طراحی سایت املاک با توتو وب

 طراحی سایت املاک یکی از درخواست های مکرر کسانی است که در این صنف فعالیت دارند. از آنجایی که هر املاک تعداد کثیری از فایل در متراژ مختلف را در اختیار دارد. به همین دلیل توضیح هر یک از آن ها برای مشتری می تواند زمان بر باشد. بنابراین خلع یک محیط مجازی به صورت طبقه بندی و دسته بندی شده می تواند به املاک بسیار کمک کند. فضای مجازی و وجود تکنولوژی در دنیا باعث شده که این امر تحقق یافته و ارجاع افراد به فایل ها در یک محیط باعث جلوگیری از هدر رفتن وقت شده است. به عنوان مثال شما اینستاگرام را در نظر بگیرید که با ارسال لینک، پست و استوری می‌توانید مشاهده ی فایل را برای مشتری تسریع کنید. این موضوع علاوه بر رضایت مشتری باعث می شود که شما وقت و انرژی بیشتری برای سایر مشتری ها نیز داشته باشید.در این صفحه سعی داریم شما را به سمتی هدایت کنیم که شما را خیلی زود به سمت مشاوره ی نوین هدایت کنیم. البته چندی است که از این روش برای بازاریابی و همچنین یکپارچگی فایل های املاک استفاده می شود. یکی از روش هایی که باعث می شود پیشرفت قابل توجه ای در فروش و اجاره ی ملک داشته باشید. طراحی سایت املاک است. شاید تعداد زیادی از سایت های فعال و قوی در این زمینه وجود داشته باشد. اما معمولا اکثر آن ها فایل های متنوع از املاک های مختلفی به نمایش می گذارند. این موضوع باعث می شود که شما علاوه بر هزینه برای تبلیغ شانس کمتری برای به دست آوردن مشتری داشته باشید. در ادامه توضیح بیشتری در رابطه با طراحی سایت املاک ارائه خواهیم داد.

طراحی سایت املاک
نمایش تمام فایل ها با طراحی سایت املاک

نمایش تمام فایل ها با طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک باعث می شود که فایل های شما منسجم باشد. در واقع شما با دسته بندی ها و فیلترهای منحصر به فرد دست مشتری را برای جستجو باز خواهید گذاشت. فرض کنید که شما بالای 50 فایل در متراژ های نزدیک به هم داشته باشید. آیا امکان پذیر است که دانه به دانه ی آن ها را با جزییات تمام به مشتری توضیح دهید؟

آیا امکان پذیر است که بدون توضیح کامل نظر مشتری را به سمت خود جلب کنید؟. هر چند اگر موفق به انجام این کار شوید قاعدتا هم شما و هم مشتری از توضیحات بیش از حد خسته خواهد شد. از طرفی توضیحات هر ملک برای مشتری های مختلف برای شما بسیار خسته کننده خواهد بود. شاید مشتری شما برای اولین بار مطلبی را می شنود. اما ممکن است شما بارها و بارها آن ها را تکرار کنید. این موضوع منجر به خستگی و صرف وقت بیشتر شما خواهد شد. بنابراین راهکار عالی برای رفع این معضل و جلوگیری از خستگی و روزمرگی تکراری طراحی سایت املاک است.

همین حالا برای مشاوره رایگان طراحی سایت املاک با ما تماس بگیرید

028-32530579
0910-9588573

فیلتر فایل ها با طراحی سایت املاک

با طراحی سایت املاک می توانید تمام فایل های خود را بر اساس نیاز مشتری دسته بندی کنید. اول از همه آپارتمان ها و ویلا ها را از هم تفکیک کرده و در دسته بندی جدا قرار دهید. آنگاه هر یک از دسته بندی ها شامل زیر دسته بندی های خاص خود خواهد شد. به عنوان مثال در طراحی سایت املاک مهم ترین اصل فیلتر ملک است که بر اساس متراژ در نظر گرفته می شود. البته تعداد زیادی از افراد به قیمت محصول اهمیت بیشتری می دهند. چرا که اول از همه نیم نگاهی به بودجه ی خود برای خرید یا اجاره دارند.

 اما اگر از قیمت فاکتور بگیریم موارد دیگری نیز وجود دارند. مواردی از قبیل متراژ یا محله که باعث می شود مشتریان با اعمال فیلتر نتایج مطابق با شرایط خود را مشاهده کنند. بنابراین تسریع جستجو برای مشتری از اهمیت بالایی برخوردار است. این موضوع در روش سنتی به هیچ عنوان دیده نمی شود. خصوصا اگر قرار باشد تصاویر تعداد از ملک ها را به مشتری نشان دهید. این موضوع علاوه بر گرفتن وقت می تواند مشتری را خسته کرده و از معامله منصرف کند. بنابراین بهترین راهکار می تواند طراحی سایت املاک باشد.

