سئو و بهینه سازی

پشت هر جستجوی Google هدفی وجود دارد. مردم برای یافتن پاسخ مشکلات خود و بدست آوردن تمام اطلاعات مورد نیاز خود در یک زمان خاص ، به موتورهای جستجو مراجعه می کنند. بنابراین محتوا و اقدامات SEO باید هدف کاربر باشد. ما مقرون به صرفه ترین خدمات SEO را در ایالات متحده ارائه می دهیم تا کسب و کار شما بهتر دیده شود و تبدیل شود. ما یک آژانس سئو معتبر هستیم که توسط تیمی از مشاوران برتر سئو اداره می شود ، که می دانند سئو چگونه کار می کند و سئو چگونه به تجارت شما کمک می کند. ما همه آنچه را که شما در یک شرکت SEO خوب در ایالات متحده جستجو می کنید ، داریم.

بهینه سازی موتور جستجو

استراتژی رسانه های اجتماعی

تجزیه و تحلیل داده ها

مخاطبین هدف

تاثیر سئو در افزایش بازدید و فروش

کاربران و عملکردی که در مشاهده یک سایت و بخش‌های مختلف آن دارند در سئوی سایت موثر خواهد بود. گوگل که یکی از مهمترین موتورهای جستجو است و انتخاب تقریبا ۹۷ درصد بازدیدکنندگان است، مدت زمان حضور کاربران در وب سایت را یک امتیاز برای بهبود جایگاه سایت در نظر می گیرد. هر چقدر محتوای سایت جذابیت بیشتری برای کاربران داشته باشد در نتیجه از امتیاز بالاتری بر روی سئوی سایت خواهد گذاشت. محتوای سایت و به روز رسانی آن از دیگر عوامل مهم در بهینه سازی سئوی سایت بوده که در بررسی مداوم و دوره‌ای سایت در بازه‌های زمانی متفاوت، جایگاه سایت را بهینه می‌کند.

افزایش فروش یک کسب‌ و‌ کار آنلاین چه به صورت غیرحضوری و آنلاین یا به روش‌های دیگر مطرح شده در یک سایت فروشگاهی، یکی از مهمترین اثرات سئو وب سایت خواهد بود. سئو با افزایش بازدید کنندگان سایت و هدایت ترافیک به سایت‌ها یکی از دلایل این افزایش فروش خواهد بود. در نتیجه اغلب صاحبان وب سایت ها که در بازار رقابتی مایل به پیشرو بودن هستند از این ویژگی مهم استقبال می‌کنند و همواره برای بهبود جایگاه وب سایت و سئوی سایت هزینه می‌کنند و برنامه‌ای بلند مدت دارند.

همیشه راه حل بهتری برای بازاریابی دیجیتالی فراهم می کنیم.

شاید در ابتدا فکر کسب رتبه اول در جستجوی گوگل ناممکن باشد اما، شما با کمی درایت می‌توانید به این نتیجه دست یابید. کسب رتبه اول و یا صفحه اول در جستجوی گوگل، زمانی ممکن خواهد شد که شما سایت خود را به طور مداوم، بهینه‌سازی نمایید. این بهینه‌سازی‌ها به نحوی می‌تواند به رشد و توسعه کسب و کار شما کمک کند و سایت شما را در بهترین و بالاترین رده‌های جستجوی گوگل، نگه دارد. شاید انجام چنین کاری هزینه بالایی برای شما داشته باشد، چون رقابت میان سایت‌های مختلف و مشابه بسیار است و شما باید این کار را به طور مداوم، پیگیری کنید. نکته‌ای که در این میان باید به آن توجه کنید، انتخاب کلمه کلیدی است که می‌تواند به شما در کنار زدن رقبا، بسیار کمک کند. بنابراین در انتخاب کلمه کلیدی بسیار دقت نمایید و این مورد می‌تواند به عنوان یکی از اهداف سئو و بهینه سازی در نظر گرفته شود. این شگرد می‌تواند به بازگشت هزینه‌ها کمک کند.

مقدمه ای بر سئو:

بهینه سازی موتور جستجو چیست؟ این سوالی است که بارها توسط افراد دارای یک وب سایت پرسیده می شود. به نظر می رسد واقعا مهم است، اما
اکثر مردم به دلیل اینکه نمی دانند، از این موضوع ناراحت اند.
واقعاً برای بهینه سازی وب سایت خود برای جستجو از کجا باید شروع کرد.

