طراحی سایت خدماتی با توتو وب

در این مقاله کاربردی قصد داریم شما را با فرایند طراحی سایت خدماتی آشنا سازیم؛ زیرا مشاغل خدماتی طیف وسیعی از کسب و کارهای مختلف را شامل می شود. هر کسب و کاری که خدمتی را به مشتریان ارائه دهد در زمره کسب و کارهای خدماتی قرار می گیرد. در مشاغل خدماتی هیچ گونه محصول یا کالایی به فروش نمی رسد و صرفا خدمات مختلف عرضه می شود. موفقیت در این گونه مشاغل معمولا به مهارت افراد وابسته است. چنانچه یک فرد در حوزه کاری خود از مهارت بالایی برخوردار باشد، قادر خواهد بود که درآمد خوبی را کسب نماید. اما بایستی بدانیم که شغل های خدماتی در یک محدوده خاص شناخته شده هستند و در خارج از آن محدوده نمی توان درآمدی را برای این مشاغل متصور شد. فرضا یک تعمیرکار پکیج درصد بالایی از درآمد خود را مدیون ارائه سفارشات افراد محله یا منطقه ای است که در آنجا مشغول به کسب و کار است.

دنیای اینترنت شرایطی را فراهم آورده است که از طریق آن می توان محدوده مکانی کسب درآمد مشاغل خدماتی را گسترش داد. با طراحی سایت خدماتی می توان شغل و مهارت خود را در سطح شهر و حتی کشور انتشار داد. یک وب سایت خدماتی می تواند اطلاعات مفیدی درباره خدمات شرکت یا فرد را در اختیار کاربران قرار دهد. به این ترتیب کاربران می توانند با مشاهده توانمندی های ارائه شده در وب سایت، خدمت مد نظر خود را جهت انجام به فرد یا شرکت خدماتی بسپارند. در چنین حالتی حوزه کسب و کار خدماتی از یک محله یا منطقه به یک شهر، استان یا کشور گسترش می یابد.

طراحی سایت خدماتی با توتو وب
طراحی سایت خدماتی توسط وردپرس

طراحی سایت خدماتی توسط وردپرس

معمولا طراحی سایت خدماتی از پیچیدگی بالایی برخوردار نیست و روند مشخصی دارد. وب سایت های خدماتی این رسالت را دارند که بر اساس نوع کسب و کار خود برخی خدمات را به کاربران ارائه نمایند. این وب سایت ها بایستی به گونه ای طراحی شوند که نظر کاربران را برای استفاده از خدمات خود جلب کنند. سیستم مدیریت محتوای (CMS) وردپرس بهترین گزینه برای طراحی وب سایت های خدماتی می باشد. این CMS قادر است تمامی نیازهای مشاغل خدماتی را برای انتشار در فضای وب برطرف نماید. وردپرس در این زمینه قالب های بسیار ارزشمندی را در اختیار دارد که تمامی امکانات مشاغل خدماتی را عرضه می کنند. استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد. این CMS قادر است در مدت زمان بسیار کوتاهی وب سایت های خدماتی را برای انتشار در فضای اینترنت طراحی نماید. با توجه به سهولت طراحی وب سایت توسط وردپرس از لحاظ هزینه طراحی نیز این CMS بودجه بسیار اندکی را می طلبد.

مجموعه توتو وب در زمینه طراحی سایت خدماتی این افتخار را دارد که با اینترنتی کردن مشاغل مختلف، در بهبود فضای کسب و کار سهیم باشد. تیم طراحی سایت این مجموعه توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس با کمترین هزینه و در سریعترین زمان، مشاغل خدماتی را در فضای اینترنت منتشر می سازد. صاحبان کسب و کارهای خدماتی می توانند قبل از ارائه سفارش طراحی سایت با مشاوران این مجموعه ارتباط برقرار کنند و تمامی نکات مد نظر خود را جهت طراحی وب سایت به مشاوران توتو وب ارائه دهند. تمامی امکانات و قابلیت های وب سایت با نظر مثبت صاحبان مشاغل خدماتی پیاده سازی می شوند.

