توسعه آنلاین کسب و کار وکالت با طراحی سایت وکلا

در این مقاله کاربردی قصد داریم به زوایای مختلف طراحی سایت وکلا بپردازیم. با پیشرفت فناوری های ارتباطی تمامی مشاغل سنتی از جمله دفاتر وکالت دگرگون شده اند. سایت های وکلا مختص استفاده وکیل های دادگستری و موسسات داوری و حقوقی می باشد. وکلا نیز مانند اصناف دیگر نیازمند جذب مشتری جهت کسب درآمد بیشتر هستند. یکی از روش های پیدا کردن وکیل مناسب توسط موکلین، جستجو از طریق دنیای وب می باشد. به همین منظور وکلا بایستی از طریق این فضای جذاب نیز فعالیت خود را گسترش دهند. با طراحی وب سایت، وکلا می توانند در فضای اینترنت اطلاعات و اخبار بسیار مفیدی را در اختیار کاربران قرار دهند. در چنین حالتی یک وکیل می تواند رزومه خود را در فضای اینترنت انتشار دهد. همچنین راه های برقراری ارتباط به صورت حضوری از طریق وب سایت ها به سادگی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

توسعه آنلاین کسب و کار وکالت با طراحی سایت وکلا

طراحی سایت وکلا با CMS قدرتمند وردپرس

جهت طراحی وب سایت وکلا بایستی از یک زبان برنامه نویسی طراحی سایت یا سیستم مدیریت محتوا (CMS) استفاده کرد. پیشنهاد توتو وب استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد. این CMS قدرتمند با برخورداری از قالب ها و پلاگین های به شدت جذاب خود، طراحی سایت را سهل و آسان کرده است. طراحی سایت با وردپرس برای وکلا مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد. در واقع تمامی عناصر وردپرس از قبل توسط برنامه نویسان php آماده شده اند. قالب های آماده وب سایت های وکلا تمامی امکانات لازم را برای ایجاد یک وب سایت پویا فراهم می سازد. توتو وب قالب های بسیار متنوعی را برای وب سایت های وکالت در اختیار دارد که وکلا می توانند قبل از ثبت سفارش با دموی این وب سایت ها آشنا شوند.

همین حالا برای مشاوره رایگان طراحی سایت وکالت با ما تماس بگیرید

028-32530579
0910-9588573

قابلیت انجام محاسبات آنلاین در طراحی سایت وکالت

یکی از امکاناتی که در طراحی سایت وکلا باید به صورت ویژه مورد استفاده قرار گیرد، محاسبه آنلاین هزینه های مختلف می باشد. از جمله مهمترین این هزینه ها می توان به هزینه حق الوکاله، هزینه دادرسی و هزینه نقش تمبر اشاره نمود. همچنین محاسبه مهریه و دیه نیز یکی دیگر از قابلیت های مورد نیاز در وب سایت های وکلا می باشد. به این ترتیب کاربران به سادگی می توانند این محاسبات پیچیده را به صورت آنلاین انجام دهند. اصولا وب سایت ها با هدف راحتی کاربران به وجود آمده اند. این گونه امکانات به صورت رایگان عرضه می شوند و به شدت در جذب کاربران موثر هستند.

تنظیم درخواست های حقوقی آنلاین

یکی دیگر از قابلیت هایی که در طراحی سایت وکلا جذابیت بسیار بالایی دارد، قابلیت تنظیم درخواست های حقوقی به صورت آنلاین می باشد. وب سایت های وکالت بایستی به گونه ای طراحی شوند که کاربران بتوانند با وارد کردن برخی اطلاعات مهم که وب سایت از کاربر درخواست می کند، دادخواست مورد نظر را تنظیم کرده و برای چاپ به کاربر تحویل دهد. اطلاعاتی که وب سایت از کاربر درخواست می کنند از قبیل نوع دادنامه، درخواست، شعبه، شماره پرونده، شماره ملی، درخواست کننده و غیره می باشد.

یک کاربر با انتخاب نوع دادخواست و ورود اطلاعات مورد نظر به صورت رایگان می تواند متن دادخواست خود را دریافت نماید. از جمله مهمترین دادخواست ها می توان به تقاضای جلب و توقیف اموال، صدور اجرائیه، تنظیم وکالت نامه و استشهادیه اشاره نمود. با وجود چنین امکاناتی وب سایت های وکالت به صورت روزانه با طیف وسیعی از کاربران مواجه خواهند شد. کاربرانی که دیگر نیازی به صرف زمان و هزینه برای تنظیم یک متن حقوقی ساده را ندارند.