بهینه سازی موتور جستجو از دو فرآیند تشکیل شده است. اولی این است؛ پیکربندی یک وب سایت به گونه ای که موتور جستجویی مانند گوگل بتواند آن را به درستی ایندکس کنید و دوم این است که وقتی شخصی محصولات یا نام تجاری شما را در گوگل جستجو می کند، مطمئن شوید که وب سایت شما در بهترین نتایج جستجو قرار دارد.

برای درک نحوه بهینه سازی یک وب سایت، بهترین مکان برای شروع، درک نحوه کار گوگل و بینگ است تا بدانید بهینه سازی سایت خود را از کجا شروع کنید.

جستجو هنوز یک پدیده نسبتاً جدید است، بالاخره گوگل از نظر مدتی که وجود دارد، فقط یک نوجوان است. بهترین راه برای تفکر در مورد جستجو این است که گوگل و بینگ را کتابداران اینترنتی در نظر بگیرید. آنها مقادیر مسخره ای از داده ها را از وب سایت های سراسر جهان دریافت می کنند، آن را در یک فهرست قرار می دهند و هنگامی که شخصی به وب سایت آنها می آید با سؤالی مانند “چه کسی بهترین جایزه عکس را در سال 2021 برد؟” آنها فهرست خود را جستجو می کنند تا مرجع مناسب را بیابند و سپس آن پاسخ ها را در صفحه وب خود به کاربر ارائه می دهند.

اما آنها واقعاً چگونه به این داده ها دست یافتند و گوگل از کجا می دانست که برنده بهترین عکس در سال 2021 چه کسی شده است.؟

گوگل چگونه می داند چه کسی برنده بهترین عکس در سال 2021 شد؟

کاری که گوگل و بینگ و یا تمامی موتور های جستجو در تمام طول روز، 365 روز در سال انجام می دهند، خزیدن در اینترنت است و آنها این کار را با برنامه ای به نام Spiders انجام می دهند. عنکبوت‌ها از وب‌سایت‌هایی شروع می‌کنند که آنها را بسیار ارزشمند می‌دانند، مانند CNN.com یا نیویورک تایمز، و روی هر پیوندی در CNN و نیویورک تایمز کلیک می‌کنند که آنها را به وب‌سایت‌های دیگر هدایت می‌کند، جایی که دوباره روی هر پیوندی که آنها را به آن هدایت می‌کند، کلیک می‌کنند. وب‌سایت‌های بیشتر، بنابراین بعد از مدتی شروع به ترسیم بیشتر صفحات وب در اینترنت می‌کنند.

وقتی عنکبوت‌های گوگل با چیز جدیدی مواجه می‌شوند، آن صفحه وب را برای مراجعات بعدی در فهرست آن قرار می‌دهند و در آنجا در انبار داده‌های گوگل قرار می‌گیرد تا زمانی که شخصی به Google.com بیاید و جستجو را شروع کند.

یکی از اصول اساسی سئو این است که سعی کنید و درک کنید که مردم چگونه در گوگل و بینگ جستجو می کنند تا بتوانید استراتژی هایی را بر اساس آن الگوهای جستجو ایجاد کنید. اولین چیزی که در مورد نحوه جستجوی افراد باید فهمید این است که افراد با چه قصدی جستجو می کنند. آنها به دنبال چیزی هستند. هدفی که افراد با آن جستجو می کنند را می توان به موارد زیر دسته بندی کرد:

1-حل کردن مشکلی

2-یادگیری موضوعی

3-خرید ابزاری

4- پیدا کردن چیزی

هر یک از این مقاصد منجر به انواع مختلفی از دسته بندی های جستجو می شود. افراد معمولاً در انواع جستجوهای زیر قرار می گیرند:

Navigational Searches:

آنها به دنبال یک وب سایت خاص هستند اما URL دقیق را به خاطر نمی آورند.

جستجوهای اطلاعاتی:

 چیزهایی مانند آب و هوا در قزوین چگونه است؟ 

چه کسی برنده بهترین بازیگر مرد در سال 2021 شد؟

مردم معمولاً تمایل دارند این جستجوها را در قالب یک سؤال تشکیل دهند و هدف آنها یافتن خود اطلاعات است.

