طراحی سایت در تبریز با توتو وب

با کوچ کسب‌وکارهای اینترنتی به دنیای آنلاین بازار طراحی وبسایت با استقبال زیادی مواجه شده است. امروزه هر برندی در اقصی نقاط کشور به دنبال فروش کالا یا عرضه خدمات به صورت اینترنتی می‌باشد. در این شرایط اهمیت طراحی سایت در تبریز بسیار بیشتر است. مرکز استان آذربایجان شرقی به عنوان یکی از قطب‌های اقتصادی کشور نقش بزرگی در پوشش نیازهای جامعه داشته است. این شهر چه در صنایع بزرگ و چه در صنایع و کسب‌وکارهای کوچک‌تر به عنوان یک مرکز مهم و قابل اتکا در کشور محسوب می‌شود. چنانچه مالک تجارتی در این شهر هستید یا به فکر راه اندازی یک استارت آپ جدید در شهر اولین‌ها می‌باشید، ساخت سایت می‌تواند به منزله پلی برای پیشرفت سریع برندتان باشد.

در ادامه به اهمیت طراحی وبسایت در تبریز و نقش آن در رونق کسب‌وکارها خواهیم پرداخت. همچنین مزایای ایجاد سایت و نحوه رشد و بقای آن را به طور کامل مورد ارزیابی قرار می‌دهیم. اگر به موفقیت برند خود اهمیت می‌دهید، اگر می‌خواهید از رقبا پیشی بگیرید و حتی اگر رویای فروش چندبرابری در سر دارید، این مقاله را حتما مطالعه کنید.

طراحی سایت در تبریز با توتو وب
ضرورت طراحی سایت در تبریز

ضرورت طراحی سایت در تبریز

تبریز به عنوان یکی از کلانشهر‌های ایران نقش بزرگی در اقتصاد کشور بازی می‌کند. این بخش از کشور با برخورداری از صنایع کوچک و بزرگ و پتانسیل بالای تجاری باعث شده طراحی سایت در تبریز یک ایده کاربردی و ثمربخش به نظر برسد. این شهر در بسیاری از صنایع از جمله صنایع تولیدی سبک و سنگین، صنایع غذایی، صنایع دستی و … بسیار عالی عمل کرده است، به گونه‌ای که ظرفیت‌های زیادی برای اشتغال زایی، علی الخصوص برای جوانان، فراهم می‌باشد.

قطب اصلی صنایع سنگین در شمال شرقی کشور در این شهر قرار دارد. وجود کارخانه‌های متعدد سیمان سازی، نساجی، ماشین سازی، خودرو، پتروشیمی و داروسازی خود گواه این مسئله می‌باشد. در کنار این موارد صنایعی نظیر صنایع شیمیایی، لوازم خانگی، ماشین آلات، مواد غذایی و آشامیدنی، دخانیات، پوشاک و چرم در این شهر به خوبی جا افتاده است.

به عنوان نمونه این شهر در صنعت غذایی نه تنها در داخل کشور، بلکه در خاورمیانه جزو پیشگامان برتر محسوب می‌شود. جالب است بدانید بیش از 50 درصد از شیرینی‌جات و شکلات کشور در این قطب صنعتی تولید می‌شود. این ناحیه از ایران در ساخت قالی و کفش نیز زبانزد است. از سوی دیگر صنعت چرم این منطقه یکی از برترین چرم‌های داخل ایران را روانه بازار می‌نماید. در کنار تمام صنایع شاید وجود کارخانه‌ای نظیر تراکتورسازی در این ناحیه از کشور خود گواه رشد و ارتقای آن باشد. به جرات می‌توان گفت این شهر یکی از قطب‌های اصلی تجاری، و در بسیاری از موارد قطب اول تجاری به شمار می‌رود.

 تمام آمارها و موارد حاکی از موفقیت تضمین شده طراحی وبسایت در تبریز می‌باشد. بدیهی است شهر آذری نشین شمالغربی کشور از پتانسیل بزرگی برخوردار است. پتانسیلی که با پیوند آن با دنیای دیجیتال می‌تواند سودآوری فراوانی برای برندهای تجاری ایجاد کند.

