تولید محتوای یونیک، توسط توتو وب

  • افزایش سئو 
  • برندینگ
  • بازاریابی موثر
  • اعتماد سازی
  • افزایش فروش
  • افزایش محبوبیت
  • تبدیل شدن به پایگاه دانش

جهت مشاوره رایگان، همین حالا تماس بگیرید: 32530579-028

تولید محتوای متنی

تولید محتوای اختصاصی و یونیک متنی یکی از بارزترین خدمات مجموعه توتو و می باشد که می تواند کمک شایانی به کسب و کارهای افزایش برندینگ، رسیدن به رتبه 1 گوگل، اعتماد سازی و... نماید.

تولید محتوای ویدئویی

امروزه استفاده از اینستاگرام و تاثیر محتوای ویدیویی بر هیچ کس پوشده نیست. تاثیری که محتوای ویدیویی در زمینه آموزش می گذارد کاملا مشهود بوده و تاثیر گذار ترین نوع محتوا شناخته می شود.

تولید محتوای صوتی

استفاده محتوای صوتی تاثیر زیادی در افزایش محبوبت وب سایت نقش دارد. محتوای می تواند در قالب پادکست برای افرادی که تمایل به دیدن ویدیو یا خواندن متن ندارد مفید باشد.

افزایش عیار وب سایت با تولید محتوا

در این مقاله کاربردی قصد داریم به تشریح روش های مختلف تولید محتوا بپردازیم. محتوا به عنوان یکی از ارکان اساسی وب سایت ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در واقع در کسب و کارهای اینترنتی محتوا به عنوان جزء حیاتی وب سایت شناخته می شود. عیار یک وب سایت، با کیفیت محتوای آن سنجیده می شود. کسب و کارهای بزرگ معمولا از یک تیم تخصصی برای تولید محتوای اختصاصی برخوردار هستند. از طرف دیگر اکثر کسب و کارهای متوسط و کوچک از طریق برون سپاری به تولید محتوا می پردازند.

شرکت های معتبر زیادی به صورت کاملا تخصصی بر روی عملیات تولید محتوا تمرکز دارند. مجموعه توتو وب به عنوان یک شرکت فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ با برخورداری از یک تیم بسیار حرفه ای تولید محتوا، اقدام به پذیرش سفارش های مختلف در این حوزه می کند. صاحبان کسب و کارهای مختلف با ثبت سفارش از طریق وب سایت توتو وب می توانند در سریعترین زمان ممکن محتوای مد نظر خود را دریافت نمایند.

افزایش عیار وب سایت با تولید محتوا
دسته بندی تولید محتوا

دسته بندی تولید محتوا

تولید محتوا به چهار دسته مجزا شاملی محتوای متنی، محتوای تصویری، محتوای ویدیویی و محتوای صوتی تقسیم می شود. البته شایان ذکر است که محتواهای دیگری نیز وجود دارند که به عنوان زیرمجموعه این چهار دسته اصلی محسوب می شوند. در واقع اکثر وب سایت ها از این چهار دسته محتوا برای ارائه مطالب مختلف به کاربران استفاده می نمایند. محتوای وب سایت ها بایستی به گونه ای تولید شوند که برای دیگران مفید باشند و بتوانند کاربر را غرق مطالعه خود کنند. در واقع با تولید یک محتوا، کاربران می توانند سال ها از مطالب منتشر شده استفاده نمایند. تعداد وب سایت هایی که در یک حوزه مشخص فعالیت می کنند بسیار زیاد می باشند و این وب سایت ها به عنوان رقیب یکدیگر دارای رقابت تنگاتنگی هستند. در واقع اگر یک وب سایت محتوای بهتر و جامع تری ارائه کند می تواند در این رقابت برنده شود.

جهت مشاوره رایگان تولید محتوای اختصاصی با ما تماس بگیرید

028-32530579

مزایای تولید محتوا به صورت یونیک و با کیفیت

بسیاری از کاربران با استفاده از موتورهای جستجو از جمله گوگل بر اساس محتوا (بالاخص محتوای متنی) به جستجوی سایتهای مورد نظر خود می پردازند. گوگل دارای الگوریتم های پیشرفته ای است که به صورت هوشمند وب سایت ها را رتبه بندی می کند. در واقع اگر دو وب سایت از یک محتوای یکسان استفاده کرده باشند، اصالت به وب سایتی تعلق می گیرد که در تاریخ قبل تر محتوا را منتشر کرده باشد. در چنین شرایطی وب سایتی که عملیات کپی را انجام داده است از سوی گوگل تنبیه می شود. با این تفاسیر می توان نتیجه گرفت که رقابت وب سایت ها برای به دست آوردن رتبه های برتر گوگل یک رقابت سالم و بدون تقلب می باشد. در صورتی که رنکینگ یک وب سایت از نظر گوگل ارتقاء پیدا کند و یکی از رتبه های برتر نتایج را به خود اختصاص دهد؛ می توان آینده درخشانی را برای چنین وب سایتی متصور شد.