تحقیق تجاری:

افرادی که در مشاغل کار می کنند توسط سرپرستان آنها وظایفی محول می شود. چیزهایی مانند: ، ما به یک وب سایت نیاز داریم، یا می توانید یک منظره ساز خوب در مازندران پیدا کنید. اینها معادل امروزی نگاه کردن به صفحات یک کتاب هست. آنها به جای مراجعه به صفحات کتال، به گوگل مراجعه می کنند تا کسب و کارهای معتبر را پیدا کنند. اینها ممکن است منجر به تجارت یا سرنخ شود یا خیر، اما فرصتی برای هر دوی آنها ایجاد می کند، همانطور که کسی تبلیغ شما را در صفحات یک مجله یا کتاب می بیند.

به دنبال خرید:

مردم زمانی که آماده خرید هستند در اینترنت جستجو می کنند. این معمولاً در تعطیلات خاص افزایش می یابد زیرا مردم به دنبال هدایای بسیار خاص برای ایده هایی برای هدایا هستند. چیزهایی مانند بهترین هدایای روز پدر، روز مادر و یا همسر.

وقتی شخصی که در سال 2021 برنده بهترین عکس شده است، گوگل را جستجو می کند، گوگل وارد فهرست آن می شود و هر صفحه وب را که بهترین عکس در سال 2021 ذکر شده است، بیرون می آورد. سپس چاشنی مخفی خود که الگوریتم گوگل هست را اعمال می کند و آن صفحات را از  بی نهایت رتبه بندی می کند استخراج می کند و آنها را ارائه می کند. این کار خیلی سریع انجام می شود و ممکن است در طی 0.28 ثانیه رخ بدهد.

الگوریتمی که گوگل اعمال می کند یک فرمول ریاضی بسیار پیچیده است و بیش از 200 سوال می پرسد تا مطمئن شود که پاسخ های مناسب را به کاربران می دهد. یکی از مهم ترین سؤالاتی که می پرسد این است که “چه چیزی در این صفحه وجود دارد که به این پرس و جو مرتبط است؟” و این ما را به کلمات کلیدی هدایت می کند.

کلمه کلیدی چیست؟

اول از همه، یک کلمه کلیدی فقط یک کلمه نیست، می تواند یک عبارت نیز باشد. این کلمه کلیدی یا ترکیبی از کلمات کلیدی همان چیزی است که افراد برای یافتن مطالب به گوگل، بینگ، فیس بوک، یوتیوب، لینکدین یا سایر سایت ها وارد می کنند. آنها می توانند در قالب یک سوال مانند کلمه کلیدی چیست؟ آنها می توانند عبارات ساده ای مانند بهینه سازی سایت در قزوین  یا عبارات بسیار طولانی باشند که به دنبال اطلاعات خاصی مانند آدرس شرکت طراحی سایت توتو وب  کجا هست، باشد.

کلمات کلیدی خوب یا بد وجود ندارد

همه این عبارات کلیدواژه محسوب می شوند. اما چه چیزی یک کلمه کلیدی را از دیگری جدا می کند؟ آیا کلمات کلیدی خوب و کلمات کلیدی بد وجود دارد؟ پاسخ این است که کلمات کلیدی خوب و بد وجود ندارند، اما کلمات کلیدی رقابتی و غیر رقابتی وجود دارند که به شما کمک می کنند بهترین راه را برای جذب ترافیک گوگل به وب سایت خود درک کنید.

کلمات کلیدی طولانی، کلمات و عبارات رقابتی و غیر رقابتی

گوگل تخمین می زند که بیش از 20 درصد از جستجوهایش کاملاً جدید هستند، به این معنی که هیچ کس قبلاً آن عبارت را جستجو نکرده است. این ما را به چیزی که دنباله بلند کلمات کلیدی نامیده می شود هدایت می کند.