همین حالا برای مشاوره رایگان طراحی سایت خدماتی با ما تماس بگیرید

028-32530579
0910-9588573

طراحی وب سایت های خدماتی با سرعت بارگذاری بالا

یکی از عواملی که بایستی در طراحی سایت خدماتی مد نظر قرار داده شود، سرعت بالای بارگذاری وب سایت می باشد. بر کسی پوشیده نیست که صبر و تحمل کاربران در برابر وب سایت های کند بسیار کم است. طراحان بایستی در راستای افزایش سرعت وب سایت ها تمامی اصول و نکات لازم را رعایت کنند. در صورتی که یک وب سایت پر حجم باشد، مدت زمان بیشتری را  جهت بارگذاری نیاز خواهد داشت. پس طراحان وظیفه دارند که تا حد امکان حجم وب سایت را کاهش دهند. تصاویر با کیفیت بالا به شدت در افزایش حجم وب سایت تاثیرگذار است. طراحان بایستی ابتدا تصاویر را بهینه کرده و سپس درون سایت آپلود نمایند. در وب سایت های وردپرسی وجود پلاگین ها و قالب های پر شمار به دلیل حجم بالای آنها، سرعت سایت را کاهش می دهند. طراحان وب سایت های وردپرسی جهت افزایش سرعت بایستی فقط عناصر مورد نیاز را در وب سایت به کار ببرند.

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در سرعت وب سایت ها استفاده از میزبان های پر سرعت می باشد. همچنین برای وب سایت هایی که با وردپرس طراحی شده اند استفاده از میزبان های وردپرسی گزینه مطلوب تری محسوب می شود. توتو وب به عنوان یک شرکت کامل در زمینه طراحی سایت، به واسطه برخورداری از سرورهای پر قدرت به میزبانی وب سایت های وردپرسی می پردازد. با استفاده از میزبان های وردپرسی این شرکت می توان انتظار داشت که وب سایت ها از سرعت بسیار بالایی برخوردار باشند. در صورت انتخاب توتو وب، تمامی فرایند طراحی سایت از جمله ثبت میزبان توسط متخصصان این مجموعه انجام می شود.

طراحی وب سایت های خدماتی با سرعت بارگذاری بالا
طراحی زیبای گرافیکی وب سایت های خدماتی

طراحی زیبای گرافیکی وب سایت های خدماتی

فاکتور مهمی که می تواند طراحی سایت خدماتی را به یک پروژه موفق تبدیل می کند، طراحی زیبای گرافیکی این گونه وب سایت ها می باشد. هدف از طراحی یک وب سایت خدماتی این است که نظر کاربران را برای استفاده از خدمات ارائه شده در وب سایت جلب نماید. یک وب سایت زیبا در همان ابتدا حس اعتماد و اطمینان را به کاربران القاء می کند. اگر چند وب سایت به صورت یکسان خدمتی همچون ترجمه زبان انگلیسی را ارائه دهند، بدون تردید وب سایتی که از لحاظ گرافیکی، طراحی زیباتری داشته باشد با اقبال بیشتر کاربران مواجه می شود. همچنین وب سایت های خدماتی بایستی به گونه ای طراحی شوند که کاربران به راحتی بتوانند در میان صفحات مختلف وب سایت پیمایش کنند.

راحتی کاربران یکی از اصولی به شمار می آید که در موفقیت وب سایت بسیار تاثیرگذار است و شرکتی همچون توتو وب این اصل را سرلوحه کار خود قرار داده است. این مجموعه در بخش گرافیکی از یک تیم حاذق برخوردار است که با وسواس بسیار زیادی جنبه های ظاهری وب سایت را طراحی می کند. اگر کاربران از وب سایت های طراحی شده توسط این شرکت بازدید داشته باشند، به عینه می توانند قدرت بالای تیم گرافیکی توتو وب را مشاهده کنند.

