر به راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی نیستند. کسب و کارهای سنتی نیازمند رعایت پیش نیازهای زیادی جهت شروع به کار هستند. این گونه کسب و کارها ابتدا بایستی یک مکان در نقطه ای مناسب را تهیه کنند. هر مکان کسب و کار نیازمند اجرای دکوراسیون مناسب جهت جذب مشتریان می باشد که هزینه های زیادی را به دنبال دارد. بسیاری از افراد قدرت مالی لازم را جهت صرف این گونه هزینه ها ندارند و فضای اینترنت تنها راه حل ممکن برای توسعه کسب و کار آنها می باشد. اما ورود به دنیای وب نیز قواعد خاص خود را دارد و در صورتی که استانداردهای لازم رعایت نشود هیچ گونه منفعتی ایجاد نخواهد شد.

با طراحی سایت در قزوین، افراد می توانند بدون نیاز به مکان فیزیکی و صرف هزینه های سنگین به کسب و کار بپردازند. به این ترتیب افراد با صرف هزینه ای اندک قادر خواهند بود کالا و خدمات خود را فقط به صورت مجازی به فروش برسانند. در صورت راه اندازی کسب و کار آنلاین صاحب یک وب سایت دیگر نگران تمدید اجاره مکان به صورت سالیانه نیست و قادر است به صورت مادام العمر فعالیت نماید. توتو وب با قیمتی عادلانه در جهت شکوفایی کسب و کارهای اینترنتی اقدام به طراحی وب سایت های متنوع در حوزه های مختلف می کند.

راه اندازی کسب و کارهای صرفا اینترنتی بدون نیاز به مکان فیزیکی
عرضه خدمات و محصولات وب سایت به صورت گسترده

عرضه خدمات و محصولات وب سایت به صورت گسترده

افراد و مشاغل مختلف با طراحی سایت در قزوین از مزایای بسیار زیادی بهره مند می شوند. کسب و کارهای سنتی فقط در ساعات خاص قادر به ارائه خدمات به مشتریان خود هستند. اما در صورتی که یک کسب و کار اینترنتی باشد این امکان را خواهد داشت که در تمامی ساعات خدمات خود را به مشتریان عرضه کند. یکی از مزایای عمده دیگر وب سایت های اینترنتی قابلیت دسترسی آسان می باشد. در صورتی که افراد و مشاغل به طراحی وب سایت بپردازند، کاربران به سادگی و با یک کلیک می توانند با خدمات و محصولات وب سایت آشنا شوند. اگر یک وب سایت به صورت استاندارد طراحی شده باشد، بدون نیاز به فروشنده قادر است به بهترین نحو محصولات و خدمات خود را عرضه نماید. عرضه خدمات و محصولات وب سایت محدود به شهر قزوین نمی شود و تمامی افراد در سایر نقاط کشور می توانند از خدمات وب سایت استفاده نمایند. به این ترتیب شاهد گسترش فعالیت کسب و کارهای مختلف خواهیم بود.

دلایل استفاده از وردپرس برای طراحی سایت در قزوین

شرکت های مختلفی با روش هایی متفاوت به طراحی سایت در قزوین می پردازند. یکی از روش های طراحی سایت استفاده از زبان های برنامه نویسی همچون php ،asp ،net و غیره می باشد. زبان های برنامه نویسی با اینکه از قدرت بسیار بالایی جهت طراحی وب سایت برخوردار هستند اما دارای معایب عمده ای نیز می باشند. به دلیل دشواری طراحی وب سایت با زبان های برنامه نویسی، صاحبان کسب و کار مجبور به صرف هزینه های گزافی می باشند. همچنین مدت زمان بسیار زیادی از شروع تا پایان پروژه طراحی وب سایت به طول می انجامد و در برخی موارد با بروز مشکلات غیر قابل پیش بینی این مدت زمان بیشتر هم خواهد شد.