وجود متن های از پیش تنظیم شده

در طراحی سایت وکلا بایستی تا حد امکان رضایت کاربران را فراهم نمود؛ در چنین حالتی وب سایت مربوطه تبدیل به یک مرجع معتبر حقوقی خواهد شد. وب سایت هایی که کاربران زیادی را جذب نمایند قطعا با افزایش موکلین مواجه خواهند شد. یکی از روش هایی که می تواند شمار کاربران را افزایش دهد، وجود نمونه متن های آماده در قالب قرارداد، شکایت و لایحه می باشد. این گونه متن های از پیش تنظیم شده بایستی به صورت داکیومنت و بر اساس قوانین به روز کشور تنظیم گردند. برای نمونه قراردادهایی همچون قولنامه انتقال ملک، اجاره آپارتمان مسکونی، بیع قطعی ملک و غیره بایستی در قالب فایل word به صورت آماده جهت دانلود در دسترس کاربران قرار گیرند.

جایگاه ویژه ارائه محتوای مفید حقوقی در موفقیت وب سایت

یکی دیگر از موارد مهمی که در طراحی سایت وکلا بایستی مورد توجه قرار گیرد، ارائه اطلاعات مفید حقوقی به کاربران می باشد. کاربران قبل از هر اقدام عملی، درباره مسائل و مشکلات حقوقی خود در فضای اینترنت تحقیق می کنند. اگر وب سایتی بتواند پاسخ های لازم را به کاربر ارائه دهد، قطعا می تواند در جذب وی برای استفاده از وکیل موفق عمل کند. وب سایت های وکلا بایستی به انتشار مقالات معتبر در زمینه های مختلف حقوقی بپردازند. سایت های معتبر وکالت پس از اینکه ابهامات حقوقی را در قالب محتوای وب سایت برطرف نمودند، به کاربر پیشنهاد همکاری با وکیل را ارائه می کنند. احتمال قبولی این پیشنهاد از طرف کاربری که رضایت کامل از محتوای وب سایت دارد، بسیار بالاست. در نتیجه وکلا و موسسات حقوقی دارای وب سایت، بایستی به صورت مستمر در انتشار محتوای مفید حقوقی فعال باشند.    

طراحی سایت وکلا به صورت واکنش گرا

مهمترین اصل در طراحی سایت وکلا سهولت دسترسی و راحتی کاربران می باشد. نحوه نمایش صحیح و مناسب وب سایت در دستگاه های مختلف یکی از موارد بسیار مهمی است که بایستی مورد توجه قرار گیرد. کاربران با وسایل متفاوتی همچون موبایل، لپ تاپ و غیره به وب سایت های مختلف ورود می کنند. اگر یک وب سایت در برابر برخی وسایل دیجیتال همچون موبایل واکنش مناسبی از خود نشان ندهد، بدون تردید کاربران زیادی را از دست خواهد داد. در نتیجه یک وبسایت نیازمند طراحی به صورت واکنش گرا یا ریسپانسیو می باشد تا در صفحه نمایش های متفاوت به صورت افقی و عمودی به خوبی نمایش داده شود. شرکت توتو وب، سایت های وردپرسی وکلا را به صورت کاملا واکنش گرا طراحی می نماید. به این ترتیب می توان از یک ریزش تکنیکی جلوگیری به عمل آورد.

طراحی سایت وکلا به صورت امن

فاکتور امنیت در طراحی سایت وکلا به شدت مهم می باشد و به هیچ عنوان نبایستی در تامین آن سهل انگاری کرد. معمولا پرونده های حقوقی حاوی اطلاعات مهمی هستند که برخی وب سایت ها ممکن است این اطلاعات را از موکلین خود دریافت کرده باشند. حفظ اطلاعات کاربران یا موکلان بسیار ضروری می باشد و بایستی تمامی تمهیدات لازم برای تضمین امنیت وب سایت های وردپرسی لحاظ گردد. شرکت توتو وب در زمینه امنیت وب سایت های وردپرسی از یک تیم حرفه ای استفاده می نماید. این تیم قبل از اینکه سایت وکالت در فضای وب منتشر گردد، پروژه را از لحاظ امنیتی با حساسیت بسیار بالایی مورد ارزیابی قرار می دهد. در چنین حالتی هیچ گونه حفره امنیتی برای نفوذ هکرها باقی نخواهد ماند.

