پس هدف یا منظور طراحی سایت چیست ؟

ابتدا برای کمک به مشتریان یا دیگر ذینفعان این سوال را مطرک کنید “چگونه وب سایت من می تواند به مشتریانم کمک کند ؟ ” به عنوان مثال :

به آنها کمک می کند مواردی را که لازم دارند ، خریداری کنند.

به آنها کمک می کند اطلاعاتی را پیدا کنند.

به آنها کمک می کند در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنند.

به آنها کمک می کند با سازمان مورد نظرشان خرف بزنند.

به آنها کمک می کند تجربه بهتری از وب داشته باشند.

همه این موضوعات از دید مشتریان بیان می شوند و شامل s sell5 ، serve، speak، save و sizzle .

اهداف طراحی وب سایت

طراحی سایت می تواند به شرح ذیل و به منظور دستیابی به S5  به ما کمک کنند:

sell (فروش) :

افزایش فروش را می توان از طریق برقراری ارتباط موثر ، پیشنهاد کاملا شفاف ارزش  آنلاین  و تسهیل تجارت الکترونیکی و جذب مشتریان احتمالی انجام داد .

پیشنهاد می کنیم:
اصول طراحی رابط کاربری سایت

serve ( خدمت ) :

از طریق طراحی خدماتی که به راحتی استفاده می شوند و تعاملی که برای یافتن سریع اطلاعات مرتبط و به هنگام به مشتریان کمک می کند ، می توان نسبت به ارزش افزایی اقدام کرد .

Speak ( گفتگو ) :

می توان از سایت جهت صحبت کردن با مشتریان و نزدیک شدن به انها استفاده کرد . این کار را می توان با تامین محتوای سفارشی و طراحی امکانات تعاملی سایت انجام داد تا گفتگو دو جانبه یا حتی سه جانبه در زمان گفتگوی مشتریان با یک دیگر صورت پذیرد و به این ترتیب از نیازمندی های انها مطلع شد.

save ( صرفه جویی) :

هزینه هایی از طریق ارائه محتوا و خدمات آنلاین صرفه جویی می شود که ممکن است پیش از این از طریق چاپ و پست و یا خدمات رو در رو و تعاملات فروش به دست آمده باشد .

sizzle ( ایجاد هیجان) :

اگر سایتی به صورت عالی طراحی شده باشد ، به ساخت برند و تقویت ارزش های برند از طریق محتوا، تعاملات و شمای کلی ، لحن یا احساس کمک می کند.

 

امتیار دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5/5
(کسب درآمد)