یک روش بسیار ساده تر جهت طراحی سایت در قزوین وجود دارد که با وجود سادگی از قدرت خارق العاده ای برخوردار است. سیستم مدیریت محتوای وردپرس یکی از بهترین روش های طراحی سایت می باشد که به آسانی قادر است وب سایت های مختلف را طراحی نماید. این سیستم مدیریت محتوا یک تکنولوژی بسیار جذاب است که با زبان php تولید شده است. امکاناتی که وردپرس در اختیار دارد نتیجه کدنویسی هزاران برنامه نویس با تجربه می باشد و از اعتبار بالایی برخوردار است. با توجه به قابلیت های شگرف وردپرس، این CMS سهم عمده ای از طراحی وب سایت های مختلف را به خود اختصاص داده است. توتو وب نیز با توجه به قابلیت های خارق العاده سیستم مدیریت محتوای وردپرس از این CMS جذاب برای طراحی وب سایت استفاده می کند. این شرکت قادر است به وسیله وردپرس پروژه های طراحی وب سایت را در طی دو روز و با قیمتی ارزان به پایان برساند.

هاست
توجه ویژه به انتخاب نام و پسوند دامنه وب سایت

توجه ویژه به انتخاب نام و پسوند دامنه وب سایت

هر وب سایت جهت انتشار در فضای وب نیازمند برخورداری از یک دامنه می باشد. دامنه شامل یک نام و پسوند منحصر به فرد است که در انتخاب آن بایستی وسواس زیادی به خرج داد. این نام در واقع یک برند می باشد زیرا کاربران، وب سایت مورد نظر را با نام دامنه خواهند شناخت. نام یک دامنه بایستی نشان دهنده فعالیت وب سایت باشد تا کاربران در صورت مشاهده آن در نتایج گوگل به راحتی بر روی آن کلیک نمایند. پسوند به کار رفته در دامنه نیز دارای معنا و مفهوم خاصی می باشد. یک پسوند نشان دهنده نوع وب سایت می باشد؛ فرضا پسوند co برگرفته از company (کمپانی) یا ir نشان دهنده وب سایت داخل ایران می باشد. به این صورت با تخصیص نام و پسوند مناسب در دامنه می توان رسالت وب سایت خود را در چند حرف به کاربران ارائه داد.

ضرورت استفاده از میزبان های وردپرسی

هر کسب و کار پس از طراحی سایت در قزوین، جهت انتشار در فضای اینترنت نیازمند قرارگیری بر روی یک میزبان می باشد. میزبان ها دارای سرعتهای متفاوتی هستند که شرکت های زیادی آنها را عرضه می نمایند. میزبان ها از سرورهای پر قدرتی برخوردار هستند که وبسایت ها بر روی این سرورها قرار می گیرند. هر چقدر قدرت و سرعت سرورها بیشتر باشد به تبع هاست با کیفیت تر خواهد بود. کاربران جهت استفاده از وبسایت یک درخواست از مرورگر خود به سمت سرور میزبان ارسال می کنند و سرور نیز ملزم به پاسخ دهی می باشد. در صورتی که سرورها در داخل کشور باشند به صورت طبیعی مدت زمان رد و بدل شده این ارتباط کاهش می یابد. به این ترتیب می توان نتیجه گرفت که میزبان های داخلی دارای سرعت بالاتری نسبت به میزبان های خارج از کشور هستند.

طبق آمار منتشر شده درصد بالایی از وب سایت هایی که در فضای وب انتشار می یابند به وسیله وردپرس طراحی می شوند. این CMS با توجه به سهولت و قدرت بالایی که دارد از محبوبیت زیادی برخوردار است. با توجه به اینکه وردپرس از زبان php استفاده می نماید، در نتیجه می توان از میزبان های لینوکسی جهت انتشار در فضای وب استفاده نمود. اما برای وب سایت های وردپرسی بهتر است که از میزبان های وردپرسی استفاده شود. به این ترتیب سرعت وبسایت های وردپرسی به طور محسوسی افزایش می یابد. توتو وب با برخورداری از سرورهای پرقدرت اقدام به ارائه میزبان های وردپرسی برای کاربران می نماید. این شرکت با درک شرایط اقتصادی جامعه، میزبان های سریع و پر سرعت خود را با قیمتی عادلانه و با شرایط عالی عرضه می نماید.

