تاثیر شگرف طراحی سایت غذا و فست فود در راندمان فروش

صاحبان رستوران ها، فست فودها و تمامی افرادی که در حوزه مواد غذایی مشغول فعالیت هستند، نیازمند آنلاین کردن سیستم خود از طریق طراحی سایت غذا و فست فود هستند. در حال حاضر وب سایت های اختصاصی غذا و فست فود تاثیر بسیار شگرفی در فروش و کسب درآمد این مشاغل دارند. امروزه سفارش غذا یا فست فود از طریق روش های سنتی به شدت کاهش یافته است. افراد جامعه دیگر تمایلی به حضور فیزیکی در محل رستوران و معطلی بابت صرف غذا ندارند؛ زیرا ترجیح می دهند که سفارش خود را درب منزل تحویل گیرند. یک وب سایت با کیفیت  می تواند تمام نیازهای صاحبان مشاغل این حوزه را برطرف سازد. در ادامه این محتوا جنبه های مختلف طراحی این گونه وب سایت ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

تاثیر شگرف طراحی سایت غذا و فست فود در راندمان فروش
طراحی سایت غذا و فست فود با استفاده از وردپرس

طراحی سایت غذا و فست فود با استفاده از وردپرس

در گام اول طراحی سایت غذا و فست فود بایستی تصمیم بگیریم که از چه زبان یا تکنولوژی برای طراحی وب سایت استفاده نماییم. برای طراحی وب سایت روش های گوناگون و متنوعی وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. در میان تمامی روش های طراحی وب سایت استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس مطلوب ترین گزینه به حساب می آید. این CMS دارای قابلیت های بسیار زیادی می باشد که از طریق آن می توان وب سایت های رستوران و فست فود را به صورت کاملا حرفه ای طراحی نمود. وردپرس علیرغم قدرت بالا در طراحی سایت این مزیت را دارد که در مدت زمانی کوتاه و بدون صرف بودجه ای گزاف، پروژه طراحی سایت را به پایان رساند.

وردپرس جهت طراحی سایت غذا و فست فود از قالب های آماده جذابی استفاده می کند که صاحبان رستوران ها و فست فودها می توانند پس از مشاهده این قالب ها یکی را بر اساس سلیقه خود انتخاب نمایند. در این قالب ها امکانات مختلفی از قبیل منوی غذا یا فست فود، دسته بندی محصولات، اسلایدرها، خرید محصول، محصولات پر فروش و غیره موجود می باشد. توتو وب توسط تیمی حرفه ای از طراحان مجرب وب سایت، این آمادگی را دارد که با استفاده از وردپرس وب سایت های بسیار جذابی را برای صاحبان مشاغل رستوران و فست فود طراحی نماید.

فراهم آوردن امکان ثبت اینترنتی سفارش غذا و فست فود

ثبت سفارش اینترنتی غذا از جایگاه ویژه ای در پروژه طراحی وب سایت غذا و فست فود برخوردار است. مشتریان بایستی تمامی مراحل ثبت سفارش را از طریق دستگاه های دیجیتال خود از جمله موبایل، لپ تاپ، تبلت و غیره انجام دهند. وب سایت مورد نظر باید به گونه ای طراحی شود که مشتری تمامی مراحل را به سادگی انجام دهد و صرفا غذای خود را درب منزل تحویل گیرد. کاربران برای استفاده از امکانات وب سایت های غذا و فست فود نیازمند نام نویسی از طریق بخش ثبت نام هستند. تمامی این موارد بایستی توسط طراحان وب سایت مد نظر قرار گیرند.

یکی از مهمترین مراحل در بخش ثبت سفارش، پرداخت آنلاین می باشد. وردپرس از پلاگین های بسیار حرفه ای در زمینه پرداخت آنلاین برخوردار میباشد که امکان استفاده از این عملیات پیچیده را به سادگی امکانپذیر میسازد. در بخشی مانند پرداخت آنلاین به دلیل ورود اطلاعات بانکی کاربران، این امکان وجود دارد که یک هکر جهت سرقت اطلاعات در میانه ارتباط کاربر و وب سایت قرار گیرد. روشی امن که خیال صاحبان وب سایت و کاربران را بابت این مسئله آسوده می سازد، استفاده از گواهینامه امنیتی SSL می باشد. البته بایستی تمامی تمهیدات برای این گونه وب سایت ها در نظر گرفته شود و در صورتی که مشتری تمایلی برای پرداخت آنلاین نداشته باشد، بتواند در زمان تحویل غذا هزینه خود را پرداخت نماید.

