طراحی سایت چاپ و تبلیغات با توتو وب

در این مقاله کاربردی قصد داریم ضرورت طراحی سایت چاپ و تبلیغات را برای افراد و شرکت های فعال در این زمینه شرح دهیم. حوزه چاپ و تبلیغات به دلیل معرفی محصولات و خدمات مختلف به افراد جامعه، نقش پر رنگی در موفقیت کسب و کارها ایفا می کند. زمینه های کاری چاپ و تبلیغات بسیار گسترده است و شاخه های بسیار زیادی دارد. از شاخه های متنوع چاپ می توان می توان به چاپ بنر، بیلبورد، اشیاء، عکس، کتاب، فلکسی، تراکت، بروشور، کاتالوگ، کارت ویزیت و غیره اشاره نمود. همچنین نقش تبلیغات در این صنعت بسیار پر رنگ است و طراحی گرافیکی در این زمینه از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

شرکت ها و افرادی که در حوزه چاپ و تبلیغات فعالیت می کنند از این واقعیت آگاهی دارند که شرایط در این صنعت دگرگون شده است. با وجود فضای اینترنت دیگر نمی توان به صورت سنتی فعالیت نمود، زیرا رقبا از طریق این فضای جذاب با سرعت بالایی در حال پیشرفت هستند. در نتیجه صاحبان کسب و کارهای چاپ و تبلیغات بایستی در سریعترین زمان ممکن خود را با شرایط فعلی جامعه وفق دهند و در فضای دیجیتال نیز فعالیت خود را انتشار دهند. در ادامه این مقاله مزایای طراحی وب سایت های چاپ و تبلیغات و فرایند انتشار آنها در فضای وب را شرح می دهیم.

طراحی سایت چاپ و تبلیغات با توتو وب
انجام مشاوره قبل از طراحی سایت چاپ و تبلیغات

انجام مشاوره قبل از طراحی سایت چاپ و تبلیغات

قبل از اینکه شرکتها یا افراد فعال در این حوزه بخواهند اقدام به طراحی وب سایت چاپ و تبلیغات نمایند، بایستی از طریق یک شرکت معتبر مشاوره و راهنمایی بگیرند. مجموعه توتو وب با سال ها تجربه در حوزه طراحی وب سایت و انتشار اینترنتی کسب و کارهای مختلف این آمادگی را دارد که به شرکت ها و افرادی که قصد راه اندازی سایت دارند به صورت رایگان مشاوره دهد. به این ترتیب صاحبان مشاغل با فرایند کلی طراحی وب سایت آشنا شده و تمامی اطلاعات لازم در اختیار آنها قرار داده می شود. رد و بدل شدن اطلاعات بین طرفین می تواند به طراحی بهتر وب سایت کمک شایانی کند.

همین حالا برای مشاوره رایگان طراحی سایت چاپ و تبلیغات با ما تماس بگیرید

028-32530579
0910-9588573

طراحی سایت چاپ و تبلیغات با نرخ قیمتی پایین

طراحی سایت چاپ و تبلیغات به روش های مختلفی صورت می پذیرد و هر روش دارای محدوده قیمتی خاصی می باشد. طراحی یک وب سایت با استفاده از زبان های برنامه نویسی همچون php یا asp.net به دلیل پیچیدگی و مدت زمان زیاد کدنویسی، نرخ بالایی را طلب می کند. چنانچه مراکز تبلیغات و چاپخانه ها قصد طراحی وبسایت در مدت زمان کم با بودجه ای اندک را داشته باشند، می توانند از سیستم مدیریت محتوا یا CMS استفاده کنند. بدون تردید در میان سیستم های مدیریت محتوا نیز وردپرس گزینه برتر طراحی وب سایت محسوب می شود. امروزه سهم عمده ای از وب سایت های فعال در دنیا توسط این CMS قدرتمند پیاده سازی شده اند.

