لزوم طراحی سایت کشاورزی توسط توتو وب

در این مقاله کاربردی قصد داریم فرایند طراحی سایت کشاورزی را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار دهیم. ایران یکی از برترین کشورهای دنیا در زمینه تولیدات کشاورزی محسوب می شود. در واقع با توجه به چهار فصل بودن کشور، شاهد تنوع زیادی در محصولات کشاورزی هستیم. در فرایند عرضه محصولات کشاورزی یکی از مهمترین معضلات وجود دلال ها می باشد؛ به طوری که محصول فروخته شده چندین بار توسط واسطه ها دست به دست می شود تا در اختیار مصرف کننده نهایی قرار گیرد. در چنین حالتی محصول با قیمتی ارزان از کشاورز خریداری شده و با قیمت بسیار بالاتری در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. در نتیجه کشاورز و مصرف کننده نهایی متضررین اصلی فرایند فروش محصولات کشاورزی هستند. با طراحی سایت می توان محصولات خود را به صورت مستقیم عرضه کرد و دست دلالان را در این چرخه قطع نمود.

بایستی بدانیم که طراحی وب سایت کشاورزی فقط به عرضه محصولات مختلف کشاورزی محدود نمی شود؛ زیرا این حوزه بسیار گسترده است. در حال حاضر بسیاری از کشاورزان محصولات ارگانیک گلخانه ای تولید می کنند و از طریق دنیای وب می توانند به انتشار کسب و کار خود بپردازند. برخی افراد نیز در زمینه فروش ابزار و ماشین آلات کشاورزی اشتغال دارند که با طراحی وب سایت قادر خواهند بود که از طریق اینترنت نیز کالای خود را عرضه نمایند. عرضه سموم باغی و کشاورزی نیز یکی از مشاغل مهم این حوزه می باشد که از طریق فضای وب می توان به توسعه این گونه کسب و کارها پرداخت.

لزوم طراحی سایت کشاورزی توسط توتو وب
طراحی سایت کشاورزی از طریق وردپرس

طراحی سایت کشاورزی از طریق وردپرس

برای انجام عملیات طراحی سایت کشاورزی بهترین گزینه سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد. این سیستم سایت ساز در حین سادگی بسیار حرفه ای و شگفت انگیز است. با استفاده از این پلتفرم به آسانی می توان در مدت زمان کمتر از 2 روز یک سایت بسیار حرفه ای را طراحی نمود. وب سایت های وردپرسی دارای امکانات و قابلیت هایی هستند که طراحی آنها توسط زبان های برنامه نویسی نیازمند ماه ها کدنویسی می باشد. طبق آمار منتشر شده بیشتر از50 درصد سایت های دنیا به وسیله این سیستم مدیریت محتوای جذاب طراحی شده اند. توتو وب یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت می باشد که از متخصصان وردپرس برای انجام پروژه های مختلف از جمله وب سایت های کشاورزی بهره می برد. متخصصان وردپرس توتو وب این توانایی را دارند که با استفاده از کدنویسی وردپرس قالب های اختصاصی و جذابی را برای مشتریان خود ایجاد نمایند.

با انجام عملیات طراحی سایت کشاورزی مزایای زیادی برای صاحبان این گونه مشاغل به وجود می آید. فرضا افرادی که به صورت خانگی اقدام به بسته بندی و عرضه تولیدات کشاورزی می کنند می توانند با طراحی وب سایت محصولات خود را به سایر نقاط استان یا کشور به فروش رسانند. نکته جالب اینجاست که هزینه طراحی سایت با وردپرس بسیار پایین می باشد. به این ترتیب با صرف هزینه ای اندک می توان شعبه اینترنتی کسب و کار خود را تاسیس نمود.