فراهم آوردن امکان ثبت اینترنتی سفارش غذا و فست فود
طراحی سایت غذا و فست فود به صورت ریسپانسیو

طراحی سایت غذا و فست فود به صورت ریسپانسیو

یک پروژه طراحی سایت غذا و فست فود جهت رسیدن به اهداف مورد نظر خود، حتما بایستی به صورت ریسپانسیو طراحی گردد. اگر طراحی یک وب سایت به صورت ریسپانسیو نباشد در نمایشگرهای با سایزهای مختلف به صورت غیر استاندارد در معرض دید کاربران قرار خواهد گرفت. طبق تحقیقات انجام شده این گونه وب سایت های غیر استاندارد با اقبال کاربران همراه نخواهند شد. طراحان با درک این واقعیت که وب سایت ها برای استفاده کاربران ایجاد می شوند، بایستی راحتی آنها را سرلوحه کار خود قرار دهند. توتو وب پروژه های طراحی وبسایت را به صورت ریسپانسیو پیاده سازی می کند و قبل از انتشار، وبسایت ها را بر روی نمایشگرهای مختلف مورد سنجش و ارزیابی قرار می دهد.

استفاده از پشتیبان در وب سایت های غذا و فست فود

وب سایت های غذا و فست فود به دلیل ماهیتی که دارند به طور حتمی نیازمند برخورداری از پشتیبان سایت می باشند. پشتیبان وظیفه دارد که پاسخگوی سوالات اعضاء و کاربران مختلف باشد. وب سایت های وردپرسی این قابلیت را دارند که روش های مختلفی را برای ارتباط با کاربران به وجود آورند. چت آنلاین یکی از امکانات جذاب وردپرس می باشد که توسط آن کاربران می توانند به صورت آنلاین با پشتیبان سایت ارتباط برقرار سازند. وب سایت هایی که جهت ارسال غذا طراحی می شوند، بایستی ارتباطی قوی با مشتریان داشته باشند. صفحه ارتباط با ما در این گونه وب سایت ها می تواند راه های شفافی جهت ایجاد چنین ارتباطی ارائه دهد. در صفحه ارتباط با ما باید شماره تلفن های ثابت و همراه با قابلیت پاسخگویی سریع در اختیار کاربران قرار گیرد.

استفاده از پشتیبان در وب سایت های غذا و فست فود
اهمیت بالای بخش نظرات کاربران

اهمیت بالای بخش نظرات کاربران

در طراحی سایت غذا و فست فود بایستی به گونه ای عمل کنیم که امکان اظهارنظر کاربران درباره کیفیت غذا یا فست فود به صورت آزادانه فراهم گردد. یکی از بخش هایی که به شدت در جلب نظرات کاربران تاثیرگذار است، تجربه سایر کاربران از سفارش غذا به صورت آنلاین در وب سایت مورد نظر می باشد. گنجاندن بخش نظرات کاربران در بهبود روند کسب و کار تاثیر بسیار مثبتی دارد. رستوران ها و فست فودها با مشاهده نظرات کاربران می توانند ایرادات خود را مرتفع نمایند. علاوه بر کیفیت غذا در این بخش، نظرات کاربران در رابطه با مدت زمان تحویل سفارش، رفتار پیک و غیره نیز در ترغیب سایر کاربران تاثیرگذار است. در نتیجه شرکت های طراحی وب سایت حتما بایستی بخش نظرات کاربران را در این گونه وب سایت ها پیاده سازی کنند.

طراحی وب سایتی زیبا برای جذب کاربران

در طراحی سایت غذا و فست فود فاکتور زیبایی نقش بسزایی را بازی می کند. وب سایت رستوران و فست فود بایستی به گونه ای طراحی شود که جلوه های زیبای آن کاربران را جذب نماید. طرح های گرافیکی زیبا، اسلایدرهای جذاب و تصاویر بی نظیر به شدت در موفقیت وب سایت تاثیرگذار است. یک کاربر زمانی که قصد ثبت سفارش غذا داشته باشد، اگر با یک طراحی گرافیکی ضعیف روبرو شود بدون تردید از ثبت سفارش منصرف خواهد شد. شرکت های معتبر طراحی وب سایت از قبیل توتو وب دارای تیمی متشکل از متخصصان گرافیک برای طراحی جنبه های ظاهری وب سایت هستند.