هاست
طراحی سایت بازرگانی

انجام تمامی مراحل طراحی سایت در قزوین توسط یک مجموعه معتبر

توتو وب برای افرادی که قصد انجام طراحی سایت در قزوین را دارند دامنه های متنوعی را ارائه می دهد. به این ترتیب افراد و شرکت هایی که قصد انجام طراحی سایت دارند، هیچ گونه دغدغه ای جهت انجام این کار نخواهند داشت. معمولا افراد برای طراحی سایت ابتدا بایستی یک دامنه ثبت نمایند سپس یک هاست خریداری کنند و دامنه را بر روی هاست خریداری شده ثبت نمایند. در نهایت پس از طراحی وب سایت، آنرا بر روی هاست قرار داده و به این ترتیب وب سایت مورد نظر در فضای اینترنت انتشار می یابد. انجام این مراحل بسیار دشوار است ولی مجموعه ما کل این فرایند را به صورت اختصاصی انجام می دهد و کاربر فقط کافیست یک ثبت سفارش ساده طراحی وب سایت را انجام دهد.

طراحی سایت برای کسب و کارهای مختلف شهر قزوین

مجموعه ما برای کسب و کارهای مختلف شهر قزوین قادر است از طریق وردپرس به طراحی سایت بپردازد. وبسایت ها برای کاربردهای متفاوتی طراحی می شوند که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم داشت. شرکتهای مختلف می توانند با طراحی سایت شرکتی، کاربران را با مواردی همچون رزومه شرکت، محصولات، خدمات، پروژه های انجام شده و غیره آشنا سازند. طراحی سایت آموزشگاهی نیز یکی از مواردی است که آموزشگاه های مختلف به وسیله آن می توانند کسب و کار خود را از طریق کلاس های آنلاین به شکوفایی برسانند. یک آموزشگاه از طریق طراحی وبسایت، محدودیت های زمانی و مکانی را از بین می برد و قادر خواهد بود خدمات آموزشی خود را به تمام نقاط دنیا گسترش دهد.

هر کسب و کاری برای کنار زدن رقبا بایستی در تمامی جهات برتر باشد که یکی از الزامات پیشرفت در دنیای کنونی داشتن اعتبار در فضای مجازی است. مشاورین املاک در شهر قزوین می توانند با طراحی سایت املاک، خدمات خود را به صورت روزانه بر روی وبسایت آپلود کرده و در اختیار همشهریان قرار دهند. به این ترتیب شهروندان به سادگی قادر خواهند بود لیست به روز املاک و مستغلات را با چک کردن وب سایت مشاهده نمایند. پزشکان نیز با طراحی سایت پزشکی این امکان را خواهند داشت که نوبت دهی به بیماران را به صورت آنلاین انجام دهند. همچنین یک پزشک با طراحی وبسایت قادر خواهد بود تخصص و توانایی های خود را به همشهریان ارائه دهد و به این ترتیب به تبلیغ خود بپردازد. سایر مشاغل نیز می توانند با طراحی سایت به رونق و شکوفایی برسند که از جمله آنها می توان به طراحی سایت بازرگانی برای شرکت های بازرگانی و طراحی سایت شهرداری برای سازمان های شهرداری در مناطق مختلف اشاره نمود.

طراحی سایت برای کسب و کارهای مختلف شهر قزوین
طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت های فروشگاهی با استفاده از ووکامرس

فروشگاه ها یکی از مهمترین مواردی هستند که با طراحی سایت در قزوین می توانند کسب و کار خود را رونق بخشند. یک فروشگاه آنلاین قادر خواهد بود بدون هیچ گونه محدودیتی محصولات و خدمات خود را در سراسر کشور به فروش برساند. وردپرس دارای افزونه های بسیار جذابی است که توسط آنها قابلیت های ویژه ای به سایت اضافه می شود. ووکامرس یکی از مهمترین پلاگین های وردپرس می باشد که به وسیله آن می توان فروشگاه های آنلاین را به شکل کاملا حرفه ای طراحی نمود. ووکامرس هر گونه المانی که برای یک سایت فروشگاهی نیاز است را در اختیار طراح قرار می دهد. یک فروشگاه آنلاین بایستی شامل مواردی همچون سبد خرید، مقایسه محصولات، فیلتر، پرداخت آنلاین، جستجو و غیره باشد.

