دلایل طراحی سایت فروش آنلاین بلیط چیست؟

در این مقاله قصد داریم فرایند طراحی سایت فروش آنلاین بلیط را مورد بررسی قرار دهیم. کسب درآمد بسیاری از مشاغل به میزان فروش بلیط بستگی دارد. از جمله این مشاغل می توان به تورهای مسافرتی، کنسرت، مسابقات ورزشی، سیرک، رزرواسیون هتل و آژانس های مسافربری اشاره نمود. در گذشته افراد برای خرید بلیط بایستی به صورت حضوری مراجعه می کردند و این فرایند مشکلات بسیار زیادی را به وجود می آورد؛ اما در حال حاضر شرایط به صورت کامل دگرگون شده است و اینترنت بر کل دنیا حاکم شده است. تمام کسب و کارهایی که دارای سیستم فروش بلیط می باشند نیازمند طراحی سایت برای فروش آنلاین بلیط هستند. در واقع امروزه طبق آمار درصد بسیار بالایی از فروش بلیط به صورت اینترنتی صورت می پذیرد. به همین دلیل این گونه مشاغل بایستی به صورت ویژه بر روی طراحی سایت فروش بلیط تمرکز داشته باشند. در ادامه جنبه های مختلف طراحی سایت فروش بلیط را مورد بررسی قرار می دهیم.  

طراحی سایت گردشگری به صورت واکنش گرا

طراحی سایت فروش آنلاین بلیط با وردپرس

برای طراحی سایت فروش آنلاین بلیط روش های بسیار متنوعی وجود دارد که بهینه ترین این روش ها سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد. این CMS محبوب و پر طرفدار توسط زبان برنامه نویسی قدرتمند php ایجاد شده است. به دلیل قابلیت های ویژه وردپرس، میلیون ها وب سایت در پهنه وب توسط این پلتفرم استثنایی طراحی شده اند. با وردپرس پروژه های طراحی وب سایت با سرعت بسیار بالایی انجام می شوند و تقریبا در چند روز وب سایت ها ایجاد می شوند. همچنین هزینه طراحی سایت فروش بلیط با وردپرس به دلیل سهولت فرایند انجام کار بسیار پایین می باشد. به این ترتیب صاحبان این گونه مشاغل با هزینه ای اقتصادی و در مدت زمان کوتاهی قادر به راه اندازی وب سایت خود خواهند شد.

وردپرس برای انجام طراحی سایت فروش آنلاین بلیط دارای پوسته های آماده جذابی می باشد. سفارش دهندگان می توانند ابتدا دموی قالب مورد نظر را مشاهده کنند و سپس با چشم باز اقدام به ثبت سفارش نمایند. مجموعه توتو وب با سابقه طراحی وب سایت های بیشمار وردپرسی این آمادگی را دارد که در مدت زمان دو روز وب سایت های فروش بلیط را با رعایت استانداردهای روز دنیا طراحی نماید. این مجموعه با درک شرایط اقتصادی فعلی جامعه هزینه بسیار اندکی را بابت انجام پروژه های طراحی سایت از سفارش دهندگان دریافت می نماید.

مشاوره رایگان طراحی سایت فروش بلیط با ما تماس بگیرید

028-32530579
0910-9588573

نیاز حیاتی وب سایت های فروش بلیط به میزبان مناسب

جهت انتشار وب سایت های فروش بلیط آنلاین بایستی از یک میزبان با کیفیت استفاده شود. این گونه وب سایت ها به دلیل رسالت خود در فروش بلیط باید به صورت مداوم و بدون قطعی به کاربران سرویس دهند. در واقع وب سایت های فروش بلیط اگر به طور مقطعی دچار قطعی شوند به مرور اعتماد کاربران را از دست می دهند. یکی از دلایل اصلی از دسترس خارج شدن وب سایت ها، استفاده از میزبان های بی کیفیت می باشد. وجود سرورهای قدرتمند می تواند ضامن دسترسی مداوم کاربران به وب سایت های فروش بلیط باشد. همچنین استفاده از میزبان های با کیفیت می تواند در افزایش سرعت وب سایت ها تاثیر مثبتی داشته باشد. در نتیجه میزبان ها به صورت مستقیم در موفقیت یا عدم موفقیت وب سایت تاثیرگذار هستند.

