طراحی سایت خبری توسط توتو وب

در این مقاله کاربردی قصد داریم به تشریح ضرورت طراحی سایت خبری برای ناشران اخبار بپردازیم. تا چند سال پیش روش های انتشار اخبار به صورت کاملا سنتی صورت می پذیرفت. مهمترین منابع پخش خبر برای مدت های طولانی در انحصار روزنامه ها، مجلات، تلویزیون و رادیو قرار داشت. با ظهور اینترنت در پخش اخبار نیز دگرگونی عظیمی به وجود آمد. در حال حاضر وب سایت های خبری به مهمترین رسانه های پخش اخبار تبدیل شده اند. در گوشی های هوشمند به طور گسترده در اختیار افراد جامعه قرار دارند و تمامی کاربران از طریق این دستگاه های دیجیتال به جستجوی اخبار مختلف می پردازند. مدیران و صاحبان جراید خبری با درک این شرایط بایستی از این فضای جذاب بیشترین بهره را کسب نمایند. همچنین بسیاری از افراد فقط به صورت مجازی در فضای اینترنت به انتشار اخبار می پردازند و از این طریق درآمد بالایی کسب می کنند.

مزایای طراحی سایت خبری

با طراحی سایت خبری می توان در هزینه ها صرفه جویی زیادی به عمل آورد. وب سایت های خبری دیگر نیازی به صرف هزینه های هنگفت برای مواردی همچون کاغذ، چاپ و پخش نخواهند داشت. همچنین یک وب سایت خبری نیاز به اجاره محل و هزینه هایی همچون آب، برق، گاز و غیره ندارد. با وجود سایت های خبری اخبار منتشر شده با سرعت بسیار بالایی در فضای اینترنت منتشر می گردد. به این ترتیب با کمترین هزینه می توان اخبار خود را به صورت گسترده در فضای وب منتشر کرد. البته باید در نظر داشته باشیم که یک وب سایت خبری نیز به شدت بایستی تابع قواعد حرفه ای باشد. تمامی اخبار نیازمند منابع معتبر هستند و بایستی از صحت اخبار اطمینان حاصل کرد. انتشار اخبار کذب به طور محسوسی موجب ریزش کاربران خواهد شد.

یکی دیگر از مزایای عمده طراحی وب سایت خبری امکان انتشار اخبار در تمامی ساعات شبانه روز می باشد. در روش های سنتی فرضا اگر یک روزنامه به صورت روتین در صبح منتشر گردد، حال اگر خبر مهمی رخ دهد به ناچار بایستی تا صبح فردا برای انتشار آن منتظر ماند. اما در وب سایت های خبری اگر اتفاق خاصی در کشور یا دنیا رخ دهد به سرعت می توان این اخبار را به صورت آنلاین در سطح وب منتشر کرد. از دیگر مزایای وب سایت های خبری می توان به گستره وسیع کاربران در سراسر جهان اشاره نمود. به این ترتیب اخبار منتشر شده در وب سایت از لحاظ زمانی و مکانی هیچ گونه محدودیتی را به همراه نخواهد داشت.

قیمت طراحی سایت خبری

جهت انجام طراحی سایت خبری روش های بسیار زیادی با قیمت های متفاوتی وجود دارد. اگر یک وبسایت خبری به وسیله زبان های برنامه نویسی طراحی گردد، مدیران این وبسایت ها بایستی هزینه های سرسام آوری را متقبل شوند. طراحی با زبان های برنامه نویسی بسیار دشوار می باشد و نیازمند کدنویسی تیم های برنامه نویس به صورت طولانی مدت است. با پیشرفت تکنولوژی در زمینه طراحی سایت روشی ساده و بسیار ارزان قیمت به نام سیستم های مدیریت محتوا به وجود آمده است که توسط آنها سایتهای خبری به صورت کاملا حرفه ای طراحی میگردد. وردپرس مهمترین سیستم مدیریت محتواست که امکانات به شدت جذابی را در اختیار طراح قرار میدهد. تیم طراحی توتو وب با در نظر گرفتن شرایط موجود وبسایت های خبری را توسط وردپرس طراحی و منتشر می سازد. این سیستم مدیریت محتوا قالبهای خبری فراوانی دارد که توسط برنامه نویسان php ایجاد شده اند. با نصب پوسته های حرفه ای وردپرس میتوان از قالب وبسایت هایی در حد بهترین رسانه های دنیا برخوردار شد.