در بالاترین سطح، کلمات کلیدی بسیار رقابتی مانند “قهوه” یا “جواهرات” قرار دارند که این کلمات کلیدی توسط شرکت ها و وب سایت های بسیار بزرگ رتبه بندی می شوند. کلمات هر ماه میلیاردها جستجو دریافت می کنند. با برجسته‌تر شدن عبارات، رقابت به‌طور متوسط و میزان ترافیک جستجو کاهش می‌یابد، بنابراین برای وب‌سایت‌های کوچک‌تر نشان‌دادن در نتایج Google برای ترافیک جستجویی که هنوز وجود ندارد یا برای برخی از موارد بسیار مهم آسان‌تر می‌شود. نتایج جستجو. بنابراین، با گذشت زمان، اگر صفحات وب زیادی با کلمات کلیدی منحصر به فرد و بسیار هدفمند داشته باشید، در نهایت ارزش ترافیک بیشتری نسبت به رتبه بندی تنها برای یک کلمه کلیدی بسیار رقابتی دارند.

زمانی که مردم بفهمند کلمه کلیدی چیست، طبیعی است که بخواهید از آن دانش در ویژگی های وب سایت خود استفاده کنید.

این معمولاً به عنوان استراتژی کلمه کلیدی شناخته می شود. اولین گام در تعیین استراتژی کلمه کلیدی برای فهرست کردن خدمات، صنعت و محصولات شماست. می توانید این کار را روی یک تکه کاغذ انجام دهید. بیایید نمونه‌ای از یک  قهوه در خیابان آرژانتین تهران را مثال بزنیم.

چی می فروشی؟

قهوه، نوشیدنی های قهوه و دانه های قهوه.

کجا میفروشی؟

فروشگاه های من در خیابان آرژانتین، تهران است اما من قهوه می فرستم
چگونه آن را می فروشید؟

مردم می توانند در فروشگاه خرید کنند یا من می توانم آن را برای آنها ارسال کنم. ما پول نقد، چک و کارت اعتباری را می پذیریم. مردم می توانند هر ماه یا یک بار به صورت عمده خرید کنند.

چرا محصول شما بهتر است؟

تمام دانه‌های قهوه‌مان را در دسته‌های کوچک برشته می‌کنیم.

هنگامی که شروع به دریافت پاسخ به این سؤالات کردید، شروع به مشاهده الگوهای ظهور خواهید کرد. در این مثال کلمه قهوه و دانه های قهوه اغلب همراه با خیابان آرژانتین تهران ظاهر می شود. یک عبارت کلیدی که در این مثال کار می کند قهوه تهران است.

هنگامی که ما در مورد آنچه می فروشیم و کلمات کلیدی مرتبط با آن محصولات کاملاً واضح هستیم، به مرحله بعدی می رویم که تلاش می کند بفهمیم مردم چگونه آن محصولات را جستجو می کنند تا بتوانیم از آن جستجوها به عنوان مبنایی برای توسعه استراتژی کلمه کلیدی خود استفاده کنیم. بهترین ابزار برای این کار ابزار کلمات کلیدی گوگل است.

با استفاده از Google’s keyword tool,، هر کلمه کلیدی را وارد می کنیم ، گوگل تعداد جستجوها و رقابتی بودن هر کلمه کلیدی را گزارش می دهد. آنها همچنین لیستی از کلمات کلیدی را ارائه می کنند که مشابه عبارت جستجویی است که وارد کرده اید.

هنگامی که این اطلاعات را به دست آوردیم، باید به موارد زیر توجه کنیم:

به تعداد جستجوها و رقابت هر کلمه نگاهی بیندازید. هرچه یک کلمه کلیدی رقابتی تر باشد، رتبه بندی آن کلمه کلیدی در گوگل دشوارتر خواهد بود. برعکس، هر چه تعداد جستجوها کمتر باشد،  احتمال بیشتری وجود دارد که با جستجو در گوگل شما را پیدا کند.

به ایده های کلمه کلیدی نگاه کنید. مرتب سازی بر اساس رقابت کلماتی که رقابتی نیستند باید ابتدا در وب سایت شما به عنوان صفحات جداگانه یا مقالات وبلاگ استفاده شوند.

هنگامی که فهرستی از کلمات کلیدی را تهیه کردید، زمان آن است که به بهترین راه برای پیاده سازی آنها نگاه کنید و این شروع به ورود به قلب سئو می شود، جایی که لاستیک در جاده نقش دارد و این خود ساختار وب سایت است.