طراحی سایت آرایشی و بهداشتی با توتو وب

در این مقاله کاربردی به بررسی روند طراحی سایت آرایشی و بهداشتی می پردازیم. صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی یکی از سود آورترین رسته های شغلی در سراسر جهان می باشد. این صنعت جذاب در کشور ما نیز سرانه بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است. با فراگیر شدن اینترنت بر فضای جامعه، صاحبان کسب و کارهای لوازم آرایشی و بهداشتی بایستی در این فضا نیز مشاغل خود را توسعه دهند. در حال حاضر افراد مختلف در راستای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی، در اولین قدم با استفاده از گوشی هوشمند خود کالای مورد نظر را مورد بررسی قرار می دهند. یکی از بهترین روش های گسترش کسب و کارها در دنیای اینترنت، راه اندازی یک وب سایت می باشد. در ادامه این محتوا به تشریح جنبه های مختلف طراحی وب سایت های لوازم آرایشی و بهداشتی خواهیم پرداخت.

طراحی سایت آرایشی و بهداشتی با توتو وب
طراحی سایت آرایشی و بهداشتی با استفاده از وردپرس

طراحی سایت آرایشی و بهداشتی با استفاده از وردپرس

انجام طراحی وب سایت آرایشی و بهداشتی با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس به ساده ترین نحو امکان پذیر شده است. وردپرس دارای مزایای بسیار زیادی می باشد و در حال حاضر بیشترین وب سایت ها در سطح دنیا با این CMS جذاب طراحی می شوند. وردپرس از قالب های آماده متنوعی برای طراحی وب سایت های آرایشی و بهداشتی برخوردار است. این قالب ها با الگو برداری از برترین وب سایت های آرایشی و بهداشتی توسط تیم های برنامه نویسی حرفه ای پی اچ پی طراحی شده اند. امکانات و قابلیت هایی که وردپرس در اختیار صاحبان مشاغل آرایشی و بهداشتی قرار می دهد، فراتر از حد تصور است. توتو وب به عنوان شرکتی فعال در حوزه طراحی سایت از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای راه اندازی وب سایت های آرایشی و بهداشتی استفاده می نماید.

یکی دیگر از مزایای عمده طراحی وب سایت خبری امکان انتشار اخبار در تمامی ساعات شبانه روز می باشد. در روش های سنتی فرضا اگر یک روزنامه به صورت روتین در صبح منتشر گردد، حال اگر خبر مهمی رخ دهد به ناچار بایستی تا صبح فردا برای انتشار آن منتظر ماند. اما در وب سایت های خبری اگر اتفاق خاصی در کشور یا دنیا رخ دهد به سرعت می توان این اخبار را به صورت آنلاین در سطح وب منتشر کرد. از دیگر مزایای وب سایت های خبری می توان به گستره وسیع کاربران در سراسر جهان اشاره نمود. به این ترتیب اخبار منتشر شده در وب سایت از لحاظ زمانی و مکانی هیچ گونه محدودیتی را به همراه نخواهد داشت.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

طراحی سایت آرایشی و بهداشتی با اهداف گوناگونی صورت می پذیرد. بسیاری از صاحبان این گونه مشاغل با هدف معرفی کسب و کار خود به نقاط مختلف کشور، اقدام به طراحی سایت می کنند. از سوی دیگر بسیاری از افراد نیز به قصد فروش محصولات آرایشی و بهداشتی خود اقدام به راه اندازی فروشگاه های آنلاین می نمایند. سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای این افراد، افزونه ای پر کاربرد به نام ووکامرس در نظر گرفته است. با نصب ووکامرس وب سایت وردپرسی تبدیل به یک فروشگاه اینترنتی بی نظیر خواهد شد. با وجود این گونه فروشگاه های آنلاین هیچ گونه کمبودی احساس نخواهد شد و در سریعترین زمان ممکن، قابلیت فروش محصولات به صورت آنلاین فراهم خواهد شد. افزونه های دیگری همچون پرداخت آنلاین نیز بایستی برای ایجاد فروشگاه های اینترنتی در نظر گرفته شود.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

طراحی سایت آرایشی و بهداشتی به صورت ریسپانسیو یا واکنش گرا

در طراحی سایت آرایشی و بهداشتی، ریسپانسیو بودن وب سایت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با توجه به فراگیری دنیای وب، کاربران با دستگاه های متفاوتی از نظر اندازه و ابعاد وارد وب سایت های آرایشی و بهداشتی می شوند. این موضوع که وب سایت مورد نظر بر روی تمامی دستگاه ها به صورت یکسان و استاندارد نمایش داده شود، اهمیت بالایی دارد. تیم های طراحی سایت از جمله توتو وب ملزم به طراحی وب سایت های آرایشی و بهداشتی به صورت ریسپانسیو یا واکنش گرا هستند. بایستی بدانیم که این گونه شرکت های معتبر پس از طراحی سایت آرایشی و بهداشتی، به صورت عملی اقدام به تست وب سایت مربوطه در دستگاه های مختلف می کنند. به این ترتیب یکی از مشکلات تکنیکی در طراحی سایت برطرف خواهد شد.

