طراحی سایت خودرو توسط توتو وب

در این مقاله قصد داریم شما را با جنبه های مختلف طراحی سایت فروش خودرو آشنا کنیم. در حال حاضر خرید و فروش خودرو به عنوان یکی از بازارهای محبوب کشور شناخته می شود. جذابیت این بازار از آنجا سرچشمه می گیرد که خودرو تبدیل به یک کالای سرمایه ای شده است. با توجه به کاهش ارزش پول ملی، افراد جامعه ترجیح می دهند که سرمایه نقدی خود را به سمت بازارهایی از جمله خودرو سوق دهند. به همین دلیل بازار خودرو از تب و تاب بسیار بالایی برخوردار شده است. در گذشته ای نزدیک خرید و فروش خودرو به صورت سنتی و در محل نمایشگاه های اتومبیل صورت می پذیرفت. اما با حاکم شدن دنیای وب بر جامعه، بازار خودرو نیز با دگرگونی زیادی همراه شده است. افرادی که در این حوزه اشتغال دارند می توانند با طراحی وب سایت، فعالیت خود را در سطح وب نیز گسترش دهند.

طراحی سایت فروش خودرو دارای پیچیدگی بسیار بالایی است و این گونه وب سایت ها بایستی از امکانات زیادی برخوردار باشند. از مهمترین این امکانات می توان به قیمت روز خودرو، بررسی مشخصات فنی خودرو، اخبار خودرو، ثبت نام خودرو، ثبت آگهی، مقایسه محصولات، قابلیت فروش اقساطی و غیره اشاره نمود. به این ترتیب می توان نتیجه گرفت که وب سایت هایی با این پیچیدگی بایستی توسط شرکت های معتبر طراحی سایت همچون توتو وب پیاده سازی شوند.

طراحی سایت خودرو توسط توتو وب
طراحی سایت فروش خودرو به وسیله CMS وردپرس

طراحی سایت فروش خودرو به وسیله CMS وردپرس

جهت طراحی سایت فروش خودرو می توان از زبان های برنامه نویسی یا CMSها استفاده نمود. چنانچه هر کدام از روش ها به صورت اصولی و استاندارد انجام شوند می توان انتظار داشت که یک وب سایت بسیار زیبا و حرفه ای را طراحی نمود. در حال حاضر استفاده از CMSها یا سیستم های مدیریت محتوا به دلیل طراحی آسان و ارزان، از تقاضای بالاتری نسبت به زبان های برنامه نویسی برخوردار هستند. محبوب ترین CMS در سراسر دنیا به گواه آمار با اختلاف بسیار زیاد، وردپرس می باشد. این CMS قدرتمند دارای قالب های آماده بسیار جذابی در حوزه فروش خودرو می باشد. تمامی عناصر وردپرس به وسیله برنامه نویسان پی اچ پی ایجاد شده اند و به سادگی قابلیت پیاده سازی را دارند. شرکت نرم افزاری توتو وب با سابقه طراحی سایت های متعدد در زمینه خودرو این آمادگی را دارد که از طریق وردپرس در کمتر از دو روز وب سایتی جذاب و حرفه ای را تحویل صاحبان این نوع کسب و کارها دهند.

 

همین حالا برای مشاوره رایگان طراحی سایت خودرو با ما تماس بگیرید

028-32530579
0910-9588573

طراحی سایت فروش خودرو به صورت ریسپانسیو

طراحی سایت فروش خودرو بایستی به گونه ای صورت پذیرد که در دیوایس های مختلف به بهترین نحو نمایش داده شود. این نوع طراحی به اصطلاح ریسپانسیو یا واکنش گرا نام دارد. وب سایت های واکنش گرا  در هر دیوایسی فارغ از اندازه نمایشگر آن همچون موبایلی کوچک یا تلویزیونی هوشمند بدون مشکل، صفحات مختلف وب سایت را نمایش خواهد داد. وب سایت های ریسپانسیو از انعطاف بسیار بالایی برخوردار هستند، به طوری که در حالات افقی و عمودی گوشی های موبایل به صورت خودکار تغییر جهت خواهند داد. وب سایت های ریسپانسیو یکی از عوامل مهم در جذب کاربران می باشد. شرکت توتو وب در فرایند طراحی سایت تمامی پروژه های خود را به صورت واکنش گرا و انعطاف پذیر پیاده سازی می کند.