تیم حرفه ای ما با تجربه راه اندازی تعداد بیشماری فروشگاه آنلاین قادر است که در سریعترین زمان ممکن اقدام به طراحی و پیاده سازی سایت های فروشگاهی نماید. این شرکت تمامی الزامات یک سایت فروشگاهی را برای صاحبان کسب و کارهای مختلف فراهم می سازد. فروشگاه های آنلاین گستره وسیعی از مشاغل را شامل می شود. فرضا بسیاری از این وب سایت ها به فروش محصولات دانلودی می پردازند که در آن برخی فایل ها را در ازای دانلود به فروش می رسانند. برخی دیگر از فروشگاه ها به فروش محصولات و کالای خود می پردازند. بسیاری دیگر نیز از طریق فروشگاه ها به عرضه خدمات متنوع می پردازند. به این ترتیب با طراحی یک فروشگاه آنلاین می توان در بسیاری از هزینه های جانبی به شدت صرفه جویی نمود.

ضرورت استفاده از گواهی SSL در طراحی وب سایت

پروتکل امنیتی SSL یکی از موارد مهمی است که در فرایند طراحی سایت در قزوین بایستی به صورت ویژه رعایت گردد. این پروتکل امنیتی باعث می گردد که ارتباط بین کاربر و وب سایت به صورت امن برقرار گردد. فرضا یک کاربر وارد وب سایت می شود و قصد دارد که اطلاعات یوزرنیم و پسورد خود را جهت ورود به پنل کاربری در فرم لاگین وارد نماید. این اطلاعات ابتدا به شرکت ارائه دهنده اینترنت (ISP) ارسال می شود؛ سپس به سمت سروری که وب سایت بر روی آن قرار گرفته است ارسال خواهد شد. حال این شرکت های ISP یا هر شخص دیگری که بین سرور و کاربر قرار داشته باشند، می توانند این اطلاعات را دریافت کرده و مورد سوء استفاده قرار دهند. SSL این گونه اطلاعات مهم را به صورت رمزنگاری شده به سمت سرور ارسال می کند. به این ترتیب هیچ شرکت یا شخصی قادر نخواهد بود که در میانه راه این اطلاعات را بخواند و از آنها سوء استفاده نماید.

وب سایت هایی که از گواهی امنیتی SSL استفاده می نمایند با پروتکل HTTPS در بخش آدرس نمایش داده می شوند. به دلیل اینکه امنیت کاربران برای گوگل بسیار مهم و حیاتی است، وب سایت هایی که از گواهی امنیتی SSL استفاده کنند دارای رتبه بالاتری از دید گوگل خواهند بود. تمامی وب سایت هایی که توسط تیم حرفه ای توتو وب طراحی می گردند همگی دارای گواهی امنیتی SSL خواهند بود. به این ترتیب ارتباط ایمن بین کاربر و سرور برقرار می گردد و در میانه ارتباط هیچ شخص یا شرکتی، قادر به سرقت اطلاعات مهم کاربر نخواهد بود.