طراحی وب سایتی زیبا برای جذب کاربران
همین حالا برای مشاوره رایگان طراحی سایت غذا و فست فود با ما تماس بگیرید

028-32530579
0910-9588573

ثبت هاست و دامنه برای سایت غذا و فست فود
ثبت هاست و دامنه برای سایت غذا و فست فود

وب سایت ها برای انتشار در فضای اینترنت بایستی بر روی یک میزبان یا هاست قرار گیرند. میزبان ها با توجه به قدرت سرورهای آنها کیفیت متفاوتی دارند. وب سایت های وردپرسی جهت انتشار اگر بر روی میزبان های وردپرسی قرار گیرند، سرعت بالاتری را تجربه خواهند کرد. لازم به ذکر است که مکان قرارگیری سرورها نیز در سرعت وب سایت تاثیر بسیار زیادی دارد. اگر سرورها در داخل کشور ایران قرار داشته باشند به تبع برای کاربران داخلی سرعت بالاتری را به ارمغان خواهند آورد. توتو وب در زمینه هاستینگ اعتبار بالایی دارد و با برخورداری از سرورهای قدرتمند، میزبان وب سایت های وردپرسی در داخل کشور می باشد.

هر وبسایت از یک دامنه منحصر به فرد متشکل از نام و پسوند تشکیل شده است؛ که کاربران با رجوع به این دامنه می توانند وارد وبسایت مورد نظر شوند. نام دامنه بایستی به گونه ای انتخاب شود که در حوزه برندینگ نیز کمک شایانی به پیشرفت کسب و کار مربوطه کند. نام دامنه بایستی به سادگی در ذهن کاربران نقش ببندد و به تدریج کسب و کار مربوطه را در سطح وب به یک برند معتبر تبدیل نماید. همچنین پسوندها نیز معانی و مفاهیم خاص خود را منتقل دارند که در انتخاب آنها بایستی دقت زیادی به خرج داد. توتو وب در این زمینه نیز به صورت گسترده دامنه های موجود در سطح وب را عرضه می نماید. کاربران جهت دریافت مشاوره برای ثبت هاست و دامنه می توانند با مشاوران این شرکت معتبر به صورت رایگان در ارتباط باشند.

رشد حیرت انگیز آمار فروش سایت غذا و فست فود

مهمترین عاملی که پس از اتمام طراحی سایت غذا و فست فود و انتشار آن در فضای وب باعث رشد و شکوفایی در زمینه کسب و کار می شود، انجام عملیات سئو سایت است. در واقع زمانی که یک رستوران یا فست فود در سطح اینترنت منتشر شود، بایستی توسط کاربران مختلف مورد بازدید قرار گیرد. به اذعان همگان مهمترین ابزار برای دیده شدن، موتور جستجوی محبوب گوگل است. گوگل دارای معیارهای خاص خود می باشد که با رعایت آنها توسط وب سایت های مختلف می توان انتظار داشت که رتبه وب سایت نزد گوگل افزایش یابد. سایتهای رستوران یا فست فود اگر بتوانند یکی از سه رتبه برتر نتایج گوگل را فتح نمایند به شدت مورد توجه کاربران قرار خواهند گرفت.

توتو وب در زمینه سئو سایت قادر است که وب سایت های رستوران و فست فود را در میان رتبه های برتر گوگل قرار دهد. در این مسیر سعی می شود در صورت جستجوی عباراتی همچون سفارش غذا، سفارش پیتزا، خرید ساندویچ و غیره از سوی کاربران وب سایت مربوطه در میان نتایج برتر گوگل قرار گیرد. در نتیجه می توان انتظار داشت که رستوران یا فست فود مورد نظر از لحاظ آمار فروش با رشد حیرت انگیزی مواجه شود.

رشد حیرت انگیز آمار فروش سایت غذا و فست فود