طراحی سایت فروش خودرو به صورت ریسپانسیو
ضرورت خرید هاست و دامین از شرکت های معتبر هاستینگ

ضرورت خرید هاست و دامین از شرکت های معتبر هاستینگ

با طراحی سایت فروش خودرو می توان یک کسب و کار آنلاین راه اندازی نمود ولی این گونه مشاغل نیازمند خریداری دامین و هاست هستند. دامین یا دامنه همان آدرس وب سایت فروش خودرو می باشد که هر کاربر جهت ورود به سایت بایستی از طریق این آدرس اقدام نمایند. هاست یا میزبان نیز به مکانی اطلاق می شود که اطلاعات وب سایت در آنجا قرار می گیرد. میزبان ها فضایی را در اختیار سایتهای فروش خودرو قرار می دهند که از این طریق بتوانند سایت خود را در فضای وب منتشر سازند. هاست ها منابعی همچون پردازنده، حافظه و رم را در اختیار وب سایت ها قرار می دهند. صاحبان وبسایت ها می توانند متناسب با نیاز خود منابع مورد نظر را انتخاب و خریداری نمایند.

هاست ها با توجه به قرارگیری مکان فیزیکی دیتا سنتر مربوطه می توانند در داخل یا خارج کشور باشند. در صورت قرارگیری دیتا سنترها در داخل کشور می توان انتظار داشت که با توجه به مسافت کمتر، فاکتور سرعت در وب سایت ها افزایش یابد. همچنین هاست های وردپرسی برای میزبانی از وب سایت های وردپرسی بهینه شده اند. به این ترتیب می توان نتیجه گرفت که برای وب سایت های وردپرسی استفاده از هاست های وردپرسی داخل کشور انتخاب هوشمندانه تری می باشد. توتو وب در زمینه فروش هاست و دامین یکی از معتبرترین شرکت های هاستینگ کشور محسوب می شود. این شرکت معتبر در وب سایت خود دامنه های رایج و محبوب را عرضه می نماید. همچنین در این سامانه امکان خریداری هاست های وردپرسی داخل کشور در پلن های متفاوت فراهم شده است. صاحبان وب سایت های فروش خودرو می توانند با مشاوران این مجموعه جهت خرید و ثبت هاست و دامین ارتباط حاصل نمایند.

ایجاد پنل مدیریت در وب سایت های فروش خودرو

طراحی سایت فروش خودرو به صورت پویا انجام می شود و تغییرات لحظه ای ماهیت و ویژگی اصلی این نوع وب سایت ها می باشد. شرکت توتو وب با ایجاد یک پنل مدیریت، این امکان را به مدیران وب سایت های فروش خودرو می دهد که به آسانی بتوانند محتوای وب سایت خود را آپدیت نمایند. به این ترتیب صاحبان وب سایت های فروش خودرو برای انجام تغییرات به هیچ فرد یا شرکتی وابسته نخواهند بود.

بنابراین مشتریان و کاربران می توانند در زمان استراحت شما هم به فایل های مربوطه دسترسی داشته باشند. شماره تماس و وقت شما را بعد از بررسی در زمان نامناسب ذخیره کرده و در وقت معین شده با شما ارتباط می گیرند. این تنها چند مزیت بسیار ساده در اختیار داشتن یک سایت مستقل است.