گرافیک زیبا و کاربر پسند در وب سایت های خبری

یکی از مهمترین فاکتورهای طراحی سایت خبری، گرافیک زیبا و کاربر پسند این گونه رسانه های آنلاین می باشد. یک کاربر پس از ورود به سایتهای خبری اگر با یک صفحه ضعیف از نظر گرافیکی روبرو شود، تمایلی برای پیمایش در سایت نشان نخواهد داد و بی درنگ خارج می شود. در طراحی گرافیکی یک وبسایت خبری بایستی به گونه ای عمل کنیم که کاربر به هیچ عنوان دچار سردرگمی نشود و به راحتی بتواند مطالب یا صفحات مورد نظر خود را پیدا کند. رنگ ها نیز در وبسایت های خبری بایستی به گونه ای طراحی شده باشند که حس آرامش را به کاربر القاء نمایند. یک وب سایت خبری اگر شلوغ و شلخته باشد در جذب کاربران شکست خواهد خورد. توتو وب در مجموعه خود از متخصصان گرافیکی خلاق، جهت طراحی بخش گرافیکی وبسایت های خبری استفاده می نماید. این متخصصان یک چیدمان بسیار زیبا و حرفه ای را برای استفاده کاربران طراحی می کنند.

لزوم وجود پنل مدیریت در سایتهای خبری

در طراحی سایت خبری بایستی برخی امکانات اساسی را برای مدیران این گونه رسانه ها ایجاد نمود. وب سایت های خبری به شدت پویا هستند و مدیران آنها بایستی به صورت شبانه روزی مطالب را آپدیت نمایند. در واقع اگر یک رسانه خبری آنلاین بتواند سریعتر از سایرین اخبار را انتشار دهد به عنوان یک منبع معتبر شناخته می شود و کاربران بسیار زیادی را جذب خود می نماید. در نتیجه هر وب سایت بایستی از یک پنل مدیریتی جهت درج، ویرایش و حذف مطالب سایت برخوردار باشد. به این ترتیب مدیران قادر خواهند بود تمامی اعمال مورد نیاز رسانه خود را به سادگی انجام دهند و اخبار گوناگون را در قالب متن، عکس، ویدیو و غیره انتشار دهند. این گونه پنل ها از قابلیت استفاده توسط چندین مدیر یا کاربر با سطوح دسترسی متفاوت برخوردار هستند. توتو وب در فرایند طراحی وب سایت های خبری، پنل های مدیریتی ساده و جذابی را برای استفاده مدیران سایت ایجاد می نماید.

کسب درآمد از طریق تبلیغات در سایتهای خبری

شاید برای بسیاری از کاربران این سوال که با طراحی سایت خبری چگونه میتوان درآمد کسب نمود، بدون پاسخ مانده باشد. به دلیل آپدیت روزانه اخبار در این سایتها، معمولا تعداد زیادی از کاربران به صورت مداوم از رسانه های خبری بازدید میکنند. اگر یک وبسایت خبری به عنوان یک منبع و مرجع معتبر در بین کاربران شناخته شود، ترافیک ورودی بالایی را شاهد خواهد بود. به صورت طبیعی رسانه هایی که دارای ترافیک بالایی هستند میتوانند از طریق تبلیغات درآمد قابل توجهی را کسب نمایند. سایر وبسایت ها برای اینکه بازدید کنندگان بیشتری را جذب کنند تمایل زیادی به تبلیغ در وبسایت های پر بازدید دارند. از نظر گوگل لینک از وبسایت های معتبر خبری به سایت های دیگر، اعتبار این وبسایت های کم نام و نشان را افزایش می دهد. توتو وب در زمان طراحی سایتهای خبری بخشهایی را برای نمایش تبلیغات در نظر می گیرد که مدیران وبسایت به سادگی بتوانند با قرار دادن تبلیغات در این بخشها درآمد بالایی را کسب نمایند.