همین حالا برای مشاوره رایگان طراحی سایت در تبریز با ما تماس بگیرید

028-32530579
0910-9588573

مراحل مختلف طراحی وب سایت

همانطور که گفته شد طراحی سایت در تبریز یک ایده جذاب برای برندهای کوچک و بزرگ است تا بتوانند با تکیه بر ظرفیت‌های گسترده این شهر به توسعه خود سرعت ببخشند. با این حال لازمه ایجاد سایت برخورداری از ابزارهای کافی می‌باشد. برای ساخت و راه اندازی تجارت اینترنتی مراحلی متفاوتی باید طی شود. به طور کلی این مراحل در 3 بخش جداگانه دسته بندی می‌شوند:

  • انتخاب دامنه: اگر تجارتی در شهر تبریز دارید یا به دنبال ایجاد یک تجارت جدید هستید، نام برندتان تاثیر بسزایی در موفقیت یا عدم موفقیت خواهد داشت. انتخاب یک نام مرتبط با حوزه کاری می‌تواند ارتباط عمیق‌تری با مشتری ایجاد کند. در حالی که انتخاب یک نام غیرمفهوم یا سخت ارتباط شما با مشتری را دورتر از آن چیزی که باید می‌کند. نام دامنه همان نام برند شما است که در بالای سایت به نمایش گذاشته می‌شود. پس در انتخاب آن دقت لازم را انجام دهید.
  • انتخاب هاست: هاست فضایی است که اطلاعات سایت شما روی آن نگهداری می‌شود. انتخاب هاست مسئله بسیار مهمی در پروسه طراحی سایت محسوب می‌شود، چرا که انتخاب گزینه‌های اشتباه می‌تواند بلای جان کسب‌وکارهای اینترنتی شود. ما در تو تو وب از هاست‌های وردپرسی برای مشتریان استفاده می‌کنیم. یک فضای میزبانی اختصاصی برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس تا تجارت شما بهترین عملکرد را داشته باشد.
  • شروع طراحی: روش‌های متفاوتی برای طراحی سایت وجود دارد. از کدنویسی گرفته تا طراحی با CMS. بر خلاف اعتقاد بسیاری از افراد متعصب هر روش ویژگی‌های مثبت و منفی خود را دارد. انتخاب روش طراحی بسته به نیاز و بودجه شما تعیین می‌شود. با این وجود ما از وردپرس برای طراحی سایت مقرون به صرفه و باکیفیت استفاده کنیم. سایتی که بتواند ضمن مدیریت آسان نیازهای شما و مشتریان را پوشش دهد.
مراحل مختلف طراحی وب سایت
مزایای راه اندازی کسب و کار اینترنتی

مزایای راه اندازی کسب و کار اینترنتی

اگرچه طراحی سایت در تبریز هیجان انگیز است (این موضوع با توجه به پتانسیل بالای این شهر قابل اثبات می‌باشد) اما راه اندازی کسب‌وکار اینترنتی در هر نقطه از کشور نیز می‌تواند بسیار جالب و البته سودآور باشد. مزیت‌های طراحی وبسایت در شهرهای کوچک و بزرگ قابل لمس است، اما این موضوع در شهری مانند تبریز بیش از سایر نقاط کشور ملموس خواهد بود. با طراحی سایت در این شهر بزرگ و دوست داشتنی می‌توانید از مزایای تجارت اینترنتی لذت ببرید:

  • راه اندازی کسب‌وکار بدون نیاز به مکان فیزیکی: شاید کمتر کسی به این موضوع فکر کرده باشد. با افزایش قیمت اجاره بها یا خرید ملک تجاری، هزینه راه اندازی شرکت، فروشگاه یا هر مرکز تجاری دیگری بسیار سنگین بوده و می‌تواند افراد را از راه اندازی یک تجارت جدید محروم کند. در این فضا طراحی وب جایگزین مناسبی برای یک کسب‌وکار فیزیکی می‌باشد. چرا که با این کار هزینه‌های اجاره یا خرید یک مکان فیزیکی در تبریز را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.
  • فروش محصول یا خدمت به سراسر کشور به صورت 24 ساعته: از جمله مزایای ایجاد سایت می‌توان به فروش 24 ساعته به سراسر کشور اشاره کرد. تجارت فیزیکی به زمان کاری شما و البته حضور مشتری محدود است. نکته جالب درباره یک سایت اینترنتی ارائه خدمات به سراسر کشور، در طول شبانه روز است، حتی زمانی که شما در خواب هستید.
  • ارتباط کارآمد با مشتری و ترغیب او به خرید: طراحی سایت به صاحب تجارت اجازه می‌دهد ارتباط موثرتری با مشتری داشته باشد و به این ترتیب فروش خود را باکیفیت و اطمینان بالاتری عرضه کند.