طراحی سایت آرایشی و بهداشتی با گرافیکی جذاب

یکی از بخش هایی که بایستی در طراحی سایت آرایشی و بهداشتی به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد، ظاهر و گرافیک وب سایت می باشد. کاربرانی که دنبال کننده وب سایت های آرایشی و بهداشتی هستند اصولا به ظاهر زیبای وب سایت ها اهمیت زیادی می دهند. در صورتی که یک وب سایت آرایشی و بهداشتی از زیبایی خاصی برخوردار نباشد، نبایستی انتظار زیادی در راستای جذب کاربر داشته باشد. یک وب سایت از عناصر گوناگونی از جمله تصاویر، متون، آیکون ها و غیره برخوردار است. بخش گرافیکی وب سایت ها بایستی توسط متخصصان این حوزه به زیبایی طراحی گردد. شرکت توتو وب در این زمینه با استفاده از متخصصان گرافیک، وب سایت های آرایشی و بهداشتی را به صورت بسیار شیک و زیبا طراحی می نماید. اگر یک سایت آرایشی و بهداشتی از لحاظ ظاهری زیبا و چشم نواز باشد، کاربران را برای استفاده از امکانات وب سایت وسوسه می کند.

طراحی زیبای گرافیکی وب سایت های خدماتی
پنل کاربری CTR
نیاز وب سایت های آرایشی و بهداشتی به رابط کاربری آسان و ساده

طراحی سایت آرایشی و بهداشتی بایستی به گونه ای انجام شود که از رابط کاربری آسان و ساده برخوردار باشد. کاربران با هر سطح سوادی باید به راحتی بتوانند از امکانات وب سایت های آرایشی و بهداشتی استفاده نمایند. افراد مختلف بایستی تمام بخش های وب سایت را به سادگی پیدا کنند و به راحتی بتوانند در میان تمامی صفحات آن پیمایش کنند. کاربران این توانایی را دارند که در وب سایت های آرایشی و بهداشتی از طریق فرم ثبت نام عضو شوند. این ثبت نام باید به دور از هر گونه پیچیدگی باشد و به راحتی صورت پذیرد. مجموعه توتو وب رابط کاربری را در پروژه های طراحی وب سایت به گونه ای طراحی می کند که کاربران در استفاده از امکانات وب سایت حس سادگی را تجربه کنند.

طراحی بهینه وب سایت های آرایشی و بهداشتی به منظور افزایش سرعت

طراحی سایت آرایشی و بهداشتی باید به صورتی انجام شود که سرعت وب سایت با افت همراه نشود. کاربران صبر و تحمل پایینی دارند و اگر در بدو ورود به وب سایت با معطلی همراه شوند، بدون تردید عملیات ورود را کنسل کرده و از وب سایت های رقیب جهت انجام کار خود استفاده می کنند. به این ترتیب بایستی به گونه ای عمل نمود که وب سایت های آرایشی و بهداشتی تا حد امکان از حجمی سبک برخوردار باشند. روش های بسیار متنوعی برای پایین آوردن حجم وب سایت های آرایشی وجود دارد. اولین موردی که باید حتما مد نظر قرار گیرد، استفاده از قالب های حرفه ای غیر رایگان می باشد. این گونه قالب ها به دلیل اینکه به صورت بهینه کدنویسی شده اند از لحاظ حجمی بسیار سبک هستند. همچنین پلاگین ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و بایستی از انواع غیر رایگان و بهینه آنها استفاده نمود. از دیگر موارد تاثیرگذار می توان به بهینه سازی تصاویر، ویدیو و غیره اشاره کرد.