توجه ویژه به انتخاب نام و پسوند دامنه وب سایت

بسیاری از صاحبان مشاغل خدماتی گمان میکنند که با طراحی وب سایت خدماتی و انتشار آن بر روی فضای وب، فرایند اینترنتی شدن کسب و کار آنها پایان میپذیرد که چنین طرز فکری کاملا اشتباه است. در کسب و کارهای مرسوم و سنتی، مشاغل برای موفقیت نیاز به انجام تبلیغات از طرق مختلف دارند. کسب و کارهای اینترنتی نیز اگر می خواهند که در زمینه فعالیت خود موفق شوند، بایستی در معرض بازدید کاربران قرار گیرند.

هر چقدر کاربران بازدید بیشتری از وب سایت های خدماتی داشته باشند، می توان انتظار داشت که درآمد و سود بالاتری نصیب صاحبان این گونه مشاغل شود. در فضای وب معتبرترین محلی که در آن کاربران نیازهای خود را جستجو می کنند موتور جستجوی گوگل است. در این موتور جستجو کاربران با وارد کردن عبارات کلیدی از گوگل می خواهند که بهترین وبسایت های خدماتی را به آنها نمایش دهد. در نتیجه تمامی وبسایت ها بایستی اعمالی تحت عنوان سئو سایت را انجام دهند که رتبه آنها را از دید گوگل ارتقاء دهد.

انجام سئو سایت یک عمل بسیار حساس و تکنیکی است که انجام آن نیازمند وجود یک تیم متخصص از سئوکاران حرفه ای می باشد. توتو وب در زمینه سئو سایت نیز فعالیت دارد و پروژه های موفق بسیاری را به پایان رسانده است. این شرکت معتبر تضمین می کند که با انجام فعالیت های قانونی و استاندارد طبق رویه های مد نظر گوگل وب سایت ها را در مدت زمانی مشخص در میان نتایج برتر گوگل قرار دهد. پس از قرار گرفتن وب سایت های خدماتی در رتبه های برتر گوگل می توان انتظار داشت که رونق بسیاری در کسب و کار مربوطه ایجاد شود.

توجه ویژه به انتخاب نام و پسوند دامنه وب سایت
طراحی سایت خدماتی به صورت ایمن

طراحی سایت خدماتی به صورت ایمن

طراحی سایت خدماتی باید به گونه ای انجام شود که امنیت وب سایت و کاربران تضمین گردد. مزیت عمده وردپرس این است که با توجه به کاربران میلیونی این تکنولوژی در سطح جهان و برخورداری از انجمن های قدرتمند به سرعت مشکلات امنیتی موجود در نرم افزار پدیدار و مرتفع می گردد. به این ترتیب استفاده از نسخه وردپرس و عناصری همچون پلاگین ها و قالبهای به روز شده الزامی می باشد؛ زیرا مشکلات امنیتی در آپدیت های جدید رفع می شوند. همچنین در طراحی سایت های خدماتی می توان از برخی پلاگین های معتبر جهت تضمین امنیت استفاده نمود. البته بایستی به این نکته واقف بود که در صورت استفاده از عناصر رایگان و غیر استاندارد در وردپرس، مشکلات امنیتی بسیار زیادی به وجود خواهد آمد.

در طراحی سایت خدماتی نیاز است که ارتباطی ایمن بین کاربر و وب سایت برقرار گردد. در چنین حالتی هیچ هکری این امکان را نخواهد داشت که بین کاربران و وب سایت قرار گیرد و از اطلاعات موجود سوء استفاده نماید. استفاده از گواهینامه امنیتی SSL، ارتباط ایمن کاربر و وب سایت را تضمین نموده و پروتکل موجود در URL را از HTTP به HTTPS تغییر می دهد. توتو وب به دلیل اهمیت بالای امنیت در وب سایت از یک تیم متخصص در این زمینه برخوردار است. این شرکت با استفاده از تیم امنیتی خود وب سایت ها را از لحاظ ایمنی تضمین می نماید.