ضرورت استفاده از گواهی SSL در طراحی وب سایت
پنل کاربری CTR

لزوم ایجاد پنل مدیریت وب سایت

بسیاری از صاحبان کسب و کارهای مختلف پس از طراحی سایت در قزوین گمان میکنند که پروژه فعالیت در فضای اینترنت به پایان رسیده است. این گونه تفکرات باعث شکست پروژه طراحی سایت می شود، زیرا یک وب سایت نیاز به آپدیت اطلاعات به صورت مداوم دارد. پس نتیجه می گیریم که یک وب سایت جهت به روز رسانی نیاز به مدیریت منسجم دارد. بسیاری از شرکت ها پس از طراحی سایت به این نتیجه می رسند که مدیریت وب سایت خود را به شرکت یا شخص دیگری بسپارند. این رفتار از سوی شرکت یک عمل بسیار اشتباه محسوب می شود، زیرا یک وب سایت نشان دهنده وضعیت فعلی شرکت می باشد و این وضعیت را هیچ کسی بهتر از اعضای خود شرکت نمی توانند درک کنند. بهترین راهکار ایجاد یک پنل مدیریتی توسط طراح می باشد که مدیر سایت بتواند با استفاده از امکانات پنل، وب سایت خود را مدیریت کند.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس در این زمینه بسیار قدرتمند عمل می کند. وردپرس این امکان را به مدیر وب سایت می دهد که به سادگی از طریق امکانات پنل بتواند وب سایت خود را به روز رسانی نماید. به این ترتیب یک وب سایت از وابستگی به اشخاص و شرکت های خارج از مجموعه خود بی نیاز خواهد شد. توتو وب در تمامی وب سایت هایی که طراحی می نماید یک پنل جهت مدیریت سایت ایجاد می کند. حتی این شرکت آمادگی دارد که آموزشهای لازم جهت آشنایی با پنل مدیریت را به صورت کاملا رایگان در اختیار مدیر وب سایت قرار دهد. نکته جالب اینجاست که مدیران وب سایت نیازی به یادگیری مفاهیم برنامه نویسی نخواهند داشت و به راحتی قادر به انجام وظایف مدیریتی خواهند بود.

شکوفایی در کسب و کار با سئو سایت

وب سایت ها پس از اینکه در فضای وب منتشر شدند نیازمند ارتقای رنکینگ خود در گوگل هستند. هر وب سایت بایستی برخی اعمال تحت عنوان سئو سایت را انجام دهد تا از این طریق با افزایش رتبه از دید گوگل مواجه شود. با انجام عملیات سئو، اعتبار وب سایت نزد گوگل در طول زمان افزایش می یابد و در صورت تداوم، وب سایت مورد نظر می تواند به صفحه اول نتایج گوگل راه پیدا کند. در صورت ارتقای رنکینگ وب سایت، به صورت طبیعی شاهد افزایش ترافیک در وب سایت مورد نظر خواهیم بود. به این ترتیب وب سایت معتبر از نظر گوگل نسبت به رقبای خود ارجحیت پیدا می کند. جهت انجام عملیات سئو سایت بایستی برخی فعالیت های داخل و خارج وب سایت را منطبق بر استانداردهای گوگل انجام دهیم. الگوریتم های گوگل به راحتی قادر هستند عملیات فریب را تشخیص دهند و از این طریق به هیچ عنوان نمی توان رتبه وب سایت را افزایش داد.

توتو وب با وجود متخصصان سئو این قابلیت را دارد که وب سایت ها را به گونه ای بهینه سازد که به صورت تدریجی در میان نتایج برتر گوگل قرار گیرند. متخصصان این مجموعه اعمال بسیار مهمی را بر روی وب سایت ها، به عنوان عملیات سئو انجام می دهند. از مهمترین این اعمال می توان به انتخاب کلمات کلیدی مناسب، نگارش استاندارد محتوا، سئوی داخلی، سئوی خارجی، سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس اشاره نمود. به این ترتیب یک وب سایت نزد گوگل معتبر شناخته خواهد شد و چنان رونقی را تجربه خواهد کرد که حتی با صرف هزینه های هنگفت تبلیغاتی هم چنین رونقی امکان پذیر نخواهد بود.

سئو
طراحی سایت در قزوین با رعایت تمامی موارد امنیتی

طراحی سایت در قزوین با رعایت تمامی موارد امنیتی

تامین امنیت کاربران یکی از مهمترین بخش هایی است که در طراحی سایت بایستی مورد توجه قرار گیرد. اطلاعاتی که کاربران در وب سایت ها ثبت می نمایند معمولا مهم و حیاتی هستند. فرضا اطلاعات فردی، پزشکی، بانکی، سوابق و غیره در بانک اطلاعاتی وب سایت ها ثبت می شوند. کاربران انتظار دارند که از اطلاعات آنها به شدت محافظت شود و به هیچ عنوان مورد سوء استفاده قرار نگیرند. اگر یک وب سایت قادر نباشد از اطلاعات کاربران محافظت نماید در مدت زمان کوتاهی تمامی اعضای خود را از دست می دهد. حتی این امکان وجود دارد که کاربران به دلیل سرقت اطلاعات خود علیه وب سایت مربوطه اعلام جرم کنند. پس در نتیجه تامین امنیت وب سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. یک وب سایت در هر لحظه ممکن است مورد حمله هکرها، ویروس ها، malwareها و غیره قرار گیرد. در برخی موارد ممکن است وب سایتی که مورد حمله قرار گرفته است نتواند به حالت قبلی خود بازگردد.