توتو وب یک شرکت معتبر در ارائه میزبان های وردپرسی است که دارای سرورهایی بسیار سریع و با کیفیتی می باشد. این شرکت هاستینگ برای کاربران پلن های متنوعی را در نظر گرفته است. وب سایت های فروش بلیط وردپرسی با توجه به نیاز خود می توانند از پلن ویژه این شرکت شامل یک میزبان 20 گیگابایتی سی پنل ایران دارای پهنای باند 120 گیگابایتی به صورت ماهانه، سه ماهه، شش ماهه یا سالانه استفاده نمایند. با میزبان های توتو وب دغدغه قطعی وب سایت یا سرعت پایین هاستینگ مرتفع می شود.

امنیت در وب سایت های گردشگری
توجه ویژه به انتخاب نام و پسوند دامنه وب سایت

لزوم انتخاب و ثبت دامنه مناسب برای وب سایت

یکی از مراحل اولیه طراحی وب سایت فروش آنلاین بلیط انتخاب و ثبت یک دامنه برای وب سایت می باشد. کاربران برای برقراری ارتباط با وب سایت های مختلف با دامنه وب سایت در ارتباط هستند؛ در نتیجه دامنه وب سایت می تواند در جذب بیشتر کاربران تاثیرگذار باشد. بدون تردید برندسازی وب سایت های فروش بلیط یکی از اهداف بلندمدت صاحبان این وب سایت ها می باشد. وجود یک نام جذاب برای وب سایت یکی از قدم های مهم برندسازی محسوب می شود که بایستی به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد. دامنه از دو بخش نام و پسوند تشکیل شده است که این بخش ها بایستی متناسب با فعالیت وب سایت انتخاب گردند.

توتو وب در زمینه ایجاد و راه اندازی وب سایت یک مجموعه کامل محسوب می شود. این شرکت در وب سایت خود امکان ثبت دامنه های متنوع ملی و بین المللی را برای کاربران فراهم کرده است. کاربران می توانند به سادگی دامنه های مختلف را با قیمتی بسیار نازل در بازه های زمانی یک ساله و پنج ساله خریداری و ثبت نمایند. این شرکت معتبر همچنین امکان تمدید و انتقال دامنه را برای کاربران فراهم نموده است.

طراحی سایت فروش آنلاین بلیط به صورت ریسپانسیو

طراحی سایت فروش آنلاین بلیط بایستی به نحوی انجام شود که برای تمامی کاربران به صورت استاندارد نمایش داده شود. کاربران از وسایل دیجیتالی مثل موبایل برای استفاده از وب سایت ها بهره می برند که اندازه نمایشگر این وسایل دیجیتالی با یکدیگر تفاوت دارند. طراحان باید وب سایت ها را به صورت ریسپانسیو طراحی نمایند تا در تمامی وسایل دیجیتالی به صورت استاندارد و قابل قبول نمایش داده شوند. شرکت توتو وب وب سایت های فروش بلیط را به صورت ریسپانسیو طراحی می نماید.

امکانات وب سایت های گردشگری
طراحی سایت گردشگری برای آژانس های مسافرتی

قابلیت کنسلی و استرداد وجه در وب سایت های فروش بلیط

طراحی سایت فروش آنلاین بلیط دارای پیچیدگی های خاص خود می باشد و طراحان بایستی بسیار هوشمندانه عمل نمایند. یکی از الزامات طراحی وب سایت های فروش بلیط قابلیت پرداخت آنلاین و صدور آنی بلیط می باشد. وردپرس جهت پرداخت آنلاین از پلاگین های بسیار حرفه ای برخوردار است که به سادگی این امکان را برای وب سایت به ارمغان می آورد. نکته مهمی که در وب سایت های فروش بلیط بایستی مورد توجه قرار گیرد قابلیت آنلاین کنسل نمودن و استرداد وجه به صورت اتوماتیک می باشد. در واقع اگر طراح وب سایت این بخش را نادیده بگیرد یکی از ویژگی های محبوبیت وب سایت از دید کاربران را از دست داده است.

