پیشنهاد می کنیم:
متغیر های کلیدی در طراحی سایت کدامند؟

تمامی این ابزارهای ارتباطی  هم به صورت آنلاین  و هم به صورت آفلاین کار می کنند. مثلا تبلیغات بنری، مشوق ها ،ارائه ها و تبلیغات.تلاش های صورت گرفته از طریق ایمیل(تلاش های صورت گرفته از طریق ایمیل به صورت Opt-in ) نیز افزایش می یابد.

با توجه به این که برخی افراد، اینترنت  را به عنوان  یک رسانه انتشاری  جدید می دانند، فرصت های ویرایش فراوان است.از اتاق های گفتگو تا تابلو های اعلانات، روزنامه ها و مجلات  الکترونیکی ، میزبانی فرصت های ویرایشی/روابط عمومی جدید وجود دارد. همچنین نمایشگاه های مجازی و فناوری Call-Back(دکمه ای در یک وب سایت که به بازدید کننده وب سایت  اجازه می دهد تماس تلفنی از شرکت را  درخواست کند) وجود دارد.

بسته بندی و نقطه فروش هنوز در دنیای آنلاین مورد نیاز هستند، زیرا تعدادی از سایت ها تجربه  مرکز خرید را دوباره به وجود آورده اند. هنگامی که بازدید گننده فروشگاه ها و راهرو ها را انتخاب می کند، مهارت های بسته بندی و نقطه فروش  باز هم مورد نیاز هستند.

همگی این ها بر نشان تجاری تاثیر دارند. به خاطر آورید وب سایت های ضعیف موجب  آسیب رسیدن  به نشان تجاری می شوند. بیشتر تحلیل گران، بازاریابی الکترونیکی را به عنوان روشی برای ساخت تصویر نشان تجاری و ارزش کلی شرکت می دانند. البته باز هم مزیت دیگری  در بازاریابی الکترونیکی وجود دارد؛ می توانید هر وفت که نیاز به ساخت نمونه  کسب و کار خود را داشتید، مزایا یا اهداف دیگر بازاریابی الکترونیکی را ببینید(ارزش افزایی، نزدیک تر شدن به مشتریان، فروش و صرفه جویی).

 

امتیار دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5/5
(کسب درآمد)