ایجاد پنل مدیریت در وب سایت های فروش خودرو
ارتقای سطح امنیت در وب سایت های فروش خودرو

ارتقای سطح امنیت در وب سایت های فروش خودرو

در وب سایت های فروش خودرو اطلاعات بسیار مهمی از جمله اطلاعات کاربران بر روی دیتابیس وب سایت ذخیره می شود. صاحبان این گونه وب سایت ها بایستی امنیت اطلاعات کاربران خود را تضمین نمایند. وردپرس به عنوان یک پلتفرم امن دارای جایگاه ویژه ای از لحاظ امنیتی می باشد. اما حفره های امنیتی از آنجا ناشی می شوند که طراحان در این گونه سایت ها اقدام به نصب قالب ها و پلاگین ها می نمایند. این عناصر توسط برنامه نویسانی نوشته می شوند که درصد بالایی از آنها با مسائل امنیتی آشنایی ندارند. در چنین حالتی بسیاری از قالب ها و پلاگین های بی کیفیت به دلیل وجود باگ ها و حفره های امنیتی هدف حملات هکری قرار می گیرند. در نتیجه بایستی از قالب ها و پلاگین های حرفه ای و قابل اعتماد استفاده نمود. همچنین در صورت عرضه نسخه های جدید پلاگین ها، قالب ها و هسته وردپرس بایستی در اسرع وقت عملیات به روز رسانی را انجام داد.

یکی دیگر از عوامل موثر در ارتقای سطح امنیت وب سایت های وردپرسی استفاده از پلاگین های امنیتی حرفه ای می باشد همچنین در راستای ایمن سازی ارتباط بین کاربر و سرور، کلیه وب سایت ها از جمله سایت فروش خودرو نیازمند استفاده از گواهی امنیتی SSL هستند. شرکت توتو وب دارای یک پکیج امنیتی فوق العاده می باشد که از طریق آن وب سایت های وردپرسی را به قلعه ای نفوذ ناپذیر تبدیل می نماید.  

ضرورت پشتیبانی وب سایت خودرو بعد از طراحی

با اتمام طراحی سایت فروش خودرو لزوم استفاده از یک شرکت معتبر همچون توتو وب برای پشتیبانی از وب سایت به شدت احساس می شود. تراکنش های مالی در وب سایت های فروش خودرو با توجه قیمت نجومی این محصولات بسیار بالاست. به همین دلیل چنین وب سایت هایی به هیچ عنوان نبایستی از دسترس خارج شوند. شرکت های پشتیبان وظیفه دارند که به صورت مداوم این گونه وب سایت ها را از لحاظ فنی مورد بررسی قرار دهند. اگر در ارزیابی های فنی مشکل یا اختلالی دیده شود این شرکت ها بایستی در کمترین زمان ممکن مشکلات را مرتفع نمایند. شرکت های پشتیبان وظایف مهم دیگری همچون انجام عملیات به روز رسانی یا تهیه نسخه پشتیبان از وب سایت را نیز بر عهده دارند.

 

ضرورت پشتیبانی وب سایت خودرو بعد از طراحی
افزایش راندمان فروش آنلاین خودرو با انجام عملیات سئو سایت

افزایش راندمان فروش آنلاین خودرو با انجام عملیات سئو سایت

این تفکر که با طراحی سایت فروش خودرو فرایند توسعه آنلاین کسب و کار به پایان رسیده است کاملا غلط است. وب سایت ها زمانی ارزشمند هستند که در میان نتایج صفحه اول گوگل نمایش داده شوند. کاربران برای ورود به وب سایت های مد نظر خود از جستجوی گوگل بهره می برند. در نتیجه وب سایت های فروش خودرو بایستی شرایطی را فراهم آورند تا رتبه آنها نزد گوگل ارتقا یابد و یکی از جایگاه های برتر نتایج گوگل را کسب نمایند. برخی قوانین و استانداردها با عنوان سئو سایت وجود دارند که با رعایت آنها در طول زمان به تدریج شاهد افزایش رتبه وبسایت خواهیم بود. در صورتی که یک وب سایت فروش خودرو به صفحه برتر نتایج گوگل راه یابد با استقبال شدید کاربران و در نتیجه افزایش راندمان فروش مواجه خواهد شد. سئو سایت عملیاتی تخصصی و زمانبر می باشد که جهت انجام آن بایستی از شرکت های معتبری همچون توتو وب بهره برد.