توتو وب با وجود متخصصان بخش امنیت خود در فرایند طراحی سایت در قزوین تمامی نکات امنیتی را رعایت می کند. یکی از دلایلی که امکان حملات خرابکارانه را فراهم می سازد عدم به روز رسانی نسخه وردپرس به همراه قالب ها و افزونه های آن می باشد. در صورت آپدیت نمودن نسخه، قالب ها و افزونه های وردپرس یکی از ریسک های بزرگ امنیتی برطرف می گردد. البته استفاده از قالب ها و افزونه های بی کیفیت رایگان نیز می تواند حفره های امنیتی زیادی را ایجاد نماید. متخصصان امنیتی ما به هیچ عنوان از قالب ها و پلاگین های بی کیفیت استفاده نمی کند و به اعتماد مشتریان خود خیانت نخواهد کرد.

بقای وب سایت با استفاده از پشتیبان سایت

یکی از دغدغه های مهم صاحبان وب سایت ها این است که پس از طراحی سایت در قزوین، چگونه مشکلات احتمالی وب سایت را در آینده مرتفع نمایند. شکی نیست که یک وب سایت در طول زمان با موانع زیادی روبرو می شود. در برخی اوقات وب سایت ها مورد حملات خرابکارانه قرار می گیرند که این گونه مشکلات بایستی به سرعت رفع شوند. اختلال طولانی مدت در یک وب سایت باعث ریزش کاربران می شود و اعتماد آنها را نسبت به وب سایت از بین می برد. استفاده از پشتیبان سایت یک راه حل اساسی می باشد که مزایای بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت. یک تیم پشتیبانی قوی با درک شرایط موجود در اسرع وقت مشکلات وب سایت را حل خواهد کرد. این تیم وظیفه دارد که نسخه های جدید وردپرس را همیشه به روز رسانی نماید. همچنین در صورت ارسال آپدیت های جدید قالب ها و پلاگین ها به سرعت آنها را نصب کند.

توتو وب با تکیه بر تخصص و تجربه خود این آمادگی را دارد که پشتیبانی وب سایت های وردپرسی را بر عهده گیرد. با وجود این شرکت معتبر، بقای وب سایت تضمین می گردد و کسب و کارهای مختلف می توانند بدون قطعی در فضای اینترنت فعالیت نمایند. همچنین یکی از کارهایی که برای وب سایت های مختلف بایستی انجام شود تهیه نسخه پشتیبان به صورت دوره ای می باشد. به این ترتیب در صورت اختلال در وب سایت بنا به دلایلی همچون حملات هکری، صاحبان وب سایت دغدغه ای بابت حذف اطلاعات وجود نخواهند داشت.

بقای وب سایت با استفاده از پشتیبان سایت

کاربران می توانند جهت طراحی سایت در قزوین و سایر نقاط کشور از طریق سامانه توتو وب اقدام به ثبت سفارش نمایند. با برقراری ارتباط با مشاوران این شرکت می توان از همان ابتدا فرایند طراحی سایت را به صورت اصولی انجام داد. این مشاوران کمک می کنند که از همان ابتدا با انتخاب دامنه و میزبان مناسب پیش نیازهای طراحی یک وب سایت را به صورت بهینه فراهم سازند. این مجموعه در قدم بعدی به طراحی وب سایت های بسیار حرفه ای می پردازد و سپس وب سایت مورد نظر را در فضای وب منتشر می کند. پس از طراحی وب سایت، صاحبان آنها می توانند با اعتماد به توتو وب اقداماتی همچون سئو سایت، پشتیبانی سایت و غیره را به این شرکت معتبر واگذار نمایند.