همین حالا برای مشاوره رایگان طراحی سایت آموزشی با ما تماس بگیرید

028-32530579
0910-9588573

خرید یک هاست مناسب برای طراحی سایت کشاورزی

یکی از مراحل طراحی سایت کشاورزی خریداری و ثبت هاست می باشد. یک هاست در واقع مکانی جهت میزبانی و انتشار داده ها و اطلاعات مختلف وب سایت ها می باشد. این اطلاعات می تواند شامل متون، تصاویر، دیتابیس و غیره باشد که در سرورهای شرکت هاستینگ نگهداری می شوند. وب سایت های مختلف از منابع سخت افزاری و نرم افزاری این سرورها استفاده می کنند. هاست ها انواع مختلفی دارند که صاحبان وب سایت های کشاورزی با استفاده از هاست های اشتراکی پر سرعت می توانند نیازهای خود را برطرف نمایند. همچنین در صورتی که وب سایتی از طریق وردپرس طراحی شده باشد می توان با بهره گیری از هاست های وردپرسی نتیجه بهتری گرفت. شرکت توتو وب در حوزه هاستینگ یکی از برترین عرضه کننده های میزبان های وردپرسی می باشد. این شرکت با وجود سرورهای پر قدرت، وب سایت های مختلف از جمله کشاورزی را با سرعت بالایی در سطح وب منتشر می سازد.

لزوم انتخاب نوع و نام دامنه مناسب
دامنه

ضرورت ثبت دامنه ای متناسب با فعالیت سایت

یکی دیگر از پیش نیازهای طراحی سایت، ثبت دامین می باشد. دامین در واقع نامی است که وب سایت مربوطه از طریق آن شناخته خواهد شد. یک دامنه از دو بخش نام و پسوند تشکیل شده است. نام دامنه بایستی به صورت منحصر به فرد انتخاب شود و با کسب و کار وب سایت تناسب داشته باشد. پسوند وب سایت نیز انواع مختلفی دارد که هر کدام مربوط به کار و مفهوم خاصی است. فرضا وب سایت های تجاری از پسوند .com استفاده می کنند و کاربران با دیدن این پسوند متوجه می شوند که وب سایت مورد نظر کاربرد تجاری دارد. شرکت توتو وب در زمینه عرضه دامنه نیز فعالیت دارد و صاحبان وب سایت های کشاورزی از طریق سامانه توتو وب قادر به خرید دامنه مورد نظر خود خواهند بود.

طراحی سایت کشاورزی با رابطی زیبا و کاربر پسند

یکی از مهمترین عوامل در موفقیت وبسایت های کشاورزی طراحی رابط کاربری ساده و جذاب می باشد، به طوری که رضایت کاربران را به همراه خواهد آورد. در واقع یک رابط کاربری بهینه در جذب کاربران تاثیر بسیار زیادی دارد. تمام المان های گرافیکی سایت از زیر مجموعه های رابط کاربری محسوب می شوند که بایستی به وسیله متخصصان گرافیک طراحی گردند. تجربه نشان داده است که کاربران به محض ورود به سایت اگر با یک ساختار گرافیکی زشت و ناهمگون مواجه شوند به سرعت از وب سایت خارج خواهند شد. علاوه بر المان های گرافیکی، نحوه پیمایش وب سایت های کشاورزی نیز بایستی به صورت بهینه طراحی گردند. کاربران باید بخش ها و صفحات مختلف وب سایت را به آسانی پیدا کنند. اکثر وب سایت ها دارای بخش ثبت نام می باشند که این عملیات باید به گونه ای ساده و بی دردسر صورت پذیرد. توتو وب در بخش طراحی رابط کاربری (UI) از یک تیم متشکل از متخصصان گرافیک حرفه ای و با سلیقه استفاده می کند.

طراحی سایت
لزوم استفاده از شرکت های پشتیبان

لزوم استفاده از شرکت های پشتیبانی

پس از طراحی سایت کشاورزی نیاز است که سامانه مورد نظر به درستی نگهداری شود. روند یک وب سایت بایستی به صورت پایدار باشد و به هیچ عنوان از دسترس کاربران خارج نشود. در واقع وب سایت هایی که با پیام عدم دسترسی، کاربران خود را مایوس می کنند؛ اطمینان و اعتماد کاربران را نسبت به خود از دست می دهند. معمولا شرکت هایی از جمله توتو وب که در زمینه طراحی سایت فعالیت دارند، عملیات پشتیبانی از وب سایت های طراحی شده را نیز بر عهده می گیرند. یک شرکت پشتیبان معتبر این ضمانت را به وجود می آورد که انتشار وب سایت به صورت پایدار و با قدرت در فضای وب ادامه یابد.