عملیات سئو در وب سایت های خبری

در بخش قبلی به تشریح کسب درآمد از طریق تبلیغات پرداختیم، اما بایستی این واقعیت را بپذیریم که یک سایت خبری بدون بازدیدکننده شکست خواهد خورد و کسی اقدام به درج تبلیغ در چنین وب سایتی نخواهد کرد. در نتیجه صاحبان وب سایت های خبری باید توجه داشته باشند که پس از طراحی سایت، نیازمند انجام عملیات خاصی به نام سئو برای افزایش تعداد بازدید کنندگان خواهند بود. سئو سایت عملیاتی کاملا تخصصی می باشد که در طول زمان بایستی به درستی صورت پذیرد. اگر در انجام عملیات سئو معیارهای مد نظر گوگل رعایت گردد، رتبه وب سایت افزایش می یابد. با انجام عملیات سئو به صورت مداوم، گوگل وب سایت مورد نظر را در میان نتایج برتر موتور جستجو قرار می دهد. در صورت قرار گرفتن یک سایت خبری در میان نتایج برتر گوگل، چنین سایتی می تواند به عنوان یکی از اهداف کاربران جهت دریافت اخبار تبدیل شود.

توتو وب دارای تیم سئو کاران بسیار حرفه ای می باشد که قادر هستند با انجام سئوی کلاه سفید، وب سایت های خبری را در میان رتبه های برتر گوگل قرار دهند. در عملیات سئو سایت اعمال مهمی از جمله نحوه صحیح نگارش متون، بهینه سازی تصاویر، کلمات کیدی، لینک سازی داخلی و خارجی، به روز رسانی قالب ها و پلاگین ها، آپدیت ها و غیره طبق معیارهای گوگل صورت می پذیرد.

همین حالا برای مشاوره رایگان طراحی سایت خبری با ما تماس بگیرید

028-32530579
0910-9588573

سرعت بالا در وب سایت های خبری

در طراحی سایت خبری بایستی به گونه ای عمل نمود که وب سایت مورد نظر سرعت بالایی داشته باشد. اگر مدت زمان لود شدن یک وب سایت خبری بیشتر از حد معمول طول بکشد، قطعا کاربر منتظر نخواهد ماند و به سراغ گزینه های بعدی خواهد رفت. در چنین حالتی گوگل امتیاز منفی برای سایت خبری در نظر می گیرد، زیرا ترک سریع سایت توسط کاربران از دیدگاه گوگل به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست. یک وب سایت جهت افزایش سرعت بایستی تا حد امکان حجم پایینی داشته باشد. اعمالی همچون بهینه سازی تصاویر می تواند کمک بسیار زیادی به چابکی وب سایت ها کند. در وب سایت های وردپرسی به هیچ عنوان نباید از قالب ها و افزونه ها به صورت افراطی استفاده نمود. تمامی عناصر نیز بایستی به صورت مداوم آپدیت شوند تا وب سایت با مشکل مواجه نگردد. پس از طراحی وب سایت نیز باید از یک میزبان پر سرعت استفاده نمود؛ همچنین جهت افزایش سرعت بهتر است از سرورهای داخل کشور استفاده گردد.

تیم طراحی توتو وب تمامی موارد ممکن را جهت افزایش سرعت وب سایت های خبری مورد استفاده قرار می دهد. این مجموعه از سرورهای قدرتمندی جهت میزبانی از وب سایت های خبری برخوردار است. سرورهای بهینه شده این شرکت مخصوص وب سایت های وردپرسی می باشد. این سرورها با توجه به اینکه در داخل کشور قرار دارند از سرعت بسیار بالایی برخوردار هستند. کاربران می توانند با قیمتی بسیار منصفانه از این سرورها به عنوان میزبان های وردپرسی استفاده نمایند.