شرایط استفاده از خدمات
۱- شرايط و ضوابط كلي ارائه خدمات:
تمامي مشتريان و استفاده کنندگان از خدمات توتو وب اعم از حقيقي و حقوقي موظف به رعايت شرايط و ضوابط مندرج در اين صفحه مي باشند. فلسفه وجود چنين توافقنامه اي، حصول اطمينان از اين مطلب است که مشتريان ضمن استفاده از سرويسهاي این شرکت ، حقوق ساير استفاده کنندگان را نيز رعايت مي کنند و شرايطي بوجود نمي آورند که سرويس دهي ما به سايرين با اختلال مواجه شود.توتو وب حق اضافه، حذف و يا اصلاح هر يك از موارد اين مقررات را در هر زمان بدون اعلام قبلي را براي خود محفوظ مي دارد و اين عمل را مي تواند از طريق ارسال موارد اصلاحي در سايت اصلي شركت يا اعلام رسمي شرايط اصلاح شده انجام دهد. هر گونه اعتراض نسبت به تخلف مشتري از شرايط استفاده مي بايست به آدرس ایمیل ما ارسال شود.
۲- مسئوليت مشتريان:
مشتريان ما مسئول فعاليت خود بر روي اينترنت هستند و از آنها خواسته مي شود که حقوق ساير مشتريان این سرویس دهنده را محترم بشمارند.توتو وب اين حق را براي خود محفوظ مي دارد كه خدمات ارائه شده به مشترياني كه از خدمات توتو وب به گونه اي استفاده مي كنند كه تأثير مخربي بر ديگر مشتريانش دارد و یا مصرف غیر منصفانه دارند ویا از یک هاست برای کاربری غیر تعریف شده برای آن پلان بصورت غیر نرمال و غیر استاندارد استفاده می کنند (مثلا راه اندازی سایت فروشگاهی روی هاست معمولی ویا راه اندازی ربات روی هاست معمولی ویا استفاده هاست نامحدود یا ارزان بعنوان هاست دانلود) را بدون اطلاع قبلی معلق نموده يا بدون عودت وجه فسخ نمايد.
۳- استفاده غير قانوني:
سرورها و خدمات ميزباني وب شرکت توتو وب فقط مي بايست با اهداف قانوني مورد استفاده قرار بگيرند. ارسال، نگهداري يا توزيع هر نوع اطلاعات، داده ها يا مطالب، كه در مغايرت با قوانين جمهوري اسلامي ايران و نيز قوانين بين المللي باشد، يا آنچه كه مستقيماً باعث تسهيل تخلف از هر نوع قانون مشخص شود، ممنوع است. تمامی سرویس های کاربران از این نوع “بدون اخطار قبلی”،” عودت وجه” و “در اختیار گذاشتن بکاپ”، ملغی خواهد شد. هیچ همکاری و مذاکره ای با این نوع کاربران انجام نخواهد شد.
۴- منابع سخت افزاري سرور:
استفاده از منابع سخت افزاري سرور مانند Cpu, Ram, Network و … براي هر يك از مشتريان حداكثر تا ۱% ظرفيت كل در يك روز مجاز است. توتو وب تنها مرجع قضاوت در مورد آنچه كه ميزان بالاي استفاده از منابع سرور است، مي باشد. هر سرويس ميزباني وبي كه تشخيص داده شود فعاليتش با عملكرد صحيح سرور يا سلامت شبكه در تضاد است، “بدون اعلام قبلي” و “عودت وجه”بسته خواهد شد. جریمه اتلاف وقت بخش فنی برای برگرداندن سرور به حالت نرمال و رفع قطعی و کندی بوجود آمده برای سایت های دیگر روی آن سرور از ۳,۰۰۰,۰۰۰ ريال آغاز می گردد.
۵- ارسال هرزنامه (Spam):
ارسال حجم زيادي پيامهاي غير ضروري و يا بازرگاني از طريق اينترنت (كه به اين عمل ارسال اسپم مي گويند) بدون توجه به اينكه اين عمل ظرفيت سرور را پر مي كند يا در سرويس دهي به مشتريان توتو وب اختلال ايجاد مي نمايد يا خير، ممنوع است. هر گونه توزيع و يا فروش نرم افزارهايي که براي ارسال هرزنامه به کار مي روند نيز، بر روي سايتهايي که بر روي سرورهاي ما قرار دارند، ممنوع است. متخلفين از اين بند مي بايست جريمه اي معادل حداقل ۳,۰۰۰,۰۰۰ ريال بابت زمان رفع مشکلاتی که در نتیجه ارسال هرز نامه برای سایت های روی سرور مربوطه و آی پی آن بوجود می آید بپردازند و سايت آنها نيز بلافاصله مسدود خواهد شد.توتو وب اين حق را براي خود محفوظ مي دارد كه به صلاحديد خود در مورد اينكه چه موردي تخلف از اين بند را مشخص مي كند، تصميم گيري نمايد. در موارد ارسال اسپم تعداد بسیار بالا هاست “بدون اعلام قبلي” و “عودت وجه” بسته خواهد شد.
