پیشنهاد خاصه به مشتریان وب سایت ها

برا ی اینکه افراد را از مرحله مشتری احتمالی به مراحل بعد ببرید ،به پیشنهاد خاصه نیاز دارید. این پیشنهادها نیازمند ثبت اطلاعات توسط مشتریان  احتمالی است/ این پیشنهادات  ارزش اندکی ارائه می دهند که مشکل خاصی از بازاری مشخص را حل می کند و از مشتریان احتمالی درخواست ثبت…
ادامه مطلب

تکنیک های گروهی تبلیغات خلاق

تکنیک های گروهی برای خلق ایده های تبلیغات را می توان به 4 دسته زیر تقسیم بندی کرد که به شرح زیر است. 1-توفان فکری 2-مشاوره و تصمیم گیری گروهی 3-سناریونویسی 4-اس آی ال(SLI) 1-توفان فکری: توفان فکری یکی از شیوه های خلاقانه خلق ایده  ها است که در بسیاری…
ادامه مطلب

مزیت های تبلیغات اینترنتی

از جمله مزیت های تبلیغات در اینترنت می توان به موارد زیر اشاره کرد: 1-اطلاع رسانی دقیق و کامل به مخاطبان :تبلیغ کننده می تواند تبلیغات خود را متقیما در معرض دید مخاطب خاص خود قرار دهد و به این ترتیب به بالاترین اثر تبلیغ خویش دست یابد.در ارئه پیام…
ادامه مطلب

Google Remarketing Tag یا گوگل ریمارکتینگ چیست؟

در صورتیکه تمایل داشته باشید در زمینه تبلیغات دیجیتال به یک متخصص حرفه ای تبدیل شوید و بهترین بازخورد از تبلیغات دیجیتال را دریافت کنید ، می بایست با مفهوم ریمارکتینگ یا بازاریابی مجدد (remarketing) آشنا باشید. تبلیغ در گوگل یا گوگل ادوردز یکی از بهترین ابزارهای تبلیغات کلیکی است که توسط گوگل در…
ادامه مطلب