شرکت های پشتیبان در مواقع اضطراری همچون حملات هکری با ارزیابی خسارات وارده در سریعترین زمان ممکن وب سایت مورد نظر را ترمیم می نمایند. این شرکت ها وظیفه پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات وب سایت ها را بر عهده دارند. همچنین به دلیل نیاز مبرم وب سایت های کشاورزی به آپدیت هسته، افزونه ها و قالب های وردپرس شرکت های پشتیبان بایستی در اسرع وقت عملیات به روز رسانی را انجام دهند. در نهایت این شرکت ها با ارزیابی وضعیت وبسایت های کشاورزی می توانند با ارائه پیشنهاداتی به توسعه و بهینه سازی وب سایت کمک نمایند.

اهمیت فاکتور سرعت در وب سایت های کشاورزی

طراحی سایت کشاورزی بایستی به نحوی انجام شود که در آن فاکتور سرعت افزایش یابد. یک کاربر در صورت روبرو شدن با وب سایتی کند با یک عکس العمل سریع اقدام به خروج از سایت می کند. به همین دلیل فاکتور سرعت لود سایت، یکی از عوامل موفقیت در جذب مخاطبین محسوب می شود. یکی از عوامل تاثیرگذار در سرعت وب سایت های وردپرسی استفاده از هاست های پر قدرت می باشد. علاوه بر انتخاب هاست سریع می توان با استفاده از پلاگین های کش، عملکرد وب سایت را بهبود بخشید. وجود پلاگین های کش به صورت تقریبی بین 2 تا 5 برابر سرعت لود وب سایت را افزایش می دهد. همچنین بایستی تصاویر وب سایت بهینه سازی شود تا منجر به کاهش حجم وبسایت گردد و به این ترتیب مدت زمان لود آن کاهش یابد. نکته ای که نیاز است به شدت مورد توجه قرار گیرد استفاده از قالب ها و افزونه های بهینه می باشد که این قالب ها حتما بایستی به روز نگه داشته شوند.

طراحی وب سایت های خدماتی با سرعت بارگذاری بالا
سئو

تحول وب سایت های کشاورزی با انجام عملیات سئو سایت

بدون تردید مهمترین عامل پیشرفت در وب سایت های کشاورزی انجام صحیح عملیات سئو سایت می باشد. یک وب سایت کشاورزی در صورتی که بازدید کننده ای نداشته باشد، به هیچ عنوان دستاوردی نخواهد داشت. در واقع ایجاد چنین وب سایتی فقط صرف بیهوده زمان و هزینه است و در نهایت محکوم به شکست است. مهمترین ابزاری که کاربران را به سمت وب سایت های مختلف سوق می دهد، موتورهای جستجو از جمله گوگل می باشد. در نتیجه وب سایت ها باید از قوانین مد نظر گوگل تبعیت کنند تا در میان نتایج برتر این موتور جستجو قرار گیرند. این قوانین با عنوان سئو سایت شناخته می شوند که به شدت تخصصی و زمانبر هستند.

صاحبان وب سایت های کشاورزی جهت انجام عملیات سئو سایت بایستی از شرکت های فعال در این زمینه استفاده نمایند. مجموعه توتو وب با برخورداری از یک تیم تخصصی متشکل از سئوکاران حرفه ای آمادگی دارد که وب سایت های کشاورزی را طی فرایندی میان مدت به رتبه های برتر جایگاه گوگل برساند. وب سایت هایی که در میان نتایج برتر گوگل قرار می گیرند با تغییرات گسترده ای در بخش درآمد مواجه خواهند شد. این وب سایت ها محصولات خود را مستقیما به کاربرانی عرضه می کنند که از طریق سرچ در گوگل به جستجوی محصول خود پرداخته اند. به این ترتیب با کسب یکی از جایگاه های برتر گوگل وب سایت های کشاورزی متحول شده و سود سرسام آوری را نصیب صاحبان خود می کنند.