از دید گوگل تولید محتوا به صورت یونیک و کاربردی دارای امتیاز بسیار بالایی می باشد. در واقع این موتور جستجو برای راحتی کاربران اهمیت بسیار زیادی قائل است. اگر یک محتوا ارزنده باشد قطعا کاربران تایم زیادی برای مطالعه چنین محتوایی در وب سایت صرف می کنند. الگوریتم های گوگل بسیار هوشمند هستند و کوچکترین موارد را تشخیص می دهند. با انتشار محتوای یونیک و با کیفیت می توان انتظار داشت که در مدت زمان مشخصی رنکینگ وب سایت از دید گوگل افزایش یابد. به این ترتیب می توان انتظار داشت که وب سایت های مورد نظر با استقبال شدید کاربران مواجه شوند. با کسب جایگاه برتر گوگل راندمان فروش و عرضه خدمات وب سایت های مربوطه با دگرگونی زیادی مواجه خواهند شد.

مزایای تولید محتوا به صورت یونیک و با کیفیت

استفاده گسترده وب سایت های مختلف از محتوای متنی با کیفیت

یکی از دسته های مهم تولید محتوا، متون می باشند که به صورت گسترده در وب سایت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. محتواهای متنی از قوانین مشخصی تحت عنوان سئو سایت همچون انتخاب کلمات کلیدی مناسب، لینک دهی داخلی و خارجی، پاراگراف نویسی، گنجاندن تصاویر و غیره تبعیت می کنند. این قوانین بایستی به طور کامل از طرف تولید کنندگان مقالات رعایت گردند. اصل مهمی که در رابطه با محتوای متنی بایستی مورد توجه قرار گیرد، تولید متون غیر تکراری می باشد. اگر محتوای یک وب سایت با تقلید از وب سایت دیگری تهیه شده باشد، بدون تردید اعتماد کاربران را از دست خواهد داد. یک مقاله بایستی زاییده ذهن نویسنده باشد یا پس از مطالعه منابع مختلف به صورت یونیک ارائه گردد. یک مقاله متنی بایستی به گونه ای تحریر شود که اطلاعات مفیدی را به کاربر ارائه کند و کاربر را برای خواندن مقاله تا انتها ترغیب نماید.

انواع مختلف محتوای متنی

تولید محتوا به صورت متنی برای وب سایت ها، وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی به وفور انجام می شود. محتواهای متنی دارای فرمت های گوناگونی از جمله خبری، گزارشی، رپورتاژ آگهی، فهرست، مقایسه، نقد، تحلیل و غیره هستند. با توجه به اینکه کاربران از طریق سرچ عبارات مختلف در گوگل وب سایت های خود را جستجو می کنند، جایگاه برتر محتوای متنی مشخص می شود. بنابراین می توان نتیجه گرفت که اصیل ترین قالب محتوا متون یا به اصطلاح مقالات می باشند. تولید کنندگان محتوای متنی بایستی از به کار بردن شعار و تظاهر به شدت پرهیز کنند. در واقع جلب رضایت کاربران یکی از موارد اساسی در انتشار محتوای متنی محسوب می شود. این گونه مقالات می توانند جنبه آموزشی، کاربردی، سرگرمی و غیره داشته باشند. در صورتی که یک وب سایت به انتشار مقالات متنی مفید شهره گردد، این قابلیت را دارد که از دید کاربران به عنوان یک مرجع معتبر و قابل اعتماد شناخته شود.

علاقه زیاد کاربران به مطالعه محتوای تصویری

تصاویر به عنوان دسته ای جذاب در تولید محتوا مورد استفاده قرار می گیرند. کاربران علاقه بسیار زیادی به سهولت و راحتی در انجام مطالعه دارند و از این علاقه بایستی به نحو احسن استفاده نمود. محتوای وب سایت اگر به صورت تصویری ارائه گردد، کاربران بدون نیاز به خواندن حجم زیاد متون می توانند با توجه به تصاویر، مطالب مورد نظر خود را دریافت نمایند. وب سایت ها در به کارگیری محتوای تصویری بایستی وسواس زیادی به خرج دهند. وضوح و کیفیت تصاویر باید قابل قبول بوده و به صورت کپی از سایتهای رقیب تهیه نشده باشند.

