میزبانی وب) وب‌سایت‌هایی را تغییر می‌دهد (احتمالاً بیشتر آن را بزرگ می‌کند) که برای تعیین ترکیبی از سیگنال‌ها و وزن‌ها برای تعیین پاندا صفحه وب سایت استفاده می‌شود. این امتیاز در صورت وجود احتمالاً در نمرات همکاران سند گنجانده شده است، که برای تعیین یک امتیاز رتبه بندی در هنگام انتخاب سند برای گنجاندن در نتایج جستجو، با هم ضرب می شوند. که در استفاده ثابت به این معنی است که برنامه ای است که اسناد وب را اسکن می کند و آنها را ارزیابی می کند.

از این روالگوریتم پاندا،صفحات جداگانه ای اختصاص داده می‌شود، و در مجموع صفحات کافی در وب‌سایت شما ممکن است تحت تأثیر منفی قرار بگیرند که بقیه سایت شما را به پایین می‌کشند.

الگوریتم پاندا در سال 1396:

در سال 1396، الگوریتم پاندا همچنان بسیاری از مدیران وب سایت ها را ناراحت کرد. بیشتر از هر الگوریتم گوگل به جز پنگوئن، در طیف گسترده ای از بحث های سئو که دنبال می شود، همچنان افرادی به نظر می رسد سایت هایشان نمی توانند از پاندا بازیابی شوند.

بهینه سازی سایت برای الگوریتم  پاندا:

الگوریتم‌های گوگل ممکن است گاهی اطلاعات جدیدی را شناسایی کنند که می‌توانند برای تقسیم بندی سایت ها به گروه‌های با کیفیت و بی گیفیت استفاده شوند. خود الگوریتم پاندا به عنوان بخشی از سیستم نمایه سازی و امتیازدهی اولیه گوگل به طور مداوم اجرا می شود.

بنابراین، وقتی الگوریتم پاندا گوگل امتیاز پایینی را به صفحات سایت شما اختصاص می دهد، چگونه می توانید آن را بهینه کرد؟

جواب این سوال بسیار ساده است: شما سایت خود را برای ارائه اطلاعات و ایجاد تجربه کاربری از نو طراحی می کنید که از نظر کیفیت ارائه تقریباً با سایت هایی که از الگوریتم پاندا استفاده می کنند قابل مقایسه است.

به بیان واضح تر، شما باید از قرار دادن منافع خود بر منافع کاربران دست بردارید و ارزش ارائه واقعی برای آن کاربران ایجاد کنید. تاکید روزافزون بر  بازاریابی وب به‌طور کلی تضمین می‌کند که الگوریتم پاندا گوگل صفحات زیادی برای کاهش رتبه در سال‌های آینده خواهد داشت.

الگوریتم پاندا به وب سایت هایی پاداش می دهد که اطلاعات مفید، منحصر به فرد و مرتبط با کاربر را سازماندهی و ارائه می کند. الگوریتم، وب‌سایت‌هایی را که صرفاً محتوا منتشر می‌کنند به پایین می کشد تا وب سایت دیگری بتواند رتبه بهتری کسب کند. آیا این قصد گوگل از پاندا بود؟ من شک دارم. آنها همچنان به بسیاری از وب سایت ها کمک می کنند تا میلیاردها تومان درآمد داشته باشند. پاندا واقعاً برای درآمد زایی مدیران سایت ها نیست . پاندا به سادگی پاسخی به فشارهای رقابتی برای بهبود مستمر کیفیت نتایج جستجو ها است.

اگر موتور جستجوی بینگ و سایر موتورهای جستجو نبود، شاید هرگز الگوریتم پاندا گوگل را نمی دیدیم و یا شاید رفتار دیگری داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5/5