 

 

ایجاد سایت یک فرصت ایده آل برای تمام کسب‌وکارها

اهمیت طراحی سایت در تبریز بسیار واضح است، اما سوال بسیاری از مشتریان این است که چه کسب‌وکارهایی نیاز به طراحی سایت دارند؟ لازم به ذکر است امروزه هر برندی با هر نوع فعالیتی توانسته حضور موفقی در دنیای اینترنتی داشته باشد. به عبارتی ساده‌تر موفقیت در بستر وب به نوع تجارت شما وابسته نیست. چه یک فروشگاه دیجیتال کوچک در دل شهر داشته باشید، چه یک کارخانه تولیدی بزرگ در اطراف شهر، ساخت سایت برای شما از نان شب واجب تر است. البته تمام این‌ها در صورتی است که بخواهید درآمد خود را افزایش دهید. اگر از فروش خود راضی هستید و نمی‌خواهید سود بیشتری عاید برندتان شود، طراحی وب ایده جالبی برای شما نخواهد بود. چرا که طراحی سایت تنها برای افرادی توصیه می‌شود که تشنه درآمد بیشتر هستند.

تکرار می‌کنیم موفقیت برای کسب‌وکارها محدود به حوزه کاری شما نیست، چرا که هر تجارتی می‌تواند از ظرفیت وب و دنیای آنلاین برای پیشبرد اهداف کاری استفاده کند. بنابراین همین امروز برای راه اندازی تجارت اینترنتی اقدام کنید.

سئو و پشتیبانی سایت، رمز بقای تجارت اینترنتی

اگرچه طراحی وبسایت در تبریز زمینه ساز حضور در دنیای اینترنت محسوب می‌شود، اما این تنها وظیفه شما برای آغاز تجارت آنلاین نخواهد بود. برای این که به فروش نسبتا خوبی دست پیدا کنید، بهتر است به بازاریابی‌های آنلاین نظیر سئو نیز چنگ بزنید. استفاده از روش‌هایی نظیر سئو (بهینه سازی سایت) منجر به رشد سایت شما در نتایج جستجوی کاربران خواهد شد. چنین دستاوردی در نهایت منجر به فروش بیشتر و افزایش درآمد کسب‌وکارها می‌گردد. در کنار سئو بهتر است پروسه نگهداری و حفاظت از سایت خود را به یک تیم پشتیبانی واگذار نمایید. تیم پشتیبانی سایت شما را از خطرات احتمالی دور می‌کند، مشکلات جدید را شناسایی و رفع می‌کند و به بهبود عملکرد آن کمک می‌کند. بنابراین در کنار طراحی وب و سئو، پشتیبانی نقش مهمی در رشد و توسعه ایفا خواهد کرد.

پشتیبانی وب سایت
بهترین شرکت طراحی سایت در تبریز

بهترین شرکت طراحی سایت در تبریز

طراحی سایت در تبریز فرصت ایده آلی است تا کسب‌وکار خود را چند برابر ارتقا دهید. این یک فرصت است، به شرطی که به خوبی از آن استفاده کنید. همانطور که می‎‌دانید بسیاری از کسب‌وکارها نه تنها با حضور در وب موفق نبوده‌اند، بلکه شاید زمان یا بودجه خود را هدر داده باشند. دلیل این امر عدم استفاده از شرکتی با خدمات مناسب است. بنابراین آن دسته از افرادی که به برندشان اهمیت می‌دهند، باید به دنبال یک شرکت طراحی سایت باکیفیت و باتجربه بروند. تو تو وب دقیقا همان شرکتی است که می‌تواند شما را به اهداف تجاری مدنظرتان برساند. برای سفارش خدمات طراحی سایت در شهر تبریز می‌توانید با خیالی راحت به ما اعتماد کنید.

قیمت طراحی سایت در تبریز

زمانی که از طراحی وبسایت در تبریز صحبت می‎‌کنیم، شاید بد نباشد قیمت آن را نیز بررسی کنیم. بدیهی است قیمت طراحی وب برای اهالی شهر تبریز بسیار متفاوت باشد. این موضوع به فاکتورهای مختلفی وابسته است. حوزه کاری شما و نوع طراحی سایت مهمترین پارامترهای قیمت گذاری طراحی وب می‌باشند. در این باره می‌توان گفت طراحی سایت فروشگاهی با طراحی سایت شرکتی قیمت متفاوتی دارد. با این حال طراحی سایت فروشگاهی با کدنویسی و طراحی سایت فروشگاه آنلاین با وردپرس نیز با یک قیمت یکسان انجام نخواهد شد. در تو تو وب ما با طراحی به کمک وردپرس ضمن کاهش هزینه نهایی به بهبود مدیریت و کیفیت سایت شما کمک نموده‌ایم. جالب است بدانید امروزه بیش از 30 درصد از وبسایت‌های دنیا با این CMS طراحی می‌شوند.

طراحی سایت