ضرورت تامین امنیت وب سایت

در طراحی سایت فروش آنلاین بلیط بایستی تامین امنیت وب سایت به صورت کامل تامین گردد. یک وب سایت فروش بلیط کنسرت یا یک مسابقه ورزشی را در نظر بگیرید. کاربران با استفاده از وب سایت بلیط خود را خریداری نموده و در زمان تعیین شده به تماشای رویداد مورد نظر خود عزیمت می کنند. هر گونه خلل در روند طبیعی وب سایت می تواند عواقب ناگواری را به همراه آورد. فرضا اگر در صورت بروز حملات هکری وجوه کاربران به سرقت رود یا یک صندلی به چند نفر فروخته شود، هرج و مرج زیادی را به وجود می آورد. وردپرس یک پلتفرم متن باز است که به وسیله هزاران کاربر به صورت روزانه آپدیت می شود و مشکلات امنیتی آن مرتفع می شود. وجود نسخه های به روز وردپرس و عناصری همچون پلاگین ها و پوسته ها می تواند تا حد زیادی ریسک های امنیتی را کاهش دهد.

یکی دیگر از موارد امنیتی که در طراحی سایت فروش آنلاین بلیط باید رعایت گردد، ایجاد بستری امن برای ارتباط بین کاربر و سرور می باشد. جهت برقراری چنین ارتباطی بایستی از گواهینامه امنیتی SSL بهره برد. شرکت توتو وب تمامی موارد امنیتی را در پروژه های طراحی سایت وردپرسی لحاظ می کند. صاحبان وب سایت های فروش بلیط می توانند با سپردن پروژه طراحی سایت خود به توتو وب، ریسک های امنیتی را تا حد قابل ملاحظه ای کاهش دهند.

طراحی مقرون به صرفه با وردپرس
شرکت طراحی سایت در رشت

استفاده از شرکت های پشتیبانی معتبر

پس از طراحی سایت فروش آنلاین بلیط حتما نیاز است که یک شرکت معتبر وظیفه پشتیبانی از وب سایت را به نحو احسن انجام دهد. هر وب سایتی ممکن است در طول حیات خود با مشکلات غیر قابل پیش بینی مواجه شود؛ اما عکس العمل شرکت پشتیبان در بازگشت سریع سایت به روند طبیعی خود بسیار مهم است. شرکت های پشتیبان بایستی عملیات به روزرسانی وب سایت های وردپرسی را در سریعترین زمان ممکن انجام دهند. این شرکت ها ملزم به تهیه نسخه بکاپ از وب سایت های وردپرسی می باشند تا در صورت نیاز به سادگی بتوانند اطلاعات وب سایت را ترمیم نمایند. توتو وب در زمینه پشتیبانی تجارب ارزشمندی دارد و قادر است وظیفه پشتیبانی از وب سایت ها را به بهترین شکل انجام دهد. این شرکت معتبر پشتیبان، در هر ساعت از شبانه روز جوابگوی صاحبان وب سایت جهت رفع مشکلات احتمالی خواهد بود.

افزایش راندمان فروش از طریق انجام عملیات سئو

بخش اعظمی از کاربران وب سایت خود را جهت خرید بلیط توسط جستجو در گوگل انتخاب می نمایند. در واقع از نظر کاربران وب سایتی که در میان نتایج برتر گوگل قرار گیرد، نسبت به سایر وب سایت ها دارای ارجحیت می باشد. در نتیجه وب سایت های فروش بلیط بایستی به نحوی عمل نمایند که رتبه آنها از دید گوگل ارتقا پیدا کند. برای ارتقای رتبه گوگل برخی اعمال تخصصی به نام سئو سایت بایستی صورت پذیرد تا وب سایت مورد نظر برای موتورهای جستجوگر از جمله گوگل بهینه شود. توتو وب به عنوان یک شرکت فعال در زمینه سئو سایت این آمادگی را دارد که رتبه وب سایت های مختلف از جمله فروش بلیط اینترنتی را نزد گوگل افزایش دهد. پس از انجام عملیات سئو به تدریج وب سایت مربوطه در میان نتایج برتر گوگل قرار می گیرد و از این طریق راندمان فروش با افزایش غیر قابل باوری مواجه می شود.

سئو سایت در رشت