اکثر شرکت های نرم افزاری معتبر از جمله توتو وب جهت طراحی سایت چاپ و تبلیغات از وردپرس بهره می برند. این سیستم مدیریت محتوا از قالب های به شدت زیبایی برخوردار است که مختص فعالیت های تبلیغاتی و چاپ می باشد. قالب های وردپرس به وسیله تیم های برنامه نویسی حرفه ای php ایجاد شده اند و کاملا استاندارد و بهینه هستند. این قالب ها با الگو برداری از معتبرترین وب سایت های چاپ و تبلیغات در ایران و جهان ساخته شده اند. سیستم مدیریت محتوای وردپرس تمامی امکانات لازم را برای موفقیت این گونه وب سایت ها فراهم کرده است. در صورت طراحی مناسب سایت وردپرسی می توان در سریعترین زمان ممکن، فعالیت خود را توسط وب سایتی ارزان و حرفه ای در فضای وب منتشر کرد.

طراحی سایت چاپ و تبلیغات با نرخ قیمتی پایین
طراحی وب سایت های چاپ و تبلیغات به صورت ریسپانسیو

طراحی وب سایت های چاپ و تبلیغات به صورت ریسپانسیو

طراحی سایت چاپ و تبلیغات حتما بایستی به صورت ریسپانسیو صورت پذیرد. ریسپانسیو به این مفهوم است که وب سایت طراحی شده در تمامی صفحه نمایش ها از جمله موبایل، لپ تاپ، تبلت، کامپیوتر و غیره به صورت مناسب نمایش داده شود. در صورتی که یک وب سایت ریسپانسیو نباشد بدون تردید پروژه طراحی سایت به شکست می انجامد. در طراحی سایت اولین فاکتوری که باعث پیشرفت می شود راحتی کاربران می باشد، زیرا تجربه نشان داده است که وبسایت های غیر استاندارد مورد پذیرش کاربران قرار نمی گیرند. توتو وب تمامی وبسایت های وردپرسی خود را به صورت ریسپانسیو طراحی می نماید و خود را ملزم به رعایت استانداردهای بین المللی می داند. وب سایت های طراحی شده توسط این مجموعه قبل از انتشار به صورت فیزیکی بر روی نمایشگرهایی با اندازه های مختلف تست می گردد.

امنیت و پایداری در وب سایت های چاپ و تبلیغات

امنیت و پایداری وب سایت یکی از مهمترین مسائلی می باشد که در طراحی سایت چاپ و تبلیغات باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد. یک وب سایت بایستی به گونه ای طراحی شود که به هیچ عنوان از دسترس خارج نگردد. وبسایت ها همیشه در معرض حملات هکری قرار دارند و اگر اصول امنیتی در آنها رعایت نگردد، این احتمال وجود دارد که سایت به صورت کامل از دسترس خارج شود. در چنین مواقعی اعتماد کاربران از بین می رود و برگشت مجدد اعتماد کار بسیار دشواری خواهد بود.

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس اگر یک وب سایت موارد امنیتی را رعایت کند از ایجاد حفره های امنیتی در امان خواهد بود. یکی از نکات امنیتی مهم در این CMS، برقراری ارتباط امن بین کاربر و سرور از طریق گواهینامه SSL می باشد. به کارگیری تمامی اصول امنیتی در طراحی وب سایت ریسک حملات خرابکارانه را کاهش می دهد؛ ولی بایستی توجه داشته باشیم که هکرها نیز با علم و ابزاری که در اختیار دارند قادر هستند به هر وب سایتی آسیب وارد کنند. در نتیجه نیاز است که وب سایت ها در پریودهای زمانی مختلف اقدام به تهیه نسخه پشتیبان کنند. اگر اطلاعات وب سایت در پی حملات خرابکانه از بین برود، می توان وب سایت را از طریق نسخه پشتیبان ترمیم نمود. توتو وب از کارشناسان امنیتی مجربی برخوردار است که وب سایت های طراحی شده را از جنبه های مختلف مورد ارزیابی قرار می دهند و در صورت مشاهده حفره های امنیتی اقدامات ترمیمی لازم را به عمل می آورند.