طراحی وب سایت های خدماتی با سرعت بارگذاری بالا

مشاوره رایگان طراحی سایت آرایشی و بهداشتی

028-32530579
0910-9588573

طراحی سایت در شهرکرد به صورت امن

لزوم برقراری امنیت در وب سایت های آرایشی و بهداشتی

در طراحی سایت آرایشی و بهداشتی به دلیل اینکه قابلیت پرداخت آنلاین فراهم می گردد، رعایت موارد امنیتی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. در فضای وب هکرهای بسیاری وجود دارند که مترصد ایجاد یک راه نفوذ برای ضربه زدن به وب سایت های مختلف هستند. کارشناسان امنیتی وظیفه مهم تامین ایمنی وب سایت را بر عهده دارند. در وردپرس با رعایت برخی روش ها ریسک های امنیتی به شدت کاهش پیدا می کند. از جمله این روش ها می توان به آپدیت کردن تمامی عناصر وردپرس در اسرع وقت اشاره نمود. آپدیت های جدید در وردپرس، مشکلات و ایرادهای نسخه قبلی از جمله موارد امنیتی را رفع کرده و در قالب نسخه جدید روانه بازار می شوند. همچنین برای اطمینان از ارتباط امن کاربر و وب سایت بایستی از گواهی SSL بهره برد. در چنین حالتی امکان سرقت اطلاعات توسط شخص سوم در میانه راه اتفاق نخواهد افتاد.

تیم طراحی توتو وب تمامی موارد ممکن را جهت افزایش سرعت وب سایت های خبری مورد استفاده قرار می دهد. این مجموعه از سرورهای قدرتمندی جهت میزبانی از وب سایت های خبری برخوردار است. سرورهای بهینه شده این شرکت مخصوص وب سایت های وردپرسی می باشد. این سرورها با توجه به اینکه در داخل کشور قرار دارند از سرعت بسیار بالایی برخوردار هستند. کاربران می توانند با قیمتی بسیار منصفانه از این سرورها به عنوان میزبان های وردپرسی استفاده نمایند.

ضرورت استفاده از شرکت های پشتیبان سایت

وب سایت های آرایشی و بهداشتی به شدت پویا هستند و بایستی به صورت تخصصی از طرف یک شرکت معتبر تحت پشتیبانی قرار گیرند. این شرکت های پشتیبان وظیفه دارند که در صورت عرضه آپدیت های جدید، به سرعت اقدام به عملیات به روز رسانی نمایند. همچنین شرکت های پشتیبان وظیفه دارند در طی فواصل زمانی مشخص اقدام به تهیه نسخه پشتیبان از وب سایت نماید. در صورت خرابی سایت، شرکت های پشتیبان این قابلیت را دارند که در مدت زمانی بسیار کوتاه از طریق نسخه پشتیبان، وب سایت را به حالت عادی خود باز گرداند. توتو وب در نقش یک شرکت پشتیبان، به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته آماده پاسخگویی به صاحبان وب سایت های آرایشی و بهداشتی می باشد.

پشتیبانی وب سایت

مزایای سئو سایت آرایشی و بهداشتی

در شرایط عادی کسب و کارهای سنتی برای افزایش راندمان فروش و کسب سودهای بیشتر نیازمند تبلیغات هستند. این تبلیغات به صورت محیطی و از طرق مختلفی همچون بنر، بیلبورد، تراکت، کاتالوگ و غیره صورت می پذیرد. اما بایستی بدانیم که تبلیغات در دنیای وب به صورتی کاملا متفاوت انجام می شود. یک وب سایت لوازم آرایشی و بهداشتی برای اینکه در معرض دید میلیون ها کاربر قرار گیرد بایستی به موتور جستجوی گوگل پناه ببرد. طیف وسیعی از کاربران به صورت روزانه از طریق گوگل به جستجوی لوازم آرایشی و بهداشتی خود می پردازند. وب سایت هایی که رده های بالای نتایج گوگل را در اختیار داشته باشند، قطعا با هجوم کاربران برای ورود به سایت مواجه خواهند شد. برای اینکه یک وب سایت در میان نتایج برتر گوگل قرار گیرد بایستی پروسه دشواری را انجام دهد. وب سایت های لوازم آرایشی و بهداشتی باید معیارهایی را که از نظر گوگل معتبر هستند به درستی رعایت کنند تا رتبه آنها افزایش یابد.

به دلیل اینکه فرایند انجام عملیات سئو برای وب سایت های لوازم آرایشی و بهداشتی کاملا تخصصی و دشوار می باشد؛ صاحبان این گونه وب سایت ها بایستی از متخصصان این حوزه استفاده نمایند. شرکت توتو وب در این زمینه دارای یک تیم متخصص سئو سایت می باشد. این تیم از تجربه و توان عملیاتی بالایی برخوردار است و سایت های بسیار زیادی را در میان رتبه های برتر گوگل قرار داده است. با رجوع به چنین شرکت معتبری می توان انتظار داشت که در یک پروسه زمانی میان مدت، وب سایت مورد نظر در صفحه اول نتایج گوگل قرار گیرد. در چنین حالتی کسب و کارها با افزایش شدید راندمان فروش مواجه می شوند. به این ترتیب شاهد کسب سودهای استثنایی نیز خواهیم بود.