هکرها  از روش های متنوعی برای سرقت اطلاعات استفاده می کنند. اگر ارتباط بین سرور و کاربر به صورت امن ایجاد نشود؛ هکرها قادر خواهند بود با قرار گرفتن در میانه این ارتباط اقدام به سرقت اطلاعات کنند. در نتیجه وب سایت وکالت بایستی ایمنی این ارتباط را تضمین نماید. یک گواهینامه امنیتی به نام SSL وجود دارد که ایمنی این ارتباط را ضمانت می کند. تمامی وب سایت ها از جمله وب سایت وکلا نیازمند بهره مندی از این گواهینامه امنیتی هستند.

افزایش رنکینگ گوگل به وسیله عملیات سئو سایت

یکی از مواردی که در طراحی سایت وکلا بایستی مورد توجه قرار گیرد انجام عملیات سئو سایت می باشد. کاربران با جستجوی عبارات خود از طریق گوگل به نتایج این موتور جستجوی معتبر رجوع می کنند. فرضا کاربران با جستجوی عبارت “وکیل معتبر در یزد” از گوگل می خواهند که وکلای معتبر شهر یزد را معرفی نماید. وکلایی که در میان نتایج برتر گوگل مشاهده شوند در فضای اینترنت از اعتبار بالاتری نسبت به همکاران خود برخوردار خواهند بود. به دلیل اینکه روزانه میلیون ها جستجو از سوی کاربران اینترنت در موتور جستجوی گوگل ثبت می شود، بایستی انتظار داشت که وکلای موجود در صفحه اول نتایج گوگل با استقبال گسترده کاربران مواجه شوند. در چنین حالتی کاربران زیادی وکالت انجام امور حقوقی خود را به وکلای این وب سایت های معتبر خواهند سپرد.

انجام عملیات سئو سایت مستلزم برخورداری تیمی از سئوکاران مجرب است که به اصول و معیارهای گوگل مسلط باشند. مجموعه توتو وب از چنین تیمی برای انجام عملیات سئو سایت بهره می برد. اعضای این تیم با تقسیم وظایف مختلف سئو در مدت زمانی مشخص رنکینگ وب سایت را نزد گوگل افزایش می دهند. عملیات افزایش رنکینگ گوگل به وسیله سئو سایت با اینکه زمانبر است ولی در صورت به دست آوردن یکی از رتبه های برتر گوگل، شاهد هجوم گسترده کاربران جهت بازدید از وب سایت مربوطه خواهیم بود.

سئو سایت در رشت
طراحی سایت با وردپرس

ثبت دامنه و هاست جهت انتشار سایت در فضای وب

پس از اینکه عملیات طراحی سایت وکلا به پایان رسید بایسنی وب سایت مورد نظر را جهت بازدید کاربران، در فضای وب منتشر سازیم. یک وب سایت جهت انتشار نیازمند ثبت دامنه و هاست می باشد. دامنه وبسایت از یک نام و پسوند تشکیل شده است که انتخاب صحیح و مناسب آن در موفقیت وب سایت نقش کلیدی ایفا می کند. نام یک وب سایت بایستی نشان دهنده فعالیت آن باشد و به صورت بهینه انتخاب گردد تا در جذب کاربران موفق عمل نماید. همچنین یک وب سایت برای اینکه در دسترس کاربران قرار گیرد بایستی بر روی یک میزبان یا هاست قرار گیرد. کیفیت میزبان ها در نحوه ارائه سرویس وب سایت ها به کاربران تاثیر مستقیم دارد. هر چقدر سرورهای میزبان دارای قدرت و سرعت بالاتری باشند به تبع وبسایت قرار گرفته بر روی سرورهای مورد نظر دارای سرعت بالاتری خواهند بود.

توتو وب به عنوان یک شرکت خوشنام در زمینه عرضه دامنه و هاست فعالیت دارد. این شرکت هاستینگ با قیمتی بسیار پایین هاست های وردپرسی داخلی را در پلن های متنوع به کاربران عرضه می کند. همچنین تمامی دامنه های متداول در سایت این شرکت با قیمتی ناچیز قابل خریداری است. به دلیل تخصصی بودن ثبت دامنه و هاست، کاربران می توانند جهت راهنمایی با مشاورین شرکت ارتباط حاصل نمایند.