امنیت و پایداری در وب سایت های چاپ و تبلیغات
قابلیت ثبت سفارش آنلاین در وب سایت های چاپ و تبلیغات

قابلیت ثبت سفارش آنلاین در وب سایت های چاپ و تبلیغات

یکی از امکاناتی که در طراحی سایت چاپ و تبلیغات بایستی ایجاد شود، بخش سفارش آنلاین است. این گونه وب سایت ها در صورت برخورداری از بخش سفارش آنلاین، قادر خواهند بود که به صورت غیر حضوری سفارشات زیادی را در سطح کشور پذیرش نمایند. بسیاری از اعمال شرکت های تبلیغاتی همچون بخش طراحی گرافیکی نیاز به حضور فیزیکی مشتری ندارد و تمام فرایند می تواند به صورت آنلاین انجام شود. همچنین در وب سایت های چاپ و تبلیغات بایستی صفحه ای به عنوان نمونه کار در نظر گرفته شود. کاربران با مشاهده کارهای انجام شده توسط متخصصان وب سایت می توانند با اعتماد کامل اقدام به ثبت سفارش نمایند. البته در صورت استفاده از قابلیت ثبت سفارش آنلاین بایستی بخشی نیز به نام پرداخت آنلاین طراحی گردد. به این ترتیب شعبه ای پویا از شرکت چاپ و تبلیغات در سطح اینترنت دایر می شود که قادر به کسب درآمد آنلاین بدون محدودیت زمانی و مکانی خواهد بود.

لزوم استفاده از شرکت های پشتیبان وب سایت

پس از اینکه طراحی سایت چاپ و تبلیغات به پایان رسید نیاز است که یک شرکت وظایف پشتیبانی از وب سایت را بر عهده گیرد. سیستم مدیریت محتوای وردپرس با عرضه نسخه های به روز، مشکلات نسخه های قبلی را مرتفع می سازد. در نتیجه بایستی در سریعترین زمان عملیات به روز رسانی انجام شود. پلاگین ها و قالب های وردپرسی نیز در صورت به روز رسانی مداوم آنها می توان عملکرد وب سایت را بهبود بخشید. شرکت های پشتیبان بایستی کلیه عملیات به روز رسانی را در سریعترین زمان ممکن انجام دهند. همچنین اگر وب سایت به دلایل مختلف از جمله حملات خرابکارانه از دسترس خارج شود، شرکت های پشتیبان وظیفه دارند که وب سایت را در سریعترین زمان ممکن به مدار بازگردانند. توتو وب در زمینه پشتیبانی سایت این توانایی را دارد که وب سایت های چاپ و تبلیغات را در بالاترین سطح عملکردی نگه دارد.

لزوم استفاده از شرکت های پشتیبان وب سایت
افزایش راندمان فروش با انجام عملیات سئو سایت

افزایش راندمان فروش با انجام عملیات سئو سایت

در صورتی که آمار بازدید کنندگان یک سایت چاپ و تبلیغات افزایش یابد، وب سایت مورد نظر قطعا شاهد افزایش راندمان فروش خواهد بود. جهت افزایش آمار بازدید کنندگان، بایستی رتبه وب سایت از دید گوگل افزایش یابد. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یا همان سئو سایت باعث می گردد رتبه وب سایت در موتورهای جستجو از جمله گوگل افزایش یابد. فرض کنید یک کاربر در گوگل عبارت “طراحی کارت ویزیت” را جستجو کند؛ در چنین حالتی به احتمال زیاد کاربر یکی از وب سایت های موجود در نتایج صفحه اول گوگل را برای ثبت سفارش انتخاب می نماید. در نتیجه می توان با قاطعیت اذعان داشت که در صورت قرار گرفتن وب سایت ها در صفحه اول گوگل با افزایش فراتر از حد تصور بازدید کنندگان مواجه می شود.

سئو سایت یک عملیات بسیار تکنیکی می باشد و در صورت اشتباه می تواند منجر به عواقب جبران ناپذیری برای وب سایت شود. الگوریتم های گوگل حرکات وب سایت های مختلف را رصد می کنند و در صورتی که عملیاتی خلاف استانداردهای این موتور جستجو انجام شود، وب سایت مورد نظر به شدت تنبیه خواهد شد. به دلایلی که عنوان شد نیاز است که عملیات سئو سایت را به شرکت های متخصص در این زمینه واگذار نمود. توتو وب یکی از برترین شرکت ها در زمینه انجام عملیات سئو سایت است. وب سایت های بسیاری با سپردن عملیات سئو سایت خود به تیم متخصصان سئوی توتو وب، در مدت زمان مشخصی رتبه های برتر گوگل را نصیب خود کرده اند.