الگوریتم مرغ مگس خوار (hummingbird) چیست؟

الگوریتم مرغ مگس خوار (hummingbird) چیست؟

گوگل اغلب نام الگوریتم های خود را به نام حیوانات و پرندگان نام گذاری می کند و گاهی نام گذاری های گوگل آن قدر عجیب و جذاب است که کنجکاوی افراد را برای یاد گیری آن افزایش می دهد.اکنون می خواهیم بدانیم الگوریتم مرغ مگس خوار برای گوگل چه کاری انجام می دهد ؟! «هامینگ […]

ادامه
الگوریتم پنگوئن چیست و چه وظایفی دارد؟

الگوریتم پنگوئن چیست و چه وظایفی دارد؟

در مقاله قبلی صفر تا صد الگوریتم گوگل پاندا را تحلیل کردیم.همانطور که متوجه شدید هدف اصلی پاندا تحلیل محتوای سایت ها بود تا همواره کاربران در میان حجم انبوه اطلاعات موجود در اینترنت به با کیفیت ترین آنها دست یابند. اما در سال 2012 ، پس از  الگوریتم پاندا ، الگوریتم به صورت ویژه […]

ادامه
الگوریتم پاندا چیست و چه آیتم هایی را بررسی می کند؟

الگوریتم پاندا چیست و چه آیتم هایی را بررسی می کند؟

درست در برهه ای از زمانکه وب به مزرعه ای از محتوا (content farm ) تبدیل شده بود ،الگوریتم گوگل پاندا روی کار آمد.مزرعه محتوا یعنی وجود محتوای بی شمار که فاقد کیفیت لازم  می باشند. این موضوع در اینترنت  که به عنوان یک منبع اطلاعاتیبزرگ و قابل استناد  از آن استفاده می شود ،چندان […]

ادامه
پیشنهاد خاصه به مشتریان  وب سایت ها

پیشنهاد خاصه به مشتریان وب سایت ها

برا ی اینکه افراد را از مرحله مشتری احتمالی به مراحل بعد ببرید ،به پیشنهاد خاصه نیاز دارید. این پیشنهادها نیازمند ثبت اطلاعات توسط مشتریان  احتمالی است/ این پیشنهادات  ارزش اندکی ارائه می دهند که مشکل خاصی از بازاری مشخص را حل می کند و از مشتریان احتمالی درخواست ثبت اطلاعات می کند. این اطلاعات […]

ادامه
چه سایت هایی توسط گوگل جریمه می شوند؟

چه سایت هایی توسط گوگل جریمه می شوند؟

لینک سازی مصنوعی جریمه گوگل: اگر برای سایت خود اقدام به خرید بک لینک کنید بدون شک دام الگوریتم های هوشمند گوگل گرفتار و یک قدم به جریمه گوگل  نزدیک می شوید.در رابطه با روش های لینک سازی واینکه  گوگل چگونه متوجه مصنوعی بودن فرآیند لینک سازی می شود همراه ما باشید. درج مطالب کپی: […]

ادامه
اصل پنج سئو :برند ،تاج پادشاهی

اصل پنج سئو :برند ،تاج پادشاهی

به تعبیری می توان گفت« برند » قلب دیجیتال مارکتینگ است. چرا که در همه تکنیک های دیجیتال مارکتینگ،از سئو گرفته تا ایمیل مارکتینگ و ویدیو مارکتینگ،در همه جا تمرکز  و هدف اصلی ،شناساندن نام سایت  به جامعه هدف است. از جایی به بعد دیگر سئو نیز معنایی نخواهد داشت و قدرت برندتان  به خودی […]

ادامه
اصل چهارم سئو :قدر محتوا را بدانید !

اصل چهارم سئو :قدر محتوا را بدانید !

به روز رسانی محتوا از دو دیدگاه مهم است: 1-مخاطب : مخاطبان هیچ وقت به دنبال مطالب کهنه  و غیر کاربردی نیستند . اصولا ماهیت محتوا همیشه پایدار است ،مثلا «سئو» همیشه سئو است اما مطلبی گه در سال 2015 برای سئو نوشته شده است با مطلبی که در سال  2018 نوشته می شود تفاوت […]

ادامه
تکنیک های گروهی تبلیغات خلاق

تکنیک های گروهی تبلیغات خلاق

تکنیک های گروهی برای خلق ایده های تبلیغات را می توان به 4 دسته زیر تقسیم بندی کرد که به شرح زیر است. 1-توفان فکری 2-مشاوره و تصمیم گیری گروهی 3-سناریونویسی 4-اس آی ال(SLI) 1-توفان فکری: توفان فکری یکی از شیوه های خلاقانه خلق ایده  ها است که در بسیاری از علوم کاربرد دارد . […]

ادامه
اصل دوم سئو کلمات کلیدی

اصل دوم سئو کلمات کلیدی

بدون تردید واژگان از شگفتی های سئو می باشند و انتخاب صحیح آن  ملاک اصلی موفقیت یا عدم موفقیت شما در سئو است. شاید تعریف دیگر سئو این باشد: کار با واژه ها در حقیقت سئو یک بازی است ،بازی شما به عنوان «سئو کار» با واژه ها و همچنین بازی «کاربران موتورهای جستجو» با […]

ادامه