در صورت امکان تصاویر بایستی به صورت اختصاصی توسط عوامل وب سایت تهیه گردند. محتوای تصویری دارای انواع متنوعی از جمله تصاویر، ویدیوها، اینفوگرافیک، اسلایدها و اسکرین شات ها هستند. به دلیل اهمیت بالای محتوای ویدیویی این بخش به عنوان یک دسته جداگانه در نظر گرفته می شود. توتو وب در زمینه تولید محتوای تصویری با برخورداری از تیم تولید کننده محتوای تصویری میتواند در توسعه مشاغل نقشی اساسی ایفا کند.

تاثیرگذاری فوق العاده محتواهای ویدیویی

تولید محتوا به صورت ویدیویی با وجود طیف گسترده ای از طرفداران این نوع محتوا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. روزانه میلیون ها کاربر از طریق وب سایت هایی همچون یوتیوب، آپارات و غیره به مشاهده ویدیوهای مورد علاقه خود می پردازند. در صورتی که یک محتوای ویدیویی به خوبی تولید گردد می توان به رونق بخشیدن فضای کسب و کار کمک شایانی نمود. در واقع ویدیوهای تولید شده اگر جذاب باشند به شدت می توانند بر روی مخاطبان تاثیرگذار باشند. مهمترین وسیله برای تولید یک محتوای ویدیویی، استفاده از یک دوربین با کیفیت می باشد. از موارد مهم دیگر استفاده از یک دکور مناسب است که این دکور بایستی از نور کافی برخوردار باشد. برای تولید منبع نور می توان از رینگ های مخصوص تولید ویدیو استفاده نمود. در تولید یک محتوای ویدیویی بایستی بخش صوت نیز با کیفیت بسیار بالایی ضبط گردد که برای این کار، استفاده از یک میکروفن با کیفیت الزامی می باشد.

با تولید محتوا به صورت ویدیویی می توان در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام نیز حوزه کسب و کار خویش را گسترش داد. توسط یک محتوای ویدیویی جذاب این امکان میسر می گردد که محصولات و خدمات خود را در سطح وب منتشر نمود. در واقع زمانی که صاحبان کسب و کارها از طریق محتوای ویدیویی محصولات خود را عرضه می کنند، این گونه حضور فیزیکی باعث ایجاد حس اعتماد به کاربران می شود. با توجه به دشواری تولید یک محتوای ویدیویی می توان از شرکت معتبر توتو وب برای تولید یک محتوای جذاب ویدیویی استفاده نمود.

 

تاثیرگذاری فوق العاده محتواهای ویدیویی
سهولت در استفاده از محتوای صوتی
سهولت در استفاده از محتوای صوتی

یکی از دسته های جذاب تولید محتوا، بخش صوت یا به اصطلاح پادکست ها می باشند. پادکست ها در واقع صداهای ضبط شده ای هستند که در سطح وب به صورت گسترده وجود دارند. کاربران با کلیک بر روی پادکست ها می توانند محتوای صوتی مورد نظر را گوش دهند. پادکست ها انواع بسیار زیادی دارند که مهمترین آن صحبت های یک شخص درباره مسائل و موضوعات مختلفی همچون آموزش، انگیزش و غیره می باشد. پادکست ها می توانند به طور خلاصه درباره موضوعی خاص همچون یک محصول تولید شوند. کاربران با گوش دادن به محتوای صوتی به راحتی می توانند اطلاعات مفیدی را دریافت نمایند. در حال حاضر بازار کتاب های صوتی بسیار داغ می باشد و بسیاری از تولید کنندگان محتوا از این طریق نیز به کسب درآمد اشتغال دارند. کاربران با گوش دادن به پادکست ها می توانند مقدار زیادی در زمان صرفه جویی کنند.

جهت تولید محتوا به صورت پادکست بایستی از ابزارهای حرفه ای جهت ضبط صدا استفاده نمود. مجموعه توتو وب با برخورداری از لوازم حرفه ای ضبط صوت در قالب یک استودیوی ضبط صدا و ویدیو، می تواند کمک شایانی به کسب و کارهای مختلف کند. همچنین این مجموعه از صدا پیشگان بسیار حرفه ای برای تولید پادکست ها استفاده می نماید. در واقع اگر صدای شخص تولید کننده محتوای صوتی دلنشین نباشد بدون تردید چنین پروژه ای با شکست مواجه خواهد شد.