۶- ويروسها و ساير فعاليتهاي تخريبي:
استفاده از سرويسها يا تجهيزات توتو وب براي ايجاد يا ارسال ويروسها، كرمها يا تروجان هاي اينترنتي ممنوع است. در ضمن هر گونه تلاش براي ايجاد حملات DOS و Email Bombing و Flood کردن ممنوع است. بموجب این بند از شرایط ارائه سرویس، وجود سایت های حاوی هرنوع فایل آلوده بهر نحو عملی خرابکارانه و عمدی تلقی شده و سریعا ساسپند می شوند و هرگونه همکاری مانند تحویل بکاپ، ریست کردن اکانت و یا پاسخ به تیکتهای ایشان بعمل نخواهد آمد. این نوع سایت ها حق میزبانی روی هیچ یک از سرور های ما را نخواهند داشت. کاربران همواره با ابزار های موجود روی اینترنت باید از عدم آلودگی فایل های خود اطمینان پیدا کنند. آموزش نحوه استفاده و معرفی آنها به عهده ما نمی باشد. تمامی سرویس های کاربری که دو سرویس آلوده داشته باشد از دسترس وی خارج خواهد شد و سرویس جدید به ایشان ارائه نخواهد شد. مبالغ دریافتی از مرتکبین عمل مجرمانه و تخریبی شامل بازگشت وجه نمی باشند. سایت هایی که بدستور مراجع قضایی، پلیس فتا و دیتاسنتر بسته می شوند مطابق همین بند با ایشان رفتار خواهد شد.
۷– برنامه هاي اجرايي:
هر نوع برنامه اي كه خطر امنيتي بالقوه اي را ايجاد نمايد يا به نظر برسد كه بر عملكرد سرور يا سلامت شبكه تأثير نادرستي دارد بسته خواهد شد يا به صورت خودكار و بدون اطلاع قبلي حذف خواهد شد. توتو وب برنامه هاي اجرايي را كه با سايتهايي كه توسط اين سرویس دهنده ميزباني شده اند در ارتباط اند يا هر برنامه اي را كه احتمال داده شود با اهداف خرابکارانه مورد استفاده قرار مي گيرند، مجاز نمي داند.
۸– تهيه نسخه پشتيبان از اطلاعات (Backup):
شرکت توتو وب از تمام اطلاعات سايتها و بانکهاي اطلاعاتي مشتريان، به صورت منظم، نسخه پشتيبان تهيه مي کند اما بجز در مواردي كه این سرویس دهنده كتباً با مشتري به توافق رسيده باشد، مشتريان منحصراً و كاملاً مسئول مديريت و تهيه نسخه پشتيبان از تمام اطلاعات خود هستند و در صورتي که در مورد خاصي نياز به بازيابي اطلاعات از دست رفته مشتري بود و نسخه پشتيبان سرور به درستي عمل نکردند، توتو وب به هيچ وجه مسئوليتي را در اين مورد نمي پذيرد. درصورت بروز مشکل و نیاز به بکاپ کاربر می بایست از بکاپ تهیه شده خود استفاده و آنرا ریستور کند. – کاربران می بایست در زمان فعال و سالم بودن سایت خود از اطلاعات خود بکاپ بروز تهیه کنند. هیچ نسخه بکاپی بصورت موردی به کاربر قابل ارائه ویا قابل بازیابی نمی باشد. – در هیچیک از سرویس های ما چه در حالت فعال ویا پس از ساسپند شدن و یا پاک شدن هاست و اطلاعات سرویس (به هر دلیل) تحویل بکاپ به کاربر تعریف نشده است. در این مورد تیکت و درخواست ارسال نفرمایید. – کاربرانی که هر نوع تخلف داشته اند، هیچ نوع بکاپی از اطلاعات خود دریافت نخواهند کرد (می بایست بر اساس ارزش اطلاعات خود، قبلا بصورت دوره ای بکاپ گیری کرده باشند). در این مورد تیکت و درخواست ارسال نفرمایید.
۹- پرداخت صورتحاسب ها:
مشتری موظف است جهت جلوگیری از قطع هر گونه سرویس در توتو وب 1 روز مانده تا موعد سرویس نسبت به تمدید آن اقدام نماید . در صورت عدم پرداخت صورتحاسب تا موعد مقرر، توتو وب می تواند اقدام به مسدود سازی سرویس کاربر اقدام نماید و از این جهت توتو وب هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست رفتن اطلاعات سرویس ها نخواهد داشت و در صورت عدم پرداخت تا 3 روز کاری سرویس مورد نظر به صورت کامل از حذف و کلیه بک آپ ها حذف خواهند شد.
۱۰- فورس ماژور
توتو وب هیچ گونه تضمین و تعهدی که مربوط به موارد فورس ماژور همانند: از جمله بلایای طبیعی ، اعتصاب ، زمین لرزه ، آتش سوزی، سیل، انفجار، تصادفات ، جنگ، شورش ، کمبود نیروی کار، توقیف ، انواع محدیدیت ها و تحریم ها ی بین المللی و یا ملی و مواردی که غیر قابل پیش بینی می باشد نداشته و نخواهد داشت.
۱۱-نحوه ارتباط :
ارائه هر گونه خدمات ، فروش و پشتیبانی محصول صرفا در سامانه مشتریان توتو وب ثبت می شود و از شما کاربر گرامی خواهشمند است جهت ارائه بهتر خدمات و شفافیت این موضوع صرفا با استفاده از بخش ارسال تیکت ما را در جهت ارائه خدمات بهتر یاری کنید.