فیلتر فایل ها با طراحی سایت املاک
جستجوی سریع و رسیدن به هدف

جستجوی سریع و رسیدن به هدف

طراحی سایت املاک باعث می شود که مشتریان خیلی زود به آنچه که می خواهند دست پیدا کنند. سرعت انجام این کار باید آنقدر بالا باشد که مشتریان و کاربران در اینترنت بدون کوچک ترین خطایی به فایل ها دست پیدا کنند. ملک هایی که به صورت دسته بندی و طبقه بندی شده در سایت منتشر می شوند روند انتخاب چند فایل خاص را برای کاربر تسریع می کند. این موضوع چند حسن دارد. اول اینکه هر مشتری سلیقه ی منحصر به فرد خود را داراست. بنابراین نیاز نیست که در بین تمام فایل های شما گشت و گذار کند.

دوم اینکه با اعمال فیلتر و مشاهده ی فایل های مورد علاقه احتمال برقراری تماس با شما بسیار خواهد بود. خصوصا اگر ملک شما قیمت مناسبی هم داشته باشد. با انجام این کار می توانید مشتری را به صورت حضوری به دفتر یا شرکت خود هدایت کنید. آنگاه با هدایت به چند ملک مورد علاقه ی فرد، نظر آن را جلب نمایید. بنابراین مهم ترین بخش در طراحی سایت املاک به دسته بندی، فیلتر و همچنین جستجوی سریع فایل ها بر می گردد. مطمئنا طراح سایت حرفه ای می تواند تاثیر فوق العاده بر روی جذب مشتری بگذارد.

مزایای سایت املاک

طراحی سایت املاک مزیت های ویژه ای دارد که در متن های بالا به آن ها اشاره کردیم. اعمال فیلتر و جلوگیری از توضیحات اضافه و صحبت های تکراری می تواند یکی از مزیت های طراحی سایت املاک باشد. زمانی که شما در خصوص فایل های متعدد صحبت می کنید. یعنی نیاز است که همه ی آن ها را سازماندهی کنید. قاعدتا هر یک از آن ها توضیحات مستقل و منحصر به فردی نیز دارد. بنابراین رسیدگی به ریز جزییات و تشریح آن ها می تواند بسیار وقت گیر باشد. اما اگر این توضیحات در یک محیطی مانند سایت قرار بگیرد. مطمئنا بدون اینکه وقت زیادی صرف کنید این اطلاعات آماده در اختیار مشتری است. از دیگر مزیت های سایت املاک این است که مشتری می تواند در طول شبانه روز به اطلاعات شما دسترسی داشته باشد. به عنوان مثال ممکن است کاربر بعد از نیمه شب به دنبال ملک بگردد. آیا شما در آن لحظه در دسترس هستید؟ مطلقا خیر.

بنابراین مشتریان و کاربران می توانند در زمان استراحت شما هم به فایل های مربوطه دسترسی داشته باشند. شماره تماس و وقت شما را بعد از بررسی در زمان نامناسب ذخیره کرده و در وقت معین شده با شما ارتباط می گیرند. این تنها چند مزیت بسیار ساده در اختیار داشتن یک سایت مستقل است.

مزایای سایت املاک
هزینه طراحی سایت املاک

هزینه طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک یک هزینه ی تعریف شده ندارد. اینطور نیست که ما به عنوان یک پکیج به شما یک محصول را معرفی کنیم. چرا که همه چیز به خود شما و انتظارات شما از وب سایت بر می گردد. مجری پروژه همواره در تلاش است تا نیازهای شما را در قالب کدنویسی و وب سایت به شما ارائه دهد. قاعدتا هرچقدر توقع و خواسته های شما از وب سایت بیشتر باشد. به همان مقدار برای شما هزینه بردار خواهد بود. با یک مثال ساده این مسئله را برای شما روشن تر می کنیم. فرض کنید شما به بنز و پراید ماشین می گویید. آیا امکانات بنز با پراید یکی است؟

قاعدتا انتظاراتی که از بنز دارید خیلی بیشتر است. از آن سو بنز امکانات رفاهی فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین اگر در هنگام خرید پول بیشتری برای آن بپردازید چیزی را از دست نمی دهید. این موضوع دقیقا در طراحی سایت املاک هم صادق است. شاید در بازار این کار قیمت های متنوعی می شنوید. اما انتظارات شما از سایت چیست؟ بنابراین خلاقیت و ساخت یک سایت ایده آل و تمام عیار می تواند قیمت متفاوتی نسبت به یک سایت معمولی داشته باشد.

محاسبه قیمت طراحی سایت

در طراحی سایت املاک همه چیز به خواسته و انتظارات شما از یک سایت بر می گردد. پیچیدگی مسئله و همچنین ابزارهای مورد نیاز می تواند تعیین کننده ی قیمت سایت املاک باشد. هرچقدر ابزارهای مورد نیاز و خواسته ی شما بیشتر باشد. محاسبه ی هزینه ی سایت بر اساس آن تعیین می گردد. فرقی نمی کند که این طراحی مربوط به املاک یا زمینه ی کاری دیگری باشد. توانایی مجری در اجرای طرح خواسته شده بسیار مهم است. میزان حرفه ای بودن و خواسته ی شما با هم تلفیق می شود. در نهایت یک قیمت کل بر روی محصول یا پکیج نهایی در نظر گرفته می شود.

سایت های قدرتمندی برای ارائه و نمونه کار وجود دارند که با مشاهده ی آن ها مطمئنا نظر شما جلب خواهد شد. البته هدف شما از طراحی نیز بسیار مهم است. گاهی اوقات برنامه ریزی و آینده نگری شما است که بر روی قیمت بسیار تاثیر گذار است. یکی از آن ها تعیین رقیب شما است. به عنوان مثال در فروشندگی ممکن است سایت های قدرتمند زیادی وجود داشته باشند. اگر قرار باشد جایگاه آن ها را در اختیار بگیرید یا کنار رقبای بزرگ تر خود قرار بگیرید. مطمئنا محکوم به هزینه های بیشتر خواهید بود.

محاسبه قیمت طراحی سایت
قدم اول برای راه اندازی سایت املاک

قدم اول برای راه اندازی سایت املاک

به طور کلی نه تنها برای طراحی سایت املاک بلکه برای هر سایت دیگری باید اول از همه هدف خود را مشخص کنید. هزینه های اولیه و همچنین نگاه دور شما به چه سمتی است. آیا قرار است فعالیت شما مختص به یک محله ی خاص باشد؟ یا قرار است کل شهر را در بر بگیرید؟

آیا فعالیت شما به مشارکت می انجامد؟ یا فقط استقلال کاری در دستور کار شماست؟ این موضوعی است که باید به آن رسیدگی شود. اولین قدم این است که همه چیز را برای آینده مشخص کنید. بدین ترتیب باید تمام برنامه ها را به درستی چیده و مطابق با آن ها پله پله به سمت جلو حرکت کنید. البته پله های بعدی مرتبط با سئو است. که سئو به خودی خود نیازمند مشاوران جداگانست. اما سئو از طراحی جدا نیست. اگر طراحی سایت مطابق با استاندارد های سئو نباشد. قاعدتا در بخش های بعدی موفق نخواهید بود. بنابراین اول از همه باید ستون های این بنا را به درستی بنا کنید. آیا شما در هنگام ساخت یک ساختمان چند طبقه می توانید از مصالح سست استفاده کنید؟ قاعدتا بعد از مدتی همه چیز فرو می ریزد. این موضوع در سایت هم صادق است.

طراحی سایت املاک به چه صورت است؟

طراحی سایت املاک روش های مختلفی دارند. هر طراح می تواند با توجه به تسلط بر یک زبان خاص اقدام به طراحی سایت کند. هرچند امروزه سیستم مدیریت محتوا کار را برای طراحان بسیار آسان تر کرده و هزینه را برای مشتری کم تر کرده است. در نگاه اول شاید سیستم مدیریت محتوا یک کار آسان تلقی شود. اما زمانی که صحبت از طراحی سایت می شود یعنی باید دقت در تمام زمینه ها بالا باشد. یک طراح UX خیلی خوب با این موضوع آشنا است که خواسته ی مشتری را چطور در سایت پیاده سازی کند.

اما اگر قرار باشد همه چیز از صفر نوشته شود. موضوع کاملا متفاوت می شود. علاوه بر هزینه ی بیشتر زمان بیشتری را برای آماده سازی سایت باید در انتظار باشید. البته بهترین گزینه این است که خواسته های شما در قالب یک کد نویسی بسیار قوی پیگیری شود. اما اگر هزینه برای شما بسیار مهم است سایر روش ها می تواند به شما بسیار کمک کند. علاوه بر این استفاده از سیستم مدیریت محتوا دلیل نمی شود که شما از سایر رقبا عقب بمانید. بلکه برخی از این CMS ها جز گزینه های محبوب گوگل برای سئو است.

طراحی سایت املاک به چه صورت است؟

 طراحی سایت املاک باعث می شود که شما انسجام  را به طور کامل احساس کنید. در دراز مدت و با هزینه ی معقول در سطح گوگل دیده شوید. همچنین اعتبار کسب کرده و مشتری های پی در پی را برای املاک خود به ارمغان بیاورید. تنها راه برای اینکه با این مسئله ارتباط برقرار کنید این است که سایت را مانند یک دفتر یا آژانس جداگانه در نظر بگیرید. همانقدر که برای دفتر حضوری خود وقت گذاشته و تبلیغات انجام می دهید. در فضای مجازی هم باید به همان صورت عمل کنید. البته انجام این کار باید به وسیله ی متخصصان صورت گیرد.